X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Batman - digital ?


Svar
crying outcrying outSkrevet 30/09-03 19:07 
Faldt lige over "Batman Venegance" idag - paa bagsiden af coveret er der et "dolby digital" logo... ehhh ... hvordan kan det lade sig goere - jeg troede kun at cube'n spyttede ud i DPL II ??
Jusqu'a ici tout va bien....
RJKRJKSkrevet 30/09-03 19:14 
Der er utallige eksempler på fejlagtig mærkning af lydunderstøttelsen, når vi snakker spil. Desværre...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
crying outcrying outSkrevet 30/09-03 19:19, rettet 30/09-03 19:20 
Jeg kan til noeds forstaa (hvis jeg er _meget_ large) at de tager fejl der, men naar de deudover i teksten paa coveret skriver : "Son dolby sourrond 5.1 ...." ... tjaa.. ;-)
Jusqu'a ici tout va bien....
RJKRJKSkrevet 30/09-03 19:21 
Ja, det er elendigt, men som sagt bare et af flere tilfælde.

De har sikkert bare kopieret teksten fra en anden version af spillet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
FanboyFanboySkrevet 30/09-03 19:22 
sagsøg dem.. For det første for at lave lorte spil, og for det andet for at sælge en vare hvor embalagen ikke svarer til indholdet ;)
crying outcrying outSkrevet 30/09-03 19:23 
jeps ! havde det vaeret US havde der garanteret vaeret en masse $ at hente ...
Jusqu'a ici tout va bien....
RJKRJKSkrevet 30/09-03 19:26 
Jeg brugte nok to timer på at få Pirates: Legend Of Black Kat til Xbox til at skifte over til DTS, som æsken/skiven påstod at spillet understøttede. Det gjorde det så bare ikke.

Westwood må betale mig for to timers smerte og lidelser ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AmbyAmbySkrevet 06/10-03 09:38, rettet 06/10-03 09:39 
Er det muligt at se en oversigt over hvilke spil virkelig understøtter hvilke lydformat ?

Jeg kan nemlig ikke få Freedom Fighters på PS2 til at skifte til DTS.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 06/10-03 11:18 
Bedste bud er stadig HD Game Database, men den er langt fra komplet og ofte er der desværre også her forkerte oplysninger...

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig