X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gode spil?


Svar
SaturinoXSaturinoXSkrevet 30/09-03 10:38 
har lige fået en ps2, hvilke spil er "must have" spil?

jeg interresere mig meget for action og bilspil, og især GTA serien
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
D.B.M.D.B.M.Skrevet 30/09-03 11:09 
BurnOut 2, GT 3 A-spec, GTA3 og GTA Vice City kan klart anbefales.
SaturinoXSaturinoXSkrevet 30/09-03 11:10 
Okay...har gennemført GTA serien, men ska klart ha spillene..også Getaway.....Burnout 2 kender jeg ikk er det godt?


Hvad med eYe toY. ??
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
olmeolmeSkrevet 30/09-03 11:11 
I de genre du nævner er Ratchet & Clank et virkeligt godt platform/aktion spil, det er måske ikke særligt originalt, men rigtig sjovt, og lækkert lavet.
Ellers bør du nok kigge på et "japansk spil", for eksempel Kingdom Hearts, eller ICO, da det specielt er her hvor PS2'en er stærkest
SumezSumezSkrevet 30/09-03 11:26, rettet 30/09-03 11:27 
Kingdom Hearts
Final Fantasy X
Metal Gear Solid 2
ICO
Zone of the Enders: The 2nd Runner
Contra: Shattered Soldier
Soul Reaver 2
Devil May Cry

Og det er fuldstændig ligemeget hvad du interesserer dig for. Det er dem her, der IMO er must-haves til PS2, uanset hvad ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
D.B.M.D.B.M.Skrevet 30/09-03 11:26, rettet 30/09-03 11:28 
Jeg synes personligt at The Getaway er rigtig dårligt, selvom jeg er rigtig stor fan af GTA serien. Styringen var efter min mening helt gal og derfor gad jeg ikke at spille det mere end 1-2 timer og så blev det solgt!

BurnOut 2 derimod er en rigtig fed titel hvis man er til action og bilspil. God fartfornemmelse, masser af baner og gamemodes, samt mulighed for at vinde en del fede biler i bedste "The Fast And The Furious" stil.

Platform/action spil som Jak & Daxter og Ratchet & Clank er også ret underholdende.

Ellers kunne du måske prøve James Bond 007: Nightfire, Medal Of Honor: Frontline eller Max Payne, som alle er udkommet i Platinum udgaver til ca. 250 kr. stk. Men hvis du har spillet nogen af dem på PC er der ikke meget nyt at komme efter. Har du derimod ikke spillet dem på PC er det et par actionfyldte titler!

EDIT: Som Sumez også nævner kan jeg også anbefale Devil May Cry - der får du masser af action for pengene!
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 30/09-03 11:33 
Det var Gitaroo Man som fik mig til at anskaffe en PS2, sådet kan klart anbefales.
SumezSumezSkrevet 30/09-03 11:35, rettet 30/09-03 11:35 
Når jeg ikke nævner Gitaroo Man, skyldes det at Mirage for tiden låner det, og det derfor ikke var på min hylde da jeg tjekkede for titler lige før ;)
Det skal selvfølgelig med, og faktisk som en at topprioriteterne. Det er, som Svolvmunk siger, en grund til at anskaffe en PS2.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 30/09-03 12:29, rettet 30/09-03 12:29 
SaturinoX >
Hvad med eYe toY. ??

EyeToy er et ganske morsomt party-spil, som jeg godt vil anbefale hvis det er det du er til.
EDIT: party-spil som er til HELE familien, min far har 3-4 rekorder, som ingen af os kan slå :(
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
AmbyAmbySkrevet 30/09-03 13:08 
Sumez >
Zone of the Enders: The 2nd Runner

Er den ude ?!?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
FourDFourDSkrevet 30/09-03 13:55 
SaturinoX >


Hvad med eYe toY. ??

eye toy er faktisk meget underholdende med sine ialt 12 forskellige spil! men jeg må indrømme, at efter at havde klaret kung foo på det sværeste niveau begynder spillet langsomt at blive kedeligt..
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 30/09-03 14:19 
Nintendo>
Kommmer der da ikk andre spil som er relateret til Eye toy?
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
MarcusMarcusSkrevet 30/09-03 14:31 
Sumez >
Kingdom Hearts
Final Fantasy X
Metal Gear Solid 2
ICO
Zone of the Enders: The 2nd Runner
Contra: Shattered Soldier
Soul Reaver 2
Devil May Cry


Har ingen af spillene men kunne forestille mig jeg er rimelig enig med Sumez

Desuden synes jeg Tekken 1-3 er gode men ved dog ikke om TT & 4'eren er lige så fede....
SaturinoXSaturinoXSkrevet 30/09-03 14:39 
Nå ja....kunne i også forresten remse nogle Kamp spil op....

Hvilket tekken er bedst til PS2
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 30/09-03 14:44 
SaturinoX >
Nintendo>
Kommmer der da ikk andre spil som er relateret til Eye toy?

Jow, Eyetoy: Boogie kommer til Jul.

Personligt syntes jeg at Kingdom Hearts er et fantastisk spil. Det er også lige udkommet i Platinum-serien, så går du ikke så meget op i om det er med normalt cover, så snup denne titel.
Ellers er PES3 lige på trapperne. FFX er også klasse.
Desuden er der en en del PsOne-spil, så du skulle anskaffe dig hvis du ikke har dem. Final Fantasy IX er mit første spil i serien til PsOne, og jeg elsker det. Mickey's Wild Adventure er jeg også lidt vild med.
RJKRJKSkrevet 30/09-03 14:49 
Tekken 4 er klart mere lækkert end Tekken Tag. Hvis Tag-funktionen er vigtig for én, er valget måske anderledes. Personligt synes jeg dog ikke tag-funktionen er vellykket.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
APHAPHSkrevet 30/09-03 15:30 
Pro Evolution Soccer 1 og Devil May Cry er mine personlige favorit titler til ps2 og de kan klart anbefales.

Hvis du bare har den mindste interesse for fodbold skal du gælde dig til d. 17 oktober hvor PES 3 udkommer...det bliver stort
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
dRxLdRxLSkrevet 30/09-03 15:33 
Men ved at fremhæve PES1 antyder du jo at PES2 var ikke var på højde med dette. Hvad nu hvis PES3 bliver endnu en skuffelse? ]:>
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
APHAPHSkrevet 30/09-03 15:48, rettet 30/09-03 15:54 
Grunden til jeg foretrækker PES1 frem for PES2, er at jeg bedre kan lide det lidt langsommere gameplay som PES1 besider. Der er ikke rigtigt noget at sætte fingre på ved PES2, og det er en god udgivelse..dog ikke så nyskabende, som man kunne forvendte af en efterfølger.

Det skal så siges, at jeg foretrækker Winning Eleven 6: Final Evolution GC(Fortsættelsen til PES2) frem for PES1
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
kimmerkimmerSkrevet 30/09-03 16:38 
Hvis du ikke er bange for at importere, kan jeg klart anbefale Taiko No Tatsujin serien samt Densha De Go serien.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
millenniummillenniumSkrevet 30/09-03 18:05, rettet 30/09-03 18:09 
GTA3 og GTA Vice er vel PS2'ens must-have's, sålænge PS2 er den eneste konsol man kan få dem til. (PC ikke medregnet).

Som bedste kampspil er det nok svært at komme udenom Tekken-serien.

Bedste platform-spil vil jeg nok mene endnu er Jak & Daxter.

Ico er det absolut bedste bud på et eventyr-spil til PS2.

Bedste FPS er vel nok nærmest Time Splitters 2.

Racerspil er vel relativt, alt efter om man er til simulationer eller arcade. Jeg er mest til arcade-racers og dér ligger BurnOut2 rigtig godt i svinget.
The medium is the message.
RJKRJKSkrevet 30/09-03 18:12 
millennium >
Som bedste kampspil er det nok svært at komme udenom Tekken-serien.

Jeg finder det nu ellers meget nemt. Virtua Fighter 4 Evolution eller Soul Calibur II. Der er også en del 2d-kampspil til maskinen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 30/09-03 18:41 
Enig. Når vi har VF4E og SCII er der egentlig ikke grund til at spille Tekken... CvS2 og Guilty Gear XX er kommet på PAL, og hvis man importerer er der KOF 2000 og 2001.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 30/09-03 19:48 
Tror i ikke jeg kan nøjes med Virtua Fighter 4 da det er på tilbud til 249,- hos overstock?

Virtua Fighter 4 evolution har fået 5stjerner hvor Virtua Fighter 4 fik 6 hos MSN
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
NaieraNaieraSkrevet 30/09-03 19:55 
Boomtown var de eneste der ikke gav VF4E top-karakter (MSN gav spillet 6/6!). 250,- er for dyrt for VF4, brug hellere pengene ordentligt og køb VF4E.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 30/09-03 20:01 
Hvor er det billigste sted at finde VF4E
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
NaieraNaieraSkrevet 30/09-03 20:03 
Det er nok hos

CD-WOW.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 30/09-03 20:10 
Naiera - thx :D

tror det blir VF4E i første omgang...eller Eye Toy
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
SumezSumezSkrevet 30/09-03 21:23 
Dark-Light >
Sumez >
Zone of the Enders: The 2nd Runner

Er den ude ?!?

Jeg mener det kom den 24.
Jeg har (langt om længe) formået at opdrive en anmelderkopi, og kan kun sige at det ser smukt ud. Mere episk en 1'eren, med det samme solide koncept.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 30/09-03 21:32 
Jep, det er ude.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 30/09-03 21:33 
Jeg tror også Dark Chronicle er specielt. Håber selv på at få det snarest...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 30/09-03 21:35, rettet 30/09-03 21:37 
Hvad med Tenchu: Wrath of Heaven? Er det egentlig udkommet i PAL og er der nogen der har spillet det?

Edit: Dark Chronicle skal jeg også helt sikkert ha'!
(...)
NaieraNaieraSkrevet 30/09-03 22:24, rettet 30/09-03 22:24 
Det "nye" Tenchu er efterhånden ved at være gammelt...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 30/09-03 22:30 
Tenchu er ude i en PAL version, og selvom det er ved at være gammelt kan det jo godt være et glimrende spil :)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 30/09-03 22:51, rettet 30/09-03 22:52 
Nå, det må jeg vist have overset ;)

Jeg tænkte bare på Dark Chronicle, som jo først er kommet i en PAL version nu, faktisk blev anmeldt tidligere end Tenchu på en side som f.eks. GameSpot. Så jeg antog simpelthen, at Tenchu også først var ved at nå vores lille andedam i disse dage.
(...)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig