X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pro Evolution Soccer 3 ferie


Svar
BatemanBatemanSkrevet 01/10-03 09:37 
Gæt hvem der har planlagt sin ferie efter denne udgivelse.

Holder fri fredag d. 17 og en hel uge frem, for at kunne dedikere min tid til at blive PES3 mester!

Glæder mig til mit første PES3 mål!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/10-03 09:53 
Lad mig gætte.
Total-ynglings-fodbold-serie ?
Spiller nu: Phantasy Star IV
PoulPoulSkrevet 01/10-03 10:38, rettet 01/10-03 10:39 
Jeg er faktisk netop blevet tvunget til at holde lidt fri, fordi jeg har for manger afspadseringstimer stående. Måske man skulle overveje at tage fri på udgivelsesdagen. En hel uge kan det dog ikke blive til....
StriferStriferSkrevet 01/10-03 16:11, rettet 01/10-03 16:11 
Hvis den dato nu holder. Selvom jeg ikke er i tvivl om at den skal holde. Men man kan aldrig vide sig sikker på de lorte dato'er. Undskyld jeg bander men de dato'er bringer mit pis i kog.
XBL Gamertag: ZeNtiX
jaesjaesSkrevet 02/10-03 04:10 
Det minder mig om et interview jeg læste i PS2 mag. UK.

Kan ikke huske hvem der blev interviewet, men han fortalte om en italiensk gut, der prøvede at få fri et par dage fra sit arbejde, så han kunne deltage i en World Rally Championship konkurrence.
Det kunne han ikke, men sked på det, og tog afsted alligevel.
Han blev fyret, og klarede sig desuden ikke specielt godt i konkurrencen...bummer...
NaieraNaieraSkrevet 02/10-03 08:46 
De havde også om en dansk familiefar på TV2, der havde sagt sit job op for at træne til WRC konkurrencen. Om det var Østjylland eller den normale TV2, kan jeg ikke huske..
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dchangdchangSkrevet 02/10-03 08:48 
Hvis det er den samme udsendelse som jeg så, så vandt ham familiefaren vist. Gjorde han ikke?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
jaesjaesSkrevet 02/10-03 12:08 
Naiera >
De havde også om en dansk familiefar på TV2, der havde sagt sit job op for at træne til WRC konkurrencen. Om det var Østjylland eller den normale TV2, kan jeg ikke huske..

Ja, man kan da ikke andet end at kaste respekt mod en så dedikeret WRC spiller (og så ryste lidt på hovedet når han ikke kigger)...
SideshowSideshowSkrevet 03/10-03 20:06 
Konsolkongen >
Lad mig gætte.
Total-ynglings-fodbold-serie ?

Så gætter du nok forkert. Serien var ikke udkommet dengang Bateman var yngling.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
APHAPHSkrevet 03/10-03 21:59 
Er vi mon så heldig at der bliver udgivet en xbox version med live understøttelse?

..noget kunne tyde på det, ihvertfald ifølge C&VG artikel "EXCLUSIVE: KONAMI DROPS PRO EVO XBOX BOMBSHELL"

(Kan ikke linke direkte til artiklen, men den kan findes under xb news)

ComputerAndVideoGames.com
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DopedogDopedogSkrevet 04/10-03 03:05 
Tro mig, PES 3 ER det bedste fodbold spil nogensinde! Har spillet det uafbrudt den sidste uges tid :)
APHAPHSkrevet 04/10-03 07:22 
Og det er ikke "bare" Winning Eleven 7 du har spillet?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig