X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

House of the dead Movie!


Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/10-03 22:46 
Artisan vil lave en film bygget på historien fra segas house of the dead serie.
Det lyder spændende, men jeg er dog en smule skeptsik, pga den skuffende Residend Evil.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
enfenenfenSkrevet 10/10-03 23:09 
De har...
What is the Matrix?
AmbyAmbySkrevet 10/10-03 23:30, rettet 10/10-03 23:30 
ja traileren ser ikke så fed ud.
Det typiske med at zombier på mystisk vist lærer kampsport.

Oh ja...og så var dette forresten en nyhed tilbage i starten 2002.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SumezSumezSkrevet 11/10-03 00:53 
Trailerne dengang så så helvedes elendige ud at det var direkte morsomt og jeg besluttede mig for at tage ind og se den hvis den nogensinde kom i Danmark. Et opkald til Nordisk Film konkluderede hurtigt at det ville den ikke.
Den nye trailer er desuden ikke så morsom, men citater som "That's Spanish for death!", "Five teens.. looking for fun.. at a rave.. on an island.. full of zombie.. awful zombies!", "Some crazy Spanish padre" og "I know why you were banished from Spain. Your experiments are not of God!" er forlængst blevet klassikere ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 07/07-04 20:31 
Efter at have set filmen må jeg sige, at det ikke er den værste omgang l.... Men det er langtfra nogen god film - ser man bortfra alle de forskellige spilsekvenser man bliver overfaldet med fra tid til anden vil den kunne gå for en dårlig zombiefilm uden de store massakre (man ser ikke "hovedpersonerne" blive flået, kun overfaldet.
Men selv hvis man ser bortfra de evindelige klip fra de tre "House of the Dead" spil, som kun irritere, så er det meget tydeligt et forsøg på at overføre et spil direkte (bogstaveligt talt). Det kan være lidt svært at se om de mener det alvorligt, eller om det er mere en form for parodi så latterligt er det lavet (det kan også bare være en stor reklame). Eks. stortset hver gang en "hovedperson" dør er det i en sekvens med panorering og "blod" ned af skærmen.

Ellers er der div. navne placeret ind i spillet - G. kommer lige en enkelt gang, og så høre man den overlevendes navn tilsidst ;).
Som en sidebemærkning så var Resident Evil altså en godt overført spilfilm - og rimelig i sig selv.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
GreaseballGreaseballSkrevet 07/07-04 20:45 
Kan man leje HOTD i Danmark, kunne være man lige skulle se den for sjov??

Der var også tale om en Crazy Taxi film men hvad der skete med den ved jeg ikke??

Resident Evil blev åbenbart godt modtaget ellers ville de da ikke bruge tid på en to´er:/ Denne gang med characters fra spillene, Jill Valentine, Carlos Olivera med flere...

Resident Evil: Apocalypse
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 07/07-04 20:50 
Er det stadig muligt at få fat på den legendarisk dårlige trailer? :)
SumezSumezSkrevet 07/07-04 21:02 
Jeg har ikke fundet den nogen steder, og glemte desværre at gemme dem. De nye trailers er ikke nær så "fede".
Jeg har dog lydsporet til den på mp3 her:
http://www.eternal.dk/files/House_of_the_dead_-_official_trailer.mp3
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 07/07-04 21:26, rettet 07/07-04 21:28 
Det er også det bedste ;)

Filmen ligger iøvrigt solidt placeret som nummer 25 på IMDB's Bottom 100
The DaneThe DaneSkrevet 07/07-04 22:16 
Det ser ihvertfald ikke ud til den er kommet til salg i DK (eller område 2 form).

Hvad angår RE2, så virker den på mig (lige nu) som et dårligt forsøg på et inkludere forskellige figure/navne fra spillet direkte til filmen - selvom det (for mig) virkede fint med indirekte karaktere. Der er så visse tegn på det samme med Alices nye "superevner" som ved Wesker, men ellers har jeg bange anelser.

Ok, det havde ikke noget videre med HotD filmen at gøre - andet end 'spil til film' delen, men det måtte lige ud (ellers en ok side de har lavet).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
kingsizekingsizeSkrevet 08/07-04 05:32 
traileren ligger lige her.

House of the Dead
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 08/07-04 06:33 
filmen er lavet af en tysk gut og det kan mærkes, for den har en amerikansk stemning, men tysk humor og det er ret mislykket.

Jeg er zombifilm fan og blev skuffet over filmen, den kan bare ikke måle sig med andre af denne type, men det kan "undead" heller ikke, så det er vel bare sådan zombie film bliver i fremtiden.
By the power of Grayskull!
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 08/07-04 07:12 
Øv, jeg havde egentlig forventet at Undead ville blive en rimelig god zombie film. Menb på den anden side har jeg heller ikke læst op på den siden jeg første gang hørte om den, og der kan jo være sket så meget siden da
SumezSumezSkrevet 08/07-04 11:32 
kingsize>
traileren ligger lige her.

!!
Den er tilbage på siden. Det er jo fantastisk.
(og ja, jeg er ret sikker på at den blev fjernet på et tidspunkt)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Per SPer SSkrevet 08/07-04 11:50, rettet 08/07-04 12:48 
Filmen er et ufrivilligt morsomt makværk, der kun holdes oppe af et par, meget få, blodige make-up effekter og en Das Boot vittighed vedr. Jürgen Prochnow, som åbenbart har manglet lidt håndører til udbetalingen på en ny bil.

House of the Dead rangerer på samme lave niveau som Street Fighter The Movie. Pinlig og en hån til fans af spillene.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
salsalSkrevet 08/07-04 12:13 
Spillene er nu heller ikke noget at skrive hjem om...
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
RJKRJKSkrevet 08/07-04 12:24 
Per S>
Jürgen Prochnow, som åbenbart har manglet lidt håndører til udbetalingen på en ny bil.

Det har han vist omtrent gjort i alle hans US-produktioner... :-/
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Per SPer SSkrevet 08/07-04 13:01 
sal>
Spillene er nu heller ikke noget at skrive hjem om...

Efter min mening er House of the Dead 2 et af de bedste lyspistolspil. Om man så kan lide den type spil er en helt anden diskussion.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/07-04 15:27 
Jeg skal bare se den! Så dårlig at den er god...

"There was once some crazy Spanish padre who was banished from Spain" - What the suck? En klassiker født :-D
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
The DaneThe DaneSkrevet 08/07-04 16:11 
Per S>
House of the Dead rangerer på samme lave niveau som Street Fighter The Movie. Pinlig og en hån til fans af spillene.

Jeg vil nu mene, at den ligger et niveau oveer "Street Fighter", da den idet mindste ikke prøver så voldsomt på - men stadig gør det - at placere navne fra spillet/-ene ind i filmen. Den er stadig en såkaldt hån hvis den er alvorligt ment, men er som sagt stadig bedre end "Street Fighter".
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Per SPer SSkrevet 08/07-04 17:08 
Kitsch værdien er højere end Street Fighter: The Movie.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig