X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg glæder mig til EA spil !


Svar
OkottaOkottaSkrevet 02/10-03 10:35 
Meget kan man sige om EA, men i øjeblikket glæder jeg mig sgu til SSX 3 og NFS: Underground.

IGN har et videopreview oppe af SSX 3, og det ser altså temmelig godt ud.

Derudover kan det være, at disse to titler får mig til at ta' min PS2 online - EA har jo selv dedikerede servere oppe til deres spil, så det giver dem automatisk et stort plus i min bog.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
100 emne(r).
« < 1 2

Svar
JoachimMAJoachimMASkrevet 05/10-03 00:30 
Det er skam ikke at man skal elske EA, der gør jeg heller ikke selv. Jeg oplever bare at folk nedgør deres spil, siger "EA er også så dårlige" mm. og jeg har bare aldrig fanget grunden. Dette topic har ikke gjort mig klogere...

Ja, undskyld RJK at jeg ikke tager dit ord for lov, men nu kender jeg dig jo ikke bedre end jeg kender IGN og diverse andre spilmedier - og desuden nævner du at du ikke kan udelukke at det var projektoren der var fejl på. Hvem skal jeg så stole mest på? En mand som jeg ved ikke er særlig vild med EA og "desuden ikke er helt sikker på...", eller hele verdensspilspressen? Det kan jeg altså ikke se "det sørgelige" i. Ikke fordi jeg ikke betragter dig som pålidelig, fordi det gør jeg, men altså, når jeg flere steder har læst godt om frameraten, så må jeg da være mest tilbøjelig til at tro på dem.

Mange anmeldere nævner ikke framerate, eller vurderer den ikke som vi gør (= alt under 50/60 fps er ikke godt), fordi mainstream-spilleren ofte ikke opdager forskellen alligevel

Nåååå, det er derfor frameraten er så vigtig for spiloplevelsen, de fleste opdager slet ikke forskellen! Så forstår jeg bedre fanatismen på dette område...
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
RJKRJKSkrevet 05/10-03 00:37, rettet 05/10-03 00:39 
Joachim M Andersen >
Ja, undskyld RJK at jeg ikke tager dit ord for lov,

Du skal ikke tage mit ord for lov. Jeg ved ikke hvordan FIFA 2004 ender med at være og det har jeg ikke udtalt mig enstydigt om. Jeg brokker kun over at du tvivler på mig, når jeg siger, at den præsentation vi så, var plaget af slowdown. Jeg synes det er under lavmålet at antyde, at jeg skulle lyve om den slags.

Nåååå, det er derfor frameraten er så vigtig for spiloplevelsen, de fleste opdager slet ikke forskellen!

De fleste mener også at FIFA er bedre end PES. De fleste mener også at Tekken er bedre end Virtua Fighter. De fleste køber alligevel det nye Tomb Raider, selvom det bliver sablet ned. De fleste mener ikke der er forskel på RGB og composite. De fleste synes det er federe at deres pc-spil kører i en latterlig høj opløsning, end at det har en ordentlig framerate. Sådan er der så meget. Det betyder ikke at flertallet har ret, eller at vi bør mene det samme som dem. Vi er ikke mainstream-spilleren - jeg er i hvert fald ikke.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 05/10-03 00:41 
Hvis du kigger dig lidt omkring, så vil du se, at både RJK og jeg selv er anmeldere, og vi lader ikke vores personlige mening om et firma påvirke bedømmelsen af deres produkter. Som skribent må man forholde sig objektivt til tingene, og derfor er det nok ikke taget helt ud af luften, når der nævnes ovenstående problemer...

At vi ikke, som meget af "verdensspilspressen", copy/paster en pressemedelelse og æder alt salgsgasset råt, kan du så klandre os for eller lade være. Jeg holder på at give min ærlige mening og gøre observationer...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JoachimMAJoachimMASkrevet 05/10-03 00:45 
Jeg antyder skam ikke at du lyver, men din antagelse af at spillet har lav framerate er tvivlsom, det har du også selv nævnt. Derfor tvivler jeg på dig.

Hvorfor er framerate så vigtig så? Hvis jeg ikke koncentrerer mig meget om det, bemærker jeg da heller ikke frameraten i et spil (undtaget racerspil) - medmindre selvfølgelig at det hakker og kører dårligt. Det jeg prøver at sige er bare, at jeg ikke forstår hvorfor dette tal er så vitalt for et spils kunnen.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
RJKRJKSkrevet 05/10-03 00:46 
KTC >
vi lader ikke vores personlige mening om et firma påvirke bedømmelsen af deres produkter.

Måske Square, men ellers... ;p

Ej. EA gør da mange gode og rigtige ting. De er en vital del af branchen som helhed og jeg er ikke ude efter dem. Men det er klart at deres måde at gøre tingene på er en anden end nogle andre udviklere/udgivere, som fx jeg personligt synes bedre om qua deres spiludbud. Det er et spørgsmål om målgrupper (blandt andet).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 05/10-03 00:49 
Joachim M Andersen >
Jeg antyder skam ikke at du lyver,

Kald det hvad du vil, men jeg kan ikke læse det på anden måde. Det er da heller ikke vildt vigtigt for mig - bare, som jeg sagde, lidt sørgeligt.

Hvorfor er framerate så vigtig så?

Fordi hvis frameraten ikke er i orden, så "hakker det og kører dårligt".
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 05/10-03 00:49 
Framerate er ikke gud, men jo højere framerate du har, jo mindre bliver dine reaktionstider også, og bevægelserne bliver mere realistiske og behagelige at se på, når det ikke ligner et slideshow. Det hele hænger sammen, og hele gameplayet kan nemt blive skadet, hvis det hakker i det. Spørg bare de fanatiske CS-spillere, hvor meget det betyder for dem at det kører flydende.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JoachimMAJoachimMASkrevet 05/10-03 00:49 
Det virker jo bare som om i udelukker ALLE EA spil fordi, nå jo, de kommer jo fra "lorte-firmaet" der altid har dårlig framerate, altid pisser på forbrugerne osv. Jeg siger ikke at det specielt er jer 2 der tænker sådan, men jeg fornemmer bare en generel stemning på boardet, at sådan er det, og det synes jeg er synd. IKKE fordi EA er perfekte, IKKE fordi man ikke kan have lov til at forholde sig kritisk til deres spil og antyde problemer i forskellige spil, men fordi det er ærgeligt at man skal udelukke spil, som måske faktisk er ret fornøjelige.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
RJKRJKSkrevet 05/10-03 00:52 
Det kan vi godt blive enige om og det har jeg faktisk også argumenteret en del for tidligere. Men det er jo ikke det samme som at benægte de problemer, der er...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JoachimMAJoachimMASkrevet 05/10-03 00:52 
RJK >
Kald det hvad du vil, men jeg kan ikke læse det på anden måde. Det er da heller ikke vildt vigtigt for mig - bare, som jeg sagde, lidt sørgeligt.

:D Det virker altså som om det er ret vigtigt for dig RJK;p



Fordi hvis frameraten ikke er i orden, så "hakker det og kører dårligt".

så det hakker og kører dårligt, når den er nede under 60 fps?
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
JoachimMAJoachimMASkrevet 05/10-03 00:54 
RJK >
Ej. EA gør da mange gode og rigtige ting. De er en vital del af branchen som helhed og jeg er ikke ude efter dem. Men det er klart at deres måde at gøre tingene på er en anden end nogle andre udviklere/udgivere, som fx jeg personligt synes bedre om qua deres spiludbud. Det er et spørgsmål om målgrupper (blandt andet).

Det var præcis denne udtalelse jeg har været efter hele aftenen;)
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
KTCKTCSkrevet 05/10-03 00:55 
Fair nok, og jeg er da heller ikke helt fordømmende over for EA. Jeg tog til nævnte presse event med åbent sind, og det er da bestemt heller ikke alle deres kommende titler, jeg rynker på næsen af.
Men som tidligere nævnt, har de efterhånden begået en række bummerter og gentagne fejl og mangler på visse platforme, og derfor kan man godt bande lidt over dem.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JoachimMAJoachimMASkrevet 05/10-03 00:56, rettet 05/10-03 00:56 
Helt enig KTC. Så er vi da ved at nå til enighed:)
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
RJKRJKSkrevet 05/10-03 00:56 
Joachim M Andersen >
:D Det virker altså som om det er ret vigtigt for dig RJK;p

Overordnet set er det vigtigt, men jeg har accepteret, at jeg ikke kan "vinde" med alle...

så det hakker og kører dårligt, når den er nede under 60 fps?

25/30 fps kan - selvfølgelig meget afhængig af genren - da godt gå an, men for alt andet: ja.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JoachimMAJoachimMASkrevet 05/10-03 01:01 
25/30 fps kan - selvfølgelig meget afhængig af genren - da godt gå an, men for alt andet: ja.

Det var da rart at høre:)
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
RJKRJKSkrevet 05/10-03 01:02, rettet 05/10-03 01:03 
Well, det var faktisk det samme som jeg sagde før. Men jeg skal nok prøve at huske at udpensle alting fremover, så du også kan være med... ;pp
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JoachimMAJoachimMASkrevet 05/10-03 01:23 
er Hr. Keller et bevis på at konsoller og spil kan give korttidshukommelsesbesvær? Ja, for nogle indlæg siden, i denne tråd skrev han: "Mange anmeldere nævner ikke framerate, eller vurderer den ikke som vi gør (= alt under 50/60 fps er ikke godt)". Derefter skrev han "25/30 fps kan - selvfølgelig meget afhængig af genren - da godt gå an, men for alt andet: ja." - den samme mening i disse indlæg? Tror jeg helt næppe.

Så med mindre at du opfatter det danske sprog på en anden måde, end alle andre, er det dig der er den dumme nu, ikke mig;ppp
Eller for at citere RJK's egne ord: "Det er da heller ikke vildt vigtigt for mig - bare, som jeg sagde, lidt sørgeligt." ;D;p
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
RJKRJKSkrevet 05/10-03 10:24, rettet 05/10-03 10:33 
Jeg opfatter i hvert fald det danske sprog på en anden måde end dig, så. At noget "kan gå an" er absolut ikke det samme, som at det er "godt".

Hvis du skal ordkløve, kan du så ikke gøre det ordentligt?

Og selvfølgelig spiller genren ind (25 fps er i orden i et strategispil - ikke i en racer). Det valgte jeg ikke at skrive i det første indlæg, fordi jeg mente at det var så åbenlyst, at alle skulle kunne konkludere det selv, uden at jeg udpenslede det.

Men som sagt skal jeg nok prøve at huske det fremover, når du er involveret i en diskussion...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JoachimMAJoachimMASkrevet 05/10-03 15:43 
Åhh så hold dog op. Du har aldrig så meget som antydet at 25 fps var i orden, til noget som helst. Jeg (og alle andre for den sags skyld) kan jo ikke ligge og gætte sig til hvad du nu mener. Men jeg er da glad for at jeg fik det ud af dig, og så lad os sætte punktum for den diskussion her...
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
jaesjaesSkrevet 05/10-03 20:08, rettet 30/10-03 16:46 
Joachim M Andersen >
De FLESTE spil fra EA har ikke nogen særlige problemer med frameraten - selvfølgelig er der altid smuttere.

Jeg bliver altså nød til at kommentere den her...

Det er nærmest omvendt.
Jeg har oplevet ustabil frame rate i de fleste Fifa og Need For Speed spil, og også i SSX og NHL (2001 versionen mener jeg det var).
NFS 2 og NFS: Road Challenge var direkte stygge at spille...
JoachimMAJoachimMASkrevet 05/10-03 21:17 
Med de fleste Fifa spil er jeg stærkt uenig - ligeså for de fleste Need for speed spil, selvom vi godt kan blive enige om at nfs:hp2 var ret stygt. Jeg har aldrig oplevet framerateproblemer i ssx, men har ikke spillet NHL 2001, så det kan jeg ikke udtale mig om - kun at der ingen problemer er i 2000 og 2003.

NFS 2 udkom ikke på konsol, så det handler vel mest af alt om maskinkraft - jeg kan hvertfald ikke huske nogle problemer, selvom det er noget langt tilbage. Road Challenge har jeg ikke spillet.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
NaieraNaieraSkrevet 05/10-03 22:47 
Joachim M Andersen >
Jeg har aldrig oplevet framerateproblemer i ssx

Det er eddermame godt klaret!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ComradeComradeSkrevet 05/10-03 22:51 
NHL 2003 har problemer med frameraten, ligeledes har den nye version - NHL 2004 !
Dog er det overhovedet ikke noget der ødelægger spiloplevelsen direkte.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
jaesjaesSkrevet 06/10-03 01:32 
Joachim M Andersen >
NFS 2 udkom ikke på konsol

Det udkom på PSX.

Glemte i øvrigt EA´s F1 serie. Der er frame rate problemer i min. de sidste 3 års udgivelser.
RJKRJKSkrevet 30/10-03 11:49, rettet 30/10-03 11:49 
Joachim M Andersen >
Fifa 2004 har ikke framerateproblemer - det havde den måske på den projektor du så på, det kan jeg ikke udtale mig om, men anmeldere har enten rost Fifa 2004 for at have en stabil, høj framerate, eller slet og ret undladet at fortælle noget om den, fordi der ikke er noget galt ved den. En 20'er på at der ikke bliver nævnt noget om framerate problemer i de fleste anmeldelser om 2-3 uger - snarere tværtimod.

Joachim - du skylder mig en 20'er.

Jeg HÅBER at det her har været en lærestreg for dig og at det også vil opfordre andre til at høre på dem der rent faktisk har prøvet tingene og ikke bare tro, at man ved alt, fordi man har læst et par previews fra amerikanske sites.

Jeg håber også at Joachim tager sig tid til lige at læse denne tråd igennem igen og se hvor fjollet, du har opført dig.

Tak.

Og jeg citerer lige Palle, for dem der ikke gider læser anmeldelsen igennem:

"En anden ting er, at grafikken kan finde på at hakke noget under spillet, ikke noget der generer alt for meget, men det er alligevel ikke kønt at se på."

Og de to største kritikpunkter:

"- Langsomt gameplay
- Hakkende grafik"

MSN > FIFA 2004
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 31/10-03 10:58 
Naiera >
Alle glæder sig forhåbentlig til SSX 3 ;)

Nej, jeg gør ikke.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 31/10-03 11:03 
RJK >
Jeg tror at jeg er parat til at indgå i en diskussion om, at der generelt er flere framerate problemer i amerikanske spil end japanske. GENERELT, siger jeg...

Det tror jeg også roligt at du kan gøre. Måske kunne man gå så langt at sige, at det også var et større problem på Xbox, som ofte får meget støtte af ikke-japanske udviklere. Ikke at jeg har sagt det endnu, selvfølgelig :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
NaieraNaieraSkrevet 31/10-03 11:45 
bede-x >
Nej, jeg gør ikke.

OK...

Men nu havde jeg så tilføjet " ;) "
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Bede-xBede-xSkrevet 31/10-03 11:49 
Jeg ved det, Naiera :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 31/10-03 11:54 
Øv, nu troede jeg lige, at Joachim havde svaret ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 31/10-03 11:56 
Ked af at skuffe dig :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 10/11-03 22:17 
Jeg skal bare køre i det:

Casper Henriksen:

"Der er blevet tilføjet en del nye detaljer i årets spil, men det har medført, at man oplever utrolig slemme slowdowns, disse gør at spillet næsten kan blive uspilleligt i små perioder."

"desværre trækker problemerne med grafikken lidt ned på helhedsindtrykket."

"Grafik: 5/10"

Tager du dine ord i dig igen, Joachim...?

Spilzonen > FIFA 2004
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 10/11-03 22:25 
Nåh, ja og jeg må vel også godt citere Johannes, selvom han også har udtalt sig:

"Det absolut værste ved spillet, er dog en helt ustyrlig stor mængde slowdown. Tit bliver spillet direkte uspilleligt i kortere perioder, og på intet tidspunkt kører spillet 100% optimalt. Det er ikke bare irriterende, men også katastrofalt for spillets gameplay. Efter nogen tids tilvænning lærer man at leve med det, men det er altid til stor frustration."

"Samtidig er teknikken dog noget svingende, hvor især den ustyrlige mængde slowdown truer med at ødelægge hele spillet."

"Massive problemer med slowdown"

I alt har vi altså den situation, at tre ud af fire danske anmeldelser af spillet tydeligt bemærker problemet med slowdown og udtrykker mere eller mindre tydeligt, at det er et afgørende problem.

Kan jeg slet ikke få en kommentar, Joachim...?

Zantiago > FIFA 2004
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RebelheartRebelheartSkrevet 10/11-03 22:33, rettet 10/11-03 22:33 
Han skal lige have tid til at komme sig over mavepinen.
Tudekiks kan jo godt have negativ effekt på ens tarmfunktion. ;-)
JoachimMAJoachimMASkrevet 10/11-03 22:39, rettet 10/11-03 22:41 
RJK >
Joachim - du skylder mig en 20'er.

Jeg HÅBER at det her har været en lærestreg for dig og at det også vil opfordre andre til at høre på dem der rent faktisk har prøvet tingene og ikke bare tro, at man ved alt, fordi man har læst et par previews fra amerikanske sites.

Jeg håber også at Joachim tager sig tid til lige at læse denne tråd igennem igen og se hvor fjollet, du har opført dig.

Tak.

Og jeg citerer lige Palle, for dem der ikke gider læser anmeldelsen igennem:

"En anden ting er, at grafikken kan finde på at hakke noget under spillet, ikke noget der generer alt for meget, men det er alligevel ikke kønt at se på."

Og de to største kritikpunkter:

"- Langsomt gameplay
- Hakkende grafik"

Sorry har først set tråden nu.
Palle giver jeg ikke nogen 20'er for. Når alle andre anmeldelser jeg har læst, ikke har antydet nogle framerateproblemer, og når jeg ikke kan lide Palle's anmeldelser i forvejen, så tæller det ikke:p Ej, selvfølgelig, jeg indrømmer at nogle folk godt kan mene at der er framerate problemer i FIFA 2004 (selvom der er andre der ikke mener dette), men det har jo for satan ikke noget at gøre med det spørgsmål jeg kom med i starten af tråden: Hvorfor fanden skal visse folk (*host* blandt andet et fjols som Rebelheart *host*) herinde altid være så fandens negative på EA og deres spil?

Nej, jeg har ikke fået nogen lærestreg, og jeg mener ikke selv jeg har opført mig fjollet. Jeg er måske lidt påståelig og stædig, men det er så en anden sag;)
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
NaieraNaieraSkrevet 10/11-03 22:41 
Utroligt du kan blive ved...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 10/11-03 22:41, rettet 10/11-03 22:42 
Joachim M Andersen >
jeg indrømmer at nogle folk godt kan mene at der er framerate problemer i FIFA 2004

Du forstår det bare ikke, vel? "nogle kan mene..." Du er jo totalt langt ude.

At du så ikke vil indrømme du tog fejl, siger jo mest om dig. I det mindste håber jeg, at andre har opfattet det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JoachimMAJoachimMASkrevet 10/11-03 22:48 
RJK >
Du forstår det bare ikke, vel? "nogle kan mene..." Du er jo totalt langt ude.

At du så ikke vil indrømme du tog fejl, siger jo mest om dig. I det mindste håber jeg, at andre har opfattet det.

Ja, jeg har læst anmeldelser hvor problemet ikke bliver nævnt. Jeg har også prøvet Gc versionen, uden at opleve slowdowns (selvom jeg ikke er den største framerateekspert).


Utroligt du kan blive ved...

Ja, når i nu trygler om at jeg skal svare, kan i jo ikke forvente så meget andet;)
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
NaieraNaieraSkrevet 10/11-03 22:50, rettet 10/11-03 22:51 
Man kunne måske forvente, at du ville indrømme at du tog fejl, i det mindste.

Det er såmænd bare sund fornuft, det handler om her.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
quadquadSkrevet 10/11-03 22:51 
Altså slowdowns er et fact, ikke en mening. Hvordan kan der så overhovedet komme en diskussion ud af det?...
RJKRJKSkrevet 10/11-03 22:55, rettet 10/11-03 22:55 
Fordi nogle udtaler sig uden at have oplevet spillet og fordi det ikke er nævnt i nogle udvalgte anmeldelser, hvormed det jo så er fastlagt, at der ikke kan eksistere slowdown og alle andre bare tror, at de oplever det...

Ren logik . . .

:p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RebelheartRebelheartSkrevet 10/11-03 22:56 
Jeg er nysgerrig Joachim: Hvor mange kiks fik du spist?
quadquadSkrevet 10/11-03 23:03 
RJK, once again i have been enlighten by your intelligence.

Eller.. ;p
JoachimMAJoachimMASkrevet 10/11-03 23:11 
Naiera >
Man kunne måske forvente, at du ville indrømme at du tog fejl, i det mindste.

Det er såmænd bare sund fornuft, det handler om her.

Det har jeg også gjort.

RJK >
Fordi nogle udtaler sig uden at have oplevet spillet og fordi det ikke er nævnt i nogle udvalgte anmeldelser, hvormed det jo så er fastlagt, at der ikke kan eksistere slowdown og alle andre bare tror, at de oplever det...

Ren logik . . .

:p

Det startede jo bare med at "EA's spil har altid framerate problemer og er iøvrigt meget meget dårlige - og jeg oplevede på en projektor at en beta version af FIFA 2004 hakkede". Jeg undrede mig så over at folk herinde altid skal være negative over EA, og det gør jeg stadig. Den egentlige diskussion har egentlig intet med Fifa at gøre, og den diskussion fik vi da afsluttet hæderligt. Ja, der er anmeldere der har oplevet slowdowns, men de har til gengæld spillet den færdige version af spillet på et ordentligt tv - du bedømte Fifa ud fra en beta version på en projektor, og jeg tillod mig at tvivle en lille smule.

Jeg er nysgerrig Joachim: Hvor mange kiks fik du spist?

Høhø LOL ROFLMAO kiks høhø :K
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
RJKRJKSkrevet 10/11-03 23:22, rettet 10/11-03 23:24 
Er vi ikke enige om, at du sagde blandt andet:

Joachim M Andersen >
Fifa 2004 har ikke framerateproblemer

Og

ikke bliver nævnt noget om framerate problemer i de fleste anmeldelser om 2-3 uger - snarere tværtimod.

Er vi ikke enige om, at begge dele er lodret forkert?

Og at du ikke på nogen måde har indrømmet, at du tog fejl?

For det synes jeg da så at du burde gribe chancen lige her og nu til at gøre, inden du roder dig endnu længere ud.

Det er meget muligt at du var/er utilfreds med nogens hetz mod EA (med rette), men det var aldrig det, som vi to med flere diskuterede. Det var udelukkende hvor vidt der var framerate problemer med FIFA 2004 til PS2.

Jeg tog et lille forbehold, fordi EA i teorien godt kunne have fremvist en beta og fordi der i teorien godt kunne have været problemer med deres projektor. Langt ude i teorien... Du holdt stædigt på at der ingen problemer var, fordi du havde læst nogle ignorante anmeldelser (hvordan de så kunne have gennemspillet den endelige version, når ikke engang EA skulle have haft den må kun du vide...), som vi nu forhåbentligt alle kan se, ikke vidste hvad de snakkede om. Du tog ingen forbehold, men betragtede dette som den endegyldige sandhed.

Du havde ingenting at have din sag i og du tog fejl. Punktum.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JoachimMAJoachimMASkrevet 10/11-03 23:31 
Jeg indrømmer at ingen af os kunne vide hvordan frameraten ville være FØR udgivelsen. Du sagde at der var store problemer med frameraten i Fifa 2004, hvilket jeg synes var sjovt, da jeg havde læst en del previews/reviews (hvor reviewsne nok var baseret på beta udgaver) uden problemet var blevet nævnt.

Diskussionen handlede i store træk ikke om Fifa 2004, selvom det da har været et stort emne, men det handlede om EA.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
RJKRJKSkrevet 10/11-03 23:33 
Kom ikke og sig, at du ikke fik chancen...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MajorPMajorPSkrevet 11/11-03 00:00 
´
Joachim M Andersen >
Ja, jeg har læst anmeldelser hvor problemet ikke bliver nævnt. Jeg har også prøvet Gc versionen, uden at opleve slowdowns (selvom jeg ikke er den største framerateekspert).

Sjovt! Jeg sidder med selv samme version af FIFA 2004. Spillet lider på GameCube - sjovt nok - også af slowdowns.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
OkottaOkottaSkrevet 11/11-03 11:47 
Joachim M Andersen >
Jeg indrømmer at ingen af os kunne vide hvordan frameraten ville være FØR udgivelsen. Du sagde at der var store problemer med frameraten i Fifa 2004, hvilket jeg synes var sjovt, da jeg havde læst en del previews/reviews (hvor reviewsne nok var baseret på beta udgaver) uden problemet var blevet nævnt.

Jeg tror vi skal helt tilbage til Nürnberg processen, for at se så store bortforklaringer m.m.

Du er rigtigt langt ude lige nu Joachim.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
JimPPJimPPSkrevet 11/11-03 12:09 
Jeg har ikke lagt mærke til noget på Xbox versionen, ikke noget af betydning i hvert fald! Men PS2 versionen er ikke sjov - hvis i spørger mig, kun muligheden for at spille online, vil kunne lokke mig væk fra XB udgaven.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
100 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig