X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Multiplayer


Svar Sortering
JloweJloweSkrevet 07/10-03 22:07 
Har I nogen gode forslag til multiplayerspil til cuben (vi er 2)? Jeg har netop fået den - så jeg er meget grøn.
Og ja Naiera, jeg har kigget efter gamle links om dette - men vil gerne have en opdateret version ;-)
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
WehnerWehnerSkrevet 07/10-03 22:15 
Timesplitters II er et godt valg, fordi der både er 2-player co-op mode og masser af bots, hvis man vil spille mod hinanden.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 07/10-03 22:19 
Super Monkey Ball 2, og Sega Soccer Slam. Beach Spikers er også udmærket.
DommergaardDommergaardSkrevet 07/10-03 22:21 
Har selv nyt meget af Fifa 2003, og da 2004'eren er lige på trapperne, så ville det ikke være helt ved siden af.
APHAPHSkrevet 07/10-03 23:36 
Winning Eleven 6: Final Evolution ER et genialt mp spil
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
The BruceThe BruceSkrevet 07/10-03 23:46 
Helt klart Smash Brothers- Melee!!
Ellers er Fifa 2003 et ganz godt bud (og det fås til billige penge i f.eks. Toys'R'Us!)
Timesplitters 2 (som allerede nævnt)

Burnout 1 (...men ISÆR 2'eren, som er meget "stramt og godt"!)
Waverace (svært at mestre men jeg tror payoff'et er det værd...)
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
RebelheartRebelheartSkrevet 08/10-03 00:12 
Waverace er et meget overset spil imho. Det var mit første spil til GameCuben og også det GameCube spil, jeg har haft det sjovest med i singleplay. Jeg har ikke fået prøvet det i multiplay, da jeg ingen venner har.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 08/10-03 09:13, rettet 08/10-03 09:13 
waverace er et meget overvurderede spil imo. at grafikken skulle være noget specielt har jeg svært ved at se, det ligner jo til forveksling n64 udgaven! desuden er gameplayet hurtigt trættende og til tider direkte urimeligt. off-topic, i know...undskyld!

bomberman generation er også genialt i multiplayer. det kan endda fåes til billige penge hos overstock.dk

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
KalicolaKalicolaSkrevet 08/10-03 09:19 
Timesplitters 2 uden tvivl. Det for sjovt i multiplayer..

Ellers er der jo altid burnout 2, som også er for godt.
For The Love Of The Game
D.B.M.D.B.M.Skrevet 08/10-03 09:29 
Baldur's Gate: Dark Alliance skulle også være et godt multiplayer-spil. Har det selv til PS2, men min kammerat og jeg har ikke fået startet på det endnu. Det kan også fåes billigt hos Overstock.
DommergaardDommergaardSkrevet 08/10-03 09:30 
Rebelheart >
Waverace er et meget overset spil imho. Det var mit første spil til GameCuben og også det GameCube spil, jeg har haft det sjovest med i singleplay. Jeg har ikke fået prøvet det i multiplay, da jeg ingen venner har.

Bor du i Århus, så kommer jeg gerne hen til dig eller omvendt. Spil skal spilles sammen ;)
RebelheartRebelheartSkrevet 15/10-03 01:43 
Tak for tilbuddet min ven. ;-)
Men jeg bor ikke i Århus.
DommergaardDommergaardSkrevet 15/10-03 12:11 
I orden ;D

Btw. Mario Kart: Double Dash!! der er du garanteret et fedt MP-spil! Good luck ;)
majjohamajjohaSkrevet 15/10-03 12:19 
Sonic Adventure 2: Battle er godt i både Multi og Singel player, et godt valg.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig