X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Soul Calibur II - hvilken konsol?


Svar
SaturinoXSaturinoXSkrevet 06/10-03 22:49, rettet 06/10-03 22:50 
Jeg overvejer stærkt at købe dette spil, da jeg blev helt bidt af det lige fra 1'eren og har spillet 2'eren (JAP) i et godt stykke tid på GameCube hos en makker.

men så kunne jeg godt tænke mig at hører, hvilken maskine, jeg ska købe Soul Calibour II til?

jeg har ps2 // Xbox
og vil selvfølgelig have spillet til den maskine, hvor styringen er mest optimal.
Se hele indlægget
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
90 emne(r).
« < 1 2

Svar
RJKRJKSkrevet 08/10-03 12:39, rettet 08/10-03 12:40 
Darknon >
hvorfor valgte de ikke at putte ham fra onimusha (samanuski) ind i ps2 udgaven?

Fordi Onimusha er et Capcom-spil, måske...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 08/10-03 12:40 
Naiera >
Hvem snakker om det?

Hvis man synes GameCube-controlleren er dårlig til kampspil, så må det jo være fordi man hader GameCube.

Sigh...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 08/10-03 12:49 
RJK >
Fordi Onimusha er et Capcom-spil, måske...?

Zelda er et Nintendo spil, og jeg kan ikke huske hvem der udviklede de (det?) elendige Spawn spil ;)

Men selvfølgelig er det nærliggende, at Namco tager en af deres egne karakterer med i en af udgaverne!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 08/10-03 12:52 
Namco har rettighederne til Spawn - Capcom havde dem tidligere.

Det har selvfølgelig været i Nintendos interesse, at Link var med i GC-udgaven af SCII. Det har de 100% solgt flere spil på (der ligger stadig #1 i salgstal på GC, mens det er meget længere ned på de andre platforme) og så ryger der jo også mange flere penge ind på Nintendos kasse.

Capcom har selvsagt ingen interesse i dette...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 08/10-03 13:51, rettet 08/10-03 13:52 
Nej, nu skal det altså ikke lyde som om jeg er uenig med dig.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 08/10-03 13:54 
Du fik det bare til at lyde som om, at når Link kunne være med, så kunne Sumasake (eller hvad han nu hedder) også.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 08/10-03 13:58 
Næh, det var nu ikke meningen. At jeg så ikke vidste, at Namco havde rettighederne til Spawn, er noget andet ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KalicolaKalicolaSkrevet 08/10-03 14:16 

Hvis man synes GameCube-controlleren er dårlig til kampspil, så må det jo være fordi man hader GameCube.


Hvad er det for noget vrøvl? Det giver bare minus mening :-)
For The Love Of The Game
Le RoofLe RoofSkrevet 08/10-03 14:17, rettet 08/10-03 14:23 
OK. Eftersom i bliver ved med at hive loadetider frem som argumenter i jeres lille diskussion, var det måske på sin plads lige at få tingene på bordet. Her er lige lånt lidt fra IGN Insider's Soul Calibur II head-to-head:

GameCube
Boot-up: 17 sec.
Arena Load 1: 6 sec.
Arena Load 2: 5 sec.
Arena Load 3: 5-6 sec.

PlayStation 2
Boot-up: 24 sec.
Arena Load 1: 8 sec.
Arena Load 2: 7 sec.
Arena Load 3: 8 sec.

Xbox
Boot-up: 12 sec.
Arena Load 1: 5 sec.
Arena Load 2: 5 sec.
Arena Load 3: 5 sec.

First off, as you can see from the load times, they are all very, very similar. Other than the initial boot-up, it's almost ridiculous to say one version is worth owning over the other -- are three seconds really that important to you? Granted it's a technical merit, but it's nothing you should really be concerning yourself with. The PlayStation 2, although it is slowest, loads on the average of eight seconds. GameCube is close to 5 seconds, but it's not quite as fast as the Xbox (we're talking milliseconds; maybe a full second).
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
flottenheimerflottenheimerSkrevet 08/10-03 15:48 
Mange tak til Le Roof. :-)

Hvad siger "IGN Insider's Soul Calibur II head-to-head" om grafikkvaliteten i de 3 versioner?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
olmeolmeSkrevet 08/10-03 15:56 
At xbox er bedst, men GC er tæt bagved. Hvilke PS2 iøvrigt også er. Den eneste store forskel er lyden, hvor xboxen er mærkbart bedre. De konkluderer at man skal vælge efter exklusiv figur, og sin fortrukne kontroller, da forskellen mellem versionerne er minimal.
ChronoChronoSkrevet 08/10-03 16:40 
RJK >
Den måde det er meningen (fra arcadeside) man skal spille SC på, og den måde man får den bedste resultat på (efter min overbevisning), er med en finger på hver knap.

Jeg er vist på et helt andet (og lavere) niveau end dig her :)

Hvis det er sådan du holder på joypad'et, så har du selvfølgelig ret i at det er temmeligt svært på Gamecube. Jeg tror umiddelbart ikke at jeg kunne holde det sådan, men jeg vil da prøve det med det samme - måske bliver jeg lidt bedre så..
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 08/10-03 16:50, rettet 08/10-03 16:51 
Chrono >
Jeg er vist på et helt andet (og lavere) niveau end dig her :)

Jeg bliver også kun ekstremt påståelig, fordi jeg har spillet det (=SC1) i 250+ timer ;)

Jeg vedkender også at det er lidt besværligt på diamant-placerede knapper (selvfølgelig perfekt på ordentlige arcadesticks og fighterpads, hvor tommelfingeren kan hvile bedre på parer-knappen) - men det kan lade sig gøre i modsætning til GC-controlleren.

Tommelfinger vs. alle fingre må vi tage et andet sted. For mig er det som analog vs. digital kontrol i fightere eller digital vs. analog kontrol i racerspil. Det ene er logisk set bedre end det andet, men der vil altid være nogle, der har vænnet sig til det andet og derfor bedre kan lide det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 08/10-03 16:54 
Når du alligevel sidder på den måde med en controller, kan du ligeså godt finde dig et arcadestick frem...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 08/10-03 17:00 
Problemet med arcadesticket er, at det er en smule langsommere end digitalpad - mod tilgengæld bedre præcision og reel mulighed for cirkler etc.

Var jeg "vokset op" med arcadestick i SC havde det været fint, men nu kan det ikke betale sig for mig at lære min timing om ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 08/10-03 17:01 
Klart, men der var selvfølgelig ingen tvivl for mig, da jeg havde PS2 versionen, og valget stod mellem DS2 og NAS ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoChronoSkrevet 08/10-03 20:11 
Jeg har nu eksperimenteret lidt med et andet knap-layout på mit ascii-pad. Og man bliver lidt hurtigere når man ikke bruger tommelfingeren - også selvom man skal holde sært på joypad'et.

Jeg satte det op således:
B - Vertikal
A - Horisontal
X - Spark
L - Block

Mine angreb fungerer lidt bedre og hurtigere, men jeg har nu en tendens til at glemme at blokere. Tror dog nok det skal komme med noget mere træning. Totalt sær måde at bruge et joypad :)

Iøvrigt kan det slet ikke diskuteres at tommelfingeren er langsom, jeg måtte også opgive den i Amplitude.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 08/10-03 20:21 
Det er også nødvendigt i en del baner i Gitaroo Man.

Og jeg synes da det er en helt normal måde at bruge et joypad på ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 08/10-03 21:25 
Eller i hvert fald to. På master's play.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 11/10-03 05:01, rettet 11/10-03 05:05 
RJK >
Alle burde være enige om, at digital pad'et er håbløst. Hvis man har spillet SB eller SC (eller andre fightere generelt), tror jeg at man vil få _usædvanligt_ svært ved at vænne sig til knaplayoutet på GameCube-controlleren. Jeg kan slet ikke begribe, hvordan Edge kan mene det er godt.

Nej, det er helt vanvittigt. De er ude hvor de ikke kan bunde. GC knap layoutet er da det ringeste til traditionelle fighterspil. Paddet er ofte blevet kritiseret for kun at passe(rigtigt) godt til Nintendos egne spil.

Så skriver de at det er vidunderligt at man kan bruge kamera sticken til shortcut comboes. Ikke nok med at de andre versioner også har shortcut, men endnu værre er det at de anbefaler det. Det er da og lege med balancen.

Sjovt nok så var hovedbegrundelsen af deres Capcom VS SNK EO på GC(3/10)at det var spilødelæggende at man kunne bruge kamera sticken til shortcuts.

Vanvittigt. De har helt tabt kontrollen med deres anmeldelser...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 11/10-03 11:30, rettet 11/10-03 11:31 
Nu har jeg så kun rørt SCII let i GameCube-udgaven, men hvis det er som det plejer, så er de "combos" der kan tilføjes keys jo bare A+B, X+Y eller den slags. Altså bare ét tryk på flere knapper samtidig.

I CVS2: EO (som jeg også anmeldte til GCN og slagtede for sammen) der kan man tilføje komplicerede moves. Man kan altså have deciderede "macros" med halv- og helcirkler og knapsekvenser. Og dét ødelægger totalt balancen.

Men ellers er vi enige i, at Edge er til grin i denne omgang ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 11/10-03 11:39 
Jeg vil så mene at om C-sticket bruges til at efterligne tryk på to knapper på samme tid eller til at lave en kvart, halv elller helcirkel, er det samme. Det er stadig at ødelægge balancen i spillet.

Derfor burde de ikke have fremhævet Cubepaddet som det bedste.

En anden ting er så, at man ikke skal have meget erfaring med fightergenren for at kunne se, at GCpaddet er elendigt til genren.

Men lad os bare holde ved at Edge er til grin her ;P
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 11/10-03 11:50 
Ej, du kan altså ikke seriøst mene, at det er det samme!

a) Knap Z udfører et kast (G+A)

b) Knap Z udfører en 10 combo (A, B, G+A, A, B, A+Down, Kvartcirkel frem, B, A+B, Halvcirkel frem)

Pointen er at med a) så ændrer man ikke balancen væsentligt. Man bruger kastet alligevel - det er bare en lille smule nemmere at bruge i stressede situationer.

Med b) der ændrer man balancen totalt. Et move der er svært at huske og udføre kan nu udføres så let som ingenting og vil derfor blive brugt konstant, da det er overlegent. Dermed er balancen ødelagt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 11/10-03 11:54 
Det mener jeg skam heller ikke.

Jeg var ikke klar over at sticket kunne udføre 10 combos. Edge skriver at det kun kan udføre specialmoves(fireball, dragonpunch o. lign.).

Kan man lave combos er det selvfølgelig helt vanvittigt.

Så vi er nok helt enige når alt kommer til alt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 11/10-03 11:56, rettet 11/10-03 11:58 
Nu er 10 combos vist kun noget man finder i Tekken, så det var et hypotetisk eksempel ;)

Jeg kan ikke huske det eksakt, men pointen var blot, at de C-combos man kan lave i CVS2: EO er meget mere avancerede (=sværere at udføre normalt) end dem man kan bruge i SCII (medmindre de pludselig har lavet spillet om).

SCII er som alle Namco-fightere før det, nemlig at man kan sætte to knaps-tryk ind på de frie knapper - og det er så det.

Vi er enige om, at det er latterligt at anbefale det uanset hvad.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 11/10-03 12:00, rettet 11/10-03 12:00 
RJK >
Pointen er at med a) så ændrer man ikke balancen væsentligt. Man bruger kastet alligevel - det er bare en lille smule nemmere at bruge i stressede situationer.

Må lige tilføje at den ændring er nok for mig. Man skal ikke have lettere tilgang til kast, hvis man skal spille seriøst.

Er det forresten ikke også små knapsekvenser man får adgang til? Har ikke nogen af SC2 versionerne, men mener at huske, at man skulle trykke et par gange på knapperne for at lave Links special moves i GC udgaven, mens at C-sticket udførte det direkte.

Jeg tager nok fejl. Har trods alt kun set, ikke spillet, spillet i ca 1 time hos Okotta.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 11/10-03 12:02 
Jeg skal ikke kloge mig alt for meget, da jeg heller ikke har spillet. Men det har i hvert fald altid været som jeg siger og jeg tror ikke at Namco har været så dumme at ændre det (okay, der er også Soul Charge = 3 knapper, men...).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 11/10-03 12:10, rettet 11/10-03 12:12 
RJK >
Nu er 10 combos vist kun noget man finder i Tekken, så det var et hypotetisk eksempel ;)

Helt i orden. Jeg har ikke meget erfaring med VS serien. Jeg er en af de SF spillere der ikke er kommet så langt forbi Turbo/SCE versionerne. Har spillet de andre perifært. Rigtige 10 combos er vel ikke med selv i senere spil. Med mindre man tæller de vanvittige tal som Capcoms folk sætter på visse enkelt angreb i nyere versioner af spillene.

Vi er enige om, at det er latterligt at anbefale det uanset hvad.

Ja, det er vel pointen. At anbefale GC versionen på grundlag af kontrolleren viser at det nuværende Edgeteam ikke har megen erfaring med fighterspil.

Men hvad pokker...Der er jo heller ikke set sne i et Zelda spil før The Wind Waker...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
NaieraNaieraSkrevet 11/10-03 12:42 
bede-x >
Sjovt nok så var hovedbegrundelsen af deres Capcom VS SNK EO på GC(3/10)at det var spilødelæggende at man kunne bruge kamera sticken til shortcuts.

Men hvorfor er det lige, at spillet skal kritiseres for EO kontrollen, når man jo selv kan vælge at slå det fra, og spille spillet som enhver anden 2D fighter? Over Live på Xbox kan man vælge ikke at spille mod folk der bruger EO, og hvis ens kammerat der sidder ved siden af insisterer på EO, kan man bare give ham et par på hovedet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 11/10-03 12:54 
For mit vedkommende er det lidt som når man kan gennemføre Rocky ved at hamre i den samme knap hele tiden ;p

Jeg synes det er en flad degenerering af gameplayet. En slags falliterklæring på spilmediets vegne. "Folk kan ikke finde ud af vores spil og gider ikke sætte sig ind i dem, så vi laver dem fordummende simple for at sælge noget mere."

Var det lavet i form af en slags semi-skjult special option, kunne jeg bedre klare det. Men det er jo default sat til EO og det er endda en part af titlen! Helt ærligt...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 11/10-03 12:58, rettet 11/10-03 13:00 
Ja, men man kan også spille Zero Gunner 2 på laveste sværhedsgrad, og ødelægge det for sig selv, på den måde. Ja, GC controlleren er elendig til fighters under alle omstændigheder, men med en Controller S kan man, med lidt god vilje, godt få meget fornøjelse ud af spillet, selvom den jo langt fra er optimal. Man kunne så også gøre, som jeg har gjort ;) Bagefter kan man så gå i gang med at brokke sig over, at man ikke kan udføre Terry's power-dunk med et stick :p Jeg siger ikke at din karakter til GC udgaven er direkte forkert, fordi jeg tror også jeg ville få det dårligt over controlleren :-S

Selv anmeldte jeg jo Xbox versionen, der har samme "problem", men som sagt kan man jo helt vælge at se bort fra EO, og det gjorde jeg da også. Sådan noget skidt skal ikke ødelægge PAL (PAL! Endda med 60Hz!!) udgivelsen af et spil som CvS2.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 11/10-03 13:05, rettet 11/10-03 13:06 
Jeg kritiserer ikke din anmeldelse og min var også primært baseret på, at spillet er uspilleligt med GCN-controlleren (uanset hvad du siger, Kimmer ;)).

EO-moden er ligesom bare dråben i bægeret. Det er den der efterlader mig med en dårlig smag i munden. Det var den der fik mig til at købe PS2-versionen, selvom den teknisk er den dårligste (men uden EO).

Jeg mener ikke din Zero Gunner 2-sammenligning holder. Selv ikke om spillet havde heddet Zero Gunner 2: Easy For Idiots Edition og den default var på letteste sværhedsgrad og man skulle unlocke de andre.

Jeg mener EO er imod alt hvad fighter-genren står for. Hele "øvelse gør mester"-traditionen falder jo væk. Det er bare ham der river vildest i C-sticket, der vinder. Det er, som jeg har sagt, en slags "talen ned" til forbrugerne og en hån mod genrefans.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 11/10-03 13:06, rettet 11/10-03 13:15 
RJK >
Jeg kritiserer ikke din anmeldelse og min var også primært baseret på

Det regnede jeg bestemt heller ikke med du gjorde :) Du kritiserede spillet, bastard ;)

Selvfølgelig holder ZG2 sammenligningen ikke hele vejen, men EO er egentlig "bare" det at man gør fighterne nemmere, til det punkt hvor det jo er latterligt nemt og uinteressant. Samme problem har ZG2, til dels. Det bliver uinteressant når det er SÅ nemt...

Jeg synes dog stadigvæk du glemmer, at EO kan slås fra. Faktum er, at spillet kan spilles præcis som enhver anden 2D fighter (og i 60Hz, til forskel fra PS2 versionen ;), ligemeget hvad udviklerne puttede ind i spillet, for at ødelægge det for dig ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 11/10-03 13:11, rettet 11/10-03 13:13 
Det er da en svær situation at skulle vurdere, hvor meget det EO skal trække ned. Som du siger kan man spille uden om det, men det ændrer jo ikke på at mainstream-brugeren (som spillet forsøger at henvende sig til) vil spille med det EO-skidt og slet ikke fatte, hvad fightere går ud på.

Så går vi på, hvor meget man kan forlange af forbrugeren. Man kan også spille udenom problemerne i Rocky med en stor indsats (så fik jeg min sammenligning alligevel), og det kan vi så i sidste ende sige om rigtig mange problemer i spil.

Med CVS2: EO skal man vide noget om det og ned og grave i manualen, for at fatte at gøre spillet underholdende (hvem ved hvad en lille knap med EO og AC-mode gør!?). Det er for meget forlangt efter min vurdering.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 11/10-03 13:12, rettet 11/10-03 13:14 
Man kan jo ikke rigtig gå ind i en menu i Rocky, og slå "trekants-gennemførsel" af spillet fra. Det gør en STOR forskel, om spillet kan indstilles til at være latterligt, eller ej.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 11/10-03 13:15 
Det er korrekt og fra et gameplaymæssigt synspunkt er Rocky da også MEGET værre end CVS2.

Når jeg himler så meget op om EO-moden, så er det fordi jeg ikke kan lide tankegangen i den. Rocky er bare sløset fra Rages side. CVS2: EO er udtryk for en OND tankegang hos Capcom! ;)

Du ved hvad jeg mener...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 11/10-03 13:16 
Ja :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 11/10-03 13:22 
Jeg ville også være i et dilemma med mig selv, hvorvidt Namcos platte marketingsgimmicks (de eksklusive characters, sexfiskeringeren etc.) skulle gå udover SCII, hvis jeg skulle anmelde det.

I hvert fald på et tidspunt bør vi også stille krav til den slags ting.

Mange gør det jo allerede nu med "spillet er fremragende, men det er jo bare en opdatering - det er det samme". Der går man også udover spillets reelle kvaliteter og vurderer på dets betydning fra en mere helhedsagtig indgangsvinkel.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 11/10-03 13:25, rettet 11/10-03 13:27 
Det har du ret i, men når vi snakker diverse sportsopdateringer, så er det ofte næsten ligeså relevant som så mange andre elementer i spillet. Jeg er dog lidt anderledes på det her punkt, jeg SKAL jo have opdaterede hold, så lidt bedre grafik, et par nye features og nogle nye dunk, kan holde mig interesseret i spillet i lang tid, også selvom karakteren ikke bliver afsindigt god.

Square Enix er forresten også onde. De bliver ved med at lave udmærkede FF spil, men de vil jo egentlig bare tjene penge, de svin! ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 11/10-03 13:34 
Det er en svær balancegang - jeg har aldrig påstået andet ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
90 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig