X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PES3 kommer "snart"


Svar
T.REXT.REXSkrevet 06/10-03 15:09 
Jeg glæder mig virkelig til det kommer og 2éren var jo også en succe Så..........
One PS2 to rule them all
149 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
APHAPHSkrevet 17/10-03 18:09 
Sådan plejder det ihvertfald ikke at være
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 17/10-03 19:42 
Opdagede iøvrigt lige man kan loade spillerdata fra sin PES2 Optionfil. Nogle som har prøvet det?
BatemanBatemanSkrevet 17/10-03 22:40, rettet 18/10-03 17:10 
Jeg er lige kommet hjem fra en frygtindgydende 10 timers PES3 session.

Vi var 5 mand hvor vi spillede både Round Robin og 3 mod 2.

Jeg kan slet ikke beskrive det her spil.
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
APHAPHSkrevet 17/10-03 22:44 
Det eneste negativt jeg kan sige om spillet, er at det lider af smugle slowdown i ny og næ.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 18/10-03 01:10 
Jeg fik spillet en del kampe mod computeren her i eftermiddag og jeg ved ikke om det bare er mig der er ude af form oder was, men jeg havde godt nok temmelig store vanskeligheder med at skabe chancer. Andre som har det på samme måde?
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/10-03 07:51 
Me too. Men sån havde jeg det også da jeg startede på PES2.
APHAPHSkrevet 18/10-03 07:58, rettet 18/10-03 08:10 
nææ..ikke rigtigt, det er faktsik gået overreskende godt. Jeg er startet på master leauge(****), jeg har spillet 9 kampe i ligaen og det er blevet til sejre i alle. jeg har også kvalificeret mig til 2. runde i pokalen via en 2-1 sejer og 1-1 i returkampen mod fulham.

(Største sejer 6-0 hjemme mod Monaco)

Jeg spiller med en traditionel 4-4-2, hvor kanterne er meget offensive. Den centrale midtbane og forsvaret er meget kompakte i defensiven og så spiller jeg hovedsagligt på kontra angreb, hvor kanterne bringer bolden op af banen og ligger flade bolde ind i feltet. Det er en uhyr effiktivt taktik.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 18/10-03 10:32 
King Chaos >
Me too. Men sån havde jeg det også da jeg startede på PES2.

Nu hvor jeg tænker over det, så havde jeg det vist også sådan med PES2. Det er dog helt OK, for det giver da noget udfordring. Iøvrigt var jeg også lidt i formkrise i PES2 i sidste uge, så det er måske den krise jeg har slæbt med over til 3'eren.
BatemanBatemanSkrevet 18/10-03 18:28 
Bare rolig, Poul!

Jeg er absolut ikke dominerende i min nye master league sæson på 3 stjerner.

Tror jeg ligger nr. 4 i ligaen efter ca. 12 kampe og er blevet slået ud af cup´en efter første runde.

Jeg formoder du også spiller med cheat prevention :)
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
PoulPoulSkrevet 18/10-03 19:07 
Cheat prevention??
APHAPHSkrevet 18/10-03 19:18 
Cheat Prevention gør det ikke sådan, at man ikke kan quitte en kamp og restarte den, hvis man er ved at tabe?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ComradeComradeSkrevet 18/10-03 19:33 
Man kan vel altid resette PS2'en ?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
APHAPHSkrevet 18/10-03 19:45 
Det kan man vel, men hvor gammel er man så lige, hvis man er nødsaget et at bruge sådanne trick, for at klare sig godt i spillet?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ComradeComradeSkrevet 18/10-03 19:52 
Det er heller ikke det jeg mener, men det er vel det samme som at quitte en kamp, for så at spille den forfra?

Muligheden for det er der bare stadigvæk..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
APHAPHSkrevet 18/10-03 19:55, rettet 18/10-03 19:55 
..men hvis man bruger den praksis, lader man jo bare vær med at slå creat prevention til..
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
psychomantispsychomantisSkrevet 18/10-03 20:04 
...ergo er den ubrugelig... ;)
APHAPHSkrevet 18/10-03 23:11, rettet 19/10-03 08:03 
Så fik jeg færdig spillet ligaen og det blev til en 1. plads med 12 sejre 1 uafgjort og et 2-1 nederlag til benfica. Det blev til en 2. plads i pokalen, hvor jeg blev dasket 4-0 af Rosenborg(WE United) i finalen. Nu venter play-off kampene hvor jeg skal spille mod Glasgow Rangers, Blackburn og Benfica.

EDIT: Det blev til oprygning til 1. division - dog ikke uden problemer - og efter 3 kampe i ligaen er det kun blevet til sølle 2 point, så jeg må nok forvendte at spille om nedrykning i denne season hvis spillet ikke begynder at køre lidt bedre, da jeg næsten ikke får spillet mig frem til nogle ordenlige chancer i kampene
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
juventus champjuventus champSkrevet 19/10-03 06:12, rettet 19/10-03 06:13 
Køb fifa 2004 på fredag,spillet er online.Og meget bedre.Køb spil hos gameplay,man har spillet dagen efter release dagen.
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
APHAPHSkrevet 19/10-03 07:59 
Vil det ikke være penge ud af vinduet, når PES3 er et så meget bedre fodbold spil?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
NaieraNaieraSkrevet 19/10-03 12:05, rettet 19/10-03 12:05 
Jeg har spillet både FIFA 2004 og PES3.

PES3 slår FIFA 2004 med så mange længder, at det er svært at forestille sig.

Juventus Champs' kommentar er jo lidt svær at tage seriøst, når han højst sandsynligt kun har spillet PC demoen af FIFA....
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
juventus champjuventus champSkrevet 19/10-03 12:48 
Nej,jeg har slet ikke prøvet det ,men det er online og har scoreboards det synes jeg er verdenklasse.Pes3 er jo ikke online det er et stort minus,synes jeg.Jeg synes ea fodbold serie er verdenklasse.Det
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
BatemanBatemanSkrevet 19/10-03 13:24 
Så er min første sæson overstået.

Egentlig blev det ikke til så meget, en beskeden 6. plads i ligaen og ingen succes i cup´en.

Men nu har jeg investeret i 3 spillere fra min nuværende liga og er i gang med pre-season games, for at spille dem ind på holdet. Nu må jeg håbe de 2 nye angribere kan sætte flere mål i kassen. Damn, det bliver en spændende sæson.

Go Barca!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
NaieraNaieraSkrevet 19/10-03 13:28 
juventus champ >
Nej,jeg har slet ikke prøvet det ,men det er online og har scoreboards det synes jeg er verdenklasse.Pes3 er jo ikke online det er et stort minus,synes jeg.Jeg synes ea fodbold serie er verdenklasse.Det

At spillet er online og har scoreboards betyder jo intet når gameplayet er elendigt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
wertrewertreSkrevet 19/10-03 13:33 
Hvad er slow downs for noget?
juventus champjuventus champSkrevet 19/10-03 13:39 
jeg synes fifa`s gameplay er godt.Heldigvis er det godt man må ha hver siden mening om spil.
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
BatemanBatemanSkrevet 19/10-03 14:43 
Spørgsmålet er om du overhovedet har spillet PES3.

Jeg kan egentlig godt forstå hvis normale FIFA spillere taber hovedet i PES3, selv for garvede PES spillere kan dybden af gameplayet virke overvældende!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
juventus champjuventus champSkrevet 19/10-03 15:30 
Jeg er bare til fifa.Har spillet pes.
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
APHAPHSkrevet 19/10-03 16:06, rettet 19/10-03 16:07 
Bateman >
Nu må jeg håbe de 2 nye angribere kan sætte flere mål i kassen. Damn, det bliver en spændende sæson.

Jeg har uden held forsøgt at få nogle nye angriber til min klub, så jeg vil egenligt godt vide hvem du har købt?

Personligt har jeg købt det halve danske landshold:)

Thomas sørensen
René Henriksen
Niclas Jensen
Per Krøldrup
..og så lige norske John Arne Riise fra Liverpool på en free transfer
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
BatemanBatemanSkrevet 19/10-03 16:56 
Jeg vidste at det var umuligt at tiltrække gode spillere fra topholdene, da de nægter at spille i 2 division + økonomien ikke lige er til det.

Derfor gik jeg på shoppetur i min nuværende liga og fik Saha på fri transfer + Moriera som kostede 5000 - 6000.

Jeg ledte efter spillere med god skud teknik, da meget af mit spil fokuserer på langskud.

Nu er jeg blevet færdig med første ligakamp og vandt knebent 3 - 2, men både Moriera og Saha scorede!

Har lige lagt et bud ind på en jugoslav til min midtbane
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
APHAPHSkrevet 19/10-03 17:39, rettet 19/10-03 19:09 
Har forsøgt af få fat i Djibril Cisse fra Auxerre, som var den helt store angrebs stjerne sidste season i 2. division, men desværre lykkes det ikke mig at købe ham, så jeg har kun 3 middelmådige angriber i min trup til rådighed.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ComradeComradeSkrevet 20/10-03 12:59 
Yes, CD-WOW har været hurtige, jeg har allerede modtaget spillet!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BatemanBatemanSkrevet 20/10-03 13:21 
Gæt hvem der lige fik købt Ronaldinho!

Nu er der intet der kan stoppe mig i 2 division!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
enfenenfenSkrevet 20/10-03 14:17 
Cronoss >
Fifa 2003 har massiv slowdown på Xbox, men det er en bug ala Halo. Hvis man slår 60 Hz fra, kører spillet fint.

Sjovt nok har jeg ikke oplevet nogen slowdown i FIFA2003 overhovedet og det er på trods af, at jeg har spillet spillet til hudløshed. Der har været lidt frameskip, men det er også alt.

Fifa 2004 kører derimod helt af helvede til, og animationerne er bestemt ikke ret gode.

FIFA 2004 har jeg kun prøvet som demo på pc og det virker heldigvis bedre end FIFA 2003, som desværre lider af for mange bugs.

dchang-> Der er ikke nogen bug med frispark, sådan er spillet bare, og efterhånden vænner man sig til det. Det virker dog stadigvæk dumt.

Jeg forstår ikke, at i synes, at frisparks-opbygningen er god i FIFA 2003. Jeg finder den selv elendig, da jeg stort set scorer på alle forsøg, hvilket ødelægger spillet lidt. Samtidigt finder jeg også indkast-opbygningen elendig, da man altid kan være sikker på, at bolden ender hos en medspiller. Jeg har endnu ikke oplevet, at bolden er havnet hos en modspiller.

Angående PES, så må jeg hellere tage og købe det. Jeg har aldrig prøvet det før - kun en demo - men man har hørt så meget om det spil. Det tiltaler mig dog ikke helt vildt, da jeg blandt andet savner rigtige spillernavne etc..
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 20/10-03 14:21 
Du overlever nok lige, at du skal rette det hollandske landshold...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 20/10-03 14:23 
Comrade >
Yes, CD-WOW har været hurtige, jeg har allerede modtaget spillet!

Hvor meget kom du af med for dyret?
(...)
enfenenfenSkrevet 20/10-03 14:23 
Måske har jeg misset noget, men jeg mener da at man i de gamle versioner, ikke havde de rigtige spillernavne på nogle spillere. Eksempelvis Roberto Carlos, som så hed "RobertoCarlos" eller noget i den stil.

Udover førnævnte, så er der ikke så mange ligaer er der?

Ret mig endelig, hvis jeg tager fejl.
What is the Matrix?
ComradeComradeSkrevet 20/10-03 14:27 
Fox McCloud >
Hvor meget kom du af med for dyret?

300,-
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RJKRJKSkrevet 20/10-03 14:30 
Enfen >
Måske har jeg misset noget, men jeg mener da at man i de gamle versioner, ikke havde de rigtige spillernavne på nogle spillere.

I PES1 manglede en del sydamerikanske hold, i PES2 et par enkelte og i PES3 er det (efter hvad jeg har oplevet) kun de hollandske spillere, den er gal med. Det er i øvrigt ikke Konamis skyld, men en retssag mellem svjh Feyenoord og Sony mht. TIF-serien.

I hvert fald har de brasilianske spillere rigtige navne i PES3.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 20/10-03 14:31 
Så skal jeg da ind og bestille det ASAP!
(...)
enfenenfenSkrevet 20/10-03 14:36, rettet 20/10-03 14:37 
RJK >
I PES1 manglede en del sydamerikanske hold, i PES2 et par enkelte og i PES3 er det (efter hvad jeg har oplevet) kun de hollandske spillere, den er gal med. Det er i øvrigt ikke Konamis skyld, men en retssag mellem svjh Feyenoord og Sony mht. TIF-serien.

I hvert fald har de brasilianske spillere rigtige navne i PES3.

Hvor mange ligaer er der med?

Jeg kan se ud fra nogle film, at der i hvert fald er landshold med, selvom jeg dog normalt ikke spiller med dem.
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 20/10-03 14:51, rettet 20/10-03 14:53 
Nu tænker jo altid på PES som "kun med landshold" :) Ligaerne er sikkert ikke noget at råbe hurra for, men jeg har ikke lige mulighed for at checke det selv...

Hvis den slags er vitalt skal man selvfølgelig vælge FIFA, men når man først har spillet PES, er der ingen vej tilbage. Jeg er selv vild med al den slags tal, navne og statistikker og jeg ville elske at spille BIF i Superligaen, MEN gameplayet går nu engang forud for alt og der er der ingen sammenligning.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PoulPoulSkrevet 20/10-03 14:58 
Jeg gik i gang med editering af spillernavne i weekenden og kan sige at det så absolut ikke kun er det hollandske landshold som det er galt med. Af "store" landshold som den er gal med kan bl.a. nævnes Tyskland og Tjekkiet. Desuden er den gal med mange af de mindre landshold og indtil videre vil jeg gætte op på at et sted mellem 25-50% af landsholdene har forkerte spillernavne. Jeg kan lige vende tilbage med det eksakte antal når jeg kommer hjem, da jeg har noteret holdene ned.
RJKRJKSkrevet 20/10-03 15:03, rettet 20/10-03 15:05 
I stand corrected.

Men Holland er vel da det eneste, hvor spillerne hedder "No. 1" osv...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 20/10-03 15:08 
De landshold der har forkerte navne er følgende:

Bulgaria, Croatia, Czech Rep,
Germany, Holland, N. Ireland,
Serbia & M, Slovakia, Slovenia,
Switzerland, Wales, Morocco,
Senegal, Tunisia, Costa Rica,
Jamaica, Columbia, Ecuador,
Iran, Saudi Arabia, China

Hugget fra et andet forum :)

Og så er mange af klubnavnene jo også forkerte. Jeg har spillet en masse her i weekenden, men jeg starter først for alvor på Master League når alt er blevet rettet. Men der er nu også rigeligt med PES-points der skal tjenes i landsholdsturneringerne først.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 20/10-03 15:09 
RJK >
Men Holland er vel da det eneste, hvor spillerne hedder "No. 1" osv...?

De hedder da ikke No. 1? De hedder Von Mostaray og Frank De Mole eller sådan noget.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 20/10-03 15:10 
Van Nestelbreum ;) Jeg mente hvad kommentatorerne siger.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 20/10-03 15:12 
Ahh, ja dem gider jeg jo ikke høre på :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PoulPoulSkrevet 20/10-03 15:15 
Mærkeligt nok, så kan man godt finde nogle af de rigtige "kommentatornavne" til spillerne. Jeg har da igennem min hidtidige editering fundet kommentatornavn til bl.a. Stam, men det skal siges at det er langt de færreste som man kan finde navne på i "kommentatorlisten".
APHAPHSkrevet 20/10-03 15:20, rettet 20/10-03 15:21 
Du kan finde kommentator navnet, hvis den pågældende spiller, spiller på et af de klubhold, som konami har retighederne til. Altså Milan, Juvetus, Parma osv.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
149 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig