X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Soul Calibur 2.. worth it?


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 07/10-03 10:25 
hej med jer

Jeg er meget i tvivl om jeg skal købe SC2. min kæreste køber det idag til mig, så skynd jer lige at svare inden det er helt for sent at ombestemme mig.

mit problem er følgende:

1. Jeg spiller meget alene. Er spillet værd at købe hvis man ser bort fra multiplayer delen? Hvordan er replayability?

2. Ok, jeg er replay narkoman (ikke replayability, men replay i den forstand, at man ser tingene igen) Er der replay i spillet? hvor langt er det? hele kampen?

3. Jeg har set et par videoer af spillet på nettet, og det ser ud som om at de har redigeret et replay, med camera og sådan.. kan man det, altså lave sit replay om til en lille film eller har jeg spist for mange piller?

4. Hvilke ting i spillet gør, at i spiller den igen og igen?

5. Er animationen lige så lækker som i mortal kombat: deadly alliance?

Jeg vil ikke høre om hvilket af de 3 udgaver der er bedst eller om styrringen eller noget ok.

Hvis i svare på mine 3 spørgsmål, vil jeg sætter STOR pris på det.

Mange tak
Darknon
3d grafiker
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/10-03 10:45 
Der er 5 spørgsmål...
Spiller nu: Phantasy Star IV
KalicolaKalicolaSkrevet 07/10-03 10:50 
undskyld.. 5 spørgsmål så.. Der blev lige tilføjet 2 mere. Det skal aldrig ske igen :-)
For The Love Of The Game
RJKRJKSkrevet 07/10-03 11:25 
Animationen i SC/II er det ypperste indenfor spil. Her tænker jeg både på kvaliteten i de enkelte animationer og antallet af dem.

Kampspil er per definition multiplayerspil. Spiller du aldrig mod nogen, så oplever du aldrig halvdelen af spillet. Når det er sagt så er SC/II sammen med VF4/E formentligt det kampspil med størst underholdning i singleplayer.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DarklynoonDarklynoonSkrevet 07/10-03 11:29 
Darknon >
5. Er animationen lige så lækker som i mortal kombat: deadly alliance?
3d grafiker

animationen er meget bedre end i mk da, som (imo) er fyldt med spark og slag som er virkelig grimt udført/animeret, de ser ihverfald meget akavet ud. MK da vil virke forældet og meget stift i det efter du har spillet sc2.

hvis du er vant til at spille fighter games alene, så vil dette også give dig mange timer
Mortal Kombat the mother of all fighting games
DarklynoonDarklynoonSkrevet 07/10-03 11:45 
Darknon >
12. Ok, jeg er replay narkoman (ikke replayability, men replay i den forstand, at man ser tingene igen) Er der replay i spillet? hvor langt er det? hele kampen?


der er ikke replay af hele kampen, tror der er de sidste 5-8 sekunder du ser. det er vist det, jeg skipper dem normalt, så jeg ved ikke om du kan gøre noget under replay som evt slow motion ala vf2
Mortal Kombat the mother of all fighting games
KalicolaKalicolaSkrevet 07/10-03 13:36 
hmm... Så vidt je husker er animationen i MK ret fed, fed grafik, masser af ting man kunne unlocke, mange forskellige fighting styles inclusiv våben. Jeg vil sådan set bare høre om SC er MEGET bedre en MK eller det samme. Jeg mener, hvorfor købe SC frem for MK når MK også har våben med??? The big question.
For The Love Of The Game
KTCKTCSkrevet 07/10-03 13:46 
Kampsystemerne er meget forskellige i de to spil, og umiddelbart vil jeg sige, at SC er den seriøse fighter, hvor MK er mere blod, blod, blod og så lige noget mere blod.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DarklynoonDarklynoonSkrevet 07/10-03 13:58, rettet 07/10-03 13:59 
Darknon >
hmm... Så vidt je husker er animationen i MK ret fed, fed grafik, masser af ting man kunne unlocke, mange forskellige fighting styles inclusiv våben. Jeg vil sådan set bare høre om SC er MEGET bedre en MK eller det samme. Jeg mener, hvorfor købe SC frem for MK når MK også har våben med??? The big question.


at man kan unlocke et hav ligegyldige billeder, er ikke noget der giver replay for mit vedkommende(måske hvis man kan lide mortal kombat universet er der noget at komme efter), og mk da forskellige figting styles virker ikke godt nok udnyttet, til at der skaber nok variation. og våbendelen fra mk da kan ikke sammelignes med sc2, andet end at det kommer til at fremstå som en ufærdig ad-on, som kunne være så meget bedre.

og weapon master i sc2 er så meget bedre end en den usle og virkelig røvsyge og ensformige konquest mode fra mk da zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
KalicolaKalicolaSkrevet 07/10-03 14:44 
hmm.. ok, jeg er overbevist.. Jeg kunne rigtigt godt li MK:DA, ikke pga. blodet, men pga. gameplayed. Og når i nu siger at SC2 er meget bedre, så er jeg solgt.. jeg får SC2 idag, så håber jeg at det lever op til sin hype :-)

Tak for svarene drenge :-)
For The Love Of The Game
RJKRJKSkrevet 07/10-03 14:57 
SCII er selvfølgelig MEGET bedre end MK:DA - fremgår det ikke alle steder?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SaturinoXSaturinoXSkrevet 07/10-03 15:19 
Jeg Syntes SC II er rigtig godt, men har også fået VF4E til ps2, og det er VIRKELIG godt..det er bare mere med "kampstil" og sådan,

hvor SC II har våben. mm.
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
MajorPMajorPSkrevet 07/10-03 15:55 
Modtog lige mit eksemplar med posten i dag. Og til folk der er i tvivl om de skal købe det. Shame on you! Det er det ypperligste indenfor fighter genren. Synes også spillets Quest del - der nu hedder Weapon master - er mere dybdegående og med flere ting at købe.

Så smut bare ned i fona, electric city eller hvad du nu bruger, og haps et eksemplar af SC2.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
dpldplSkrevet 07/10-03 16:27 
Angående SC2 og MK:DA, så vil jeg give alle ret med SC2 er en del nedre. Men MK.DA er også genial efgter min menig. (MK serie har altid været min favorit, men det skiftede her forleden :D)

Og SC2 her et eller andet over sig. Da jeg kedet mig da jeg spillet SC1, iforhold til SB. Men 2´eren har den magi jeg elsket fra SB, hvilket er dejligt.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
NaieraNaieraSkrevet 07/10-03 18:05 
MajorP >
der nu hedder Weapon master

Hed den overhovedet noget med Quest i SC1!? I Soul Blade var navnet Edge Master Mode.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MajorPMajorPSkrevet 07/10-03 18:08 
Kan jeg ikke huske hvad den hed i SC1, men jeg fandt lige ud af, at jeg havde blandet SC1 og Tao Feng sammen. I Tao Feng hedder det Quest mode.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
RJKRJKSkrevet 07/10-03 18:09 
Er det ikke Mission Battle...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig