X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Inden jeg går online...


Svar
OkottaOkottaSkrevet 03/10-03 10:48 
...så lige et par spørgsmål :

Er SOCOM en ren Counter Strike klon, hvor det gælder om at spille som et team, og ikke bare at gå solo, når man spiller online? Er det egentligt meget svært SOCOM - jeg tænker på om det primært er en simulation, fremfor et actionspil?

Hvordan er frameraten i SOCOM? Jeg bliver sur, hvis jeg bruger ca. 900,- på Broadband Adaptor + SOCOM, og det så ligger og kører mellem 15 og 20 FPS.

Er SONY's dedikerede servere helt stabile? Hvordan med lag? Irritationsmomenter mht. lag og latency + høje pings?

Hoster I selv jeres spil, eller er der nok dedikerede servere sat op, så man kan spille - også selvom man er newbie i SOCOM?

Er der nogle stykker herinde fra, som ville være klar på at spille SOCOM, således vi rigtigt kan game? Hvor mange herinde spiller egentligt SOCOM? Er der blevet banket en klan op? :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SquareSquareSkrevet 03/10-03 13:05 
Jeg har desværre lige solgt mit Socom, da jeg hellere ville have en GP32. Jeg er beta tester af online systemet i Danmark, og var derfor nok en af de første online Socom spillere... Dengang jeg spillede meget var vi endnu kun i beta perioden her i Danmark, så det er lidt svært at sige hvordan serverne klarer sig nu. Dengang var der dog ingen lag, og jeg har kun en 256/128 forbindelse.

Grunden til at jeg solgte Socom var også at fordi jeg er beta tester får jeg nye online spil gratis. Har lige modtaget Destruction Derby Arenas, men må desværre ikke fortælle noget om det.

Hvis du køber en bredbånds adaptor kan du også surfe rundt på nettet med din ps2, og du kan lytte til mp3 filer... Jeg ved ikke om det er interresant for dig, men jeg bruger det ofte. For mere information se www.brookfresh.co.uk .
It's only a state of mind.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 03/10-03 13:41 
Jeg er også Beta-tester :P

Det mest irriterende er bare, at en jeg kender, der skulle kunne sætte den op, endnu ikke har gjort det... :(
StriferStriferSkrevet 03/10-03 14:02 
Okotta >
Er SOCOM en ren Counter Strike klon, hvor det gælder om at spille som et team, og ikke bare at gå solo, når man spiller online? Er det egentligt meget svært SOCOM - jeg tænker på om det primært er en simulation, fremfor et actionspil?

SOCOM er et meget hold-baseret Actionspil og nej det er ikke ren CS klon, da jeg syntes at det gør en stor forskel at man ser personen bag fra. Men samtidig kan skifte til Første Person (Ghost Recon) Derfor syntes jeg ikke at det er ren CS oplevelse.

Hvordan er frameraten i SOCOM? Jeg bliver sur, hvis jeg bruger ca. 900,- på Broadband Adaptor + SOCOM, og det så ligger og kører mellem 15 og 20 FPS.

Frameraten i SOCOM er ikke den bedste (Jeg er IKKE prof. Frame Rate tjekker.)Den ligger nogenlunde normalt vil jeg bedømme. Steder hvor der er meget landskab ligger den "normalt" og steder hvor der ikke er så meget stiger den lidt. Fra min side er frame raten ikke det største prob.!

Er SONY's dedikerede servere helt stabile? Hvordan med lag? Irritationsmomenter mht. lag og latency + høje pings?

Sony's dedikerede servere er rigtig gode. Jeg har selv en 512/512 forbindelse og der køre de fint. MEGET fint. Men det servere man selv Creater kan sviinge meget (men det kan ikke blive så slemt som RTCW) Det fleste der hoster har tænkt sig om på forhånd, inden de hoster.

Hoster I selv jeres spil, eller er der nok dedikerede servere sat op, så man kan spille - også selvom man er newbie i SOCOM?

Der er mange dedikerede servere, men for mit vedkomme bruger jeg mest egen-hostede servere (mest nogen de kaldes noget med DK) Med hensyn til Newbie's tror jeg ikke du skal tage de dedikerede servere da de (for mig) er ret hårde. Som newbie tog jeg mest DK serverene.

Er der nogle stykker herinde fra, som ville være klar på at spille SOCOM, således vi rigtigt kan game? Hvor mange herinde spiller egentligt SOCOM? Er der blevet banket en klan op? :-)
'
Jeg er personligt klar på noget SOCOM (vores klan er som jeg håber, ligeledes) Vores klan er fra P:R. Medlemmer: MartinM, T.REX, Palssgård og RaGe (indtil videre:))
XBL Gamertag: ZeNtiX
T.REXT.REXSkrevet 03/10-03 14:11 
1. Jeg vil ikke sige det er en total counter strike clon, og ja det gælder om at spille som et team i online. Socom er ikke meget svært man skal bare vænne sig til at man ikke vender sig super hurtigt rundt. Jeg hved ikke helt hvad du mener med simolation, men det er helt klart et action spil.

2. Hved ikke hvad det betyder, men måske spørger du om der er mange inde og spille, det kan du regne med og der er altid nogen at spille mod især om aftenen.

3.Serverne er ikke 100% stabile, men det fungere virkelig godt og det er ikke værer end at du kan leve med det. Det sker nogle få gange hvis der er høj ping.

4.Der er nok servere og du kan næsten altid finde nogen danskere. Hvis du selv vil lave en server er det ikke særligt svært.

5. Vi har en clan herinde. Vi hedder SX=SuperiorExperts og du kan læse tråden og tilmelde dig på vores side www.superiorexperts.frac.dk eller igennnem denne tråd:

Sosom-Clan tråden
One PS2 to rule them all
T.REXT.REXSkrevet 03/10-03 14:13 
Vi har også en sidste medlem ikke fra P:R og jeg syntes han skal med alligevel: Falle
One PS2 to rule them all
D.B.M.D.B.M.Skrevet 04/10-03 09:55 
Læs din post Okotta! ;o)
OkottaOkottaSkrevet 04/10-03 10:57 
Har jeg skam gjort - har bare ikke fået svaret endnu :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RaGeRaGeSkrevet 05/10-03 19:02, rettet 05/10-03 19:02 
SOCOM er fedt og jeg oplever naesten ingen lag paa serverne - er meget kritisk normalt. Frameraten er ikke den bedste, men det oedelaegger overhovedet ikke spillet online. Indtil videre, saa har jeg kun haft positive oplevelser med SOCOM, saa jeg kan klart anbefale det!

Ps. en lille hilsen fra Costa Brava ;) Adios Amigos!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SaturinoXSaturinoXSkrevet 06/10-03 00:03, rettet 06/10-03 00:03 
Socom er virkelig godt, det har variede Game Modes.

Hva Fanden RaGe...er du ikk på Ferie...??

EDIT: så ikk lige det sidste du skrev

*host* er der nogle lækre damer der?
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
RaGeRaGeSkrevet 06/10-03 19:31, rettet 06/10-03 19:31 
Alt for mange hotte sild i Costa Brava/Kalella. Det er saa slemt, at jeg begynder at taenke paa, om jeg skal flytte til spanien ;) Naa ja... koeb SOCOM Okotta!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig