X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Soul Calibur II - hvilken konsol?


Svar
SaturinoXSaturinoXSkrevet 06/10-03 22:49, rettet 06/10-03 22:50 
Jeg overvejer stærkt at købe dette spil, da jeg blev helt bidt af det lige fra 1'eren og har spillet 2'eren (JAP) i et godt stykke tid på GameCube hos en makker.

men så kunne jeg godt tænke mig at hører, hvilken maskine, jeg ska købe Soul Calibour II til?

jeg har ps2 // Xbox
og vil selvfølgelig have spillet til den maskine, hvor styringen er mest optimal.
Se hele indlægget
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
90 emne(r).
1 2 > »

Svar
SaturinoXSaturinoXSkrevet 06/10-03 22:49, rettet 06/10-03 22:50 
Jeg overvejer stærkt at købe dette spil, da jeg blev helt bidt af det lige fra 1'eren og har spillet 2'eren (JAP) i et godt stykke tid på GameCube hos en makker.

men så kunne jeg godt tænke mig at hører, hvilken maskine, jeg ska købe Soul Calibour II til?

jeg har ps2 // Xbox
og vil selvfølgelig have spillet til den maskine, hvor styringen er mest optimal.

- jeg vil IKKE investere i et controller S til Xbox.

EDIT: grafikken betyder ikke det store, det er klart xbox der gi'r den bedste grafik og lyd.

Men som sagt, den BEDSTE styring
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
ComradeComradeSkrevet 06/10-03 22:52 
Jeg har det til Xbox, og der styringen ganske fortræffelig.
Har ikke prøvet det til PS2 endnu, men normalt plejer Dual shock være god til fighter spil :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SaturinoXSaturinoXSkrevet 06/10-03 22:54 
er det ikke svært at game med analog på ps2?...
tror faktisk selv jeg bruger standard knapperne på ps2 joysticket..og ikk ANALOG...er ikk vand til det, men sjovt nok i spil som VICE CITY, når jeg "går" rundt i vice city, bruger jeg analog, men så snart jeg sætter mig ind i bilen, bruger jeg standard knapperne igen..
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
NaieraNaieraSkrevet 06/10-03 22:57 
Bedste controller er Dual Shock 2'en, hvis vi udelukker arcade sticks. Bedste setup er et Namco Arcade Stick på Xbox ved hjælp af den rette converter.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 06/10-03 22:59 
som sagt har jeg KUN standard joysticks til begge maskiner...standard xbox controller og ps2 controller..med de 2 krydspin..
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
ComradeComradeSkrevet 06/10-03 23:01, rettet 06/10-03 23:01 
Som sagt er PS2 versionen nok bedst så.

..jeg bruger selv et Gamester arcade stick til Xbox, mener det kan findes til omkring 150,-, det ga' jeg i hvert fald for det!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SaturinoXSaturinoXSkrevet 06/10-03 23:05 
Jeg vil ikke ha det store tilbehør.

så bli'r det nok ps2 versionen...er der ikk os noget med at spawn er med..istedet for link`?
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
RJKRJKSkrevet 06/10-03 23:05 
Jeg mener at SCII er på randen til at være uspilleligt med standard Xbox-controlleren - jeg tror selv GameCube-controlleren er bedre :-/

Controller S virker dog ganske glimrende til formålet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KoludaKoludaSkrevet 06/10-03 23:06 
Comrade >
..jeg bruger selv et Gamester arcade stick til Xbox, mener det kan findes til omkring 150,-, det ga' jeg i hvert fald for det!

Det var billigt hvor henne var det ?
DommergaardDommergaardSkrevet 06/10-03 23:12 
Hvorfor poste det her under "Marked?" Det kunne du jo vente med til du har fundet ud af hvilken version du vil have... :/
ComradeComradeSkrevet 06/10-03 23:17 
Koluda >
Det var billigt hvor henne var det ?

I Irland da jeg var på ferie derovre.. mener butikken hed Game ( www.game.co.uk )
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SaturinoXSaturinoXSkrevet 06/10-03 23:19, rettet 06/10-03 23:27 
Sonic.dk >
Hvorfor poste det her under "Marked?" Det kunne du jo vente med til du har fundet ud af hvilken version du vil have... :/

det ville lyde dumt at skrive inde på ps2 eller xbox.?

dette er det RIGTIGE STED, ska trods alt KØBE noget.

EDIT2: og det har moderatorne gjort, det hørte hjemme i Multiplatform...tak..

Sonic.dk ->spade
EDIT: tror nok at moderator SELV kan rette ting.
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
ChronoChronoSkrevet 07/10-03 07:01 
Jeg har GC versionen. Men havde jeg ikke haft to "SNES-pads", så ville jeg have taget PS2 udgaven. Man skal jo have ordentlig digital kontrol i et kampspil. Jeg har ikke brugt Xbox controlleren så meget, så om den også er god kan jeg ikke udtale mig om.

Det er forresten også temmeligt deprimerende, at få tæsk af Link når hans våben er et fiskenet!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
DommergaardDommergaardSkrevet 07/10-03 07:53 
SaturinoX >
..det ville lyde dumt at skrive inde på ps2 eller xbox.?

dette er det RIGTIGE STED, ska trods alt KØBE noget.

Sonic.dk ->spade
EDIT: tror nok at moderator SELV kan rette ting.

Hvad sker der? Hvorfor tage sån på vej? Selvfølgelig skal det ind under Multiplatform. Ville også bare gøre Moderators opmærksom, da de selv skrev i emnet.

Slap nu bare af, jeg angriber dig jo ikke forfanden.
D.B.M.D.B.M.Skrevet 07/10-03 11:51 
Chrono >
Det er forresten også temmeligt deprimerende, at få tæsk af Link når hans våben er et fiskenet!

LOL :o)

Jeg var selv lidt i tvivl om jeg skulle købe SC II til GC, Xbox eller PS2, men valgte PS2 udgaven, da jeg synes at PS2-controlleren er bedst til den slags spil. Jeg er ikke så meget for at bruge analogpinde til at styre med i fighters og så passer Heihachi efter min mening bedre ind i selve spillet end både Link (GC) og Spawn (Xbox) gør.
RJKRJKSkrevet 07/10-03 11:53 
Man kan da overhovedet ikke styre et traditionelt kampspil med analog control...!

(er der andre end RaGe, der er så stædige...? ;p)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 07/10-03 12:03 
Du har en Xbox og går ind for at styringen er optimal... og du vil ikke investere i en Controller S.

2+2=7?
» a winner is you «
flottenheimerflottenheimerSkrevet 07/10-03 21:12, rettet 07/10-03 21:15 
Jeg står selv overfor at skulle købe SCII til enten Gamecube, PS2 eller XBOX.


Mit regnestykke, so far:

- De platform specifikke karakterer er jeg ret ligeglad med.

- Jeg har et Namco Arcade Stick, og vil bruge det (med converter) til whatever platform jeg ender med.

- PS2 versionen har en smule dårligere grafik end de to andre versioner. Det er en god nok grund til at vælge den fra. One down, two to go.

- Selvom EDGE ikke er gud, så tager jeg det ret seriøst når de anbefaler Gamecube versionen.


Hvad jeg yderligere kunne tænke mig at vide er:

- hvis man ser udelukkende på grafikkvaliteten, er der så overhovedet forskel på XBOX og GC versionen? Skærm opløsning, framerate, slowdown, shading etc.?

- XBOX vs. GC fortsat: og hvad med de renderede film, er de skamkomprimerede på GC versionen eller er de lige så flotte som på XBOX? Hakker de? Er de ordentligt konverterede til PAL?

- XBOX vs. GC fortsat: og hvad med loadtiden. GCen er jo ofte jernhurtig, imho. Hvilken version loader mindst/hurtigst?

- sidst men ikke mindst, hvad for noget hardware er arkade versionen baseret på?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
RaGeRaGeSkrevet 07/10-03 21:29, rettet 07/10-03 21:32 
RJK >
Man kan da overhovedet ikke styre et traditionelt kampspil med analog control...!

(er der andre end RaGe, der er så stædige...? ;p)

Oevelse goer mester! Det er aabenbart nok for mig med analog styring for at udmyge dig, saa jeg toer slet ikke taenke paa, hvordan det vil vaere med digital styring *OWNAGE*.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
NaieraNaieraSkrevet 07/10-03 21:31 
flottenheimer >
- Selvom EDGE ikke er gud, så tager jeg det ret seriøst når de anbefaler Gamecube versionen.

Hvorfor er det, de gør det?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RaGeRaGeSkrevet 07/10-03 21:32, rettet 07/10-03 21:33 
Loadetiden ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
AkhenAkhenSkrevet 07/10-03 21:34 
Har lånt det til Xbox og jeg må eje det, det kører fanme godt, og hvis man spørger mig hvilke controller der er fedest vil jeg sige controller S til Xbox, er slet ikke så glad for PS2 controllere generelt, ;) men det er jo min smag.
XBL/XBC Gamer Tag --> Akhen <--
NaieraNaieraSkrevet 07/10-03 21:43, rettet 07/10-03 21:44 
RaGe >
Loadetiden ;)

Fint, hvis det er derfor man vælger GC versionen. Jeg har bare fået spat af at høre folk der begrunder deres GC versions valg med, at det jo er der Link er med!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
psychomantispsychomantisSkrevet 07/10-03 21:44 
Naiera >
flottenheimer >
- Selvom EDGE ikke er gud, så tager jeg det ret seriøst når de anbefaler Gamecube versionen.

Hvorfor er det, de gør det?


Citat fra EDGE:

"In terms of controllers, the large x-box pad is by far the most unsuited, though the s-pad and ps2's DualShock2 are adequate. Surprisingly, the Gamecube controller proves most suitable. Since the game is so reliant on combinations of button presses, rather than button sequences, the placement of the A,X and Y buttons is ideal, and the c-stick shortcuts to oft-used combos also work well, as they did on Dreamcast's triggers."

Sammen med dette og at Gamecube og X-box versionerne er grafisk lige gode og begge bedre en PS2 udgaven, foretrækker de Gamecube versionen. Spawn mener de er den figur der fungerer bedst, skarpt forfulgt af Link. Heihachi bliver anset som den exclusive der passer minst ind i spillet.
NaieraNaieraSkrevet 07/10-03 21:49, rettet 07/10-03 23:04 
Det var da en omgang vås. Det digitale pad på GC controlleren er ubrugeligt, knaplayoutet er forfærdeligt, og Link er da helt sikkert den ringeste af de eksklusive karakterer. (HAN ER DEN ENESTE KARAKTER I HELE SPILLET DER KAN SKYDE!). Triggers med shortcuts til de nævnte combos kan så også findes på de andre controllere, og så er Xbox versionen altså flottere ens GC versionen. Heihachi er, forresten, i det mindste ikke hævet ud af et pusse-nusse Nintendo spil.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SolaegSolaegSkrevet 07/10-03 21:57 
Xbox-versionen har i hvert fald næsten ingen loadetid, så der er nok ikke meget at komme efter på dette punkt.

Men lydmæssigt er Xbox-versionen vel den bedste mht. surround!?
WehnerWehnerSkrevet 07/10-03 22:18 
Jeg ville helt klart købe det til GameCube, for der er Link med!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Zzap!Zzap!Skrevet 07/10-03 22:37 
Naiera >
Det var da en omgang vås. Det digitale pad på GC controlleren er ubrugeligt, knaplayoutet er forfærdeligt, og Link er da helt sikkert den ringeste af de eksklusive karakterer. (HAN ER DEN ENESTE KARAKTER I HELE SPILLET DER KAN SKYDE!). Triggers med shortcuts til de nævnte combos kan så også findes på de andre controllere, og så er Xbox versionen altså flottere en GC versionen. Heihachi er, forresten, i det mindste ikke hævet ud af et pusse-nusse Nintendo spil.

Okayyyy!! Er der tale om trolling fra en mod her, eller hvad?!
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 07/10-03 23:19, rettet 07/10-03 23:20 
Naiera >
Heihachi er, forresten, i det mindste ikke hævet ud af et pusse-nusse Nintendo spil.

Sjovt nok er hver eneste kapitel i Zeldaserien meget mere værd en alle Tekkenspil til sammen. Heihachi er røvkedelig. Jeg havde egentlig regnet med at han ville passe ind i SC2, da han trodsalt er en Namco fighter-figur, men det gør han ikke engang. Necrid passer bedre ind. Så vil jeg faktisk hellere spille med Link, da han i det mindste er en spændende figur, og så kan jeg rigtig godt lide hans look i SC2.
Det er klart at han står fuldstændig udenfor de andre figurer, men det gør Heihachi som sagt også, og der er bestemt ingen krav om at man skal spille med ham, bare fordi han er der. Se det som en bonus, du kan vælge fra hvis du vil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 07/10-03 23:39, rettet 07/10-03 23:39 
Hvor meget bedre er grafikken i Xbox versionen contra PS2? Skal man nærstudere skærmen, eller er det tydeligt?
RJKRJKSkrevet 07/10-03 23:58 
Zzap! >
Okayyyy!! Er der tale om trolling fra en mod her, eller hvad?!

Er det måske ikke rigtigt?

Alle burde være enige om, at digital pad'et er håbløst. Hvis man har spillet SB eller SC (eller andre fightere generelt), tror jeg at man vil få _usædvanligt_ svært ved at vænne sig til knaplayoutet på GameCube-controlleren. Jeg kan slet ikke begribe, hvordan Edge kan mene det er godt.

Man kan sige OK til at spark er røget ud på X-knappen og også fint med parer på B-knappen, men balancen mellem horisontale og vertikale angreb (på hhv. A- og Y-knappen) er fuldstændig gal. En meget stor del af SC er at veksle mellem disse to angrebstyper og det er virkelig svært at gøre mellem A og Y. Resultatet er, at man kommer til at bruge horisontale slag meget mere og dermed spiller mere stereotypt.

Både Spawn og Link er forfærdelige. Jeg har ikke spillet med Heihachi, men kan forestille mig at det er i retning af det samme. Loadetiderne i Xbox-udgaven virker forresten ikke alt for imponerende.

In short: controlleren er første og bedste grund til at vælge GameCube-versionen fra. Man kommer aldrig til at spille ordentligt med den controller.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 08/10-03 00:05, rettet 08/10-03 10:22 
Sumez >
Se det som en bonus, du kan vælge fra hvis du vil.

Ja, jeg vælger GC versionen fra ;) Zelda-serien mod Tekken-serien er jo irrelevant. Link er blevet hævet ud af et spil, hvor han er stuffy og pusse-nusse agtig, og så bliver han smadret ind i SC verdenen, og strækket ud så han er ligeså høj som hans modstandere.

Vi vælger jo alle bare Xbox versionen, for Spawn passer helt kanon godt ind i spillet ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RonaldoRonaldoSkrevet 08/10-03 00:27 
Ja, spandex var et kæmpe hit tilbage for flere tusinde år siden. Hvorfor udstyrede de ham ikke med en maskinpistol nu da de var i gang?

Jeg har ikke spillet Soul Calibur før i dag, og jeg finder det både sjovt og hurtigt. Men det er da nogle helt vildt kedelige characers og baner der pryder spillet. Gameplayed virker avanceret nok, men måske en smule for hurtigt til at blive rigtig taktisk. Jeg synts at Tekken er langt overlegen på to af de punkter. Det vil så vise sig om kampsystemet lever op til hypen.

Jeg har et Namco Arcade Stick liggende, men jeg mangler en adaptor til GC. Kan de overhovedet købes her hjemme?
RJKRJKSkrevet 08/10-03 00:30 
FreddiE >
Men det er da nogle helt vildt kedelige characers

Hmm... Voldo. Mest opfindsomme character i en 3d-fighter nogensinde...?

måske en smule for hurtigt til at blive rigtig taktisk.

Du tager fuldstændig fejl, kan jeg med glæde sige ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RonaldoRonaldoSkrevet 08/10-03 00:51 
Okay Voldo har sin charme, men chars som Jin, Eddy, King, Law, Paul, Hwoarang, Jack, Lei, Yoshimitsu (og flere...) sprudler af org. og personlighed.

Jeg tror på dig når du siger at SC's styrke er gameplayed/kampsystemet. Namco laver efter min mening nogle af verdens bedste spil i flere kategorier, og fighter genren er absolut ingen undtagelse.
RJKRJKSkrevet 08/10-03 00:57 
Jeg tror at du med tiden vil lære at sætte pris på figurgalleriet i SC, der efter min mening langt overgår samme i Tekken.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 08/10-03 07:13 
RJK >
En meget stor del af SC er at veksle mellem disse to angrebstyper og det er virkelig svært at gøre mellem A og Y.

Hvad mener du med det? Skulle det være sværere at trykke på Y end A? Det er da noget pjat, det bliver ikke sværere af at den ene knap er lidt større. Jeg har kun prøvet spillet på GameCube, men om noget så er jeg da netop meget tilfreds med knaplayoutet. Det er nemt at trykke XY AY AX, netop fordi de tre knapper ligger så tæt som de gør. Jeg kan forestille mig at i et layout med fire knapper som på PS2, ville én af kombinationerne være svære. Altså X og Trekant eller Firkant og Cirkel hvis det er på PS2. Men nu ved jeg heller ikke hvordan layoutet er på PS2?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 08/10-03 09:53 
Layoutet er fuldstændig ligesom på DC. Dvs. man bruger de to øverste venstre knapper (trekant og.. firkant? Jeg tror anti-sony delen af min hjerne forbyder mig nogensinde at huske PS'ens knapper, det er derfor jeg får tæsk i PaRappa..).
Det er intet problem at veksle mellem de to angrebstyper, og jeg kan ærlig talt ikke forestille mig at det er værre på GameCube. Personligt bruger jeg forresten vertikale angreb mindst dobbelt så meget som horisontale, men det er sikkert også en fejl fra min side..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 08/10-03 10:26, rettet 08/10-03 10:30 
FreddiE >
Ja, spandex var et kæmpe hit tilbage for flere tusinde år siden. Hvorfor udstyrede de ham ikke med en maskinpistol nu da de var i gang?

Han er faktisk rejst tilbage i tiden... Jeg skrev desuden også det med Spawn for sjov...

FreddiE >
Jeg har et Namco Arcade Stick liggende, men jeg mangler en adaptor til GC. Kan de overhovedet købes her hjemme?

Måske, men hvis ikke du kan finde en, så kunne du spørge Kimmer om han vil sælge dig den jeg solgte ham i sin tid... Jeg har dog set PS2 controllere på Xbox convertere i Merlin.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarklynoonDarklynoonSkrevet 08/10-03 11:23, rettet 08/10-03 11:27 
FreddiE >
Okay Voldo har sin charme, men chars som Jin, Eddy, King, Law, Paul, Hwoarang, Jack, Lei, Yoshimitsu (og flere...) sprudler af org. og personlighed.


jack, det kan du da ikke mene. hans design er lige så uintersandt som kombot,jack-2, mokujin, orge, angel/devil og den panda/bjørn jeg ikke kan huske navnet på.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
RJKRJKSkrevet 08/10-03 11:50 
Chrono >
Hvad mener du med det? Skulle det være sværere at trykke på Y end A? Det er da noget pjat

Den måde det er meningen (fra arcadeside) man skal spille SC på, og den måde man får den bedste resultat på (efter min overbevisning), er med en finger på hver knap. Det er ret let på GC-controlleren at have én finger på hhv.B, A og X - men hvordan får du én på Y samtidig i en brugbar position? Send billeder, tak ;)

Jeg ved godt at nogen (dem der også kan lide Xbox-controlleren) spiller med tommelfinger til alle knapperne, og så har du måske nok ret, men det mener jeg helt bestemt ikke er hurtigt nok. Ligesom analogpaddet ikke er hurtigt (og præcist) nok. Det er et dumt kompromis at indgå.

De pågældende kombinationer finder jeg ikke videre svære at trykke når man spiller med flere fingre. Omvendt set finder jeg det utroligt svært at trykke B + Y eller B + X med tommelfingeren på en GC-controller ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
flottenheimerflottenheimerSkrevet 08/10-03 12:12 
RJK >
Loadetiderne i Xbox-udgaven virker forresten ikke alt for imponerende.

VS.

Griberg >
Xbox-versionen har i hvert fald næsten ingen loadetid, så der er nok ikke meget at komme efter på dette punkt.

?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
RJKRJKSkrevet 08/10-03 12:17 
flottenheimer >
VS.

Jeg har ikke sammenlignet med de andre, hvis det er dét, du spørger om?

Der var bare en tidligere der nævnte, at der ikke var ventetider ved load og det bemærker jeg bare, at der er. Fx når man skifter kostume i figurvalg.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 08/10-03 12:21 
Typisk fejl i Xbox spil. Det kan også tage hundrede år når man skifter mellem ude og hjemme farverne i NBA Inside Drive 2003.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 08/10-03 12:23 
Jeg har kun prøvet PS2 udgaven, og der er ingen egentlige loadetider. Der er til gengæld en del ventetider og spildtid der virker som om de kunne have været undgået (intro-beskeden før en kamp i en "dungeon" f.eks.)
Og jo, også her bruger figurernes kostumer lidt for lang tid på at dukke op.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 08/10-03 12:25, rettet 08/10-03 12:25 
Der ér egentlige loadetider i PS2 udgaven. Du mangler at prøve de andre ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 08/10-03 12:28 
Naiera >
Typisk fejl i Xbox spil.

Så vidt jeg husker er det (mindst) samme problem i Tekken Tag.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 08/10-03 12:32 
OK, jeg husker bare ikke at kostume-skifte problemet var så stort i PS2 versionen, som i Xbox versionen. TTT har jeg heldigvis aldrig spillet ekstensivt ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KalicolaKalicolaSkrevet 08/10-03 12:33 
glem det drenge, vi bliver aldrig enig om hvilken maskine der er bedst.

Jeg har købt gamecube udgaven, jeg syntes ikke at kontrolleren egner sig specielt godt til SC2. Det er smart at guard også er på skuldre knapperne, de er bare ikke skide optimale til den slags (analog knapper *tsk tsk*), men de kan lige gå an hvis man skal lave et kast. Og styrre-krydset er alt for småt, men analogen-stikken virker tilgengæld helt fint for mig, fordi man ikke kan hoppe, og kommer derfor ikke til at hoppe i tide og utide.
De her ord kommer altså fra en ægte nintendo tilhænger, og det er smærte at sige, men sådan er det altså.

lige en anden ting... hvorfor valgte de ikke at putte ham fra onimusha (samanuski) ind i ps2 udgaven? *undrer sig meget*
For The Love Of The Game
NaieraNaieraSkrevet 08/10-03 12:34 
Darknon >
glem det drenge, vi bliver aldrig enig om hvilken maskine der er bedst.

Hvem snakker om det?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
90 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig