X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda Preorder


Svar
Star SoldierStar SoldierSkrevet 13/03-03 01:06 
Ser ud til at folk gearer op til det helt store, er der nogle her som glæder sig til at spille med "hvalpen"?.

Fra The Magicbox:

Nintendo of America announced the number of preorders for Legend of Zelda: The Wind Waker has passed 560,000 units, thanks to the Legend of Zelda: Ocarina of Time and Master Quest bonus disc. The figure has even surpassed the record held by Grand Theft Auto: Vice City from last year. Legend of Zelda: The Wind Waker will be released on March 24.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SumezSumezSkrevet 13/03-03 01:31 
Jeg ville oprindeligt forudbestille og få bonusdiscen men er så småt begyndt at planlægge at købe det billigt når de thar været ude lidt tid og så købe bonus discen for sig selv (mener nok det bliver muligt? ellers skal de nok blive solgt af privatpersoner)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 13/03-03 01:35 
det bliver stoorslået.. :)

jeg glæjjjer mig
Hvad sker der?
MadsMadsSkrevet 13/03-03 10:15 
Ja, jeg har også forudbestilt den amerikanske version, glæder mig helt sindsygt til det spil.

Det er svært at nedtone sine forventninger, så håber ikke jeg bliver skuffet.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
RonaldoRonaldoSkrevet 13/03-03 15:11 
Hvorfra Teki ?

dvdbox ?
NaieraNaieraSkrevet 13/03-03 15:20 
Teki bruger ikke skodbutikker.

NCSX
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JesperJesperSkrevet 13/03-03 21:15 
Sumez >
Jeg ville oprindeligt forudbestille og få bonusdiscen men er så småt begyndt at planlægge at købe det billigt når de thar været ude lidt tid og så købe bonus discen for sig selv (mener nok det bliver muligt? ellers skal de nok blive solgt af privatpersoner)

Det bliver så vidt jeg har forstået ikke muligt at købe bonus disken for sig selv (med mindre den bliver solgt brugt). Det er kun under preorder den vil være at finde sammen med Zelda WW. Eller er jeg helt ved siden af?
RitesRitesSkrevet 13/03-03 21:18 
Utroligt mange sælger alligevel skidtet relativt hurtigt efter de har købt det.
» a winner is you «
JoachimMAJoachimMASkrevet 13/03-03 21:35 
Jeg har bestilt hos Dvdboxoffice (som jeg forresten kun har gode erfaringer med, efter levering af over 25 varer) allerede i december måned, så jeg forventer at det ankommer lidt over en uge efter US releasen. Det bliver sgu fedt. Har indtil videre kun hørt positive ting om spillet omkring på nettet, så håber da ikke at det går i vasken her om 2 uger:)
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
MadsMadsSkrevet 13/03-03 21:42 
NCSX som Naiera også nævner ;)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig