X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rogue Leader på Xbox


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 11/10-03 04:24 
Ifølge IGN kommer alle tre Rogue Squardron spil på Xbox:

http://xbox.ign.com/articles/454/454215p1.html

Kan det virkelig passe?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 11/10-03 11:03, rettet 11/10-03 11:04 
Det mest interessante i IGN's artikel :

"[...]to coincide with the DVD release of the first three movies (A New Hope, The Empire Strikes Back, Return of the Jedi)."
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 11/10-03 11:11, rettet 11/10-03 11:12 
Hvorfor er det interessant?

Mener du at der er lang tid til at det kommer? Hvis så, så er det vel rigtigt, men det er en bonus til Xboxens line-up som man ikke forventede, så det kan ikke være helt dårligt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 11/10-03 11:32, rettet 11/10-03 11:32 
han mener nok, at det er fedt, at lucas endelig får taget sig sammen til at udgive de 3 sidste (og uden tvivl bedste)sw film på dvd!

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
OkottaOkottaSkrevet 11/10-03 11:35 
Well - en vis George Lucas har altid sagt, at DVD udgaverne af den oprindelige Star Wars trilogi, først udkommer efter Episode III er færdig = 2005.

Så hvis de kommer i 2004, så er det en stor bonus for mig, som elsker den oprindelige Star Wars trilogi - og spiller Rogue Leader og Rogue Strike på Gamecube, men godt kan se det er en slags bonus at Xbox'en (måske) får Rogue Squadron spillene osse.

Altså - Rogue Leader og Rogue Strike er skrevet direkte til Gamecuben's ATI chip; En chip som Factor 5 har været med til at udvikle. Hvis det skal portes til Xbox, så frygter jeg at det kan blive noget grafisk juks, for der skal ikke pilles alt for meget ved spillenes oppulente brug af farver og lys, førend det kan gå galt.

Hvis spillene kom til Xbox2 - som får ATI grafikchip - så ville jeg komme op ad stolen.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 11/10-03 11:45 
IGN skriver :"In other Star Wars-related news, we've heard that the Rogue Squadron trilogy of games (Rogue Squadron (N64), Rogue Leader (GCN), Rebel Strike (GCN)) is making its way to the 'Box in late 2004 to coincide with the DVD release of the first three movies"

De regner altså med om et år.

Og de kan godt gå hen og få dårlige ports(måske ikke N64 udgaven), men det er stadig bare en uventet bonus til Xboxen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 11/10-03 11:50 
Ja, et år - det er bedre end at skulle vente to år på Star Wars trilogien på DVD; Hvilket var den oprindelige plan, da Episode III kommer i Maj 2005, hvorfor man må forvente at DVD'erne udkommer efter Maj 2005, og så er vi ihvertfald inde i midten af 2005.

Indiana Jones trilogien er lige kommet på DVD - sidder selv med Region 1 udgaven - og jeg tror Star Wars kommer samme tid næste år; Lucasfilm har udtrykt stor tilfredshed med DVD udgivelserne af Indy filmene, og vil med al sandsynlighed bruge samme fremgangsmåde med Star Wars trilogien.

Nå, men det var lige lidt DVD snak :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig