X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Star Wars Rogue Leader rip off ?


Svar
enfenenfenSkrevet 07/10-03 13:41 
Hvilket spil er det, som Rogue Leader er et rip off fra?

Jeg har aldrig spillet spillet før nu( udover første bane), men jeg kender mange af banerne - specielt Imperial Walker banen.

Først tænkte jeg på det første Rogue Squadron, men det kan jeg ikke helt få til at hænge sammen. Det kan selvfølgelig godt være det spil, da det kun er nogle af banerne, som virker bekendte.

En anden ting. Kan det virkeligt passe, at spillet nogen gange får lyst til at køre med lavere framerate? Det er ikke slowdown jeg tænker( det er der selvfølgelig i spillet), men nærmere at spillet lige pludselig ryger ned på 10fps i en periode. Noget man kunne forbinde med en P4, hvis man slår blæseren fra og derefter starter et spil op. Jeg har oplevet det et par gange på training banen og en anden, som jeg ikke kan huske nu. Andre, som har oplevet dette?
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 07/10-03 13:47 
Rogue Leader's framerate er ikke helt stabil hele tiden - for det meste 60 fps, men den dykker noglegange.

Factor 5 havde travlt til udgivelsen, da det SKULLE være et launchspil.

Forvent at Rogue Strike kører bedre - det siger de osse selv (Factor 5).
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KTCKTCSkrevet 07/10-03 13:48 
Det er nok "Shadows of the Empire" du tænker på.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
olmeolmeSkrevet 07/10-03 13:56 
Husker at have spillet imperial walker banen i et PC spil, men hvilke kan jeg ikke huske. Er du sikker på at det ikke er Star wars: Rogue sq. I
enfenenfenSkrevet 07/10-03 13:56, rettet 07/10-03 13:57 
KTC >
Det er nok "Shadows of the Empire" du tænker på.

Jeps :)

Det var vist det. Underligt, at de bare har kopieret nogle eller alle(?) banerne fra det spil.
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 07/10-03 14:00 
Okotta >
Rogue Leader's framerate er ikke helt stabil hele tiden - for det meste 60 fps, men den dykker noglegange.

Factor 5 havde travlt til udgivelsen, da det SKULLE være et launchspil.

Forvent at Rogue Strike kører bedre - det siger de osse selv (Factor 5).

Har du oplevet det jeg henviset til? Jeg tænker ikke på slowdown som sådan, selvom det egenligt er slowdown, men bare ikke på grund af heftig aktivitet...Forvirret? :)
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 07/10-03 14:04 
Jeg har skam oplevet de dersens drops i framerate hist og her, og ikke kun når der er heftig aktivitet.

Tillæg det tidspres fra Factor 5's side - men det ER irriterende at det sker.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
JmogJmogSkrevet 07/10-03 14:11 
Enfen >
Det var vist det. Underligt, at de bare har kopieret nogle eller alle(?) banerne fra det spil.

Underligt? Egentlig ikke. Begge spil er jo baseret på filmene. Det er uundgåeligt at banerne kommer til at ligne hinanden.
enfenenfenSkrevet 07/10-03 14:18 
Ligne? Det er jo de samme baner
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 07/10-03 15:43, rettet 07/10-03 15:44 
Det er de samme miljøer og settings de to Star Wars spil deler - det er det hele.

Hoth settingen f.eks, er osse med i Rogue Strike, men det er ikke de samme objectives man spiller, som i Rogue Leader.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig