X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

RGB-Spørgsmål


Svar
SaturinoXSaturinoXSkrevet 06/10-03 08:38 
Jeg har i forvejen RGB kabel til min Xbox, men har overvejet at investere i et RGB Kabel til PS2

- men er det så ikke noget med at et RGB kabel kun virker på AV1,? der er ikk stor chance for at et fjernsyn har
"RGB MULIGHEDER" i av2.?
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
NaieraNaieraSkrevet 06/10-03 08:45 
Så får du fat i en Scart forlænger og skifter mellem din PS2 og Xbox omme foran fjernsynet...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 06/10-03 08:51 
Virker RGB osse omme foran..?? så kan jeg godt..jeg har 2 scart udgange bagved, Xbox sidder i AV1 og DVD i AV2 og min PS2 sidder omme foran.
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
SumezSumezSkrevet 06/10-03 09:02 
Han mener at du sætter scart forlængeren i AV1, og så skifter du bare det stik der går ind i scart forlængeren, i stedet for at skulle helt om bag fjernsynet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SaturinoXSaturinoXSkrevet 06/10-03 09:03 
Ok, den har jeg ikke hørt om før.?

kan du evt. sende et link? hvor man kan se den.
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
SumezSumezSkrevet 06/10-03 09:05 
Det er bare et forlængerkabel. Det har ikke anden funktion. Fordelen er bare at man ikke skal om bag fjernsynet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SaturinoXSaturinoXSkrevet 06/10-03 09:09 
Ok.. kender den ikk..men DVS. man stadig ska skifte mellem det? :(
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
NaieraNaieraSkrevet 06/10-03 09:19 
Ja, det er langt den mest optimale måde at gøre det på, hvis det altså rager dig hvor godt dit signal er.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 06/10-03 09:26 
Ska bare ku se en forskel, men gidder ikk side og skifte mellem kablerne..
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
JmogJmogSkrevet 06/10-03 14:16 
Så køb en scart switchbox der understøtter RGB. De fleste større elektronikkæder fører dem (Elgiganten, Expert, Fona). Så slipper du for at skifte kabel.
olmeolmeSkrevet 06/10-03 14:19 
Men forvent at du taber en del kvalitet, hvis du ikke betaler op mod en tusse for apperatet. Løsningen med at skifte med et forlængerkabel er nok stadig kvalitetsmæssigt den bedste.
JmogJmogSkrevet 06/10-03 14:34 
Det er nok ret subjektivt. Min kostede 350,- og jeg kan ikke umiddelbart se nogen forskel. Der er sikkert forskel, det afviser jeg ikke, men den er ikke så stor at jeg har lagt mærke til den. Jeg kender andre med forholdsvis billige boxe, der er fuldt tilfredse med kvaliteten.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig