X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Hvad kom ind ad døren i dag?


Reply
enfenenfenSkrevet 29/09-03 17:26, rettet 29/09-03 17:42 
Inspireret af en lignende tråd på dahf.dk - Dansk Hjemmebio Forum - vælger jeg at starte denne tråd.

Det gælder bare om, at fortælle hvad du købte idag. Spil, HIFI, film eller andet hardware/software. Mad, drikkervarer osv., er vi ikke interesseret i :)

Jeg synes det kunne være sjovt.

Tråden skal kun handle om ovenstående.

Da ... Se hele indlægget
What is the Matrix?
Reply
SumezSumezSkrevet 27/04-16 11:13 
Damn, havde helt overset den. De sendte mig en bog sidste uge, og burde da have bestilt den med. Det er virkelig en lækker samling.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 27/04-16 11:24 
Ja nydeligt lavet :)

Super Famicom Box Art Collection og A Gremlin In The Works bøgerne bliver også snart bestilt herfra. Begge udkommer i maj.
SumezSumezSkrevet 27/04-16 11:26 
Det er Super Famicom bogen de sendte mig sidste uge, så den må være udkommet :) Men den står ganske rigtigt stadig som preorder ja.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 27/04-16 11:30, rettet 27/04-16 11:31 
Fedt! Har lige lavet en bestilling på den nu, så må vi se om den også sendes snart ;)

Nøjes dog med den alm. hardback - dobbelt pris for en kasse er liiiiige i overkanten imo.
SumezSumezSkrevet 27/04-16 11:35, rettet 27/04-16 11:36 
Jeg forstår heller ikke den kasse. Jeg synes ikke artworket var særlig pænt, og på ingen måder i samme ånd som de japanske cover arts, bogen omhandler. Til gengæld er bogens eget cover rigtig pænt og stilrent, standard for BitmapBooks.
Det er også bare ligegyldig fluff, som ville fylde forfærdeligt og gøre det umuligt at have bogen stående i min reol.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 27/04-16 11:39 
Enig :)
RJKRJKSkrevet 27/04-16 14:00 
Er det noget der er lavet i samarbejde med rettighedshaverne/kunstnerne?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 27/04-16 14:08 
Gætter på at de satser på noget "fair use" behandling. Om det er fair use mere eller mindre direkte at tjene penge på andres artwork er måske lidt tvivlsomt, men jeg tror det er rimelig usandsynligt at nogen lægger sag an imod dem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 27/04-16 14:18, rettet 27/04-16 14:18 
Fair use kræver vel at det kun bruges til illustration, ligesom citationsretten. Hvis der er tale om hovedindholdet, som man må formode af en art book, så er der da ingen tvivl om, at det falder udenfor.

Men det må de jo rode med. Jeg har bare ingen interesse for det, hvis det ikke er licenseret, og dermed reelt er ulovligt - og så har vi jo også et regelsæt om den slags :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 27/04-16 14:21, rettet 27/04-16 14:24 
Jaeh, det er jo ikke mig der udgiver bogen, jeg gætter bare. Fik dog lige læst mig til at de havde en Kickstarter som vistnok blev annulleret pga. issues med rettighederne. Hvordan de så sidenhen er kommet ud over det kan jeg ikke lige opsnuse.

edit: Der står lidt om det her
https://www.kickstarter.com/projects/superfamicomguy/super-famicom-the-box-art-collection/posts/971826
Dog ikke rigtig noget om hvordan det blev afklaret efterfølgende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 02/05-16 17:16, rettet 02/05-16 18:46 
Helt overflødigt, da jeg næsten ikke har brugt min DS Lite, men den lokale Fona var stort set tom bortset fra sådan en enkelt en her. Det blev 715 inkl. oplader, og jeg er ikke sikker på, hvor billigt, det egentlig er.

Som sagt var stort set alt væk, men de har masser af Wiimotes endnu.

Hvad kom ind ad døren i dag?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 02/05-16 18:36 
Det er vildt billigt. Konsollen alene ligger på ca. Det dobbelte.
WonderboyWonderboySkrevet 02/05-16 18:42 
De havde også en Nintendo ds ude i Rosengårdcentret i en fed pakke kan ikke lige huske hvilken den var, men var desværre væk :-)
I love monster land
OdinOdinSkrevet 02/05-16 19:02, rettet 02/05-16 19:03 
Ikke forstået. Du så en DS-pakke i Rosengårdcentret, der var væk?
WehnerWehnerSkrevet 02/05-16 19:06 
Yesterday, upon the stair,
I met a man who wasn't there.
He wasn't there again today,
I wish, I wish he'd go away...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OdinOdinSkrevet 02/05-16 19:07 
\o/
I salute you, sir.
Captain NCaptain NSkrevet 02/05-16 22:57 
Fik endelig mit Bubble Bobble til Game Gear idag med posten. Et spil jeg længe har søgt da den sjældent er til salg på nettet i æske og det hele.
Så er det bare Bubble Symphony jeg ska' ha fingre i og så er jeg nogenlunde dækket med Bubble Bobble.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SumezSumezSkrevet 03/05-16 00:13 
Det er satme også et godt spil Symphony altså.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Captain NCaptain NSkrevet 03/05-16 08:17 
Det er det. Anede faktisk ikke at den fandtes før for llidt måneder siden. Havde altid bare troet at det eneste Bubble Bobble spil til Saturn var det samme som den til PS1.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
NinjaCoolNinjaCoolSkrevet 03/05-16 16:25, rettet 23/06-18 15:24 
Streets of Rage 2 LE Vinyl
Hvad kom ind ad døren i dag?
Back: http://tinyurl.com/hyuc2eh / Art Prints: http://tinyurl.com/jm874s5 / http://tinyurl.com/z8wx4t2
Youtube: http://tinyurl.com/jlxkmlm
Så kom endeligt en af de bedste retro soundtracks på vinyl! :)
SumezSumezSkrevet 03/05-16 19:48 
Min blev først sendt i nat. Er rimelig skuffet når de lovede shipping i april :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NinjaCoolNinjaCoolSkrevet 03/05-16 20:57 
Ja de er igen blevet oversvømmet med ordre som det skete med deres duel SOR1/Shenmue udgivelse.
WehnerWehnerSkrevet 04/05-16 16:50 
Zelda: A Link Between Worlds
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 04/05-16 17:11 
Hvad kom ind ad døren i dag?

Lidt old school fund.

Elsker Green Beret box art, og The Dig stod nede hos Ruben & Bobbi og skinnede så flot...
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 04/05-16 18:29 
The Dig... Kan huske, at jeg flere gange læste om det, men min pc kunne simpelthen ikke trække det. Det kan den nok i dag, men spørgsmålet er, om det kan spilles uden nostalgi.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/05-16 20:31 
Det kan det! Jeg spillede det selv første gang for et par år siden, og var alligevel okay imponeret over det. Enormt stemningsfuldt og "seriøst" + en fin historie. Det har dog en del af den slags puzzles, der gør, at man må se sig selv snyde lidt og skele til en guide på nettet i ny og næ, hvis ikke éns hoved skal eksplodere.
AV Intelligent Terminal
WehnerWehnerSkrevet 04/05-16 20:55 
Det gør ikke noget. Det hører lidt med.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 04/05-16 23:45 
Oprindeligt var (så vidt jeg læste) The Dig et manuskript til en film, produceret af Spielberg, som man vurderede ville være for dyr at producere. Så man anvendte i stedet Lucas Arts til at lave et spil over manuskriptet. Alene den baggrundshistorie er ret så unik. Mere seriøst end andre Lucas Arts spil, hvilket sikkert også hænger sammen med manuskriptets oprindelse.

Produktionsværdien var (dengang) state of the art, men ja - jeg fik også kun gennemført det med kyndig assistance fra walkthroughs.

Box art kvaliteten er awesome.
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 05/05-16 12:19 
Ja, jeg kan nemlig huske at læse om manuskriptet i Politiken, tror jeg det var.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 05/05-16 12:49 
Det var en kæmpestor del af deres markedsføringskampagne, og tror også det står i manualen og på æsken? Hvis jeg skal gætte, tror jeg umiddelbart at det Spielberg-materiale der har været brugt nok har været ret begrænset. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 09/05-16 19:17 
PS4 Uncharted Collection: special edition.

Kan ikke gøre for det ... jeg er en kæmpe Uncharted fan.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 09/05-16 20:53, rettet 09/05-16 20:53 
Arg, mega misundelig, er jeg :)

Har i en koger bestilt det til hjemmelevering, men jeg er slet ikke hjemme i morgen. Doh!
j/k
SonicSonicSkrevet 09/05-16 20:59 
Hvad kom ind ad døren i dag?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 09/05-16 22:08, rettet 09/05-16 22:09 
slk486>
Arg, mega misundelig, er jeg :)

Har i en koger bestilt det til hjemmelevering, men jeg er slet ikke hjemme i morgen. Doh!

Du misforstår. Det er ikke U4, men PS3 trilogien i special edition.

Mht U4 og de fede versioner er jeg lidt i dilemmaet. Deres collectors udgaver er simpelthen for langt ude prismæssigt, og med standard edition kan jeg lige så godt downloade.

EDIT: på den anden side... Hvis download koster 499kr og Bilka sælger retail copy for 399kr ...
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 09/05-16 22:12 
Samme prisforhold som da jeg købte Witcher 3 digitalt. Men jeg bor også i lejlighed.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/05-16 22:28 
Bank nogle reoler op på væggene :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 10/05-16 08:57, rettet 10/05-16 09:01 
millennium>
Du misforstår. Det er ikke U4, men PS3 trilogien i special edition.

Ah, my bad, men stadig misundelig :)

Og med hensyn til priser på CE'er har du helt ret. De er alt for dyre.
j/k
millenniummillenniumSkrevet 10/05-16 14:28 
Måske når forhandlerne bliver trætte af, at have de store æsker stående på lageret, kan man få dem til 50%.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 10/05-16 15:01, rettet 10/05-16 15:01 
Ja, sådan plejer det jo at være, bortset fra, når de i sjældne tilfælde bliver udsolgt fra starten :)

Turde ikke tage chancen denne gang. Desuden ville jeg personligt ikke spare særlig meget, da spillet til release + en mulig CE senere: 399,- + (1.200,- * 50%) = 999,- :D
j/k
millenniummillenniumSkrevet 13/05-16 20:15 
Old school og next gen.

Hvad kom ind ad døren i dag?
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 16/05-16 11:38 
Det er altså ikke "next gen" længere :p
j/k
millenniummillenniumSkrevet 16/05-16 12:24 
"Current gen" ... "Cutting edge" så da. :P
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 16/05-16 12:55 
U4 ligner blot next-gen ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/05-16 14:53, rettet 17/05-16 14:54 
Val-Martin-ria Chronicles Remastered (US Limited Edition). Hurray! :D

Hvad kom ind ad døren i dag?

Står bagpå at det fylder 11mb på harddisken, men i virkeligheden fylder det 30GB. Gad vide hvordan de regner den slags ud i Amerika :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 17/05-16 14:58, rettet 17/05-16 14:59 
Deres mega er da meget større end vores her i europa, så 30GB kan sagtens ligge på 11mb.
j/k
OdinOdinSkrevet 17/05-16 14:59 
Simpelt. 11 skovrummegabyte = 14.126 favne kilobits = 1.691,70 kvadrattommebytes = 561,35 fodbytes = 30,12GB (rundet ned for nemheds skyld).
BeanoBeanoSkrevet 17/05-16 15:23 
Konsolkongen>Står bagpå at det fylder 11mb på harddisken, men i virkeligheden fylder det 30GB. Gad vide hvordan de regner den slags ud i Amerika :/

Måske har de forvekslet savegame size og installation size? ;)
WehnerWehnerSkrevet 17/05-16 16:47 
Jeg købte den sidste Wiimote i Fona Aalborg på 70% i dag.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 18/05-16 17:37, rettet 18/05-16 17:38 
Hvad kom ind ad døren i dag?

Dancing Monster så så jammerligt ud at det bare måtte ejes :D

Lækker art-book fra http://www.bitmapbooks.co.uk
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/05-16 17:44 
Min EU version af Valkyria kom ikke i dag :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Username
Password
Remember me