X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad lytter I til... netop nu?


Svar
The BruceThe BruceSkrevet 30/09-03 02:16 
Jeg påbegyndte den selv et par gange på det gamle konsolforum, og hvis min hukommelse ikke svigter mig helt her i starten af i mit otium, så var det sgu en dundrende succes!!!

Outkast's nye, kække hyldest til 50'erne blæser ud af fjernsynets højtalere til min udsøgte fornøjelse!

Hvad med jer?
Hvad lytter I til (om noget)... netop nu?!!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
2'290 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 11/11-03 09:29 
queen - jazz

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
3of193of19Skrevet 11/11-03 09:39 
Åbnings sekvensen til animeen Hunter X Hunter. Øver mig på at lave timing og karaoke til fansubs.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/11-03 10:31 
Blink 182 - First Date
Spiller nu: Phantasy Star IV
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 11/11-03 10:32 
Høre lidt Tim C for tiden.
Sælg mig en Xbox =)
majjohamajjohaSkrevet 11/11-03 12:44 
R.E.M. - Man on the moon :)
The BruceThe BruceSkrevet 11/11-03 12:47 
Har du set filmen af samme navn?!

Tooooooonyy Clifton- my main man!!!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
majjohamajjohaSkrevet 11/11-03 12:57 
Nix, hvilken genre? Er den fed?
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 11/11-03 13:47 
jim carrey...

http://www.imdb.com/title/tt0125664/

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
VictorVictorSkrevet 11/11-03 14:08 
Eminem, 50 Cent, Obie Trice, Dr. Dre, Xzibit, NWA, L.O.C, Suspekt og mange andre ;-)

For tiden er det mest "Scary Movies" med Eminem
JAAJAASkrevet 11/11-03 14:18 
3of19 >
Åbnings sekvensen til animeen Hunter X Hunter. Øver mig på at lave timing og karaoke til fansubs.

Fedt! Du må være ved at "komme efter" det der japanske, hva?
RebelheartRebelheartSkrevet 11/11-03 15:32 
Eagles - Hotel California.

Så bliver det ikke meget bedre!
The BruceThe BruceSkrevet 11/11-03 22:34 
Royce da 5'9- "Heartbeat" (Det bandlyste medlem af "Eminem-klanen" med et Kanye West produceret nummer!! Mmmmmmmmmmmmm.....)
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
JmogJmogSkrevet 11/11-03 22:56 
Cinemascape - The Internet Radio Station For Great Orchestral Film Scores.

Er ikke sikker på præcist hvilket nummer jeg hører pt., men det er i hvert fald et af John Williams.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/11-03 23:01 
Jannik: Feels Like Crying.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
The BruceThe BruceSkrevet 11/11-03 23:15, rettet 11/11-03 23:20 
No way B2P- "So you like the sausage after all"?! ;-)

Jeg så lige vores allesammens Clay Aiken hos Jay Leno den anden aften! Pigerne gik h-e-l-t bersærk!!!!!!

.....don't ask me why.
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/11-03 23:40 
Hmmmm?

I like!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RebelheartRebelheartSkrevet 11/11-03 23:49 
Maria Lucia har en utrolig udstråling og de smukkeste øjne jeg længe har set og så synger hun jo aldeles fremragende.
Hvis hun ikke kan blive stjerne, så ved jeg ikke, hvem som kan.
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 11/11-03 23:55 
Jeg høre konstant Limp Bizkit med Behind Blue Eyes.
Sælg mig en Xbox =)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/11-03 23:58 
Nu vi er off-topic:

I skal se indlægget fra en galning i hendes gæstebog:
(postet under hendes navn - obviously).

"Hvor er jeg glad... Maria Lucia
Hvor er jeg bare god, Husk at købe min CD, så jeg og TV2 kan blive rigtig rige... Husk at I støtter TV2 hver gang I køber min CD".

Det er så sandt - men samtidig så sjovt! :-D
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
quadquadSkrevet 12/11-03 00:07 
Hvem er ML? :S
TLTLSkrevet 12/11-03 00:26 
Michael Jackson... Ghost :D
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
DizzyDizzySkrevet 12/11-03 00:33 
TV2 kan godt sparke røv live, men ML lyder som en sygdom....
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
quadquadSkrevet 12/11-03 00:38 
TL >
Michael Jackson... Ghost :D

Ha ha..ha ha..
dchangdchangSkrevet 12/11-03 08:14 
Jeg glæder mig osse til at Maria Lucia's album kommer. Jeg tror virkelig at det bliver nyskabende og skelsættende. I ved godt ligesom Jon's og Julie's albums. Waauuuw! Og C21, som bare laver de allerbedsteste coversange. Det må det næsten blive, for jeg har hørt at hun selv har fået lov til at bestemme hvordan coveret skal se ud. Orw mand det bliver sejt.... ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/11-03 09:58, rettet 12/11-03 10:03 
Jeg er enig med jer :-)

Men jeg bliver fristet til at ironisere over "rigtige" hiphop freaks, der sætter pris på crap wacked out beats, der lyder (Blacman stemme): Af Helvedes til! Men i deres øjne er det jesu komme, fordi det er eksklusivt, ukendt, undergrund og deres lille "opdagelse". De kan så sidde og underholde hinanden med hvordan alle andre er hovedløse får....

Lidt ligesom geeks der hader Playstation brandet, bare fordi det er "mainstream".

Undskyld min rant!

Edit: Men Nik og Jay er stadig crap! *lol*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MarcusMarcusSkrevet 12/11-03 13:12 
Af og til er undergrundsrappen da også bedre end det der er mainstream. Typisk så er det meste mainstream musik ikke særlig godt sammenlignet med det man kan finde som er mindre populært. Men der er selvfølgelig undtagelser. Og det kommer også an på hvor man sætter mainstream og ikke mainstream grænsen. Nu skal det også siges at jeg ikke er særlig engageret i Hiphop men hører meget forskelligt(ligesom stort set alle andre siger, også dem der ikke hører blandet musik)

Og udover Jon og Julie vil jeg så også mene at Pop Stars er noget værre !=¤(#)#%(&¥ forstår ikke hvorfor folk ser det.
Stjerne for en aften er også slemt, men Pop Stars er endnu værre. (Hvilket minder mig om en artikel om Natascha(eller noget i den stil) Crone i Tjeck(som er et elendigt blad)
TLTLSkrevet 13/11-03 03:27, rettet 13/11-03 03:28 
Wagner >
TL >
Michael Jackson... Ghost :D

Ha ha..ha ha..

Det er sku da ik´sjovt
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
RebelheartRebelheartSkrevet 13/11-03 07:06, rettet 13/11-03 09:55 
Jeg vil først lige sige, at jeg generelt ikke bryder mig om programmer som Popstars osv, da mange af deltagerne er ret talentløse.

Når det er sagt, så vil jeg sige, at der ikke burde herske tvivl om, at både Julie og Maria Lucia begge er dygtige sangerinder, som sangmæssigt faktisk er langt bedre end de fleste andre, både danske og udenlandske. Julie's album Home indeholder deslige nogle fremragende melodiøse sange. At påstå andet er latterligt.

Maria Lucia's sangtalent er så stort, at selv de allerbedste sangerinder gennem tiderne, ville skulle kæmpe hårdt for, at kunne synge lige så godt live, som dét Maria har præsteret i Popstars. Det burde der ikke herske tvivl om.

Som det nok tydeligt fremgår, så ser jeg frem til Maria's album og hvis kvaliteten er lige så god som hendes singleudspil, så ender jeg nok med at købe det.

Her til sidst så vil jeg lige sige, at jeg er lidt træt af hip hop tilhængernes manglende forståelse af, hvad god musik er. Indse dog at det hip hop, man hører idag, allerede er glemt om få år. Musikken er ganske enkelt næsten ikke-eksisterende i hip hop og når vi om 20 år stadig hører bla. Beatles, Elton John, Guns'N'Roses, så er alle hip hop kunstnerne glemt...og heldigvis for det!
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/11-03 08:10 
Rebelheart >
Julie's album Home indeholder deslige nogle fremragende melodiøse sange. At påstå andet er latterligt.

Så så, det er vel op til folk selv at bedømme, hvad de mener om hendes album :)

På trods af det er jeg helt enig med dig. Jeg har ikke set ét afsnit af hverken Popstars eller Idols og jeg har ikke hørt Maria Lucias single endnu. Gruden er simpel, jeg tror simpelthen ikke at man kan skabe interessant musik ved at lade et dommerpanel udvælge et par håbefulde unge, skrive en sang til dem, og i en rasende fart få smidt et album på gaden. "Magien bliver taget fra det", hvis jeg kan tillade mig at bruge det udtryk :)

Det skal dog siges, at jeg for første gang så Maria Lucia i God Aften Danmark i går, og jeg var positivt overrasket over hendes væremåde. Men det er nok bare mig, der har svært ved at slippe mine fordomme om de mennesker, der bliver udvalgt til succes på den måde
dchangdchangSkrevet 13/11-03 08:51, rettet 13/11-03 08:52 
Der kan vel heller ikke herske tvivl om hvad formålet er med Popstars; at tjene penge. Derfor bliver alle plader derfra kønsløse, intetsigende og vigtigst af alt, lettilgængelige. For så er der større publikum for dem. Og Danmark elsker bare populær-musik, så der er vel ikke så meget at gøre.

EDIT: Jeg hører btw Mark Ronson og DJ Format lige for tiden.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
MadsMadsSkrevet 13/11-03 10:16 
Rebelheart >
Musikken er ganske enkelt næsten ikke-eksisterende i hip hop og når vi om 20 år stadig hører bla. Beatles, Elton John, Guns'N'Roses, så er alle hip hop kunstnerne glemt...og heldigvis for det!

Og vi hører måske Julie om 20 år? Din manglende indsigt er simpelthen altoverskyggende i samtlige af dine indlæg, og at du bilder dig selv ind at du ved alt om musikverdenen gør det endnu værre.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
RebelheartRebelheartSkrevet 13/11-03 12:46 
Der er større chance for, at vi hører Julie om 20 år end, at vi hører hip hop!
Bare vent og se!

Til den tid vil vi stadig høre ABBA, Elton John, Beatles, Elvis og mange andre som har lavet kvalitetsmusik.
Den gode melodi bliver aldrig forældet, det gør hip hop, Techno, hjernedøds metal og deslignende til gengæld!

Hvor svært kan det egentligt være at indse det?

EOD.
MarcusMarcusSkrevet 13/11-03 13:07, rettet 13/11-03 13:16 
(Kom til at sende den privat først)

Abba og Beatles er jo også utroligt langt fra Maria Lucia. Pop har nemmere ved at slå igennem men det gør det også til dårligere musik (for det meste(tilfreds Naiera?))
og som Dchang siger så hører de fleste danskere bare mainstream musik og sætter sig ikke ind i noget kvalitet.

Og selvom personen synger godt kan hun stadig lave elendigt musik som Barrett også skrev. Med eksempler som jeg lige kommer til at tænke på så synger: Bob Dylan, Bruce Springsteen og Thom Yorke(Radiohead) jo heller ikke teknisk godt men der er ingen tvivl om at musikken er god og langt bedre end diverse pop albums.
NaieraNaieraSkrevet 13/11-03 13:09 
Mysterious >
men det gør det også til dårligere musik og som Dchang siger

Så firkantet kan man altså ikke bare stille det op!

Selvom jeg selvfølgelig er enig i, at det meste af det musik folk lytter til i dag, er noget lort.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MarcusMarcusSkrevet 13/11-03 13:12, rettet 06/06-04 20:05 
Tjek rettelsen :) En anelse overdrevet ja, der findes også nogle eksempler på god musik som slår igennem hurtigt. Men største delen er selvfølgelig dårlig.

Barrett>> Fede bands du har på din liste. Kender selv et par stykker og hører noget af deres musik. Nogle af de andre kan min storebror lide og han hører for det meste kun god musik(fra mit synspunkt)

Udover det vil jeg dog sige at der stadig bliver lavet god musik da jeg så at de fleste af de bands på listen er temmelig gamle. Af egne favorit bands kan nævnes: Radiohead, The Strokes, White Stripes, Reel Big Fish(Ska genren som er pop/punk + lidt mere), Crosby, Stills & Nash
Og af dem du nævner synes jeg Bowie, Lou Reed, Pink Floyd & Beatles er fede(glemmer måske et par stykker)

Og udfra min storebror så hører han bl.a. Velvet Underground også og han synes også Transformer med Lou Reed er rigtig god.
MadsMadsSkrevet 13/11-03 14:37, rettet 13/11-03 14:39 
Mysterious >
Udover det vil jeg dog sige at der stadig bliver lavet god musik da jeg så at de fleste af de bands på listen er temmelig gamle. Af egne favorit bands kan nævnes: Radiohead, The Strokes, White Stripes, Reel Big Fish(Ska genren som er pop/punk + lidt mere), Crosby, Stills & Nash
Og af dem du nævner synes jeg Bowie, Lou Reed, Pink Floyd & Beatles er fede(glemmer måske et par stykker)

Ja, selvfølgelig bliver der stadig lavet rigtig god musik, heldigvis da :) Jeg kan også godt selv lide Strokes, jeg var en af de få i Danmark der hørte deres første album lige fra det udkom. Som jeg har skrevet kunne der være mange flere på den liste, men blev også nødt til at begrænse mig. Dandy Warhols er fra 2000, så det hele er ikke lige gammelt ;P

Jeg kan rigtig godt li' 80'er Ska, synes f.eks. at Audio Bully's (en blanding af 80'er Ska med britisk rap henover), er rigtig fedt.

Og udfra min storebror så hører han bl.a. Velvet Underground også og han synes også Transformer med Lou Reed er rigtig god.

Der er heller ikke så langt fra Velvet Underground til Lou Reed jo ;) Transformer er et legendarisk album, og alle der kan li' det, burde se Transformer DVD'en fra serien "Classic Albums" - Hvor Bowie, som producer af albummet, selvfølgelig også medvirker.

Så skal din storebror måske se John Cale når han kommer til Aarhus i starten af December? - Det skal jeg i hvert fald selv!

EDIT: John Cale - Slow Dazzle kunne egentlig også optræde på min all-time liste. Har i hvert fald lige tilføjet et væsentligt album med Syd Barrett.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
The BruceThe BruceSkrevet 13/11-03 17:49 
dchang >

EDIT: Jeg hører btw Mark Ronson og DJ Format lige for tiden.

Vidste du forresten- dChang, at Mark Ronson's søster, Samantha, er blevet signet til Roc-a-fella, som den første "Rock-act"!! Lige lidt ligegyldig paratviden! ;-)
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/11-03 18:02 
dChang:

Du kan høre det her!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dchangdchangSkrevet 13/11-03 19:10 
The Bruce >

Vidste du forresten- dChang, at Mark Ronson's søster, Samantha, er blevet signet til Roc-a-fella, som den første "Rock-act"!! Lige lidt ligegyldig paratviden! ;-)



Nej det vidste jeg ikke. Men tog lige Born2Plays opfordring op og hørte lidt. Der er meget forskel i familien åbenbart. :-)

Idag høres der Bent.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 13/11-03 19:31 
Det kan godt være der er noget som vi ikke hører som 20 år, men det er da et dårligt argument for ikke at høre det vi synes lyder godt lige nu.
Selv kan jeg godt lide det der som bliver kaldt for "hjernedødt metal", men sikkert ikke om 20 år. Det afholder mig dog ikke fra at høre det nu.
Musik er en smagssag, så enkelt er det.

BTW remixes af spil-musik er det bedste...selv om 20 år ;)
MarcusMarcusSkrevet 13/11-03 19:55, rettet 13/11-03 19:56 
Svovlmunk>> Ja måske er det en smagsag, men måske kan er det ikke umuligt at opdele musik efter kvalitet alligevel og så sige sådan noget som Nik & Jay som jeg tidligere nævnte er lav kvalitet sammenlignet med musik man får noget ud af, fx. The Cure :)

Og hvilke bands tænker du på? Det vildeste musik jeg kan lide er nok Rage Against The Machine :) og XX(kan ikke huske tallet) quite bitter things med CKY :)
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 13/11-03 20:03, rettet 13/11-03 20:04 
Ja, selvfølgelig er der lavt kvalitets musik og høj kvalitets. Personligt kan jeg heller ikke lige Nik og Jay :)

Jeg kan godt lide bands som Finntroll (finsk polka-metal :)), Ill Nino, Blind Guardian etc
MarcusMarcusSkrevet 13/11-03 20:06 
Hehe :) Finntroll lyder som noget halv sjovt musik egentlig :) Har en polka LP som jeg hører af og til, ganske sjov musik :)
FourDFourDSkrevet 13/11-03 20:17, rettet 13/11-03 20:23 
er det bare mig, eller har alle herinde fået det indtryk, at Hip-hop ikke er rigtig musik :S (ivertfald rebelheart)

ja vil da sikkert kigge tilbage på det musik jeg hørte dengang jeg var en bettedreng, og Elton john er ikke fra min årgang, så jeg tror jeg vil huske coldplay, Dr. dre, Kashmir, og Moby bedre end ABBA og andet lign. 80'er musik!
(jeg tror dog at beatles er en undtagelse, da det fandme er noget jeg vil kalde rigtig musik..)

og lige nu hører jeg coldplay (parachutes), og lige om lidt skifter jeg over til queens of te stone age.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
SolaegSolaegSkrevet 13/11-03 20:18 
Hører: Build a Bridge med Limp Bizkit og Sexed Up med Robbie Williams - dejlig musik!
MadsMadsSkrevet 13/11-03 20:48 
Nancy Sinatra - Bang Bang ... hun har virkelig lavet noget godt psychedelic pop, hvorfor har jeg ikke fået øjnene op noget før, tak Tarantino.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
JinkJinkSkrevet 13/11-03 20:56 
Hører Blink 182 nye album. Er der andre der har hørt det og hvad synes I om det?

jeg er personligt skuffet.
MadsMadsSkrevet 13/11-03 21:00 
Det lyder ikke helt lovligt, skulle det ikke først komme om en lille uges tid..? (Jo!) :P
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/11-03 21:02, rettet 13/11-03 21:05 
Svovlmunk >
Selv kan jeg godt lide det der som bliver kaldt for "hjernedødt metal", men sikkert ikke om 20 år. Det afholder mig dog ikke fra at høre det nu.
Musik er en smagssag, så enkelt er det.

BTW remixes af spil-musik er det bedste...selv om 20 år ;)

Er det Nu-metal eller? Hvad hører du? Ahhh...læste din besked. Ill Nino kan jeg faktisk godt lide. Jeg begyndte at høre "The Locust" på et tidspunkt. Siger det dig noget?

locust
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
JinkJinkSkrevet 13/11-03 21:15 
Barrett >
Det lyder ikke helt lovligt, skulle det ikke først komme om en lille uges tid..? (Jo!) :P

Det skam lovligt du kan høre det

Her
2'290 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig