X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spirited Away i de danske biografer!


Svar
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 06/10-03 15:54 
Ja, ville bare lige huske jer på, at filmen kommer på Fredag d. 10. i biograferne (nok ikke de mindre), og at den i Danmark går under navnet "Chihiro og Heksene".

Jeg glæder mig selv til at se den, men tror nu ikke på, at de danske stemmer på forhånd er noget at råbe hurra for. Så jeg håber da, at der på den nu næsten sikre kommende DVD, bliver der mulighed for det orig. lydspor, altså japansk, og så med danske undertekster.
SumezSumezSkrevet 06/10-03 15:57 
De danske stemmer skulle efter sigende være udmærkede.
Folk har det af og til med at glemme at de engelske stemmer heller ikke er de originale. Jeg foretrækker naturligvis at se den på japansk.
Det er derfor også indlysende at filmen ikke hedder "Spirited Away" i Danmark. Den titel giver jo ingen mening. :)

Tidligere tråd
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalsgaardPalsgaardSkrevet 06/10-03 15:57 
Kommer den kun med dansk tale i biografen?

Ellers nøjes Yamada og jeg med hans dvd ;)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
MajorPMajorPSkrevet 06/10-03 16:11 
Jeg så filmen i fredags med danske stemmer og det hele. Filmen er kanon flot tegnet og en god handling - desværre er der IMO en del "handlings-huller". Men for alle japansk og alt muligt andet interreserede, ville filmen absolut være værd at se. Og jo, de danske stemmer er udmærkede :)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
JmogJmogSkrevet 06/10-03 16:13 
Mener at Grand også skulle få den med japansk tale.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 06/10-03 17:31 
Slå over på Troldspejlet - der kommer noget om filmen lige om lidt...
YamadaYamadaSkrevet 06/10-03 17:38 
Er SÅ glad for at den kommer i biografen da jeg anser den for at være en af de mest gennemførte Anime'er, ja ligefrem en milepæl (læs evt. min anmeldelse på fantask)
Dog er jeg bange for at den kun kommer med dansk tale, da jeg personligt mener alt alle anime's skal ses på japansk ^_^
hvis i syntes "Spirited Away" er noget for jer, skal i helt klart se de andre film af Hayao Miyazaki..... alt hvad han er med i bliver lavet til guld ^_^
"I'm here because I chose to be here! Destiny has nothing to do with it!" FFVIII
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 06/10-03 17:53 
Det, de viste i Troldspejlet, så også rigtig spændende ud. Og som de sagde; Det er herligt, at der kommer flere og flere mangaer og animér herhjemme...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 07/10-03 23:58 
Herligt...

Har lige fundet ud af, at filmen kun sendes i København - skønt! >:(
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig