X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSX ROCKZ


Svar
MåsseMåsseSkrevet 08/10-03 19:53 
Har i læst denne her artikel på TV2's hjemmeside ??

multimaskine
Jeg har købt to Xboxe i håb om at få ligeså meget power som en ps2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/10-03 19:55 
Ja. Det bliver spændende at se :-)

Jeg kan også have noget, at spille min Jak II demo på!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
NaieraNaieraSkrevet 08/10-03 19:56 
Billeder kan findes

her
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 08/10-03 20:07 
Det er lige før, man skulle til at spare sammen. Den bliver jo rimlig fed, egentlig :)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 08/10-03 20:13 
Indrømmet, den ser da ret lækker ud, men jeg har nu ingen interesse i at købe en. Prisen er nok til at skræmme mig væk og så har jeg jo i forvejen apparater, der kan det meste af hvad PSX'en kan.
(...)
NaieraNaieraSkrevet 08/10-03 20:14 
Jeg kunne mægtigt godt tænke mig en harddisk optager, men jeg ville egentlig foretrække den bare sad i min digitale parabolmodtagerboks... (ideelt ville der så være to af dem, men det er en anden sag ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/10-03 20:59 
Den er flot! (design)
Men det er alt, ALT for dyr, og den må jo næsten være forældet hvad grafik ang. når den udkommer, IMO.
Men jo den ville da helt sikkert stå godt ved siden af mit TV ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RebelheartRebelheartSkrevet 08/10-03 22:21 
Den bliver en fiasko. Den er alt for dyr til, at almindelige mennesker gider at investere i den!

Men sådan er det jo med Sony. Sony's produkter har altid været for dyre og kvaliteten mistænkelig dårlig sammenlignet med andre kendte mærker...bare se på den overhypede PS2! ;-)
SumezSumezSkrevet 08/10-03 22:23 
Den blev jo netop en succes på trods af dette.
Ved ikke om du var sarkastisk mht. PSX, men den kommer skam nok til at gå fint.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 08/10-03 22:29 
Det er billigt for sådan en sag.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RonaldoRonaldoSkrevet 08/10-03 23:20, rettet 08/10-03 23:20 
Jeg synts jeg læste at den kunne optage når du spiller, altså den recorder det du spiller. Det ville være ret fedt, men udover det er den maskine alt for high-tech til vores land.
RJKRJKSkrevet 09/10-03 00:17 
Rebelheart >
Den bliver en fiasko. Den er alt for dyr til, at almindelige mennesker gider at investere i den!

Det er jo et nicheprodukt lavet til et nichemarked. Der er et par firmaer som Sony og Pioneer der rent faktisk laver nogle seriøst seje ting bare for at gøre det, selvom de er fuldt bevidst om, at de bliver så dyre, at kun meget få kan købe dem.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MIKA-LMIKA-LSkrevet 09/10-03 00:21 
FreddiE >
Jeg synts jeg læste at den kunne optage når du spiller, altså den recorder det du spiller. Det ville være ret fedt, men udover det er den maskine alt for high-tech til vores land.

Med dette menes at du kan afspille et program samtidig med at du optager det - altså har det intet at gøre med muligheden for at afspille PS2 spil. Men måske kan hvad du foreslår også lade sig gøre, det vil dog være knap så brugbart som ovenstående.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
SumezSumezSkrevet 09/10-03 00:31 
Jeg kunne nu godt tænke mig at optage nogle af Gregorio III's angrebsmønstre på master's play, for så at se dem i langsom gengivelse. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MåsseMåsseSkrevet 09/10-03 14:04 
Hvor kan man finde data om maskinen ??
Jeg har købt to Xboxe i håb om at få ligeså meget power som en ps2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 09/10-03 14:16 
Wow! Den ligner jo et gammelt PC kabinet fra starten af 1980'erne :/

Nej, på en eller anden kikset måde, synes jeg den er lækker...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MrCaseMrCaseSkrevet 09/10-03 16:35 
om jeg fatter det... når den så udkommer (i slutningen af 2004?!) er der nok ikke så langt til xbox II udkommer... hvilket, efter min overbevisning, bliver en maskine meget af samme støbning. Blot med en, forhåbentlig, meget kraftigere grafik-ydelse...

I don't get it...

Men okay. Sony har jo bevist mange gange for os at det ikke er ydelsen det kommer an på...
Have you considered sucking less?
T.REXT.REXSkrevet 09/10-03 18:51 
Dette emne er taget op før.
One PS2 to rule them all
MåsseMåsseSkrevet 09/10-03 20:35 
Og???
Jeg har købt to Xboxe i håb om at få ligeså meget power som en ps2
KeenKeenSkrevet 10/10-03 08:08, rettet 10/10-03 08:09 
Den er sku' da alt for dyr til at alm. mennesker gider at købe sådan en (Udover alle nørderne selvf' ;)) jeg synes i øvrigt også at den er grim den ligner jo en gammel pc...
dchangdchangSkrevet 10/10-03 08:41 
På udgivelses-datoen kan man garanteret købe en dvd-optager, en konsol og resten hver for sig til billigere penge. Jeg er ikke den store fan af multimaskiner. Især hvis det går i stykker.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
jaesjaesSkrevet 17/10-03 20:20 
Nu kan den tage screenshots:
http://www.gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=10646
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig