X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Billigste PAL XBox?


Svar
LWSLWSSkrevet 13/03-03 12:13, rettet 13/03-03 12:14 
Hejsa.

Jeg overvejer at sælge min gamle XBox (pga. chip) og investere pengene i en splinterny XBox. Er Elgiganten virkelig det billigste det kan gøres? Er der ikke en smart engelsk side som kan sælge sådan en fætter billigere end 1800kr? Jeg vil helst ikke ud i at handle med butikker, hvor jeg bliver flækket for moms i tolden.

* selvfølgelig med henblik på at få XBL.
NaieraNaieraSkrevet 13/03-03 12:26 
Tjaa, de har jo nogle gange maskinen på tilbud til 1500. Sådan var det, da jeg anskaffede nummer to, og så solgte controlleren og JRSF + Sega GT. Xbox til 1000 kroner ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/03-03 13:16 
LWS-Hold øje med Merlin tilbudasviser og sådan! Tror jeg så SEGA bundlet til 1500! Damm.....

Det minder mig også om at det snart er 14 Marts.. Ergo min Xbox er et år gammelt:P
Well crucify the insincere tonight...
MajorPMajorPSkrevet 13/03-03 18:05, rettet 13/03-03 18:12 
LWS >
* selvfølgelig med henblik på at få XBL.


Så du kan få tæv af mig på Live? :P

[EDIT] Ring til elgigangten de har en god kampagne kørende. En af mine venner har lige købt en box med 4 spil (DOA 3, Halo, RSC, PGR) for sølle 2199 dk.! Mener selve boxen koster 1299 - men ring her:70 80 70 70, det er til deres kundecenter! Held og lykke!

btw. King Chaos og Poul svar lige på min friend request!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
AkhenAkhenSkrevet 13/03-03 21:53 
LWS >
Hejsa.

Jeg overvejer at sælge min gamle XBox (pga. chip) og investere pengene i en splinterny XBox. Er Elgiganten virkelig det billigste det kan gøres? Er der ikke en smart engelsk side som kan sælge sådan en fætter billigere end 1800kr? Jeg vil helst ikke ud i at handle med butikker, hvor jeg bliver flækket for moms i tolden.

* selvfølgelig med henblik på at få XBL.

Hey m8, vil lige sige til dig at Merlin har kørt et kannont tilbud, måske gør de det stadig. 1.stk Xbox med Dvd kit, 3 spil og 1 film for 2000,- det er sq det billigste. tjeck det ud, kunne jo være tilbuddet stadig er aktuelt.
XBL/XBC Gamer Tag --> Akhen <--
LWSLWSSkrevet 14/03-03 11:53, rettet 14/03-03 13:19 
Endnu bedre. Tror jeg jeg må tage mig en snak med Merlin og Elgiganten. Tak for hjælpen, gutter!
(men hvis der er flere som har tips, så sig endelig til)


Efter opringninger:

Det ser ud til at Merlin stadigvæk har et tilbud med en Xbox, to spil (formentlig sega pakken), en dvd film og et dvd-kit til 2099kr. Det er jo så også en helt fin pris.

Elgiganten har tre forskellige pakker at vælge imellem, men da XBoxen ikke har solgt så godt i Glostrup, skal man bestille dem hjem og lægge depositum - fint nok, men lettere irriterende.
En XBox uden bundle til 1499kr. Bundle med 1 spil til 1599kr eller 2 spil til 1799kr.

Da jeg allerede har et dvd-kit og ikke lige har brug for en dvd film, syntes jeg nok, at Elgiganten lægger det bedste forslag for dagen.
MajorPMajorPSkrevet 14/03-03 14:56 
*host*så lidt for tippet*host* ej, et ok så længe jeg stadig kan verbalt smadre dig over Live ;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/03-03 00:05 
Det tilbud du snakker om kørte vist for 2-3 mdr. siden og stoppede lige efter jul. (tror jeg nok) og det de kører med nu er Sega bundlen til 2000kr. (koster det i Svendborg)
Spiller nu: Phantasy Star IV
LWSLWSSkrevet 17/03-03 22:38 
De priser jeg skrev er skam hvad deres telefondamer påstod. Siden mit sidste indlæg, har jeg så købt en XBox med to spil i Elgiganten.
MajorPMajorPSkrevet 18/03-03 15:09 
Så er der dømt banke køb, LWS ;) btw. køb dit kit her:
www.gameplay.com , det er en meget god internet butik. Den har bl.a. vundet årets retailer 2002!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig