X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Castlevania: Aria Of Sorrow (GBA) 100 %


Svar
D.B.M.D.B.M.Skrevet 29/09-03 18:21 
Jeg har nu gennemført 99,0 % af spillet og slået slutbossen og kan bare ikke finde den sidste 1 % som jeg mangler :o(

Er der nogen herinde, der har gennemført spillet med 100 %, har været i samme situation eller måske kan hjælpe mig?
MarcusMarcusSkrevet 29/09-03 20:04, rettet 29/09-03 20:07 
Jeg har :) --hmmm har du nogle uudforskede rum du ikke ved hvordan du kommer ind i? Eller er det et hemmeligt rum?

Desuden har jeg alle sjæle også....er Castlevania fan og mangler kun 3 for at serien er komplet :)

EDIT: Hvis det er et hemmeligt rum har jeg jo svært ved at hjælpe dig, så er det bare at lede....men skaf eventuelt sjælen fra "Peping Eye" det afslører hemmelige rum ved at der så kommer cirkulære bølger ud fra vægge der kan ødelægges....
SumezSumezSkrevet 29/09-03 20:52 
Det er faktisk meget indlysende hvor de hemmelige rum er, hvis du kigger på kortet.

Mysterious >
Desuden har jeg alle sjæle også....er Castlevania fan og mangler kun 3 for at serien er komplet :)

Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal have GB spillene, eller om det er blasfemi at eje dem (kan ikke fordrage dem)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MarcusMarcusSkrevet 29/09-03 21:02 
Ja, ok, når man har Castle map 1, 2 & 3 har man alt.....alternativt skal man lede.....hvis det er det rum helt oppe i toppen/den mørke væg du mangler kan jeg godt forklare hvordan

Sumez>> Tjah, det bestemmer du selv :) Går efter den komplette samling selvom Haunted Castle ikke skulle være så fedt igen....men musikken er god :) Vampire Killer og Dracula X har jeg ikke prøvet.....

Synes nu de 3 GBA spil er fede nok :) Vil nok placere dem sådan: COTM, AOS, HOD :)....hvad kan du ikke li' ved dem? Jeg synes det er fedt at de er begyndt på GBA spil da jeg godt kunne lide SNES & NES titlerne så jeg foretrækker forholdvis simpel 2d grafik :)

Men det næste CV spil bliver også 3d :(----dog er CV 64 & Legacy ok, men ikke noget specielt....
RJKRJKSkrevet 29/09-03 21:26, rettet 29/09-03 21:27 
Nu snakker Sumez jo nok lige om GB-spillene og ikke GBA-spillene. Jeg tror nok lige, at han har spillet CotM, AoS og HoD...

Faktisk tror jeg Sumez er OK inde i Castlevania-serien...

Det er jeg faktisk ret sikker på... ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
D.B.M.D.B.M.Skrevet 29/09-03 23:05 
Jeg kan umiddelbart ikke se nogen skjulte rum på mit kort og jeg har snart været rundt over det hele flere gange, men jeg har kun ca. 40 % af sjælene! Nu må vi se om jeg gider at spille det mere. Jeg har det sådan lidt med spil, som jeg har gennemført, dem får jeg ikke rigtig spillet mere, så det skal måske snart sælges. Men under alle omstændigheder synes jeg, at det var et rigtig fedt spil, som virkelig fangede mig og hjalp mig godt igennem et par dage i sengen med forkølelse ;o)
SumezSumezSkrevet 29/09-03 23:08 
Rune har selvfølgelig ret i at det er GB-spillene jeg snakker om, og ikke GBA-spillene.

Mysterious >
Går efter den komplette samling selvom Haunted Castle ikke skulle være så fedt igen....men musikken er god :)

Det er ikke vildt fedt, men ville da gå an hvis det ikke var sindssygt svært. Det er desværre ikke småpenge det går for på eBay.

Vampire Killer og Dracula X har jeg ikke prøvet.....

Var det ikke dig, der havde en TurboGrafx-16 med Super cd-rom? Det er da en skændsel ikke at spille Dracula X så.

Men det næste CV spil bliver også 3d :(----dog er CV 64 & Legacy ok, men ikke noget specielt....

Hvorvidt N64 spillene var gode må du nok hellere diskutere med SkyblazeR om :)
Det nye CV skulle efter sigende være utroligt fedt. Som SotN i 3D, uden det går ud over spillet. Dog med færre RPG elementer, hvilket også er helt ok, jf. Dracula X. Og så kommer det næste måned. Jeg skal klart have det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 30/09-03 00:16, rettet 30/09-03 00:17 
Er enig i at det første GB Castlevania stinker gevaldigt, men toeren er en HELT anden snak.
SumezSumezSkrevet 30/09-03 02:05 
Indrømmet, 2'erne er ikke så slem. Den kunne jeg godt finde på at købe. Men Legends kan jeg bestemt ikke lide! Musikken i det er til gengæld ret fed for et GB-spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MarcusMarcusSkrevet 30/09-03 07:42 
Jeg mente heller ikke han ikke skulle være inde i det....GB spillene....hmm ja lidt kedelige er de vel....Adventure synes jeg er det værste....ved ikke helt med Belmonts Revenge eller Legends...synes begge er fede nok......

Ja, det er lidt irriterende jeg ikke har Dracula X men det er bare lidt for dyrt....Vampire Killer skal jeg nok få skaffet....
MarcusMarcusSkrevet 30/09-03 07:44 
DBM>> Hvis du allerede har Castle map 1 og 2 så kan nummer 3 købes....hvem var den sidste boss? Graham? Hvis du vil sælge det hvor meget vil du så have for det?
D.B.M.D.B.M.Skrevet 30/09-03 08:39, rettet 30/09-03 08:43 
Jeg har fundet alle 3 Castle Maps og kan ikke se nogen steder på kortet hvor jeg ikke har været! Den sidste boss var "slottet" - altså den onde sjæl i slottet, som jeg slog ved tredje forsøg. Den var ikke særlig svær, men jeg havde så også købt rigeligt med ekstra potions osv. Herefter blev min karakter Soma sig selv igen og slottet forsvandt/blev pulveriseret. Nu kan jeg spille spillet i "Boss Mode" hvor man skal spille mod alle bosserne (én efter én) og jeg kan spille med Julius, men jeg tror ikke, at det er nok til, at holde mig fanget på samme måde som selve spillet gjorde ;o)

Når det skal sælges, og det skal det nok snart, havde jeg nok forestillet mig ca. 250 kr. incl. porto. Jeg er klar over, at man nogen steder på nettet kan købe det nyt til ca. samme pris, men da det ikke er mere end 2-3 uger gammelt og købt i Toys'R'Us til over 400 kr. (Jeg havde et tilgodebevis jeg skulle have brugt!) vil jeg helst ikke sælge det for mindre. Æske og manual medfølger selvfølgelig og alt er desuden helt som nyt.
SumezSumezSkrevet 30/09-03 09:14, rettet 30/09-03 09:14 
Mysterious >
Ja, det er lidt irriterende jeg ikke har Dracula X men det er bare lidt for dyrt....Vampire Killer skal jeg nok få skaffet....

Sidst jeg checkede Vampire Killer (hvilket er nogen tid siden efterhånden) røg det for over $50 på eBay. Jeg kan klart anbefale at betale det dobbelte for Dracula X i stedet, da det er noget af det bedste CastleVania, der er lavet.

DBM, har du prøvet at tjekke et kort på GameFAQs?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
D.B.M.D.B.M.Skrevet 30/09-03 09:34 
Go' ide - jeg havde ikke regnet med at finde noget jeg kunne bruge til noget, men jeg fandt lige et rigtig godt kort, som jeg lige skal have kigget grundigt igennem når jeg kommer hjem fra arbejde idag. Så må jeg lige se om jeg kan finde den 1 % jeg mangler!

Link...
D.B.M.D.B.M.Skrevet 30/09-03 09:37, rettet 30/09-03 09:44 
Hvilket våben er iøvrigt det kraftigste?

Jeg har lige fundet "Claimh Solais" og det er det kraftigste jeg har.

Edit: Prøv lige at tjek denne side her. De har fundet en fejl i spillet, så man kan få over 100 % !!!

Link...
SumezSumezSkrevet 30/09-03 11:09 
Valmanway må siges at være det bedste, pga. sværdets hastighed og det faktum at man kan bevæge sig mens man bruger det. Death's Sickle er dog foretrukkent til "soul hunting", og Positron Riffle er bare generelt sej, og har en lang distance ;)

Chaos Ring og Mandragora er dog en kombination, der ikke må undervurderes.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MarcusMarcusSkrevet 30/09-03 13:28, rettet 01/10-03 15:41 
Jeg bruger også Claimh Soleis og kan bedre li' det end Valmanway....hopper og slår med det for det meste....så kan man stadig bevæge sig og radius'n man slår med er stor.....ellers bruger jeg ofte Positron Rifle også...og har brugt Sickle til Soul Hunting også.....den mandragora sjæl var svær at få!.....ellers må du vel bare ud at lede efter hemmelige steder.....
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig