X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zero Gunner 2


Svar
KTCKTCSkrevet 06/10-03 13:00 
Nu har jeg jo endelig fået mig en DC, og umiddelbart er Zero Gunner 2 min favorit af de spil, jeg har. Grafikken er jo totalt lækker, og gameplayet er hektisk.

Nu ville jeg så lige høre, om der er andre, der deler min begejstring, og måske har nogle tips til spillet.

Jeg spiller selvfølgelig på normal, men her de første par gange er jeg kommet til Stage 5...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 06/10-03 13:02, rettet 06/10-03 13:02 
KTC >
Nu ville jeg så lige høre, om der er andre, der deler min begejstring,


Enough said
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 06/10-03 13:06 
Tihi ;)

Sådan går det, KTC, når man ikke kigger i Dreamcast forummet før nu ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KTCKTCSkrevet 06/10-03 13:08 
Jeg følger faktisk med i hele forumet, og den G.O.A.T tråd er slet ikke nok. Spillet fortjener sin egen tråd, og I har ikke svaret på mine spørgsmål endnu...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
NaieraNaieraSkrevet 06/10-03 13:11 
Spillet havde rigeligt med tråde på det gamle forum. Det er i øvrigt blevet spillet en del til lidt tidligere træf.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KTCKTCSkrevet 06/10-03 13:13 
Nu kan jeg jo ikke se de tråde mere, så hvis I har lyst, kan vi jo tage spillet op igen. Glæder mig også til at se det med RGB og de rigtige farver...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DarklynoonDarklynoonSkrevet 06/10-03 13:25, rettet 06/10-03 14:02 
spillede det her igår, mens min søn sov, eneste tip jeg har, sæt sværhedsgraden op, da er for trist at komme for langt i spillet med det samme pga den lave sværhedsgrad. og det er kun de sidste baner, der hvor de stopper med at være random, som er svære.

ala ikaruga så jo længere tid du spiller jo flere continues unlocker du.

en af bosserne, der lyder musikken utrolig ens med en bossernes musik fra canon spike, er der nogen ved om det er rigtigt.

edit: farvorit heli er hokum(den længst til højre)
Mortal Kombat the mother of all fighting games
KTCKTCSkrevet 06/10-03 13:31 
Ok, det lyder fedt :)
Ja, jeg må hellere styre min nysgerrighed og øve mig på de første baner ;)

Ikaruga står også på min ønskeliste, sammen med Virtua Tennis og Chu Chu Rocket...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 07/10-03 13:40 
Ham det store svin med det hvide hår, er han sidste boss?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dRxLdRxLSkrevet 07/10-03 14:28, rettet 07/10-03 14:32 
Ja.

Det er i øvrigt også et af de spil jeg selv bedst kan li' på Dreamcasten. Det er så dejligt anderledes.

ps. kan jeg snart få min Capcom vs. SNK2 tilbage?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KTCKTCSkrevet 07/10-03 14:34, rettet 07/10-03 14:36 
Ja, du svarede aldrig i den tråd, hvor jeg spurgte om adresse og så videre, så jeg kunne sende det...

EDIT: Link tilføjet.

her...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dRxLdRxLSkrevet 07/10-03 16:04 
=)
Deraf kan man så udlede hvor nærværende jeg er for tiden ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig