X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Soul Calibur-event


Svar
RJKRJKSkrevet 29/09-03 21:34 
Okay, vi prøver at tage den sådan her. Hvem er interesseret i at deltage i et Soul Calibur-orienteret træf?

Det vil vare en weekend, med hovedkonkurrencen lørdag (man behøves altså ikke være der alle dage). Der vil være forskellige SC II-baserede konkurrencer. Selvfølgelig standard 1 on 1, holdkampe og hvad der ellers kan være. Evt. også i det gamle SC og måske endda Soul Blade. Ma... Se hele indlægget
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
55 emne(r).
1 2 > »

Svar
RJKRJKSkrevet 29/09-03 21:34 
Okay, vi prøver at tage den sådan her. Hvem er interesseret i at deltage i et Soul Calibur-orienteret træf?

Det vil vare en weekend, med hovedkonkurrencen lørdag (man behøves altså ikke være der alle dage). Der vil være forskellige SC II-baserede konkurrencer. Selvfølgelig standard 1 on 1, holdkampe og hvad der ellers kan være. Evt. også i det gamle SC og måske endda Soul Blade. Man har selvfølgelig også lov at spille andet. Pris i retning af 50,-. Der vil formentligt være nogle præmier, men ikke det helt vilde. Forventet tidsperiode: november.

Skal det kunne lade sig gøre, skal vi op på en 10-20 interesserede.

Venligst svar på hvor vidt I vil deltage, hvis arrangementet blev afholdt hhv. i Silkeborg, København og Odense. Heri forventet, at der bliver noget fællestransport fra hhv. Jylland og København.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 29/09-03 21:34 
Silkeborg: OK
København: OK
Odense: OK
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HardballerHardballerSkrevet 29/09-03 21:37, rettet 29/09-03 21:37 
Silkeborg vil måske være ok.. Nok ikke længere væk :D
Det kommer jo selvfølgelig an på dato osv.
Men jeg er da interesserret :D
Skal det så stables op med præmier osv.?
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 29/09-03 21:37 
Jeg er muligvis også interesseret i at komme til Silkeborg. Men det afhænger selvfølgelig af dato mm.
jaesjaesSkrevet 29/09-03 21:42 
Udemærket idé.
Man kunne måske lave det til et "konkurrence-træf", med konkurrencer i et eller to forskellige spil hver dag...
FizbanFizbanSkrevet 29/09-03 21:47 
Er da klart interesseret =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 29/09-03 21:47 
Jeg tror jeg er klar i Silkeborg. Så bliver det lidt ligesom et Konsoltræf eller?
Sælg mig en Xbox =)
HardballerHardballerSkrevet 29/09-03 21:49, rettet 29/09-03 21:49 
Så kunne man evt. finde ud af noget med fælles kørsel, evt. med tog fra omkring Esbjerg af.. Kunne da være hygge :D
dRxLdRxLSkrevet 29/09-03 22:14 
København OK (har nogle rimelige lokaler)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HardballerHardballerSkrevet 29/09-03 22:15 
I så fald kommer jeg ikke :D
psychomantispsychomantisSkrevet 29/09-03 22:16 
København : ok
HardballerHardballerSkrevet 29/09-03 22:17 
jaes og fizban, steder?
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 29/09-03 22:17, rettet 29/09-03 22:18 
Hardballer >
I så fald kommer jeg ikke :D

Heller ikke mig.
Sælg mig en Xbox =)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 29/09-03 22:18 
København ville passe mig bedst
RJKRJKSkrevet 29/09-03 22:19 
Hvis nu alle brugte min fremgangsmåde og listede stederne, så ville det være bare lidt nemmere at overskue ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HardballerHardballerSkrevet 29/09-03 22:23, rettet 29/09-03 22:23 
Aha, på den måde.. Lets starts all over again:

Silkeborg: Ok
Odense: MayB
Køb-en-havn: Hell NO!!
Le RoofLe RoofSkrevet 29/09-03 22:27 
København: OK
Odense: OK
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 29/09-03 22:28 
Silkeborg: OK
København: NO
Odense: OK (Så skal du også komme Matt :P)
DommergaardDommergaardSkrevet 29/09-03 22:31, rettet 29/09-03 22:31 
Silkeborg: OK
NaieraNaieraSkrevet 29/09-03 22:51 
Silkeborg: OK

Hvis jeg må bruge mit Namco Stick ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 29/09-03 22:56 
Gider ikke tage udenfor København hvis det bare er for SC2 ;-)
jaesjaesSkrevet 29/09-03 23:03 
Hardballer >
jaes og fizban, steder?

Svært at sige før jeg ved hvilken slags træf det bliver, med hvilke spil osv...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/09-03 23:08, rettet 29/09-03 23:11 
Odense: Yeah baby yeah!
Silkeborg: Helst ikke... men jeg skal da se hvad der kan blive arrangeret...
Køvnhavn: Går ikke da jeg ikke må færdes der...
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/09-03 23:12 
BTW... vilken version snakker vi om? (GC, Xbox, eller den sidste der...)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 29/09-03 23:15 
Som jeg skrev i et andet indlæg bør det være sådan at man enes om at spille fx Xbox-udgaven i konkurrencen. Eksklusive character forbydes og vi prøver så at skaffe convertere, så man kan spille med den controller, man nu foretrækker.

Så burde det være omtrent lige for alle.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/09-03 23:16 
Går ikke at tale om det :( Så ender det sq bare med at der står en flok fede rockere uden for min dør når jeg skal i skole imorgen.

Ej det er selvfølgelig bare gas. Jeg gider bare ikke betale for at komme over til sådan en lavkvalitets-ø.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/09-03 23:18 
RJK >
Eksklusive character forbydes...

Arg fuck det da... ville ellers gerne sammenligne Spawn og link så jeg kunne beslutte vilken version jeg skulle købe :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
HardballerHardballerSkrevet 29/09-03 23:20 
Hvilke chars må man så bruge? Ved sgu da ikke lige hvem der er de normale osv. Har jo ikke spillet selv :D Voldo, please sig at jeg må bruge ham :D
RJKRJKSkrevet 29/09-03 23:23 
Fordi nogle characters er udelukket fra konkurrencen, betyder jo ikke, at det ellers er forbudt at bruge dem...

De eksklusive characters er Spawn (Xbox), Heihachi (PS2) og Link (GCN).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HardballerHardballerSkrevet 29/09-03 23:28 
Nåå, så er jeg rolig :D Troede du mente dem der ikke er unlocked fra starten af :D
dpldplSkrevet 29/09-03 23:34, rettet 29/09-03 23:34 
Jeg kunne faktisk også godt finde på at kom med vis det ligger i silkeborg (skal bare finde en måde at komme der op på)

Bliver nød til at spørger, bliver det med standard våben eller må man bruge de andre våben??
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HardballerHardballerSkrevet 29/09-03 23:36 
Efter min mening, ville jeg mene at enten:
Alle våben til alle chars skal være unlocked, så må de bruges.. Hvis alle våben ikke er det, så må de ikke bruges..
dpldplSkrevet 29/09-03 23:44 
Men nu tager det jo ikke lang tid at unlocke alt det.. ;)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HardballerHardballerSkrevet 29/09-03 23:48 
Nopes, hehe :D Så tager du da bare et MMcard, med alt unlocked med :D
CronossCronossSkrevet 29/09-03 23:51 
Silkeborg: Genialt
Odense: Ok
Kbh: Jeg bliver nok nødt til at tage med alligevel, da jeg blev syg til sidste træf :)
dpldplSkrevet 29/09-03 23:54 
Hardballer: det kunne jeg have gjordet ;). Men nu bruger jeg jo GC versionen. Men helt ærlig det tager da ikke lang.

Men okay, nu har jeg det også sådan. At vis jeg begynder at spille et figther spil, så giver jeg ikke slip før alt er unlocket :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HardballerHardballerSkrevet 30/09-03 00:01 
Findes der ikke XBX og PS2 convertere til GCN?
RJKRJKSkrevet 30/09-03 00:02 
Måske, men det ville være dumt at spille med GameCube-versionen, der ikke understøtter S-Video og dermed ikke kan køre på projektor...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HardballerHardballerSkrevet 30/09-03 00:03 
Nåå, klart klart :D Lets take the box :D
3of193of19Skrevet 30/09-03 00:14 
Hardballer >
Efter min mening, ville jeg mene at enten:
Alle våben til alle chars skal være unlocked, så må de bruges.. Hvis alle våben ikke er det, så må de ikke bruges..

Går dog stærkt ud fra at der kun vil blive brugt standardvåben i konkurrencen.
NaieraNaieraSkrevet 30/09-03 00:32 
RJK >
Måske

Måske!? Du lånte en til GC af mig i over en måned engang ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 30/09-03 00:39 
Jaja, måske't dækkede selvfølgelig Xbox... Man kan få PSX-convertere til "alt". Tror jeg ;)

Jeg er også for standardvåben, BTW.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 30/09-03 07:35 
Jeg kunne måske godt komme til Silkeborg hvis det bliver 11. Oktober, ellers har jeg nok desværre ikke tid.

Der findes da ikke Gamecube converters til Xbox. Eller gør der?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 30/09-03 07:45 
Silkeborg: Top Nice......
De 2 andre: nej tak...
Sælg mig en Xbox =)
AndyAndySkrevet 30/09-03 07:50 
Silkeborg: nææææææ...
De 2 andre: weeeeeeeeeeeeeeeee!!! yahooo!...
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
majjohamajjohaSkrevet 30/09-03 12:10 
Pieyanthikos >
Odense: OK (Så skal du også komme Matt :P)

Odense: Genialt, så kan jeg komme!
Silkeborg: Nej, desværre!
København: Ikke tale om!
olmeolmeSkrevet 01/10-03 13:05 
København: Fint
Odense: Mindre fint
Silkeborg: Kommer nok ikke
RJKRJKSkrevet 01/10-03 15:07 
Jeg har lige set at GameReactor skulle stå bag et DM i Soul Calibur II i oktober (i København, går jeg ud fra).

Nogen der kan fortælle mere om det - jeg kan ikke finde info på deres side.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 01/10-03 21:11 
Hvis det blev afholdt i kbh. ville jeg nok finde på at kigge forbi, og evt. blive ydmyget i SC2.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/10-03 11:52 
Er i kommet frem til noget?
Jeg mener med tid og sted, og om det evt afholdes alligevel?
Spiller nu: Phantasy Star IV
55 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig