X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbl update


Svar
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 30/09-03 10:32 
Ja så er der igen kommet en update til xbl, nogle der ved hvad den gør?
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 30/09-03 10:35 
tror den forbedre voice chat funktionerne...det lyder nemlig nogle gange som Robot når man snakker under voice chat... kunne os forestille mig at de laved en BAN funktion så man kunne BANNE en fra voice channel, hvis man ikk ville ha dem der..
men det er nok mere Robot stemmen de fikser
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
KakarotKakarotSkrevet 30/09-03 11:23, rettet 30/09-03 11:25 
Har hørt at det sku være en patch til det nye dashboard 2.0 som så rette nogle af de fejl der er i det..
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
SaturinoXSaturinoXSkrevet 30/09-03 12:00 
ja, og den ene fejl er jo i voice chat, når man nogle gange snakker... så siger den en mærkelig lyd..
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
KTCKTCSkrevet 30/09-03 21:50 
En stor del af updaten ligger nok også i at forebygge mods/hackning på maskinen...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BatemanBatemanSkrevet 01/10-03 09:26 
Jeg oplevede faktisk efter updaten, at jeg ikke kunne se andet end 1 på min friends liste. (NEO DK).

Men da jeg joinede MotoGP var Shadow Dk online uden jeg kunne se ham online på min friends liste.

mystisk!!!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/10-03 09:33 
Det er da vidst ikke første gang at "friends" listen f...er op vel?
Så det gælder sq bare om at have alle sine gamertags skrevet ned på et stykke papir.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/10-03 09:45 
BTW kan man hente det nye V.2,0 Dashboard nu igen?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BatemanBatemanSkrevet 01/10-03 09:54 
Hmm...min friends liste er der stadig. Nu viser den bare ikke at mine venner er online.

Liiiidt belastende :(
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/10-03 09:57 
Prøv at skrive dem ned og slette dem, og så oprette dem igen?
Jeg aner seriøst intet om det, men jeg regner da med at modtage mit eget live kit i dag.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BatemanBatemanSkrevet 01/10-03 09:59 
Så kan du komme på MotoGP-demoen og blive ydmyget af min vanvittige Custom Bike.
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
PlaykidPlaykidSkrevet 01/10-03 10:09, rettet 01/10-03 10:10 
Bateman >
Jeg oplevede faktisk efter updaten, at jeg ikke kunne se andet end 1 på min friends liste. (NEO DK).

Men da jeg joinede MotoGP var Shadow Dk online uden jeg kunne se ham online på min friends liste.

mystisk!!!

Måske viser den kun personer der er online?
Jeg loggede på xbl et kort stykke tid i går aftes (Derfor tog jeg ikke imod din invite:)), jeg kunne se at du og NEO DK var online, til gengæld jeg se også se alle dem der ikke var online.
Men måske er det kun sådan på dashboardet og ikke i spillet, for at sikre at det er overskueligt når man spiller?
Jeg ved det ikke, men jeg ved det ikke var sådan før opdateringerne, men jeg har ikke testet det efter jeg hentede den nye.
Spiller nu: Halo 3
APHAPHSkrevet 01/10-03 14:48, rettet 01/10-03 14:49 
Bateman >
Jeg oplevede faktisk efter updaten, at jeg ikke kunne se andet end 1 på min friends liste. (NEO DK).

Men da jeg joinede MotoGP var Shadow Dk online uden jeg kunne se ham online på min friends liste.

mystisk!!!

Kan det ikke være fordi Shadow har valgt "appere offline" at du ikke kunne se ham på din friendlist?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
AkhenAkhenSkrevet 01/10-03 22:27 
Er der overhovdet nogen måde man kan se om man har hentet den nye patch? den var i gang med at downloade den i går, og ved ikke om den fuldførte den, grunden til jeg spørger er fordi jeg har haft mange problemer med at hente dashboard ver 2.0
XBL/XBC Gamer Tag --> Akhen <--
KakarotKakarotSkrevet 01/10-03 22:46 
Nej, jeg tror ik at man kan se om man har downloaded den eller ej.. Men hvis du ikke har det nye dashboard så tror jeg da heller ikke du kan hente denne patch..
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
SaturinoXSaturinoXSkrevet 01/10-03 23:17 
Konsolkongen >
Det er da vidst ikke første gang at "friends" listen f...er op vel?
Så det gælder sq bare om at have alle sine gamertags skrevet ned på et stykke papir.

Jeg har været så smart og skrive friendlist ind på min hjemmeside ! ;-)
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/10-03 23:50 
Bateman >
Så kan du komme på MotoGP-demoen og blive ydmyget af min vanvittige Custom Bike.

Ja, tpd. vi må se jo ;) Så længe jeg ikke skal hoste.
Desuden er det meget federe at crashe ind i jer når i prøver at slå jeres laterlige lap times :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 02/10-03 00:20 
Kakarot >
Nej, jeg tror ik at man kan se om man har downloaded den eller ej.. Men hvis du ikke har det nye dashboard så tror jeg da heller ikke du kan hente denne patch..

XBL opdaterer automatisk til nyeste version. Hvis der er noget der gik galt, vil det prøve igen.
AkhenAkhenSkrevet 02/10-03 13:30 
Oki dvs. så har jeg den nye patch, og JA jeg har det nye dashboard ver 2.0 ;) så mangler vi bare nogen nye super fede Live titler, så det kan kickstarte i DK, også selvom der er mange af os der har haft Live længe jo ;)
XBL/XBC Gamer Tag --> Akhen <--
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig