X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

D-link router DI-604


Svar
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 06/10-03 20:19 
Jeg skal snart på Xbox live, jeg har ovennævnte router men nu kan jeg se på det svenske xbox site at denne router ikke er kompatibel med xbox live. Kan det være rigtigt, er der nogen der har erfaring med samme router??
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
RonaldoRonaldoSkrevet 06/10-03 20:24 
Jeg tror mere at det er Microsoft som ikke vil yde support for lige den router. Hvilken udbyder har du?
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 06/10-03 20:36 
Er det måske ikke fordi at den router er ældre end Xbox Live??

Noget andet er... Den Router virker godt med Xbox Live.. (Har den selv og den virker)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
SaturinoXSaturinoXSkrevet 06/10-03 21:02 
min ZyXeL (mærket) er overhoved ikke på "xbox live compitable routers" den er slet ikk på listen, jeg har selv sidet og bikset for at få mit LIVE til at fungere via router

Min router er HELT præcis en ZyXeL Prestige 304.

( er stolt over jeg fandt ud af en mulighed selv)

det ku være jeg sku skrive en guide til hvordan man gør, hvis andre har problemer
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
AkhenAkhenSkrevet 06/10-03 21:14 
Jeg har en Dlink DI-604 og jeg er vældig tilfreds har også købt den til en kammerat og den kører godt, og vi begge er på Xbox Live og der er no probs. Jeg bruger firmware ver. V1.8b2 som jeg lige har hentet fra Dlink Sverige. Det eneste problem jeg har haft var med firmware V1.81 der skulle jeg tage størmmen til den, for at komme ind i settings, ellers sagde den at den var busy, men det er rettet nu. Vedr. den her router skal man holde sig til de europæiske versioner af firmware, har hørt at de amerikanske kan skabe problemer, da der er mange funktioner vi slet ikke bruger i europa.
XBL/XBC Gamer Tag --> Akhen <--
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 06/10-03 21:30 
hehe skabe problemer med at installerer en US Firmware... ja for den KAN ikke installeres.. :-)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
RonaldoRonaldoSkrevet 06/10-03 21:54, rettet 06/10-03 21:55 
SaturinoX >
( er stolt over jeg fandt ud af en mulighed selv)

Den har jo grafisk interface og hjælpe menuer. Supermand prøv at sæt en rigtig cisco router op via telnet.
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 07/10-03 08:37 
Jeg har lige købt routeren og den indeholder firmware 1.8b2. Jeg har tele2 som udbyder og på mandag får jeg min adsl forbindelse, så jeg håber på routeren makker ret........

Tak for input
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
SaturinoXSaturinoXSkrevet 07/10-03 08:49 
FreddiE >
SaturinoX >
( er stolt over jeg fandt ud af en mulighed selv)

Den har jo grafisk interface og hjælpe menuer. Supermand prøv at sæt en rigtig cisco router op via telnet.

det hjælpe system bruger du ikk til det.
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
RonaldoRonaldoSkrevet 07/10-03 10:11, rettet 07/10-03 10:12 
Prof. routere har ikke noget smart grafisk interface. Du skal konfigurere den via kommandoer.

Hvis du er stolt over at få en simpel ZyXel router til at funktionere, så tvivler jeg at du ejer nogen IT-viden. Der er garranteret en indbygget wizard til at guide dig igennnem opsætningen, og at forwarde porte eller enable dhcp kan gøres kun ved brug af musen.

Nu er det ikke meningen at gøre dig ked af det, men hvis man er stolt over noget, så skal det også være begrundet.
KTCKTCSkrevet 07/10-03 11:25 
Jeg har selv konfigureret min gamle Cisco router via telnet, og ja, det er da lidt hardcore, men på den anden side var det største hurdle at forstå, hvordan NAT fungerer, når man ikke vidste noget om det i forvejen.
Derfor synes jeg godt man kan tillade sig at være tilfreds med sig selv, selvom man "kun" har sat det op via et grafisk interface...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nullernullerSkrevet 07/10-03 15:01 
Hej alle jeg har en netgear wireless router/swhits
og jeg venter spendt på at LIVE kommer til DK D. 30
men jeg sad men midtownmadness3 og kom til at trykke på live. så røg jeg ind, og der blev opdateret noget (ved ikke hvad), bagefter gik jeg i settinge og jeg testede om jeg kunne komme på live. og der stod at alt var ok..
Det var da for nemt, når jeg ser jeres prob.
men hvad var det mon den opdatered , jeg har jo ikke en acount endnu...
MVH nuler
Nu med Xbox 360
PoulPoulSkrevet 07/10-03 15:31 
Er disse her D-Link routere generelt forholdsvis nemme at sætte op? Jeg overvejer at investere i en af D-Link routerne som er nævnt på X-Box Live support siden.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 07/10-03 17:02 
nuller2001 >
midtownmadness3 og kom til at trykke på live. så røg jeg ind, og der blev opdateret noget (ved ikke hvad), bagefter gik jeg i settinge og jeg testede om jeg kunne komme på live. og der stod at alt var ok..
Det var da for nemt, når jeg ser jeres prob.
men hvad var det mon den opdatered , jeg har jo ikke en acount endnu...
MVH nuler

Ahem...
Da du trykkede på Live blev selve Live programmet installeret på din Xbox, da det program også ligger i alle de live spil som der er på markedet nu...

Så du kan teste om der er hul igennem ved at prøve at registrerer dig... hvis du når frem til at du skal vælge Xbox Server så er der hul igennem og du mangler nu bare en SUB. kode.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
AkhenAkhenSkrevet 07/10-03 21:38 
Jep jeg vil sige at min Dlink Di-604 har været rigtig nem at sætte op, der er en lille wizard og så er den klaret. Kan generelt bedre lide alle de muligheder man har i forhold til min tidligere Speedstream generelt DI-604 er sq en rigtig god router og et godt køb efter min mening, kan fås billigt på EDB priser.
XBL/XBC Gamer Tag --> Akhen <--
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig