X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Skittles!!!


Svar
PaenPaenSkrevet 09/10-03 18:14 
hej med jer alle sammen

kan i huske de "Skittles" tag en bid af regnbuen - slikprodukt. Jeg var stor tilhænger af disse M&M's lignende slik-fættre, som flød på markedet et par år siden. Men nu kan jeg ikke finde dem længere. Snøft :/

ved i hvor man kan finde dem??

I want them, I need them and im going to have them
Lóriens blade falder ikke forgæves
52 emne(r).
1 2 > »

Svar
PaenPaenSkrevet 09/10-03 18:14 
hej med jer alle sammen

kan i huske de "Skittles" tag en bid af regnbuen - slikprodukt. Jeg var stor tilhænger af disse M&M's lignende slik-fættre, som flød på markedet et par år siden. Men nu kan jeg ikke finde dem længere. Snøft :/

ved i hvor man kan finde dem??

I want them, I need them and im going to have them
Lóriens blade falder ikke forgæves
StriferStriferSkrevet 09/10-03 18:16, rettet 09/10-03 18:17 
Man kan stadig få dem på min "lokale" banegård.
XBL Gamertag: ZeNtiX
ComradeComradeSkrevet 09/10-03 18:20 
Har heller ikke set dem i de sidste stykke tid.
Hvir du tager en tur til England kan du finde dem derovre!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
dchangdchangSkrevet 09/10-03 18:41 
Hvad med Stratos? Norsk chokolade med luft i. Nogen der har set om man stadig kan få det? Jeg savner det nemlig. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 09/10-03 18:45 
Det lyder som en nasty omgang :)
dchangdchangSkrevet 09/10-03 18:50 
Det er det ikke.

Forestil dig ganske uskyldig norsk mælkechokolade, lavet af de fineste råvarer... og så bare med luft i! (Gramsespektrum) *gg*
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KTCKTCSkrevet 09/10-03 19:01 
Stratos er fin nok :)
Maltesers er også guf!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/10-03 19:02 
Løgbrød er den eneste snack der holder stilen ;)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
la0sla0sSkrevet 09/10-03 19:03 
kan i så huske SPARK? Den ser "gennemsigtige" sodavand... i de der 80er reklamer hvor indholdet sprøjter ud af flasken.. som ofte er flankeret ved en Amiga eksempelvis
Hvad sker der?
KTCKTCSkrevet 09/10-03 19:07 
Selvfølgelig kan jeg huske SPARK, der havde en genial kapsel, der kunne åbnes uden oplukker (som plåk)

Jeg går faktisk efter en masse retro-slik idag som Spunk og Super Flyers :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dchangdchangSkrevet 09/10-03 19:15 
I sommeren efter 10. klasse var jeg afhængig af Urge-sodavand. Mums det var tider. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
NaieraNaieraSkrevet 09/10-03 19:18 
Urge husker jeg som en yderst fornøjelig drik, og Spark kan jeg også huske fra nogle gaaamle Anders And blad reklamer.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 09/10-03 19:19 
Sparkk tørsten væk!

Var der ikke to k'er, eller husker jeg forkert?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dchangdchangSkrevet 09/10-03 19:19, rettet 09/10-03 19:19 
Urge var osse særdeles lækker. Har bare en mistanke om at der var tossemeget koffein i. Drak jo 1½ liter hver dag sommeren igennem. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 09/10-03 19:25 
Haha, ja, jeg kan faktisk godt huske at der var en masse snak om det ualmindelig høje koffein indhold i Urge... Suk, savner det :)
jaesjaesSkrevet 09/10-03 19:26 
Kan også huske Spark, men kun pga. kapslen. Var det klar/gennemsigtig cola?

Klar Cola var Total Typisk Firser :)

Der var også den yderst delikate sodavand, bestående af halvt cola og halvt appelsinsodavand!
- kan ikke huske navnet, men flasken var enten en ølflaske, eller mindede bare om...

Og hvad med spejdersnus, og det klamme slik der "poppede" på tungen.
Begge dele findes vist stadig, i lidt andre udgaver...

Spunk og Super Flyers holder 100 :)
majjohamajjohaSkrevet 09/10-03 19:30 
Ja Super Flyers er fede!
Urge var lækkert, husker det også.. Den var grøn mener jeg?
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/10-03 19:30 
Hva med det tyggegummi man fik på tuber, dengang det kun fandtes i tyskland, hvor der var så meget sukker i at det knasede..............
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
dchangdchangSkrevet 09/10-03 19:31 
Matt >

Urge var lækkert, husker det også.. Den var grøn mener jeg?

Jeps, den var grøn som snot! :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KTCKTCSkrevet 09/10-03 19:31 
Jo, Sparkk er faktisk med to k'er, så vidt jeg husker.

Spejdersnus bidrog til min afhængighed af salmiak, og Tyrkisk Peber gik jeg også helt amok over. Har heldigvis lært at styre mig forbrug, inden jeg bliver afhængig igen, for det giver problemer med maven med alt det salmiak...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
StriferStriferSkrevet 09/10-03 19:32 
jaes >
Der var også den yderst delikate sodavand, bestående af halvt cola og halvt appelsinsodavand!
- kan ikke huske navnet, men flasken var enten en ølflaske, eller mindede bare om...

Jeg er ikke sikker men... Var det ikke Spetsi det hed? Ved ikk om det staves såen men udtales således. Det har jeg bællet liter vis af..
XBL Gamertag: ZeNtiX
MarcusMarcusSkrevet 09/10-03 19:37, rettet 09/10-03 19:38 
Ja de skittles var gode :) Er selv personlig fan/tilhænger af retro drikken "Klar Cola" :) Det smager bare bedre :)

Edit>> Så lige Jaes skrev det også :) ENIG! :) Og de kan stadig fåes :)
StriferStriferSkrevet 09/10-03 19:43, rettet 09/10-03 19:43 
Eller hvad med de blå tyggegummier med wressling's tattoer i... Der dræbte en lille dreng:(
XBL Gamertag: ZeNtiX
majjohamajjohaSkrevet 09/10-03 19:43 
Husker engang famillien og jeg var i Tyrkiet og der fik mig og min søster en pose Skittles de er vildt go'e!
jaesjaesSkrevet 09/10-03 19:47, rettet 09/10-03 19:48 
Ved at jeg bliver bliver nød til at købe en Sodastream maskine på et tidspunkt.
Ikke kun for den klare cola, men bare fordi :)

EDIT: Det var til Mysterious.


Strifer >
Jeg er ikke sikker men... Var det ikke Spetsi det hed? Ved ikk om det staves såen men udtales således. Det har jeg bællet liter vis af..

Hmm, kan ikke huske det.
Efter lidt søgning på Google, lader det til at Spetsi er en opskrift, bestående af halvt cola og halvt Fanta.

Mener der var en Giraf på flasken...
StriferStriferSkrevet 09/10-03 19:48 
Hmmm den Spetsi jeg fik var med Cola og Appelsin sodavand.. Købte mange liter i Østrig... Det var 100% ikke fanta, i følge det der stod bag på.
XBL Gamertag: ZeNtiX
majjohamajjohaSkrevet 09/10-03 20:02 
Sad og surfede på nettet og fandt lige den officielle Skittles hjemmeside...

Skittles
MarcusMarcusSkrevet 09/10-03 20:09, rettet 09/10-03 20:12 
Jaes>>

Sodastream? Er det en sodavandsmaskine? Hælder vand i en flaske, sætter flasken fast, tilføjer brus, heller smag i den. Hvis ja så smager det desværre ikke så godt som de originale man kan købe på flasker(efter min mening) :(

De sælger dem stadig i nogle lokale brugsen butikker :) (Altså de rigtige klar cola flasker :) (Frem mener jeg det er...)
BlossomBlossomSkrevet 09/10-03 20:22 
Skitttles kan købes i stor stil syd for grænsen...

Sodastream ligeså.... (har forøvrigt én, og den er ganske udmærket..)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
flottenheimerflottenheimerSkrevet 09/10-03 20:28 
Jeg har lige haft et kæmpe rør med skittles med hjem fra Mallorca. De er spist nu.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
flottenheimerflottenheimerSkrevet 09/10-03 20:30 
dchang >

Hvad med Stratos? Norsk chokolade med luft i. Nogen der har set om man stadig kan få det? Jeg savner det nemlig. :-)

Nu kan du jo få Marabou med luft i. Det smager ganske godt.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
dchangdchangSkrevet 09/10-03 20:35 
Det må prøves. Tak for tippet! :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SideshowSideshowSkrevet 09/10-03 20:46 
jaes >
Kan også huske Spark, men kun pga. kapslen. Var det klar/gennemsigtig cola?

Sparkk var ikke en klar cola. Det var en sports vand. Jeg drak dem ufattelig meget dengang, så jeg husker dem tydeligt.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
MajorPMajorPSkrevet 09/10-03 20:47 
Er jeg den eneste der er helt vild med Dr.Pepper?

Nogle gange bliver min trang så stor, at jeg ofrer 13 kr.(!!!) på én dåse.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
SideshowSideshowSkrevet 09/10-03 20:51 
Det er efterhånden nogen år siden jeg stoppede med at spise slik. Jeg har ganske enkelt ikke den trang længere. Det er kun chips, som jeg kan få lyst til nu til dags. Men det hænger gerne sammen med, at jeg har drukket dagen før.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
TKTKSkrevet 09/10-03 20:51 
i juni var jeg i holland med min klasse og der var skittles totaaaal populære og de var over alt i boder, butikker og banegården.. men mon dog man tager til holland for det ;-)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 09/10-03 20:56 
Jeg husker fra starten af 90'erne, hvor jeg var en knægt på 2-3-4 år, hvor man kunne få nogle Disney Chokolader, der havde Disney figurere "indprintet". Figurene var hvid chokolade, og resten alm. - Det var min levevej, dengang :)

Ellers husker jeg, at man, for ikke så lang tid siden, kunne købe nogle stjerne-chokolader. De var små, og havde også luftbobler i. Det smagte også rigtig godt.
jaesjaesSkrevet 09/10-03 20:57 
Mysterious >
Hvis ja så smager det desværre ikke så godt som de originale man kan købe på flasker(efter min mening) :(

Nej, men en Sodastreammaskine ER firserne :)
NaieraNaieraSkrevet 09/10-03 20:58, rettet 09/10-03 20:59 
Pieyanthikos >
kunne købe nogle stjerne-chokolader. De var små, og havde også luftbobler i. Det smagte også rigtig godt.

Hæhæ, dem ville jeg spise mig tyk og fed i, hvis jeg havde råd ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
quadquadSkrevet 09/10-03 23:45 
Matt >
Ja Super Flyers er fede!
Urge var lækkert, husker det også.. Den var grøn mener jeg?

Du er ca. en 12 år..og kan huske det som retro? :)
PaenPaenSkrevet 10/10-03 07:44 
Tak gutter TAK!!

nu kan jeg omsider bliver forenet med min allermest favorit ynglings slik :) heh

Sparkk var en sikde-god vand, men den forsvandt også stille i mængden, det er en smule som cherry coke. Cherry coke bliver svære at finde i tyskland (sidst jeg var dernede) - den ultimative bedste cola efter min mening.
Lóriens blade falder ikke forgæves
MarcusMarcusSkrevet 10/10-03 07:51 
Jaes>> Ok =), ja jeg har kun været 5 år i slutningen af firserne faktisk :) Men er dog stadig fan af klar cola :) Den vidunderlige væske
SideshowSideshowSkrevet 10/10-03 10:22 
Jeg kom faktisk i tanke om noget slik, som jeg var meget glad for engang:

Månegrus

Kan man virkelig ikke få det mere??
Så vidt jeg husker var det Evers.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 10/10-03 11:21 
MajorP >
Er jeg den eneste der er helt vild med Dr.Pepper?

Nogle gange bliver min trang så stor, at jeg ofrer 13 kr.(!!!) på én dåse.

nix, jeg er også helt skudt i den sodabrus. opdagede dem for et par år siden da jeg var i us of a, og fandt så ud af, at de kan købes flere steder over grænsen. så ja, jeg melder mig også skyldig i at bruge omkring de 15kr for en dåse...

mountain dew er også klasse, men det fåes vist ingen steder udenfor amerika...

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
majjohamajjohaSkrevet 10/10-03 12:20 
Wagner >
Matt >
Ja Super Flyers er fede!
Urge var lækkert, husker det også.. Den var grøn mener jeg?

Du er ca. en 12 år..og kan huske det som retro? :)
Nah, retro og retro men husker det da som et minde :)
TKTKSkrevet 10/10-03 12:55 
Jeg har set månegrus i en ALDI forretning, for jegnkøbte nemlig et spande! :-) Så det må jo være landsdækkende...
KTCKTCSkrevet 15/10-03 14:30 
Åh ja, Månegrus er guld. Men så begyndte de at lave noget, de kaldte Strandgrus eller sådan noget. Der var nogle af dem, der seriøst smagte af bræk - føj!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Alf81Alf81Skrevet 15/10-03 16:29 
Da jeg for første gang sammen med en kammerat gennemførte
MonkeyIsland til Amiga, spiste vi konstant hvid Toblerone som var i blå pap. Så vidt jeg ved fåes de heller ikk i landet mere?
Ting om dét og pis.
NaieraNaieraSkrevet 15/10-03 16:32 
Nej, og det er mega irriterende. Man må bare have en masse med hjem når man er i udlandet...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SolaegSolaegSkrevet 15/10-03 20:27 
Uhh, jeg savner også Urge - det var snotgrønt og havde lidt skum på toppen - det var guf!
52 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig