X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Metroid Prime - Artifacts?


Svar
OkottaOkottaSkrevet 07/10-03 20:24 
Skal man ha' alle Chozo Artifacts for at man kan gennemføre Metroid Prime, eller er det nok "bare" at nedkæmpe alle spillets boss'er, og så ta'r historien mig til slutningen?

Er det iøvrigt nødvendigt at ha' alle Missile Expansions, for at gennemføre spillet? Jeg har plads til 60 missiler nu - er det nok?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
GatmanGatmanSkrevet 07/10-03 21:48 
Du skal have fat i alle Chozo Artifacts for at kunne gennemføre, ja.

Med hensyn til missil- og energi-udvidelserne, så forhøjer de blot din chance for at slippe helskindet igennem. ;)
tastasSkrevet 07/10-03 21:49, rettet 07/10-03 21:49 
Omkring en 100 missiler vil også være meget godt.
Så det bedste ville være at daffe ud og lede i nogle flere kroge ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 07/10-03 21:52, rettet 07/10-03 21:53 
60 missiler er ikke særligt meget, men du er jo heller ikke færdig med med spillet endnu. Ud af de 250 mulige missiler, fik jeg vist selv 220 eller deromkring...
(...)
tastasSkrevet 07/10-03 21:56 
Da jeg gik igennem det første gang på normal, tror jeg havde omkring 130-140 missiler og man kan nemt få dem brugt ved de sidste boss'er.

Så det ville være værd at ofre tid på at samle en god slat sammen, da du kan få brug dem. Du kan godt klare dig med mindre, men så bliver det bare lidt mere tough ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 07/10-03 21:58 
Du har altså gennemført det igen på hard, Tas?
(...)
OkottaOkottaSkrevet 07/10-03 23:37 
Gatman >
Du skal have fat i alle Chozo Artifacts for at kunne gennemføre, ja.

Åh jeg gider næsten ikke backtracke rundt over det hele, for at indsamle Chozo Artifacts.

Jeg sidder ikke engang fast i spillet - ved nøjagtigt hvor jeg skal hen og hvorfor - men jeg giiiider bare ikke backtracke rundt igen og igen, på steder jeg allerede har været flere gange.

Iøvrigt synes jeg boss'en Thardus var lidt små irriterende, og hvis de efterfølgende boss'er er enten sværere og/eller irriterende at gennemføre, så ender det sgu nok med at jeg dropper spillet helt.

Hvordan er boss'erne efter Thardus? Sværere eller hvad? Det er de vel. Jeg hader boss'er som irriterer mig..
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RonaldoRonaldoSkrevet 07/10-03 23:51 
De to sidste kræver en del skill, men langt fra umulige.
RebelheartRebelheartSkrevet 08/10-03 00:48 
Okotta >
Iøvrigt synes jeg boss'en Thardus var lidt små irriterende, og hvis de efterfølgende boss'er er enten sværere og/eller irriterende at gennemføre, så ender det sgu nok med at jeg dropper spillet helt.

Selvom jeg er kommet ud ad skabet og har indrømmet, at jeg er en Xbox fanboy, så har jeg valgt at beholde min GameCube netop pga dét spil.

Jeg er nu kommet i tvivl om, jeg skal gå igang med spillet, eller jeg bare skal glemme alt om det og så koncentrere mig om de mange gode Xbox titler, som snart udkommer.

For at det ikke skal være lyv, så mangler jeg stadig at gennemføre Rogue Leader (det spil er jo SVÆRT!) og Eternal Darkness er stadig i folie!

Jeg har åbenbart et problem med GameCube spil. Et problem som jeg ikke har oplevet med Xbox spil, nemlig det at jeg køber spillene, men mister interessen og får derfor ikke gennemført dem, eller også får jeg slet ikke startet på dem.

I NEED HELP!!!
tastasSkrevet 08/10-03 08:19, rettet 08/10-03 08:38 
Fox McCloud >
Du har altså gennemført det igen på hard, Tas?

Jeg er igang med hard nu, og er ved at nå til vejs ende. Mangler 1 artifact. Og så begyndet det jo for alvor at blive fun Ô_ô
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
D.B.M.D.B.M.Skrevet 08/10-03 09:25 
Hvor lang tid vil du (Tas) skyde på at det tager at gå igennem spillet på "normal"? Jeg har det nemlig lidt ligesom Rebelheart - jeg kan ikke få fat i de nye spændende titler hurtigt nok, og så får jeg måske lige begyndt lidt på dem og aldrig gennemført dem eller også får jeg aldrig startet på dem! Heriblandt er Metroid Prime, som stadig er pakket i folie og har stået på min hylde i flere måneder.
tastasSkrevet 08/10-03 12:23 
Well, min end tid var på 18:43 for første gang.
Her skal der så tillægges en del extra timer for de gange man er død og skal forsøge igen, samt at alt det tid man bruger til læsning o.l. ikke tæller med i den viste tid. Så jeg brugte nok en 25 timer. Min slut procent var for øvrigt kun 72% ...

Så hvis du er hurtig vil jeg skyde på en 20 timer.
Men så er du også kun igennem det, og der vil være masser af timer mere, hvis du vil finde nogle flere secrets osv (Missile expansions, health tanks, beams osv ;).
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
OkottaOkottaSkrevet 08/10-03 13:09 
Ang. Chozo Artifacts :

Kan man først gå på jagt efter dem, EFTER man har fået alle sine opgraderinger; Altså opgraderinger til ens suit og våben? Jeg er på vej hen efter Ice Beam, og har faktisk kun éen Choze Artifact indtil nu (den artifact som ligger ved templet, hvor man skal aflevere alle artifacts).

Sagen er nemlig, at jeg er kommet et pænt stykke i spillet (synes jeg selv), og jeg glemte faktisk helt at smutte op til templet efter jeg fik mine første missiler (så man kan komme igennem døren), så derfor har jeg ikke fået nogle Chozo Artifacts overhovedet, men bare koncentreret mig om at komme videre i selve spillet. Men hvis man alligevel først kan gå efter Artifacts, på et bestemt punkt i spillet, så er der jo ingen problemer.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
tastasSkrevet 08/10-03 14:09 
Det er ikke alle artifacts som kræver alle upgrades for at kunne blive samlet ind. Tror faktisk kun der er én artifact som du først kan få efter du har skaffet den sidste upgrade.

Jeg har dog de gang jeg har spillet det, ventet til sidst med at samle artifacts ind, da jeg syntes det var nemmest.
Men hvis man holder lige øje med stederne hvor de kan findes, og hvad man mangler de steder, kan man da godt samle dem ind løbende, når man får de upgrades man mangler.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig