X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gameboy player pak i DK?


Svar
bootsbootsSkrevet 08/10-03 18:19 
Jeg har fået at vide, at man har kunnet købe Gameboy player pak i DK siden i sommers; men har ikke set den nogen steder.... Det er altså pakken der indeholder både GameCube og Gameboy player. Nogen der ved hvor den kan købes, og hvor meget den koster? Har ledt på nettet uden resultat....
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 08/10-03 18:37 
Toys"R"US i Tilst, Århus har den. Tror den ligger på en 1799,-.
happyEDhappyEDSkrevet 08/10-03 20:36 
men tag da og vet cuben falder jo måske i pris og så er det jo billiger at købe det hvert for sig :)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 08/10-03 20:54 
Prisen på Player-bundlen efter nedsættelsen bliver på ca. 1200,- (hurtigt omregnet efter den svenske pris som er 1500,- træmønter).

Men til Boots! hvis du ikke kan finde den nogle steder, så kan du købe den gennem mig(ny selvfølgelig).
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
bootsbootsSkrevet 08/10-03 21:30 
Naah, jeg bliver nok nødt til at nøjes med playeren, når jeg får bedre råd.... Problemet er, at jeg allerede har 2 Cuber i purple (den ene kun brugt én gang), og playeren kommer vist kun i sort i EU..... Det var meningen at jeg ville sælge den ene Cube og købe en samlet pakke (i sort); men jeg har nok været for sent ude med Cuben. Der er vel ingen der gider købe en Cube uden andet tilbehør end strømforsyning og uden original indpakning til en tusse nu hvor prisen falder den 17..... Jeg kan nok allerhøjst få 600 for den nu, så jeg har ikke råd til pakken... Ellers tak, du...
bootsbootsSkrevet 10/10-03 18:59 
Dr. Mogensen >
Prisen på Player-bundlen efter nedsættelsen bliver på ca. 1200,- (hurtigt omregnet efter den svenske pris som er 1500,- træmønter).

Men til Boots! hvis du ikke kan finde den nogle steder, så kan du købe den gennem mig(ny selvfølgelig).

Så fik jeg fat i bundlen - på QXL... Kr. 1040,- + porto - og det er helt nyt! Hvor heldig har man lov til at være?
happyEDhappyEDSkrevet 16/10-03 22:24 
og hvad var porto på???? det tror jeg også du kunne have fået en til i en butik her, fra i morgen
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
kooikkooikSkrevet 16/10-03 22:27 
Gamecube kan købes til 850 i danmark og en Gameboyplayer har jeg købt ved grænsen til 400 kr. så det er ikke meget galt at man kan få den til samme penge fra i morgen af i lille Danmark
happyEDhappyEDSkrevet 16/10-03 22:42 
ja og bundle kommer nog også ned i den pris!
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 16/10-03 22:58 
Den vejl. pris på GameCube+Player bliver stadigvæk 1200,-.

Så det er da et rigtig godt køb Boots har lavet der:o)
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
kooikkooikSkrevet 16/10-03 23:05 
Der var ingen garanti på den så vidt jeg husker. Ham Boots havde købt den af havde byttede sig frem til den, så godt køb, tja det er op til en selv. Jeg vil ikke mene det er noget godt køb.

Læg nu mærke til at jeg skriv så vidt jeg husker, så í skal ikke hænge mig op det.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig