X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad lytter I til... netop nu?


Svar
The BruceThe BruceSkrevet 30/09-03 02:16 
Jeg påbegyndte den selv et par gange på det gamle konsolforum, og hvis min hukommelse ikke svigter mig helt her i starten af i mit otium, så var det sgu en dundrende succes!!!

Outkast's nye, kække hyldest til 50'erne blæser ud af fjernsynets højtalere til min udsøgte fornøjelse!

Hvad med jer?
Hvad lytter I til (om noget)... netop nu?!!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
2'290 emne(r).

Svar
00Void00VoidSkrevet 10/07-06 18:09 
Autechre - Arch Carrier
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
00Void00VoidSkrevet 12/07-06 22:28 
Jesu - We all Faulter.

Denne debat er død >_<
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
dchangdchangSkrevet 12/07-06 22:32 
Særdeles. :-)

Lige nu står den på Wordsworth. Ellers har den stået på lidt Michael Franti for at varme lidt op til hans nye album. Derudover har jeg også hørt lidt Gus Gus idag samt en compilation kaldet Shapes indeholdende bl.a. Quantic, Alice Russel og mange andre.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
00Void00VoidSkrevet 12/07-06 23:40 
Michael Franti?

Det er ham fra Spearhead right?
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
BaggyBaggySkrevet 12/07-06 23:53 
dchang>
Særdeles. :-)

Lige nu står den på Wordsworth. Ellers har den stået på lidt Michael Franti for at varme lidt op til hans nye album. Derudover har jeg også hørt lidt Gus Gus idag samt en compilation kaldet Shapes indeholdende bl.a. Quantic, Alice Russel og mange andre.


Har også hørt Wordsworth et stykke tid.. Vi bliver åbenbart ved med at ramme de samme..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/07-06 09:51, rettet 13/07-06 09:52 
00Void>
Denne debat er død >_<

Bestemt...

Men nu har tråden også kørt over 81 sider, og jeg synes efterhånden at jeg har set det der er at se. Folk poster meget det samme (i samme genre, i hvert fald), så det er efterhånden længe siden jeg har fundet noget inspiration heri. Der er også meget "ping pong" mellem folk der kan lide samme genre, hvilket i sig selv jo er fedt nok. Det efterlader bare ikke meget til dem der kan lide de resterende genrer. Jeg er rykket til andre fora når det musikken det omhandler :)
00Void00VoidSkrevet 13/07-06 12:55 
kidcaffeine>
Bestemt...

Men nu har tråden også kørt over 81 sider, og jeg synes efterhånden at jeg har set det der er at se. Folk poster meget det samme (i samme genre, i hvert fald), så det er efterhånden længe siden jeg har fundet noget inspiration heri. Der er også meget "ping pong" mellem folk der kan lide samme genre, hvilket i sig selv jo er fedt nok. Det efterlader bare ikke meget til dem der kan lide de resterende genrer. Jeg er rykket til andre fora når det musikken det omhandler :)


Det er vel ikke engang en debat. Men den plejer at være så hyggelig ^__^
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
SumezSumezSkrevet 13/07-06 13:53, rettet 13/07-06 13:55 
00Void>
Denne debat er død >_<

Det hænger nok sammen med at folk herinde hører så meget hiphop eller metal o.lign. at jeg stort set aldrig kan relatere til det, de hører, og at de tilsvarende nok heller ikke har hørt om noget af det, jeg hører. :) Så personligt har jeg ikke så meget mulighed for at diskutere med dem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/07-06 13:54 
Sådan er det når man bevæger sig i en nichegenre.. Kender det godt :)
salsalSkrevet 13/07-06 14:00 
Sumez brokker sig altid.

Et par anbefalinger:

Hush Arbors - Landscape of Bone (Ambientfolkens svar på Galaxie 500 - ægte narkomusik)
Atmosphere - God Loves Ugly (En af de bedste hiphop-plader, jeg kender)
Bardo Pond + Tom Carter - 4/23/03 (Endnu en plade fra Bardo Pond. Denne er fantastisk, fordi den kombinerer Bardos stonerrock med Tom Carters mere rene guitarlyd. Det accentuerer bandets evige grim/pæn-konflikt. Vildt fedt. Alternativt kan man starte med Bardo Pond-pladen Dilate først)
Espers - Espers II ('Nuff said. Næsten lige så god som den første)

Blah, blah.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
SumezSumezSkrevet 13/07-06 15:42 
sal er altid glad
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
00Void00VoidSkrevet 13/07-06 17:57 
sal>
Sumez brokker sig altid.

Et par anbefalinger:

Hush Arbors - Landscape of Bone (Ambientfolkens svar på Galaxie 500 - ægte narkomusik)
Atmosphere - God Loves Ugly (En af de bedste hiphop-plader, jeg kender)
Bardo Pond + Tom Carter - 4/23/03 (Endnu en plade fra Bardo Pond. Denne er fantastisk, fordi den kombinerer Bardos stonerrock med Tom Carters mere rene guitarlyd. Det accentuerer bandets evige grim/pæn-konflikt. Vildt fedt. Alternativt kan man starte med Bardo Pond-pladen Dilate først)
Espers - Espers II ('Nuff said. Næsten lige så god som den første)

Blah, blah.

Galaxie 500 = yay!
Atmosphere = Skulle efter sigende være godt. Hvad lyder det henne af?
Bardo Pond = De kommer aldrig til at lave noget der slår Dilate.
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
00Void00VoidSkrevet 13/07-06 17:58 
Sumez>
Det hænger nok sammen med at folk herinde hører så meget hiphop eller metal o.lign. at jeg stort set aldrig kan relatere til det, de hører, og at de tilsvarende nok heller ikke har hørt om noget af det, jeg hører. :) Så personligt har jeg ikke så meget mulighed for at diskutere med dem.

Der må da være nogle musikinteresserede herinde.
Jeg burde da kende lidt af det du hører. Ellers vil jeg skamme mig
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
dchangdchangSkrevet 13/07-06 18:35 
00Void>
Michael Franti?

Det er ham fra Spearhead right?

Jo det er ham. :-)

Baggy>
dchang>
Særdeles. :-)

Lige nu står den på Wordsworth. Ellers har den stået på lidt Michael Franti for at varme lidt op til hans nye album. Derudover har jeg også hørt lidt Gus Gus idag samt en compilation kaldet Shapes indeholdende bl.a. Quantic, Alice Russel og mange andre.


Har også hørt Wordsworth et stykke tid.. Vi bliver åbenbart ved med at ramme de samme..


Ja det gør vi. Det er heldigvis også gode ting det hele. :-)


sal>

Et par anbefalinger:

Atmosphere - God Loves Ugly (En af de bedste hiphop-plader, jeg kender)


Her var der endelig noget vi begge kan lide. Troede slet ikke du hørte hiphop? Men god stil.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
MajorPMajorPSkrevet 13/07-06 20:15 
Yeah - Slug er super sej. Ligesom mange af de andre fra Rhymesayers-crewet.

I øvrigt - tak for anbefalingen med Dudley Perkins, dchang. Super fed.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
SumezSumezSkrevet 13/07-06 22:44, rettet 14/07-06 17:03 
Lige i øjeblikket sidder jeg temmelig godt fast i http://www.myspace.com/spiritualfrontsuicidepop]Spiritual Front[/LINK]" target="">Spiritual Front's nyeste album, som jeg endelig har erhvervet mig.
Kendte dem af navn, da de spillede i Danmark for et par år siden, men det lykkedes en særlig pige at introducere dem for mig dagen før de gav en helt fantastisk koncert i Leipzig, og nu glæder jeg mig bare til jeg får muligheden for at se dem igen..

Uden tvivl et lyt værd for enhver, der har potentiale for at falde for dyster, italiensk folk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 14/07-06 16:57 
Har lige fået Pharrell - In My Mind så den kører i øjeblikket. Ganske lækkert...!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SumezSumezSkrevet 14/07-06 17:02 
Nu står den så på http://www.myspace.com/oil10]Oil 10[/LINK]" target="">Oil 10's nyeste album, Beyond.
Lækkert elektronisk knas.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
00Void00VoidSkrevet 14/07-06 17:32 
Sumez>
http://www.myspace.com/spiritualfrontsuicidepop]Spiritual Front[/LINK]" target="">Spiritual Front

yey! Spiritual Front.

Første gang jeg hørte dem mindede de mig om Kaizers Orchestra :P.. Det. gør de stadig >__>

Stars of the lid - Down 3
mmmmmh
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
salsalSkrevet 14/07-06 19:45 
00Void>
Galaxie 500 = yay!
Atmosphere = Skulle efter sigende være godt. Hvad lyder det henne af?
Bardo Pond = De kommer aldrig til at lave noget der slår Dilate.

Atmosphere? www.slsknet.org.

De har faktisk lavet noget, der har overgået Dilate. Amanita, for eksempel. Dilate er en rigtig god plade, men de har lavet et par collab-plader med Roy Montgomery under navnet Hash Jar Tempo i halvfemserne, som også er bedre. Well Oiled og Under Glass. Især Well Oiled er fantastisk og mange gange bedre end Dilate. Og Tom Carter-pladen er også langt bedre. Men Dilate er helt klart deres mest let-tilgængelige plade.

Lige nu sidder jeg hos en ven, drikker øl, spiller poker og hører The Boatman's Call af Nick Cave. Før hørte vi Jandek. Ikke specielt selskabelig musik.

Er der i øvrigt nogen, der ved, om Atmosphere har lavet noget, der er fedt ud over Seven's Travel og God Loves Ugly? Slug er min helt for tiden.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
SumezSumezSkrevet 14/07-06 20:24 
00Void>
Første gang jeg hørte dem mindede de mig om Kaizers Orchestra :P.. Det. gør de stadig >__>

Godt nok en langt ude sammenligning, men alligevel forståelig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BaggyBaggySkrevet 14/07-06 21:41 
sal>
00Void>
Galaxie 500 = yay!
Atmosphere = Skulle efter sigende være godt. Hvad lyder det henne af?
Bardo Pond = De kommer aldrig til at lave noget der slår Dilate.

Atmosphere? www.slsknet.org.

De har faktisk lavet noget, der har overgået Dilate. Amanita, for eksempel. Dilate er en rigtig god plade, men de har lavet et par collab-plader med Roy Montgomery under navnet Hash Jar Tempo i halvfemserne, som også er bedre. Well Oiled og Under Glass. Især Well Oiled er fantastisk og mange gange bedre end Dilate. Og Tom Carter-pladen er også langt bedre. Men Dilate er helt klart deres mest let-tilgængelige plade.

Lige nu sidder jeg hos en ven, drikker øl, spiller poker og hører The Boatman's Call af Nick Cave. Før hørte vi Jandek. Ikke specielt selskabelig musik.

Er der i øvrigt nogen, der ved, om Atmosphere har lavet noget, der er fedt ud over Seven's Travel og God Loves Ugly? Slug er min helt for tiden.


Hvad med Felt ( Slug og Murs) .. Der både Tribute til Christian Ricci og Tribute til Lisa Bonet pladerne.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
dchangdchangSkrevet 14/07-06 23:42 
sal>

Er der i øvrigt nogen, der ved, om Atmosphere har lavet noget, der er fedt ud over Seven's Travel og God Loves Ugly? Slug er min helt for tiden.

Jeg syntes selv at hans nye album You Cant Imaginie How Much Fun Were Havin er helt fantastisk. Ellers tjek Urban Renewal Program Supplement 1.5 hvor bl.a. også Prefuse 73, Mos Def & Diverse og Aesop Rock også bidrager.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
00Void00VoidSkrevet 15/07-06 13:54 
sal>
Atmosphere? www.slsknet.org.

De har faktisk lavet noget, der har overgået Dilate. Amanita, for eksempel. Dilate er en rigtig god plade, men de har lavet et par collab-plader med Roy Montgomery under navnet Hash Jar Tempo i halvfemserne, som også er bedre. Well Oiled og Under Glass. Især Well Oiled er fantastisk og mange gange bedre end Dilate. Og Tom Carter-pladen er også langt bedre. Men Dilate er helt klart deres mest let-tilgængelige plade.

Lige nu sidder jeg hos en ven, drikker øl, spiller poker og hører The Boatman's Call af Nick Cave. Før hørte vi Jandek. Ikke specielt selskabelig musik.

Er der i øvrigt nogen, der ved, om Atmosphere har lavet noget, der er fedt ud over Seven's Travel og God Loves Ugly? Slug er min helt for tiden.

Det må være fordi den er lettest tilgængelig så. De har ikke umiddelbart lavet andet der har fangt mig. Men det er også et godt stykke tid siden jeg lyttede det.

Nick Cave. nej nej nej :( ^__^
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 20/07-06 09:24 
Den seneste halvanden uges tid har jeg gået i lejligheden og lavet nyt badeværelse sammen med diverse håndværkere, så der er blevet lyttet til en masse musik for at fordrive tiden..

DangerDoom's 'The Mouse and The Mask' har været på heavy rotation nok engang. Jeg troede ellers jeg ville blive træk af den relativt hurtigt, men den bliver alligevel hevet frem af og til.
De gamle Roots Manuva skiver er også kommet ned fra hylden. Det drejer sig især om 'Run Come Save Me' der i mine øjne er den bedste, men også de nyere 'Awefully Deep' og 'Alternately Deep' er blevet spillet. Jeg er dog ikke så vild med dem. Jeg kan ikke helt sætte fingeren på, hvad det er der mangler, men der er ikke så mange tracks der virkelig fanger mig ala 'Movements', 'Soul Decay' og selvfølgelig 'Witness'.
'The Hardest Way to Make An Easy Living' af The Streets var hurtigt fremme, men blev mindst lige så hurtigt pakket væk igen. Jeg synes ikke det kommer så meget som i nærheden af 'Original Pirate Material', og hans stemme irriterer mig ligefrem på den nye skive. Han lyder som Jamie Oliver ville gøre, hvis han med en pistol for panden blev tvunget til at rappe. Den kommer jeg nok ikke til at høre særlig meget. Det eneste nummer jeg egentlig godt kan lide er 'Memento Mori'.
Derudover har der været et par klassikere af Frank N Dank, The Pharcyde og Quasimoto, som er blevet spillet et par gange.
Mureren ville høre Rolling Stones, så det har jeg også lyttet en masse til. Jeg er stadig helt vild med numre som 'Paint it Black' og 'Wild Horses'. Musik som min kære far kan lide det :)

MEN! Naturligvis har jeg ikke forsømt min liquid funk og drum and bass, selvom der har været meget hip hop på anlægget i den senere tid :)
Jeg tror, at det nye album fra Logistics bliver enormt godt. Formentligt en af de største udgivelser på hele året. Jeg har skamspillet 'Beatbox Master' og 'Winterblues' et par gange om dagen siden jeg fik fingrene i dem.
Uudgivede 'Porto Di Mare' af Contour, som han var så venlig at lade mig få, spiller jeg også konstant. Siden jeg fik det, har jeg ikke spillet et eneste mix, hvor den ikke har været med. Det er uden tvivl et af sommerens helt store numre for mig (selvom det er et år gammelt, doh).
Det nye album af DJ Fresh kan jeg ikke helt finde ud af, hvad jeg synes om. Det har fået en meget blandet modtagelse, men det virker lidt som om, at jeg kan lide de numre alle andre ikke bryder sig om og omvendt. 'All That Jazz' er min favorit på skiven, men selv det nummer har han valgt at holde på fesne ca 3 minutter. Generelt lyder det som om, at han prøver at gøre genren lidt mere mainstream end den er og har potentiale til, men det er vel typisk Breakbeat Kaos et eller andet sted...

... nu er jeg vist nået dertil, hvor jeg er kommet så langt ind i min nichegenre, at ingen andre kan/gider læse med længere :)
SumezSumezSkrevet 20/07-06 11:35 
Sidder og gennemlytter http://www.myspace.com/thismornomina]This Morn' Omina[/LINK]" target="">This Morn' Ominas "nye" album, som jeg endelig har fået fat i. Men dem er der sikkert heller ingen der kender. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 20/07-06 13:07 
Den nye med bruce the boss springsteen, den er alt for fed!!!
For The Love Of The Game
dchangdchangSkrevet 01/08-06 08:02 
Jeg hører lidt Silicone Soul - Folie a Deaux. Langt fedt houset nummer som bare skal spilles højt. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
00Void00VoidSkrevet 01/08-06 11:37 
Godspeed you! black emperor - Lift yr. skinny fists like antennas to the heaven - side 1
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
salsalSkrevet 02/08-06 14:50, rettet 02/08-06 14:50 
Godspeed You Black Emperor! var engang et godt band. Men egentlig synes jeg, at Lift er deres suverænt svageste album. Hele første plade er ren crescendo-wank og meget dårligere end Slow Riot-pladen (Moya, mand). Anden plade er lidt bedre, dog. Har du hørt F#A#oo? Det er nok min absolutte yndlingsplade. En perle hele vejen igennem. De andre plader er også fine. I starten hadede jeg Yanqui U.X.O., men jeg er begyndt at synes om den efterhånden.

Nu hører jeg To Live and Shave in L.A. - The Wigmaker of Eighteenth-century Williamsburg. Wow, hvor er den stadig god.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
ViolatorViolatorSkrevet 02/08-06 15:46 
Martyr for Love - Depeche Mode :)
QQSkrevet 03/08-06 03:23 
Hmmm, der er kommet lidt nyt i stereoen på det seneste...

David Bowie - Platinum Collection
Kashmir - No Balance Palace
Prince - Musicology
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SumezSumezSkrevet 03/08-06 14:55 
Hører Thom Yorke's Eraser og er en lille smule skuffet. Det er smukt, men kedeligt og ensformigt. Kun et par enkelte perler (eller i hvert fald én).
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 03/08-06 15:08, rettet 03/08-06 15:15 
Nu må der lige kastes noget rock ind i tråden der mere eller mindre lever på elektronisk musik.

Jeg hører Stone Sour: Come What(ever) May.

Og om tre numres tid bliver den skiftet ud med If Hope Dies: Life In Ruin.

Førstnævnte står lidt i stampe på præcis samme sted som deres debutalbum, men det er slet ikke ringe, og Corey Taylor synger stadig fantastisk. Heldigvis virker han lidt vredere på denne her plade, og balladerne er mere melodiøse og giver mere mening.

Sidstnævnte kendte jeg slet ikke før jeg modtog en plade med posten forleden. Men det er meget overraskende. Dejlig old-school guitar-riffs blandet med meget nu-metal-agtige idéer, og krydret med en ufattelig vrede og energi.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ckruseckruseSkrevet 03/08-06 19:36 
Gnarls Barkley - St. Elsewhere .. rimelig syreren :P
BaggyBaggySkrevet 03/08-06 20:17 
kr0oZe>
Gnarls Barkley - St. Elsewhere .. rimelig syreren :P

Stille og roligt.. ;)
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
salsalSkrevet 03/08-06 21:23, rettet 03/08-06 21:23 
Hør noget Bardo Pond, Core.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
HeroldHeroldSkrevet 03/08-06 22:27 
Sumez>
Hører Thom Yorke's Eraser og er en lille smule skuffet. Det er smukt, men kedeligt og ensformigt. Kun et par enkelte perler (eller i hvert fald én).

Ud af nysgerrighed - hvilke(n) perle(r)?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 04/08-06 11:47 
The Clock.


Diskutér :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 04/08-06 20:37 
sal>
Hør noget Bardo Pond, Core.

Hvad har jeg nogensinde gjort dig ?

Det var da frygteligt.

Her sidder jeg og glæder mig over vrede og energiske albums, og så kaster du sådan noget klynkeri efter mig ;p

Jeg ved selvfølgelig godt at intetionen var god (det ynder jeg i hvert fald at tro på), skuddet kunne bare ikke være længere fra målet.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ckruseckruseSkrevet 05/08-06 14:44 
Pharrell - In My Mind .. dog ret ringe lige umiddelbart.
00Void00VoidSkrevet 06/08-06 02:16, rettet 06/08-06 02:20 
sal>
Godspeed You Black Emperor! var engang et godt band. Men egentlig synes jeg, at Lift er deres suverænt svageste album. Hele første plade er ren crescendo-wank og meget dårligere end Slow Riot-pladen (Moya, mand). Anden plade er lidt bedre, dog. Har du hørt F#A#oo? Det er nok min absolutte yndlingsplade. En perle hele vejen igennem. De andre plader er også fine. I starten hadede jeg Yanqui U.X.O., men jeg er begyndt at synes om den efterhånden.

Nu hører jeg To Live and Shave in L.A. - The Wigmaker of Eighteenth-century Williamsburg. Wow, hvor er den stadig god.

Jeg har hørt dem alle. Og jeg synes faktisk lift yr. skinny fists... er den bedste :)
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
salsalSkrevet 06/08-06 14:39 
Wtf? Lift er jo nærmest dårlig. Klicheen over alle postrock-klicheer. Den er vanvittigt forudsigelig, og crescendoerne er virkelig indstuderede. Moya er langt bedre. Lift er dårligere end selveste Explosions in the Sky. Du må på opdragelsesanstalt, din afviger! :)
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
jaesjaesSkrevet 07/08-06 16:31 
Hmm, postrock? Jeg troede ikke rocken var død :o
CoreCoreSkrevet 07/08-06 16:55 
Bardo Pond dræbte den ;p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
salsalSkrevet 09/08-06 18:05 
Postrock er bare et navn.

Og lyt ikke til Core. Hvad for en Bardo Pond-plade har du mon lyttet til? Jeg anbefalede det bare, fordi du sagde, tråden her var domineret af elektronisk musik. Det passer selvfølgelig ikke. Det er dårlig nu-metal og Sumez-muzak, der er den sande vinder.

NP: Sunburned Hand of the Man - Jaybird
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
jaesjaesSkrevet 09/08-06 18:24 
Ja, et navn, der burde være forbudt ;)
SumezSumezSkrevet 09/08-06 20:44 
Postrock er måske ikke den mest veldefinerede genre i verden, men det er da alligevel et ganske sigende navn.


Lige pt. nyder jeg Leaf's Album, Made Into Itself. En gammel hiphop producer, der har lavet en fantastisk plade med atmosfærisk næsten-instrumental hiphop. Det er næsten post-hiphop. :P Virkelig lækkert.
Fik mig også til at tage Deltron 3030 op igen, dem ved jeg du kan lide, Sal. ;) Eller kunne på et tidspunkt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
00Void00VoidSkrevet 10/08-06 15:10, rettet 10/08-06 15:13 
sal>
Wtf? Lift er jo nærmest dårlig. Klicheen over alle postrock-klicheer. Den er vanvittigt forudsigelig, og crescendoerne er virkelig indstuderede. Moya er langt bedre. Lift er dårligere end selveste Explosions in the Sky. Du må på opdragelsesanstalt, din afviger! :)

Hvad angår post-rock har jeg altid været mainstrem. mine fave albums i genren er Spiderland, ( ) og Lift Yr. Skinny FIsts Like Antennas to the Heaven.
Der er en grund til de er mainstream. Og det er at det er de bedste :P


Lige nu lytter jeg til mit eget musik. ævbæv
Hvis du er til alternativ ambient...

... burde du også tage et lyt
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
jaesjaesSkrevet 10/08-06 15:45 
Sumez>
Postrock er måske ikke den mest veldefinerede genre i verden, men det er da alligevel et ganske sigende navn.

Nu var det mest for at drille. Men jeg har aldrig før hørt betegnelsen, og vil da mene, at den ikke giver nogen som helst mening. Modsat fx post-punk.
2'290 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig