X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rainbow Six 3 Demo.


Svar
RebelheartRebelheartSkrevet 11/10-03 00:41, rettet 11/10-03 00:42 
Jeg har idag siddet og prøvet den demo af spillet, som følger med det nyeste nummer af OXM.

Grafikken ligner den, som er anvendt i Splinter Cell og er utrolig flot.

Men ak, den krævende grafik medfører et lidt langsomt tempo og når man panorerer fra side til side og op og ned ved hjælp af controlleren, ses tydeligt en hakken i bevægelsen. Det kan godt gå an i singleplayer, men jeg frygter lidt, hvordan spillet kommer til at klare sig i multiplayer, når det nu allerede er så krævende for Xboxen, at køre det flydende i singleplayer.

Det ender nu nok med, at jeg køber spillet alligevel, da OXM har spillet en næsten færdig version af spillet og de er vilde med det.

Problemerne jeg har observeret, kan jo også bare skyldes, at det kun er en demo og ikke det færdige spil. Lad os alle håbe, at det er sådan!
APHAPHSkrevet 11/10-03 00:55 
Jeg har også bange anelser omkring spillet, men hovedsagligt online delen. Man kan næsten forud se, at spillet kommer til at kræve en hæftig forbindelse, for at kunne spille lagfrit online.

(Mon ikke Okotta bruger denne tråd til at genoptager sit korstog mod xboxen og XBL?;) )
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RaGeRaGeSkrevet 11/10-03 22:49, rettet 11/10-03 22:51 
Kan ikke vente... Kan i ikke se ulempen i, at XBL kraever en sindssyg forbindelse, for at kunne nyde diverse spil online uden lag - dedicated is the way 2 go! Glaeder mig nu alligevel som et lille barn, da Ghost Recon var for fedt online bortset fra, at det var svaert at joine et spil i starten, da der ingen patch eksisterede :(
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RebelheartRebelheartSkrevet 12/10-03 01:12 
Jo, jeg håber da, at der på et tidspunkt dukker nogle dedikerede servere op, men jeg tror desværre ikke på, at det vil ske.

Vi bliver nok snart nødt til at indse, at det kun bliver sportspil (tennis, NFL, NHL, golf, fodbold), som vi kommer til at kunne spille online uden for meget lag. FPS's vil nok blive ved med at være en lagfest og jeg mistænker specielt også RC2 og PGR2 for at blive ret laggende online.

Jeg må indrømme, at jeg ikke er sikker på, at jeg vil forny mit Live abonnement, når det udløber til marts måned.
For det første er jeg ret asocial (det er derfor, I ikke ser mig så meget på Live) og for det andet synes jeg heller ikke, at jeg får nok for mine penge.
APHAPHSkrevet 12/10-03 08:01 
Rebelheart >
jeg mistænker specielt også RC2 og PGR2 for at blive ret laggende online.

Hvorfor dog det? Xboxen har allerede 3 grafisk imponerende racers som kører 100% lagfrit på xbl, så jeg tvivler på at det bliver et problem i disse 2 spil
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RJKRJKSkrevet 12/10-03 08:07 
Hvor "grafisk imponerende" et spil er, har vel intet at gøre med, hvor laggende det er. Det er jo ikke fordi den grafiske ydeevne af Xbox pludselig bliver ringere, fordi spillet er online ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RebelheartRebelheartSkrevet 12/10-03 16:26 
Jeg er uenig! ;-)

Jo mere grafisk krævende et Xbox spil er, jo mere krævende er det også, at kunne køre det lagfrit online.
RebelheartRebelheartSkrevet 12/10-03 16:27 
Paasch >
Rebelheart >
jeg mistænker specielt også RC2 og PGR2 for at blive ret laggende online.

Hvorfor dog det? Xboxen har allerede 3 grafisk imponerende racers som kører 100% lagfrit på xbl, så jeg tvivler på at det bliver et problem i disse 2 spil

Jeg tror, at du tvivler forkert! ;-)
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 15/10-03 09:29 
Jeg fik november udgaven af OXM igår og hyggede mig hele aftenen med demoen af Rainbow six 3. Jeg må sige at det spil er bare SÅ gennemført, grafikken er top notch, gameplayet rykker og knapperne ligger så naturligt at der kun går meget kort tid med at lære dem. Jeg synes ikke at jeg oplevede nogen form for hak i grafikken.

Jeg har spillet PC versionen og efter at have prøvet Xbox demoen - må jeg sige at jeg klart vil foretrække xbox versionen.

Jeg står ihverfald klar til at købe spillet på udgivelsesdagen.
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
enfenenfenSkrevet 15/10-03 09:48 
Lyder godt.

Jeg glæder mig til spillet - både singleplayer og XBL.
What is the Matrix?
Bede-xBede-xSkrevet 16/10-03 19:19 
holmenkolmen >
Jeg synes ikke at jeg oplevede nogen form for hak i grafikken.

Det forstår jeg ikke, for de er ret tydelige.

Jeg synes at spillet virker udemærket, men der er et eller andet jeg ikke kan lide i det. Kan ikke sætte en finger på det endnu og det skyldes nok at jeg prøvede demoen under et vist støjniveau.

Må lige prøve igen i aften.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 16/10-03 19:22 
Paasch >
(Mon ikke Okotta bruger denne tråd til at genoptager sit korstog mod xboxen og XBL?;) )

Hvad mener du med genoptager. Har der været pause i bombardamentet :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 16/10-03 23:58 
Halo 2 uden dedikerede servere, næste år - SÅ skal jeg fortsætte tæppebombardementet :-)

Men jeg håber og tror, at MS ta'r sig sammen til den tid.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RebelheartRebelheartSkrevet 17/10-03 02:39, rettet 17/10-03 02:39 
Okotta:

Jeg glæder mig allerede til dit bombardement! ;-)

Dedikerede servere?
Dét tror jeg ikke bliver en realitet, desværre.
jaesjaesSkrevet 17/10-03 15:12 
Okotta >
Halo 2 uden dedikerede servere, næste år - SÅ skal jeg fortsætte tæppebombardementet :-)

Nej tak :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig