X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Upload


Svar
TLTLSkrevet 13/03-03 11:44 
Hvornår kommer der en upload funktion, så man kan uploade personlige ikoner?? Er det "under works"?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 13/03-03 11:54 
Tillad mig at svare for Rune her (han kommer nok med et svar senere alligevel). Det har været diskuteret, og selve funktionen eksisterer, men er ikke så gennemarbejdet, og ikke klar til at hvemsomhelst kan få adgang til den, da der stadig er visse huller og mangler i koden.
Det er heller ikke lige toppriotet for tiden.

Moderators, correct me if I'm wrong.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TLTLSkrevet 13/03-03 11:55 
Hvem kan så bruge den??
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
NaieraNaieraSkrevet 13/03-03 11:57 
Moderatorerne, og de to brugere der i sin tid leverede langt de fleste ikoner til Konsolforummet (Sumez, DeluxScan)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 13/03-03 12:09 
Spørgsmålet er måske også, om funktionen overhovedet ville være anvendelig for 90% af brugerne.

No offense mod nogen, men mange af de ikoner jeg modtager lider af basale fejl og mangler. Vi ville sikkert bare komme til at slette hovedparten af de uploadede ting og så ville folk sikkert blive endnu mere sure, end hvis man - som nu - forklarede dem hvad der var galt med hver enkelt ting og løste det for dem.

I sidste ende kommer det anpå hvilket niveau der skal holdes...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
TLTLSkrevet 14/03-03 10:09, rettet 14/03-03 10:09 
Hvis der bliver lavet en icon-faq, med specs. Så burde det ikke være svært at finde ud af...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
NaieraNaieraSkrevet 14/03-03 10:10 
Nej, men vi ville stadigvæk se en masse gøgl fra en masse brugere der alligevel ikke ville følge reglerne, og alligevel ende med at slette 90 % af alle dem der blev uploadet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 14/03-03 11:11 
TL >
Hvis der bliver lavet en icon-faq, med specs. Så burde det ikke være svært at finde ud af...

Det skulle man tro, men... ;)

Fakta er at jeg jo har skrevet reglerne til folk og de alligevel ikke har forstået det. Nu er dette jo et forum for konsolinteresserede og ikke grafikinteresserede, så man kan vel heller ikke nødvendigvis forlange at folk forstår den slags. Du ville nok blive overrasket :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AmbyAmbySkrevet 14/03-03 12:36 
Lad mig bare sige at jeg er ihvertfald glad for at upload-funktionen ikke er tilgængeligt.
Mit ikon lignede hat før RJK fik fingre i det.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
TLTLSkrevet 20/03-03 09:29, rettet 20/03-03 15:13 
Ok, så prøver jeg at sende et ikon til dig... EDIT: Altså til RJK...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
RitesRitesSkrevet 20/03-03 09:32 
Ellers må jeg jo bare tilspamme dig med ikoner, indtil du laver den funktion, RJK ;)
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig