X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SW: KOTOR


Svar
JloweJloweSkrevet 07/10-03 22:05 
Jeg ved der er blevet skrevet op og ned om dette - men jeg må bare give udtryk for min begejstring!
Jeg har aldrig nogensinde spillet et RPG før, men dette spil har sgu' slået benene væk under mig. Det tog mig omkring 50 timer at gennemføre og var hele vejen en storslået oplevelse. De første par timer på Taris kan godt være *lidt* træge - men så snart du forlader planeten er du totalt solgt.
Jer som ikke har prøvet det - prøv det for dælen og jer der kun har spillet en time eller to - hæng på, så får I en fed spilleoplevelse.
PS. Jeg er ikke totalt Star Wars nød, men stemningen fra de første film er gennemgående i dette spil.
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
MarcusMarcusSkrevet 07/10-03 22:08 
Jo :) Folk går amok omkring det :) Søg på Kotor i nederste søgefelt under forum
UlrikOneUlrikOneSkrevet 07/10-03 23:49 
Jeg er ikke decideret Star Wars-fan, men de overvældende anmeldelser og alt hypen omkring spillet har fået mig til at købe det! Venter bare på at modtage det...
AkhenAkhenSkrevet 08/10-03 09:18 
Jeg er nok en af det få folk der blev skuffet over den her tittel, måske fordi jeg forventede for meget. Grafik mæssigt er det ikke noget at råbe hurra for, musik mæssigt ok, stemme og omgivelses mæssigt ok, men jeg syntes det var langtrukken og blev lidt for meget linært. Jeg er normalt rigtig glad for RGP og Adventures, men det her spil fangede mig sq mærkelig nok ikke.
XBL/XBC Gamer Tag --> Akhen <--
KTCKTCSkrevet 08/10-03 10:58 
Nej, du er ikke alene, men lad os ikke tage den diskussion op igen, for den trak noget ud sidste gang...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
AkhenAkhenSkrevet 08/10-03 12:12 
:p kom nu "en gang til" heheh.........
XBL/XBC Gamer Tag --> Akhen <--
yokanabsteryokanabsterSkrevet 08/10-03 15:09 
Jeg er også imponeret, over det meste...og graffiken er rigtig
god hvis man lægger til detaljer, men de har for megen ligegyldig bump mapping på nogle vægge der får frameraten til at falde, ellers er jeg indtil videre rigtig godt tilfreds med spillet! Det virker på mig som et ekstremt gennemført spil, med god musik livlige npc's, god historie og ret fedt gameplay! så ikke nogen kritik fra min side!
soon the world will be one big computer
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 09/10-03 23:08 
Okay, er der nogen der kan sige mig, hvordan jeg udrydder de stupide gizkas på Ebon Hawk? De farer frem og tilbage, og jeg aner ikke, hvordan jeg skiller mig af med dem
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
RitesRitesSkrevet 10/10-03 07:38 
Køb gift på Tatooine.
» a winner is you «
3of193of19Skrevet 10/10-03 09:12 
Jeg tror også man kan sælge dem til smugleren i nærheden af ens hangar på Manaan. Har ikke prøvet det, da jeg hadde udryddet de små bæster allerede da jeg kom derhen, men han sagde han var interesseret i at købe dyr fra andr verdener.
FizbanFizbanSkrevet 10/10-03 09:32 
yup...
Det er en mulighed, det var sådan jeg fik dem væk.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig