X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wanted: spil a la Double Dragon


Svar
KillgoreKillgoreSkrevet 12/10-03 21:44 
Hey
Jeg leder efter et beat'em'up spil a la det gamle Double Dragon. Dvs. et CO-OP beat'em'up spil til min x-box hvor man kan bruge forskellige våben/ting i mod de onde.

Jeg har allerede Kungfu Chaos men der er jo ikke sååååå mange baner i det hvor det er coop slå/tæve gameplay. Så jeg tænkte at det kunne være at I vidste noget herinde? Kan State of Emergency noget? Eller er der noget andet jeg skal prøve?

Mvh
Jacob
Bede-xBede-xSkrevet 16/10-03 03:21 
Det er godt nok ikke helt det samme, men måske du skulle give Dynasty Warrior spillene en chance. I CO-OP forgår det godt nok i splitscreen, men det er glimrende spil.

Ellers tror jeg at Konami's nye Turtle spil, kunne være det du søger. IGN bruger ihvertfald følgende beskrivelse :

Story Mode plays like many classic beat-em-ups, such as the old turtle game TMNT: Turtles in Time and the Sega classic Streets of Rage. You start by choosing one of the four turtles -- Donatello (Bo staff), Michaelangelo (Nunchuks), and Raphael (Sais). There is co-op play, so you can have a cople buddies over for some Turtle action.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PapandPapandSkrevet 16/10-03 04:44 
Hunter: The Reckoning.

Hunter: The Reckoning i P:R's arkiv
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KillgoreKillgoreSkrevet 16/10-03 09:49 
Hey
Yes - det er lige det jeg leder efter - især Turtles - dem var jeg vilde med for 15 år siden. Jeg er en sucker for celsharing så det er for fedt! Super cool.

Tak for hjælpen.
Killgore
JloweJloweSkrevet 16/10-03 17:40 
bede-x >
Det er godt nok ikke helt det samme, men måske du skulle give Dynasty Warrior spillene en chance. I CO-OP forgår det godt nok i splitscreen, men det er glimrende spil.

Ellers tror jeg at Konami's nye Turtle spil, kunne være det du søger. IGN bruger ihvertfald følgende beskrivelse :

Story Mode plays like many classic beat-em-ups, such as the old turtle game TMNT: Turtles in Time and the Sega classic Streets of Rage. You start by choosing one of the four turtles -- Donatello (Bo staff), Michaelangelo (Nunchuks), and Raphael (Sais). There is co-op play, so you can have a cople buddies over for some Turtle action.


Hvordan fungerer Dynasty Warriors som coop? Hvilken udgave skal man tage, da det skal være til xbox.
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
Bede-xBede-xSkrevet 16/10-03 19:08, rettet 16/10-03 19:11 
Personligt kan jeg gode lide Dynasty Warrior i Co-op. Det er Singleplayer delen der spilles når man er to. Mener at det er Player 1s historie man kører igennem. Man skal dog vænne sig til lige vel meget tåge og det kender jeg et par stykker der har svært ved. Men falder du for det, er det let at bruge 50+ timer på det.

Jeg kan dog ikke rådgive det mht til hvilken udgave du skal vælge, da jeg kun har 3'eren. Nummer 4 kommer først i DK i November.

Efter hvad jeg har hørt er begge udgaver ret ens. Det nye har vel et par nye karakterer, nyt fullmotion, nyt...Det sædvanlige. Da det gamle kan fåes flere steder nedsat, er det måske versionen man bør gå efter. Men jeg ender nok med at købe det nye alligevel :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig