X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad lytter I til... netop nu?


Svar
The BruceThe BruceSkrevet 30/09-03 02:16 
Jeg påbegyndte den selv et par gange på det gamle konsolforum, og hvis min hukommelse ikke svigter mig helt her i starten af i mit otium, så var det sgu en dundrende succes!!!

Outkast's nye, kække hyldest til 50'erne blæser ud af fjernsynets højtalere til min udsøgte fornøjelse!

Hvad med jer?
Hvad lytter I til (om noget)... netop nu?!!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
2'290 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 > »

Svar
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 17/06-04 12:58 
michael jackson - thriller
led zeppelin - IV

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
CrishakeCrishakeSkrevet 17/06-04 13:35, rettet 17/06-04 13:35 
Hører mest D.A.D, Led Zeppelin og Offspring.
dchangdchangSkrevet 25/06-04 23:34 
Sidder og stener lidt med min all-time favorit plade, Plaid's "Double Figure". Kan ikke rigtigt bestemme mig om man skal game lidt, eller gå i seng så man kan være frisk til arbejde imorgen. :-)

Btw har jeg fået tilbudt Aphex Twins limited 4-LP "Drukqs"-box til en god pris. Er der nogen der har den? Skal jeg slå til?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
CrishakeCrishakeSkrevet 25/06-04 23:44 
Er også begyndt at høre lidt 3 doors down:D
LingobarLingobarSkrevet 26/06-04 02:25 
dchang>
Btw har jeg fået tilbudt Aphex Twins limited 4-LP "Drukqs"-box til en god pris. Er der nogen der har den? Skal jeg slå til?

Hvad er den gode pris? Den er lidt sjov, for jeg ved ikke hvor mange der er vilde med Aphex Twin udover mig.

Anmeldelser:
http://www.pitchforkmedia.com/record-reviews/a/aphex-twin/drukqs.shtml
http://www.almostcool.org/mr/a/a36mu.html
http://www.metacritic.com/music/artists/aphextwin/drukqs/

Det kommer helt an på hvor mange knapper du vil ofre på en "rare" plade. Overvej om den er til dig selv, eller om du har tænkt dig at sælge den videre...
Dine dage er salte...
dchangdchangSkrevet 26/06-04 08:47, rettet 26/06-04 09:49 
Den er til mig selv. Og jeg skal vel give en 350-400 kr. Men den er også ny, så det er ikke noget problem. Har du den? Er den det værd?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
StriferStriferSkrevet 26/06-04 11:02 
Riddick soundtracket, mens jeg venter på spillet.
XBL Gamertag: ZeNtiX
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 26/06-04 15:30 
P3
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
CoreCoreSkrevet 26/06-04 15:34 
Paradise Lost - As I Die (ikke med vilje)...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
TKTKSkrevet 26/06-04 16:04 
-DJ DEAN
-DJ PAVO
-GROOVE COVERAGE
-SPECIAL D

-scooter)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 26/06-04 16:53 
lingobar>
Hvad er den gode pris? Den er lidt sjov, for jeg ved ikke hvor mange der er vilde med Aphex Twin udover mig.

Jeg kan bestemt også godt lide Aphex Twin. Dog har jeg ikke rigtigt hørt Drukqs, men så vidt jeg har forstået er det ikke en hans bedre udgivelser og ihvertfald ikke det store comeback fra mesteren af drill 'n' bass, som det var planen det skulle være.
(...)
CoreCoreSkrevet 26/06-04 17:02 
Static X-Behind The Wall of Sleep (...med vilje :))
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 26/06-04 17:36 
outkast - happy valentines day

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
ViolatorViolatorSkrevet 26/06-04 18:24 
Nitzer Ebb - Ebbhead
The BruceThe BruceSkrevet 28/06-04 12:46 
dynamitedavo>
outkast - happy valentines day

/dd

God dreng dynamit david! Det var mit første favorit nummer på pladen!!! SUPERT!!!

Daft Punk- Voyager (Remix'en fra "Interstellar 5555" singlen- kan ikke huske, hvem der har remix'et den)...men det er SVINE-GODT!!!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
YamadaYamadaSkrevet 28/06-04 22:34, rettet 28/06-04 22:56 
Lige pt. er det "Nobody Beats the beats - The second comming" der flyder ud af mine speakers.. lækker skive !! andre der kender noget musik i den genre (ved ikke lige hvilken genre den slags musik hører under :S )??

På forhånd tak !!
"I'm here because I chose to be here! Destiny has nothing to do with it!" FFVIII
KakarotKakarotSkrevet 28/06-04 22:39, rettet 28/06-04 22:40 
Skyrock, fed hip hop radio... :)

Skyrock
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 28/06-04 23:17 
The Bruce>
dynamitedavo>
outkast - happy valentines day

/dd

God dreng dynamit david! Det var mit første favorit nummer på pladen!!! SUPERT!!!

det er også et rigtig lækkert nummer, har dog ellers ikke hørt pladen så meget. hvilke andre kan du anbefale?

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
jaesjaesSkrevet 28/06-04 23:57, rettet 29/06-04 00:33 
Yamada>
andre der kender noget musik i den genre (ved ikke lige hvilken genre den slags musik hører under :S )??

Ret blandet plade. Den indeholder vel Nu-Jazz, instrumental Hip Hop og Down Beat i et stort sammensurium :)

Umiddelbart kan jeg komme i tanke om Kyoto Jazz Massive og Jazzanova, som de mest umiddelbare forslag. Begge fra Compost Records (søg på Google). Mener de kan købes fra hjemmesiden, ellers måske i Loud i København (eller via deres hjemmeside).

Beansfield, Hird eller Koop kunne måske også være noget.
salsalSkrevet 29/06-04 11:35 
Now playing: Talking Heads - 77

Den eneste Talking Heads jeg har på cd og ikke vinyl. Men helt igennem fantastisk plade.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
jaesjaesSkrevet 30/06-04 14:17 
Hird Feat. Yukimi Nagano - Keep You Kimi.

Nam nam. Den stemme ;)
dchangdchangSkrevet 01/07-04 22:05, rettet 01/07-04 22:11 
Jurassic 5 - Quality Control. Overdrevet lækre produktioner. Mums! :-)

EDIT: Og btw til dem der hører elektronisk; for gods sake, køb noget Ulrich Schnauss nu. OMG, hvor er han dog bare genial. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KakarotKakarotSkrevet 01/07-04 22:24 
Kanye west:Never let me Down.
F**k, hvor er det bare en fed sang..
Wow..

"Yo first I snatched the streets, then I snatched the charts
First I had they ear, now I have they heart
Rappers came and went,
I've been here from the start
I seen them put it together,
Watch them take it apart
Seen the rollers roll up with ribbons
I've seen 'em re-poed, re-sold and re-driven
So when i reload, he holds number 1 positions
When u hot,I'm hot
And when your feet cold, mines is sizzelin
It's plain to see
Nigga's can't f*** wit me
Cuz I'ma be that nigga for life
This is not an image
This is God given
This is hard living
Mixed with crystall sipping
It's the most consistent Hov
Give you the most hits you can fit inside a whole disc and
Nigga I'm home on these charts, y'all niggaz visitin
It's Hov tradition, Jeff Gordon of rap
I'm back to claim pole position, holla at ya boy"
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
ViolatorViolatorSkrevet 05/07-04 22:54 
Enjoy the Silence (Timo Maas Remix) - Depeche Mode
CoreCoreSkrevet 05/07-04 22:59 
Temaet fra Final Fantasy X (spillet står i baggrunden og venter på at jeg skal danse ind og komme i gang)...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ValkyrieValkyrieSkrevet 05/07-04 23:05 
Flock of Sea Gulls - I ran!

Alt det skæve styre;)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
KakarotKakarotSkrevet 11/07-04 16:57 
Radiohead:Karma Police
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
MobyMobySkrevet 11/07-04 22:52 
Deftones - My Own Summer
salsalSkrevet 12/07-04 22:15 
dchang>
Og btw til dem der hører elektronisk; for gods sake, køb noget Ulrich Schnauss nu. OMG, hvor er han dog bare genial. :-)

Gad vide, om der er nogen her, der vil synes om det. Jeg har ikke hørt andet end A Strangely Isolated Place, men den er (fandengaleme) også god. En lille opfordring skal lyde til eventuelt interesserede om at lytte til dchang. Ved du, om ASIP er udgivet på vinyl, dchang?

Now playing: Liars - Read The Book That Wrote Itself

Fra deres nye plade fra 2003. Den handler om hekseprocesser og hedder, meget symptomatisk, 'They Were Wrong, So We Drowned'. Der er godt nok langt hjem til det dér dansepånk, de lavede på deres første. Den nye er faktisk bedre, men sig det ikke til nogen.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
CoreCoreSkrevet 12/07-04 22:20 
Moby>
Deftones - My Own Summer

Niiice :)

Ill Niño - I am loco
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
LingobarLingobarSkrevet 12/07-04 22:28 
sal>
Gad vide, om der er nogen her, der vil synes om det. Jeg har ikke hørt andet end A Strangely Isolated Place, men den er (fandengaleme) også god. En lille opfordring skal lyde til eventuelt interesserede om at lytte til dchang. Ved du, om ASIP er udgivet på vinyl, dchang?

Det ved jeg: http://www.discogs.com/artist/Ulrich_Schnauss

Jeg skyndte mig også ud på nettet efter samples at lytte til efter dchangs varme anbefaling. Mit næste pladekøb bliver helt sikkert noget Schnauss. (ha ha)

Lytter til: Cpen - Silver Surfer
Dine dage er salte...
H.V.HH.V.HSkrevet 12/07-04 22:51 
Queens Of The Stone Age - First It Giveth
majjohamajjohaSkrevet 12/07-04 23:27 
Foo Fighters - All My Life
MarcusMarcusSkrevet 13/07-04 12:03 
Hører The Clifford Gilberto rhythm combination - Flagstaff's abstract. Helt i top.
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 13/07-04 23:37 
Nephew's nye album (USADSB)
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
dchangdchangSkrevet 14/07-04 08:15 
Lingobar>

Jeg skyndte mig også ud på nettet efter samples at lytte til efter dchangs varme anbefaling. Mit næste pladekøb bliver helt sikkert noget Schnauss. (ha ha)

Det vil du heller ikke fortryde. I promise. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 14/07-04 12:52 
'Cast Away' temaet. Wow!
Home is where the hardware is..
MobyMobySkrevet 14/07-04 13:08 
KoRn - Seed
psychomantispsychomantisSkrevet 14/07-04 13:24 
The legend of Zelda: Takt of Wind i big band live version på Gaming FM.
salsalSkrevet 15/07-04 20:56, rettet 15/07-04 20:57 
Interpol - Take You On A Cruise

Fra det kommende album, Antics, der kommer den 28. september. Godt nok er albummet lækket i mono, men hold kæft, hvor er det fantastisk. Jeg havde overhovedet ikke regnet med, at Interpol ikke alene kunne træde ud af skyggen fra Turn On The Bright Lights men rent faktisk lave noget, der nærmest er lige så godt. Nummeret her er klart det stærkeste på pladen. Måske det bedste Interpol-nummer overhovedet. Jeg kan i hvert fald ikke få nok. dchang, Mysterious og andre: Be advised.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
MarcusMarcusSkrevet 15/07-04 21:03, rettet 15/07-04 22:34 
I går hørte jeg noget Quannum spectrum. Idag er det blevet til lidt fruity loops musik og om lidt bliver det til noget Deerhoof og måske også noget Free kitten som min broder anbefalede.

Sal>> Så er de tilføjet til min liste med 51 bands som jeg skal låne albums med.

Hør Deerhoof her: http://www.killrockstars.com/bands/deerhoof/audio/

Hør Free Kitten her: http://www.killrockstars.com/bands/freekitten/audio/
salsalSkrevet 15/07-04 21:10 
Man kan vist godt finde Interpol på biblioteket. Ellers kan man jo tilføje mig til sin messenger (icutmywristsandpouryouadrink@hotmail.com) og snakke videre. I øvrigt kommer Deerhoof snart og spiller i Århus. Jeg tror sgu, jeg kommer.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
dchangdchangSkrevet 15/07-04 21:18, rettet 15/07-04 21:42 
sal>
Interpol - Take You On A Cruise


Ja faktisk et rigtigt dejligt nummer. Selvom det er det eneste nummer jeg har hørt fra pladen indtil videre, ser det lovende ud.

EDIT: Btw hører jeg den altid kreative nordmand Erland Øye, der nok har kompileret den bedste Dj Kicks indtil videre. Yir! :-)

RE-EDIT: Og så er jeg kommet frem til den konklusion at Bonobo's album "Dial M For Monkey" får en stensikker plads blandt mine bedste albums i år 2004. Den er så dejlig funky, og på samme tid afslappende. Og så har den et sjovt western-tema over sig (bedre kan jeg ikke forklare det). ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
MarcusMarcusSkrevet 15/07-04 21:40 
Ok, hvor, hvornår og hvor meget koster det?

mfm1984@hotmail.com - Jeg har tilføjet dig.
MarcusMarcusSkrevet 16/07-04 13:05, rettet 16/07-04 13:05 
Morrissey - You are the Quarry

Ikke helt hvad jeg havde regnet med ud fra forsiden. Ret rolig sangstemme med noget udmærket baggrundsmusik. Ret fede tekster også. Trist at jeg missede koncerten til roskilde.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 16/07-04 16:30 
sal>
(icutmywristsandpouryouadrink@hotmail.com)

Hvad sker der for den livsglade e-mail? :)

Anyways, lige nu hører jeg Dream Theater - The Glass Prison. Det er egentlig ikke noget musik jeg er særlig vild med, men jeg må give folk ret i, at de kan præstere nogle voldsomt komplicerede guitar-soloer...

... og nu videre til Amon Tobin - Sordid, der falder lidt mere i min smag ;)
MobyMobySkrevet 16/07-04 20:21 
Bloodhound Gang - The Inevitable Return Of The Great White Dope

Damn, den er fee'
MarcusMarcusSkrevet 16/07-04 22:05, rettet 16/07-04 22:27 
The flaming lips - The soft bulletin. - En klassiker, som har fortjent sin status.
LingobarLingobarSkrevet 16/07-04 22:20 
Sleepy Brown feat. Outkast - I Can't Wait
Dine dage er salte...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 16/07-04 22:56 
"Festen med Morten Trøst" på DR P3
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
2'290 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig