X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Castlevania musik: Lament of Innocence


Svar
SumezSumezSkrevet 08/10-03 00:19, rettet 10/10-03 11:49 
Konami har uddelt gratis sampler cd'er med 13 spor fra det kommende Lament of Innocence.
Jeg ved ikke om jeg er den eneste, der var meget spændt på spillets soundtrack, men jeg kan da sige at jeg slet ikke er skuffet. De har før udtalt at de vil undgå brug af elektrisk guitar, for at gøre soundtracket mindre moderne, men det har åbenbart ikke afholdt Yamane fra at gøre meget brug af syntetiske lyde :)
Stilen minder umiddelbart om SotN, men en mere aggressiv, tung lyd. Jeg savner de stille, smukke numre som f.eks. Dance of the Pales fra SotN, men der er da ingen tvivl om at jeg allerede er vild med flere af numrene. Især spor 2 er fantastisk, og spor 6, der ellers starter som et af de mere kedelige, spændingsopbyggende numre fra SotN, er faktisk ret fedt!

De kan downloades gratis på CastleVania Dungeon.

EDIT: Og fra min side. Det er hurtigere og nemmere:
http://www.eternal.dk/castlevania/

3of19 har lavet en BitTorrent fil her:
http://suprnova.lagalot.com/torrents/423/Lament%20of%20Innocence%20Sampler%20Disc.torrent

Link...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MarcusMarcusSkrevet 08/10-03 07:45, rettet 08/10-03 14:51 
:) Fedt...dem skal jeg hjem og høre :) Glæder mig også til CV - Ballad of Angels kommer!

Hader bare File Planet!
3of193of19Skrevet 10/10-03 00:21 
Jeg ivl se om jeg ikke kan lave en torrent til hele molevitten, man bliver jo helt gak i låget af at hente så mange filer ned fra Fileplanet :)
SumezSumezSkrevet 10/10-03 01:09 
Jeg kan godt uploade dem til min server, forudsat at jeg snart får den nye 100mbit forbindelse til at virke (ellers kommer det til at tage mange mange timer at uploade.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 10/10-03 06:27 
Det ville være lækkert. Jeg opgav da jeg så det var fileplanet.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 10/10-03 07:18, rettet 10/10-03 11:50 
Ok, jeg gider ikke vente på at på at hovederne i netværkadministrationen finder ud af hvorfor min JayNet forbindelse ikke virker, så jeg er begyndt at uploade med en dræbende langsom hastighed.

Alle filerne er nu uploadet og frie til at hente eller streame fra en ret hurtig server!

Her er de så
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MarcusMarcusSkrevet 10/10-03 07:53 
Ok, jeg opgav også ved fileplanet :) Men tak for det Sumez....
3of193of19Skrevet 10/10-03 09:07 
Bittorrent link er oppe.

Lament of Innocence torrent
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig