X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ikke online del i live-spil


Svar
TKTKSkrevet 11/10-03 10:24, rettet 11/10-03 10:29 
Der er da en single player del i alle spil som ellers understøtter online spil ikke sandt? For jeg havde en LANG diskussion med en kammerat som jo lige troede at han var gud, og påstod at man fx. i det kommende Top spin KUN kunne spille online! Og det samme med Kotor ja og der var flere titler! Men jeg mener 103% sikkert at man kan spille en fx. single carrier mode i hvert spil eller i hvert fald en single player del der ikke understøtter online!
Hvad er rigtigt?
-At der ikke er en single player del i online spillene, men kun online muligheder?

Eller at der er?

Mvh. ThomasS!
TKTKSkrevet 11/10-03 10:25 
Der var besviset fra Poul! Ha! Så skal han af med 100,-dask... :-)
RJKRJKSkrevet 11/10-03 11:41 
PSO er kun online (hvis jeg husker korrekt).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
tastasSkrevet 11/10-03 11:46 
Skal man ikke bare købe en eller andet online licens (Squuuuuesh appelsinen sega!) før man kan spille PSO i offline mode på XBX?

Mener jeg at have hørt flere klage lidt over på forskellige forums.
Det kan jo spilles offline i GC versionen.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Bede-xBede-xSkrevet 11/10-03 11:49 
Du kan spille PSO offline hvis du har et Live-gamertag, men det er ikke den store oplevelse.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 11/10-03 11:51 
PSO kræver online. Sådan var det, ja. Dårlig hukommelse.

Men man må vel forvente at kommende MMORPG bliver online only.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig