X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvor Heldig kan man være??


Svar
kooikkooikSkrevet 02/10-03 19:56 
Jeg fik 2 slags Nintendo i dag med posten. En der ligner en kopi af en super Nintendo samt fik jeg en super Nintendo.

Nå men den kopi jeg nu fik var der forskellige adapter med til den (en til super og en til den anden). Nå men der stod ikke noget om hvor mange volt der skulle i kopien så jeg prøvede mig frem. Det resulterede i at den begyndte og ryge, fuck tænker man så (det begyndte også at lugte meget brændt) troede den var brændt sammen eller var sikker på den var det men det var den ikke, så kan man være mere heldig????
MarcusMarcusSkrevet 02/10-03 20:13 
ja :) - men heldigt nok :)
AmbyAmbySkrevet 02/10-03 20:21 
Var du heldig den ikke brændte af ?
Var du ufatterlig dum at sætte det forkert sammen ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
kooikkooikSkrevet 02/10-03 20:24 
Hvad mener du med at jeg satte den forkert sammen??? Der stod ikke på maskinen eller på adapterne hvor mange volt de var på eller hvor mange volt der skulle i maskinen.

Så jeg kan ikke se hvorfor du syntes jeg er ufattelig dum.
AmbyAmbySkrevet 02/10-03 20:28 
Nej du har ret.
I morgen opretter jeg et emne om hvordan jeg heldigvis ikke væltede på min cykel på vej gennem svinget i Solrød.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
MarcusMarcusSkrevet 02/10-03 20:56 
Fedt, det glæder jeg mig til.....hvornår? så står jeg nok tidligere op hvis det bliver nødvendigt.....

Synes iøvrigt det er en ok tråd :) - Positivitet er vejen frem! :)
KTCKTCSkrevet 03/10-03 00:23 
Det sikreste er vel at prøve med den laveste spænding først, og så gå op, hvis det ikke virker der. Eller hvad?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
StarmanStarmanSkrevet 03/10-03 06:41 
Jeg tror jeg ved hvad spænding der skal til, og hvad der evt er brænt af, jeg har selv prøvet det, Jeg skriver lige mere når jeg kommer hjem, ellers send mig en mail så jeg husker det. :-)
Neil_PoulsenNeil_PoulsenSkrevet 03/10-03 16:31 
Hmm... skulle mene at hvis du sætter et amerikansk stik i en EU maskine, får den lavere volt, men højere ampere, hvliket resultere i et stykke afbrændt maskine, og omvendt, får den jo så lavere ampere, men højere spænding, hvilket resultere i det samme...
StarmanStarmanSkrevet 03/10-03 17:45, rettet 03/10-03 17:45 
Inden jeg begynder med en forklaring, skal jeg lige høre om det er denne maskine der er tale om?

Super Com
JuggernautJuggernautSkrevet 03/10-03 21:53 
Dark-Light >
Var du heldig den ikke brændte af ?
Var du ufatterlig dum at sætte det forkert sammen ?

Man må nok sige at du skyder med skarpt! Slap dog lidt af hvis der ikke er noget brugbart i dit svar.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig