X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

X-Box Live i DK


Svar
tastasSkrevet 13/03-03 10:29 
Nu mener jeg at have forstået at X-Box Live skulle være ude i DK den 14 Marts (I morgen).
Er der nogle der ved om det er rigtigt, og hvor man kan købe kittet henne.
Og hvis det er - kan man ordne betalingen fremover ved hjælp af Dankort?

Any..? :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/03-03 10:31 
Xbox Live kommer til Danmark til efteråret og til den tid, vil man kunne betale med Dankort.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/03-03 10:37 
Det kommer helt sikkert ikke d. 14 marts.

Jeg kan se at Palle er typen, der kunne have flere oplysninger, så dem vil vi da gerne høre? ;-)

Officielt er der ikke noget om hvornår det kommer til Danmark.
Jeg vil tro at det afhænger lidt af hvordan det går i Sverige og de andre lande.
Og her mener jeg især teknisk, EU er et ret anderledes marked end USA når det gælder internet.

Til gengæld er det seriøst snydenemt, at skaffe sig et Live Kit fra de andre lande - Sverige eks?
Og selvom du registrere dig som UK eller Svensk bruger kører det "uden" problemer.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
McPlayboyMcPlayboySkrevet 13/03-03 11:04 
Det kommer ud i udvalgte lande i Europa tyskland england og frankrig mener jeg,
jeg skal til tyskland i morgen og have mit kit
MuH
steffensteffenSkrevet 13/03-03 12:04 
Til gengæld er det seriøst snydenemt, at skaffe sig et Live Kit fra de andre lande - Sverige eks?

Ja så det er fuldstændigt hul i hovedet de ikke lancherer det i hele europa, eller i det mindste skandinavien på samme tid. Men det har måske noget at gøre med at de skal lave aftaler med teleselskaberne???
NaieraNaieraSkrevet 13/03-03 12:06 
Hvorfor skulle de det? Halvdelen af det her forums Xbox ejere er allerede på XBL netværket, uden en eneste aftale med et teleselskab.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/03-03 13:13 
Jep og de fleste af os havde seriøst ingen problemer med at komme på..... Jeg havde ihvert fald ikke! Men jeg håber da at nogen butikker bare vil bestille ngoen hjem fra UK! Kan godt huske da Conker ikke ville komme til DK, og nogen butikker købte eksemplare fra UK!
Well crucify the insincere tonight...
jaesjaesSkrevet 13/03-03 18:46 
Kan man bare bestille et engelsk kit på samme måde som med det amerikanske (indtaste "fup-postnummer" eller hvad der nu skal til?
NaieraNaieraSkrevet 13/03-03 18:49 
Selvfølgelig!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 13/03-03 18:51 
Naiera >
Selvfølgelig!

Ikke selvfølgelig for en ikke-kyndig :-)
jaesjaesSkrevet 13/03-03 18:52 
Naiera >
Selvfølgelig!

Kan du i øvrigt anbefale et par gode engelske butikker, der sælger kittet?
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/03-03 19:12 
Naiera >
Hvorfor skulle de det? Halvdelen af det her forums Xbox ejere er allerede på XBL netværket, uden en eneste aftale med et teleselskab.

Godt spørgsmål. Men ikke desto mindre er der indgået aftaler i de lande der kommer på i morgen. Det er lidt weird. Men måske er noget pakke-deals: "Køb din Xbox, Xbox Live og din ADSL forbindelse hos Telia"-noget?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig