X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jaa... SORRY!


Svar
CanonCanonSkrevet 06/10-03 14:12, rettet 31/10-03 13:56 
SORRYYYYYY

SORRYYY
Bah...
106 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
CanonCanonSkrevet 06/10-03 14:12, rettet 31/10-03 13:56 
SORRYYYYYY

SORRYYY
Bah...
jaesjaesSkrevet 06/10-03 14:16 
Umiddelbart virker det bedre, og mere logisk opbygget end det gamle...
olmeolmeSkrevet 06/10-03 14:17 
Designet er ok, måske lidt for meget GTAIII kopi.
Er bare nysgerrig, har i fået nogen til at betale? Folk plejer da at brokke sig over at de skal arbejde gratis, så jeg ved ikke hvad de siger til at betale.
CanonCanonSkrevet 06/10-03 14:20 
Vi har faste skribenter og de arbejder gratis.

Men vi vil være 100% seriøste, så får at sikker at skribenterne laver noget seriøst så skal de betale 100 kr, men det har jo også fordele, og de fordele er at man får gratis spil som de skal anmelde osv...
Bah...
KTCKTCSkrevet 06/10-03 14:44 
Teksten er svær at læse, synes jeg...

Og anmelderne skal betale for at kunne anmelde?!? Det giver jo ingen mening!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SaturinoXSaturinoXSkrevet 06/10-03 14:47 
Sidens farver er goe, men GTA-baseret.
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
CanonCanonSkrevet 06/10-03 14:53, rettet 06/10-03 14:53 
KTC >
Teksten er svær at læse, synes jeg...

Og anmelderne skal betale for at kunne anmelde?!? Det giver jo ingen mening!


Joo, da når man selv bestemmer hvilken spil man vil have:)
Bah...
quadquadSkrevet 06/10-03 14:56 
Er der sagt ja for det, fra publisherens side?
CanonCanonSkrevet 06/10-03 14:59 
Forklar lige hvad du mener med publisherens side?
Bah...
RitesRitesSkrevet 06/10-03 16:16 
Omfg... Betale for at skrive... I har misforstået noget. Jeez!
» a winner is you «
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 06/10-03 16:25 
I er sikre på, at de er seriøse, når de har givet 100,- for at arbejde der? ;)
CanonCanonSkrevet 06/10-03 16:30 
Nej da, først tester vi deres evner! og når de har betalt de 100 kr, må de får alle de spil de vil have(næsten)
Bah...
BlossomBlossomSkrevet 06/10-03 16:48 
Hejsa!
I har altså stadig en del problemer med stavefejl...
Det virker ikke ret seriøst når man læser en anmeldelse eller lign. hvor der er stavefejl og hvor et navn på f.eks en hovedperson i spillet bliver stavet på flere forskellige måder.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 06/10-03 19:12 
Ideen med at få gode skribenter er god nok, men Jeres fremgangsmåde er da helt hen i skoven. Seriøsitet kommer af motivation, hvilket man ikke umiddelbart kan kalde en "bøde" på 100 kr. for at arbejde gratis.....

Med hensyn til designet, så ser det da ganske habilt ud.... bærer måske lidt for meget præg af Vice City stilen og virker derfor ved første øjekast umiddelbart ikke som et multiplatform site, men nærmere som et Vice City fan site.
I win, you loose
MarcusMarcusSkrevet 06/10-03 19:28 
Blossom >
f.eks en hovedperson i spillet bliver stavet på flere forskellige måder.

Ja det er lidt problematisk...samme er det første indlæg i denne tråd...også en del fejl. Dog overvejer jeg at søge ind som anmelder hos jer :) Og stavning bliver nok ikke det store problem i hvert fald. Er dog lidt skeptisk overfor de 100 efter disse kommentarer :) Jeg kender ikke helt vilkårerne på de andre spil sites. Men har søgt ind på msn før men de svarede slet ikke :)
JimPPJimPPSkrevet 06/10-03 22:34, rettet 06/10-03 22:36 
Normalt vil du få en eller anden form for løn, eller frynsegoder, jeg skal ikke gøre mig klog på hvordan andre gør det, men det mest "normale" er vist at du beholder de spil du anmelder...

Har aldrig hørt om at folk skal betale for at skrive... Men hey hvis det virker, så sig lige til ;)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
tastasSkrevet 07/10-03 07:35 
100,- er jo ingen forsikring på at får gode, velskrivende og seriøse anmelder.
Hvis guleroden er gratis spil, kan useriøse og dårlig stavende personer jo stadig lige så nemt søge ind og betale de 100,- og score nye gratis spil.

Nu behøves stavning jo ikke være det store problem, der skal i jo bare have en person tilknyttet, som læser indholdet igennem inden det bliver lagt op på siden, men hvis personerne blot er useriøse og ikke ofre tid på anmeldelserne bliver kvaliteten jo også der efter.

Så kan i lige så godt gøre det på almindelig vis. At der ikke skal betales.
Se det fra en god anmelders synspunkt. Skal han vælge at betale for at skrive anmeldelser og få gratis spil fra jer, eller skal han vælge en etableret side, med mange besøgende, betale ingenting og få gratis spil?
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RitesRitesSkrevet 07/10-03 08:26 
Det er dybt godnat og latterligt, if you ask me.
» a winner is you «
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/10-03 09:25 
I mangel af moderator indgreb ;-)

gamesX -> det er en god idé hvis du skriver en overskrift som siger lidt om den besked du laver.

"Jaa - Sorry" er ikke god som overskrift til en besked om din hjemmeside.

Især ikke når der er en bruger her på forummet, der hedder JAA.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
MadsMadsSkrevet 07/10-03 10:07 
gamesX >
Nej da, først tester vi deres evner!

Hvordan kom du så ind i billedet?
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
RitesRitesSkrevet 07/10-03 10:20 
^^
» a winner is you «
JimPPJimPPSkrevet 07/10-03 10:32 
uuuuh... low blow.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
la0sla0sSkrevet 07/10-03 12:04 
ligemeget hvad de dumme folk siger, så er det et skridt i den rigtige retning..

og det der med de 100kr, altså jaja jeg synes da måske også det er lidt fjollet, men hvis det virker for dem er det så værd at tærske langhalm på?
Hvad sker der?
RitesRitesSkrevet 07/10-03 12:05 
Ja, for det er hysterisk morsomt.
» a winner is you «
la0sla0sSkrevet 07/10-03 12:50 
okay: det er godt nok også pjattet at kræve 100kr for at få folk til at skrive for sig. Så er det jo bare de 14årige med lommepenge i får fat i, fremfor de folk som kan finde ud af at skrive og som ingen lommepenge får. Og kom nu ikke at sige at man kan tjene 100kr på avisrute, det kan måske godt, men hvornår skal man så skrive?!

rites er det ok?
Hvad sker der?
CanonCanonSkrevet 07/10-03 13:21 
amen deres løn er masser af spil!
Bah...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/10-03 13:23 
Nu er det jo begræset hvor mange spil Ubisoft spytter ud hver dag...
Jo flere skribenter = færre spil til skribenterne.
Spiller nu: Phantasy Star IV
MarcusMarcusSkrevet 07/10-03 13:24 
La0s>> Det kan jo være lige meget..nogen kan bare godt lide at håne andre og gøre sig selv bedre på den måde....som Teki & Rites åbenbart....noteret.
JimPPJimPPSkrevet 07/10-03 13:57 
At folk bliver lidt grove i filen, når dette emne har været oppe så mange gange før, kan jeg godt forstå (lidt i hvert fald). GamesX -> Det startede ganske uskyldigt, men basis set er det så ikke bare endnu en omgang reklame? og havde det i så fald ikke været bedre at vente til i var helt færdige?
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
CanonCanonSkrevet 07/10-03 14:42, rettet 07/10-03 14:42 
Nej det er jo ikke Ubi Soft der kun sponsore os spil! det er dem alle!

Og jimPP jeg spørger efter designet, hvad i synes om den!
Bah...
la0sla0sSkrevet 07/10-03 14:50 
altså hvis deres metode er 100kr, så er det 100kr, det kan man synes om hvad man vil... og jeg er ikke enig i at det er en god metode, men fungerer det for dem er det cool nok.

det man skal svare på, er jo nemlig designet.. iøvrigt så er der en gang imellem posts som jeg sidder og bliver en smule træt af, men dem gider jeg ikke at svare på... det er da ikke nødvendigt, medmindre personen direkte har brug for at få en kontant melding.
Hvad sker der?
CronossCronossSkrevet 07/10-03 14:54 
Jeg spørger igen:
Præcis hvem er det der giver jer spil, og præcis hvordan har i fået dette arrangeret. Plejer der ikke at være visse kriterier der skal være opfyldt før der bliver smidt spil efter en side?

Ellers kunne alle vel starte en mega skodside, og få en masse spil.
CanonCanonSkrevet 07/10-03 14:56 
Jamen vores Webmaster har gode forbinelser!
Bah...
CronossCronossSkrevet 07/10-03 15:00 
Du har overhovedet ikke svaret på mit spørgsmål.
JimPPJimPPSkrevet 07/10-03 15:03 
Forbindelserne er overflødige, hvis siden ikke kan levere et kvalitets produkt, det er IKKE for at svine jer, men bare til jeres information.

Med hensyn til dit ønske om at høre vores mening vdr. designet, jamen så har en del af de mere tålmoddige brugere udtalt sig. Hvor efter du går igang med at berette om seriøsiteten i sitet, det er her, jeg begynder at opfatte det som reklame? - Det kan jo være jeg er galt på den, det er sket før.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
RitesRitesSkrevet 07/10-03 15:08 
Jeg håner ikke andre, jeg griner bare af en joke, for at være høflig.

Og nej. Newgamez får ikke alle spil. Det er garanteret.
» a winner is you «
MadsMadsSkrevet 07/10-03 15:15 
Rites >
Jeg håner ikke andre, jeg griner bare af en joke, for at være høflig.

Haha, tak ;)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
CanonCanonSkrevet 07/10-03 15:35, rettet 07/10-03 15:38 
Ja grin i bare, når vi får anmeldt de spil så kan i bare se!!
Bah...
CronossCronossSkrevet 07/10-03 15:36 
Vil...du...ikke...godt...svare...på...mit...spørgsmål???
CanonCanonSkrevet 07/10-03 15:46 
Jeg siger at vi får spillene mega billigt derfor koster det 100 kr, også forgår det bare med at anmelde
Bah...
olmeolmeSkrevet 07/10-03 15:47 
Betaler i for dem?
MajorPMajorPSkrevet 07/10-03 15:49 
Ja GamesX. Siden du ikke vil svare Cronoss på hans spørgsmål, så lader jeg ham tale igennem mig:

Præcis hvem er det der giver jer spil, og præcis hvordan har i fået dette arrangeret. Plejer der ikke at være visse kriterier der skal være opfyldt før der bliver smidt spil efter en side?

Ellers kunne alle vel starte en mega skodside, og få en masse spil.

Kan du så forstå det?
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
CanonCanonSkrevet 07/10-03 15:57, rettet 07/10-03 15:57 
Jaa! Jeg ved jo ikke hvem min webmaster har forbinelse med, men vi spil med ganti!

For det har vi fået før!
Bah...
MajorPMajorPSkrevet 07/10-03 15:59 
Webmasteren har forbindelse med EA, Ubi Soft, MS m.v, og ikke PR manageren eller redaktøren? Strange...
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
OkottaOkottaSkrevet 07/10-03 16:02 
Hmm - jeg giver jer 100,- og I sender mig et par spil jeg kan anmelde?

Kan jeg beholde spillene som betaling for anmeldelsen?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
CanonCanonSkrevet 07/10-03 16:05 
MajorP >
Webmasteren har forbindelse med EA, Ubi Soft, MS m.v, og ikke PR manageren eller redaktøren? Strange...

Han har en ven som kan skaffe dem billigt! orginalt!
Bah...
CanonCanonSkrevet 07/10-03 16:06 
Okotta >
Hmm - jeg giver jer 100,- og I sender mig et par spil jeg kan anmelde?

Kan jeg beholde spillene som betaling for anmeldelsen?


Ja, du må beholde spillene!
Bah...
RitesRitesSkrevet 07/10-03 16:07 
Teki: Med joke mente jeg godt nok GamesX eller Newgamez (take a pick).

;)
» a winner is you «
OkottaOkottaSkrevet 07/10-03 16:13 
gamesX >
Ja, du må beholde spillene!

Ok - Hvis du sender mig et par spil til PS2 og/eller Gamecube, så skal jeg nok skrive et par fremragende og dybdegående anmeldelser.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
CanonCanonSkrevet 07/10-03 16:21 
Ja vil du betale 100 kr?
Bah...
106 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig