X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Metroid Prime boss problem


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 06/10-03 11:59, rettet 06/10-03 11:59 
Hej drenge (og piger) Så fandt jeg endelig det gode gamle forum :-)

Jeg spillede metroid prime til den store guldmedalje da det udkom. Og nåede til den sidste boss som jeg ikke kunne klare. Så holdt jeg en mega lang pause fra spillet, og syntes nu at der er på tide at gennemføre det.. hvad gør jeg med bossen?

uanset hvad jeg skyder med, så tager den ingen skade overhovedet.. har i nogle fif?

-Darknon
3d-grafiker
For The Love Of The Game
olmeolmeSkrevet 06/10-03 12:02 
Du har prøvet her, ikke?

gamefaqs
ChronoChronoSkrevet 06/10-03 12:27 
Den er så flink at lyse i den farve som kan skade den :)

Altså, får den røde øjne skyder du med plasma, får den hvide øjne skyder du med ice osv.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KalicolaKalicolaSkrevet 06/10-03 13:42 
Jeg har klaret den første del af bossen, men når den så bliver spøgelses agtig så har vi balladen. Passer farverne så stadig?

Hey, mit avatar er et spørgsmålstegn.. sejt :-/
For The Love Of The Game
3of193of19Skrevet 06/10-03 14:37 
Det er et stykke tid siden jeg spillede det, men svj husker skal man bruge de forskellige syn (røntgen/varme) for at finde den. Der er nogle mærkelige phazon pytter, som man skal stille sig i, for at få en såkaldt "hyper beam", som man bare skal straffe Metroid Prime med.
MarcusMarcusSkrevet 06/10-03 15:35, rettet 06/10-03 15:36 
og så var det noget med at hoppe op og kravle ned til bunden af stigen et sted hvor den næsten aldrig fløj hen vidst nok :)

Er næsten lige gået igang med Super Metroid og synes ikke det er så fedt som jeg havde regnet med....
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig