X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Freedom Fighters - IGN H2H


Svar
OkottaOkottaSkrevet 07/10-03 12:20 
Enten har IGN ikke spillet FF særligt meget, og/ellers er der et problem med den amerikanske GC version af spillet.

De nævner bl.a at der er problemer med våbeneffekterne i GC versionen - f.eks bulletholes i vægge og vinduer (hvilket simpelthen ikke passer; Jeg har siddet og savlet over våbeneffekterne i spillet, når bulletholes bliver registereret til højre og venstre, i både vægge og vinduer).

Der nævnes intet om, at man på PS2 og Xbox nærmest ikke kan bevæge sig i 1st person(!)

Jeg anede iøvrigt ikke, at man overhovedet kunne slå folk med sine våben, på PS2 og Xbox, og som IGN osse skriver, så er det praktisk talt aldrig noget man bruger - hvis man vil slå nogen, så vælger man da bare sin wrench.

Iøvrigt er det et problem for IGN, at man på GC'en bruger A til både at rekruttere og få folk til at følge efter. Det forstår jeg ikke - man trykker A for at rekruttere, og så er det gjort, og så trykker man på A senere, for at få folk til at følge efter sig, MEN....det gør man kun, hvis man i forevejen har givet soldater ordre til at angribe eller forsvare = A knappen er ikke den her dobbeltfunktions-halløj, som IGN faktisk bruger som et helt kritikpunkt. På de andre udgaver, der giver man folk ordrer med to knapper, og kalder dem til sig med en tredje knap - li'som på Cube udgaven.

I kan selv læse hele artiklen på IGN, men den er desværre ikke helt nøjagtig i sin gennemgang af spillet - og det er synd.

Freedom Fighters H2H
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RitesRitesSkrevet 07/10-03 12:30 
IGN er jo også skudt for fanden. De fatter stav.

Beviset var der, da McD havde købt "lidt" reklameplads...
» a winner is you «
Bede-xBede-xSkrevet 11/10-03 05:10, rettet 11/10-03 05:18 
Okotta >
Der nævnes intet om, at man på PS2 og Xbox nærmest ikke kan bevæge sig i 1st person(!)

Jeg har faktisk lige prøvet Xbox udgaven i nat og havde intet problem med at sigte. Kan huske at du nævnte, at man skulle holde det ene analog stick nede og bruge det til at sigte med. Det er ikke tilfældet.

Man holder det ene nede og sigter med det andet. Det er ikke noget stort problem.

Nu har jeg ikke adgang til Insider, men kan jeg ikke lige få rangforordningen at vide mht FF(GC, Xbox, PS2, PC).

Hvilken version vinder?

Jeg ved at Gamespot havde PC udgaven som vinder og de andre ens på nær at Cuben havde dårligere grafik(synlige textureseams).

GamesTM bryder sig ikke om styringen på PC udgaven, noget som Gamespot elskede. Måske forskellen på PC og konsol spillere.

GamesTM skriver at Cube versionen kun mister lidt mht til kontrol og er næsten så pænt som Xbox udgaven. PS2 er nogenlunde ens med Xbox udgaven, dog fremhæver de at man skal købe en multitap for at spille multiplayer. Xbox udgaven er altså deres favorit.

Hvad der er ens for de tre steder er, at Cuben ligger i eller tæt på bunden hos dem alle. Her gætter jeg selvfølgelig mht til IGN, men jeg går ud fra at dette indlæg er skabt fordi IGN ikke kunne lide GC udgaven.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 11/10-03 11:16, rettet 11/10-03 11:17 
bede-x >
Kan huske at du nævnte, at man skulle holde det ene analog stick nede og bruge det til at sigte med. Det er ikke tilfældet.

Man holder det ene nede og sigter med det andet. Det er ikke noget stort problem.

Nope - det var ikke det jeg sagde. Jeg sagde at man skulle holde det venstre analogstick nede og osse bevæge sig med det - ikke sigte med det - imens man holder det nede = Ret kikset, for man kan meget nemt komme til at give slip, imens man bevæger sig, og så ryger man altså fluks i 3rd person igen.

Hvis de så bare havde udformet styringen således at man bare klikker pinden ned og slipper den igen, for at gå i 1st person, og så klikker igen for at gå i 3rd person, så kunne jeg se logikken i PS2 og Xbox styringen.

Xbox versionen "vinder" IGN's head to head, fordi den har DD 5.1 lyd, og pænest grafik. De er nødt til at finde en vinder, så Xbox'en vinder på det tekniske.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 11/10-03 11:22 
ok, så må jeg have misforstået hvad du sagde, da du beskrev styringen.

Hvis det er et problem på Xbox/PS2, så er det et meget lille problem, slet ikke noget der ødelægger spillet. Jeg synes det virker ret underholdende.

Må så lige dække mig ind og tilføje at jeg ikke har prøvet PS2 udgaven.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 11/10-03 11:37 
Spillet ER rigtigt underholdende - køb det menneske!
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
tastasSkrevet 11/10-03 11:42, rettet 11/10-03 11:43 
Jeg har fået mit Freedom Fighters til GC, og er glad for at jeg valgte den version.
Jeg prøvede PS2 versionen, og brød mig ikke at skulle holde venstre analog stick inde, for at gå i zoom mode.
Så det er jeg glad for ikke er på GC versionen i det mindste (Nu er der selvfølgelig heller ikke sådan et klik system i GC kontrolleren ;p ).

Men, bottomline er, at det er fedt spil, så det er bare med at få det købt! ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Bede-xBede-xSkrevet 11/10-03 11:50 
Ja ja, jeg skal nok.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig