X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Soul Calibur-event


Svar
RJKRJKSkrevet 29/09-03 21:34 
Okay, vi prøver at tage den sådan her. Hvem er interesseret i at deltage i et Soul Calibur-orienteret træf?

Det vil vare en weekend, med hovedkonkurrencen lørdag (man behøves altså ikke være der alle dage). Der vil være forskellige SC II-baserede konkurrencer. Selvfølgelig standard 1 on 1, holdkampe og hvad der ellers kan være. Evt. også i det gamle SC og måske endda Soul Blade. Ma... Se hele indlægget
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
55 emne(r).
« < 1 2

Svar
RJKRJKSkrevet 07/10-03 11:53 
Jeg har ikke lige fået lavet en optælling endnu, men det ser da lidt tyndt ud.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 07/10-03 16:21 
Optælling:

Silkeborg: 10
København: 10
Odense: 7

Jeg mener at vi skal op på 16, for at kunne gøre det ordentligt.

Omen? RaGe? SC-spillere - hvor er I...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 07/10-03 16:22 
Jeg stinker til SC, men er da klar på at få slag som jeg gør i PES :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 07/10-03 16:47 
Jeg har kun prøvet SC til Dreamcast meget lidt, men derfor kommer jeg da. Hvis det er i Silkeborg ;)
Sælg mig en Xbox =)
ChronoChronoSkrevet 07/10-03 16:58 
Jeg har ombestemt mig nu da jeg har fået spillet. Jeg er nødt til at komme og lære noget... Men jeg rejser stadig ikke meget længere end Silkeborg.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
55 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig