X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hva sker der nu!!!


Svar
KakarotKakarotSkrevet 02/10-03 20:26 
okay, jeg sku til at spille med min xbox, men nu virker den sgu ikke, nå man tænder den så blinker det der lys iden rødt og grønt... Og jeg kan ikke engang komme ind i dashboardet.. :(

Hva sker der?
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/10-03 20:29 
Er det ikke fordi at stikket til tvet ikke sidder i maskinen?
Spiller nu: Phantasy Star IV
StriferStriferSkrevet 02/10-03 20:31 
Min ven havde samme problem. Og det var tv stikket....
XBL Gamertag: ZeNtiX
KakarotKakarotSkrevet 02/10-03 20:32, rettet 02/10-03 20:32 
EJ, man hvor er det bare til grin det her... Det er aldrig sket før at den gjorde sådan ved mig... Men i har har ret det var stikket.... 1000 tak...
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
StriferStriferSkrevet 02/10-03 20:34 
Det skal også lige siges at jeg kaldte min ven båt-nakke da vi fandt ud af det.... Han insisterede ellers på at han havde sat det i.... Men nej...... Jeg ville bare ikke skrive det i mit tidligere indlæg hvis det nu ikke var det problem....
XBL Gamertag: ZeNtiX
AmbyAmbySkrevet 02/10-03 20:35 
1. Think
2. RTFM
3. Search the Net.
4. Think again.
5. Post on Play:Right
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RaGeRaGeSkrevet 02/10-03 20:49 
Kakarot >
EJ, man hvor er det bare til grin det her... Det er aldrig sket før at den gjorde sådan ved mig... Men i har har ret det var stikket.... 1000 tak...

Damn... havde ellers håbet på, at din Xbox var gået istykker! Så meget som du spiller RTCW er det jo ligefrem mani - du trænger til en lille pause min ven ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
PlaykidPlaykidSkrevet 02/10-03 21:03 
Men det er forhåbenligt grøn/gul den blinker;)
Spiller nu: Halo 3
SaturinoXSaturinoXSkrevet 02/10-03 22:31 
hehe.. da var du heldig...


Ja, du er afhængi
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
KakarotKakarotSkrevet 02/10-03 22:49, rettet 02/10-03 23:08 
RaGe >
Kakarot >
EJ, man hvor er det bare til grin det her... Det er aldrig sket før at den gjorde sådan ved mig... Men i har har ret det var stikket.... 1000 tak...

Damn... havde ellers håbet på, at din Xbox var gået istykker! Så meget som du spiller RTCW er det jo ligefrem mani - du trænger til en lille pause min ven ;)



hmmm... Har jeg en mani???? Hvad med dig og dit SOCOM?? I alle dine indlæg skriver du kun" ja, det ville jo ik har sket med socom og køb nu en ps2".. bla bla...
Du har en mani, hvem af os 2 spiller ind til kl 5-6 om morgen?? :P
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
DommergaardDommergaardSkrevet 02/10-03 23:08 
Det var ikke ondt ment (eller var det?) ;D
RaGeRaGeSkrevet 02/10-03 23:08, rettet 02/10-03 23:12 
Har slet ikke tid til SOCOM for tiden, og skal i øvrigt til Costa Brava 10 dage fra i morgen, så der kommer jeg yderliger ikke online med SOCOM. Ang. at spille til kl. 04:00 eller 05:00 om morgen, hænger nok sammen med, at jeg gennemsnitlig arbejder til langt ud på aftenen, hvor min arbejdstid slutter kl. 23:00, så hvad har jeg ellers af tid?

I det mindste sad jeg ikke 3 måneder non-stop og spillede RTCW på min Xbox, fordi Mr. Doven ikke kunne finde sig et arbejde.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KakarotKakarotSkrevet 02/10-03 23:11 
hmmm... Og hvis jeg nu siger Købmandsskolen 2001/2002... Og siger DC med Unreal...

Hva siger du så?

Du har ik en mani eller hva? :P
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
RaGeRaGeSkrevet 02/10-03 23:15, rettet 02/10-03 23:17 
Kakarot >
hmmm... Og hvis jeg nu siger Købmandsskolen 2001/2002... Og siger DC med Unreal...

Hva siger du så?

Du har ik en mani eller hva? :P

That's history! Jeg havde i det mindste et arbejde, som jeg passede. Lad os nu stoppe denne offtopic-diskution, da det kun bliver til personlige angreb.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KakarotKakarotSkrevet 02/10-03 23:16, rettet 02/10-03 23:16 
okay... 1-0 til kakarot :)
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
BomberBomberSkrevet 02/10-03 23:34 

That's history! Jeg havde i det mindste et arbejde, som jeg passede. Lad os nu stoppe denne offtopic-diskution, da det kun bliver til personlige angreb.


Hvis der er nogen der er ludoman så er det Rage. Han ville dø uden sine spil. Prøv at lukke ham ind i et Big brother hus kun med ude & hjemme blade, så skal i se løjer. *g*

2-0 til kakarot og bomber
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/10-03 23:53 
Hvem ville ikke det!?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SaturinoXSaturinoXSkrevet 02/10-03 23:59 
Jeg kunne simpel hent ikk undvære de gode gamle RETRO konsoler...ååh hvem der dog kunne undværre sin AMIGA og Nintendo...der er ikk noget bedre end at game 8 timer om dagen på en TOTAL gammel maskine med 4 farver....WoW
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
RaGeRaGeSkrevet 02/10-03 23:59 
Ja, hvem ville ikke det?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BomberBomberSkrevet 03/10-03 00:11 
jeg ville ikke. Der er sku mange gode artikler i ude og hjemme.... og opskrifter. *g*
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
KTCKTCSkrevet 03/10-03 00:36 
Den blinker forresten orange og grøn. rød og grøn, så er den helt gal...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Per SPer SSkrevet 03/10-03 01:13 
Den her tråd er kørt af sporet. Hold jer til emnet eller gå off topic.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig