X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Hvad kom ind ad døren i dag?


Reply
enfenenfenSkrevet 29/09-03 17:26, rettet 29/09-03 17:42 
Inspireret af en lignende tråd på dahf.dk - Dansk Hjemmebio Forum - vælger jeg at starte denne tråd.

Det gælder bare om, at fortælle hvad du købte idag. Spil, HIFI, film eller andet hardware/software. Mad, drikkervarer osv., er vi ikke interesseret i :)

Jeg synes det kunne være sjovt.

Tråden skal kun handle om ovenstående.

Da ... Se hele indlægget
What is the Matrix?
Reply
Mes1983Mes1983Skrevet 11/02-16 14:00, rettet 11/02-16 14:05 
Det er dælme heller ikke ret tit det sker. Udover en Super Nintendo tror jeg ikke jeg har fundet andet, der var værd at gå efter dernede. Men kigger nu alligevel ind en gang i mellem - det kunne jo være...;-)

Og det er jo dejligt når det sker. Til gengæld har I butikker som Roben og Bobby, det har vi ikke lige heromkring.
millenniummillenniumSkrevet 12/02-16 19:24 
En vakuum pakket special edition. I webhallen for 189kr (den sidste på lager)

Hvad kom ind ad døren i dag?
The medium is the message.
NinjaCoolNinjaCoolSkrevet 12/02-16 20:12, rettet 23/06-18 15:25 
Axiom Verge LE Vinyl
Hvad kom ind ad døren i dag?
Back: http://tinyurl.com/j73l7p3 / Vinyl: http://tinyurl.com/h5nxvds

Musikken er en energisk mørk chiptune affære der tager dig ind i spillets scifi verden med inspiration fra de klassiske Metroid spil.

Youtube: http://tinyurl.com/zqf4rqy
SumezSumezSkrevet 12/02-16 20:14 
Soundtracket er klart noget af det bedste ved det spil :) På godt og ondt...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 14/02-16 11:04 
Livet er underligt. Troede ikke jeg skulle have flere PS4 spil i denne måned, men så...

Hvad kom ind ad døren i dag?
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 18/02-16 19:32 
Limbo - Special edition. (Win/Mac). Med 3D briller.

Det er jo dansk kultur kanon, så må hellere eje en fysisk udgave.
The medium is the message.
The DaneThe DaneSkrevet 23/02-16 23:20 
Endnu en omkrævning om import ... kan ordnes mht lootcrate, men irriterende når det sker når man vinder ting i konkurrencer.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
millenniummillenniumSkrevet 23/02-16 23:28 
Ekstra PS4 controller og Star Wars Battlefront.

Tak til Webhallen for de gode priser. Når man alligevel bor i Kbh, er det egentlig en god spil-pusher.

Så kan jeg klare mig lidt igen.
The medium is the message.
dRxLdRxLSkrevet 26/02-16 12:43 
Egentlig i går, men var alt for håndværkertravl til at få det skrevet:

610 meter utp installationskabel
26 ports PoE switche
murerspand
50 meter 32 mm flexrør
50 meter 25 mm flexrør
12 fuga 1.5 enheds indmuringsbokse
600mm langt 25 mm diameter SDS murbor
450 mm langt 10 mm diameter SDS murbor
22 mm diameter 400 mm langt træbor
SDS mur mejsel sæt i 3 dele
arbejdshandsker
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
EltanEltanSkrevet 26/02-16 17:02 
Så er hjelmen ankommet, så mangler jeg blot cykel, svømmedragt og sko ;)


Link...
XiwanaXiwanaSkrevet 27/02-16 16:18 
Det er da også det mærkeligste skrammel man kommer hjem fra loppetur på Amager.
Så blev jeg åbenbart også C64-ejer.
Hvad kom ind ad døren i dag?
[inspirational quote here]
Soren47Soren47Skrevet 27/02-16 16:56 
Åh, glæder mig altså også til at finde en billigt igen.
Jeg gider altså virkelig ikke at give 1000 kr + for én..
slk486slk486Skrevet 27/02-16 19:28, rettet 27/02-16 19:29 
Tror jeg har en ekstra C'er liggende, men den har vist ingen SID chip i, så den skal du source ved siden af :/
j/k
millenniummillenniumSkrevet 27/02-16 20:34, rettet 27/02-16 20:36 
Wow, tillykke. Det er dælme sjældent jeg finder retro-games på københavns loppemarkeder, og hvis jeg finder noget, så vil sælgeren ofte have en halv guldgris for varen.

Var det er organiseret loppemarked eller et tilfældig boligblok-loppemarked?

Hvis nogen ønsker sig en C64, så prøv Commodore-facebook grupperne. Der er ofte hardware samlere som en gang i mellem må luge lidt ud i depotet.
The medium is the message.
Soren47Soren47Skrevet 27/02-16 21:55 
Jeg ved ikke engang hvad en SID chip er :D

Ok, må jeg kigge på - Ikke at jeg har plads :b

Jeg har heller intet fundet på københavnske loppemarkeder. Man skal ud på landet eller i provinsen!
XiwanaXiwanaSkrevet 27/02-16 22:34, rettet 27/02-16 22:35 
millennium>
Var det er organiseret loppemarked eller et tilfældig boligblok-loppemarked?

Kæmpestort loppemarked i Bellacenter.
Sælger havde vist en lille fornemmelse af, hvad konsollen var værd. Men fordi der ikke medfulgte AV-kabel eller spil, kunne han ikke teste den. Kassetteafspilleren har da også set bedre dage (jeg fandt en stor forstenet edderkop inden i, urgh).
Anyways: han lagde ud med 300,-. Men jeg insisterede på det halve, da den jo var købt som beset - og fik den da også til den pris. Heldigvis lader den til at funke (den lyser i al fald op, når jeg sætter strøm til). Men den endelige test må vente et par uger, indtil kabel og spil kommer med posten.

Forresten: ka' det virkelig passe, at man ikke kan købe International Karate eller IK+ for en billig penge?
[inspirational quote here]
millenniummillenniumSkrevet 28/02-16 07:51, rettet 28/02-16 07:54 
God pris alligevel. Jeg købte først en falmet C64, testet og med udstyr, i DBA for 600kr. Det var cirka et år siden, og derefter er der blevet lidt længere mellem snapsene IMO. I foråret fandt jeg så en C64 mint condition med udstyr også i mint. Der måtte jeg lægge 800kr, men kunne ikke lade være. Der er dog jævnligt auktioner på Commodore-FB-grupperne i Danmark.

I sommers så jeg en nikotin-gul C64 på et loppemarked i Kbh, og sælgeren troede virkelig det var et retro-guldæg, så han ville have over 1.000kr for den. Ha, tale om selvbedrag. Gamle konsoller er attraktive, men ikke SÅ attraktive. :)

IK+ er vildt svært at skaffe og pisse dyr. Men International Karate er lettere at finde. Har selv en og betalte ikke særligt meget.
The medium is the message.
--Skrevet 28/02-16 10:46 
Fik denne C128 for en 100 kr. på genbrugs / affaldsstationen for et par mdr. siden. Synes det var en fin deal.

Hvad kom ind ad døren i dag?

Ifm. at vi lige har købt hus, lagde jeg mærke til 1 (måske 2?) C64´ere, som stod på hylden i garagen i original emballage. Dem har sælger lovet at lade stå til mig :)

Udover det, har en en C64, som jeg for ~1-2 år siden fik kvit og frit af den gode TeddyBoyBlue :)

Så det er bare med at afvente. Lige pludselig finder man en god deal uden at lede efter det :D
Spiller nu: Animal Soccer World
millenniummillenniumSkrevet 28/02-16 17:21 
Og nu vi er ved C64....

Hvad der rent faktisk kom ind af døren i dag. 3x affektionsværdi....

Hvad kom ind ad døren i dag?
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 03/03-16 21:21 
40" Samsung smart tv (og tak til dchang for linket, der sparede mig 1000,-). Købt i Power og forsinket flere gange, men det endte med at komme. Mit første smart :) Det går fremad med udskiftning af tingene.

1̶.̶ ̶i̶P̶h̶o̶n̶e̶
2̶.̶ ̶i̶P̶a̶d̶
3̶.̶ ̶t̶v̶
4. pc
5. laptop
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dchangdchangSkrevet 03/03-16 22:13 
Var så lidt. :-) Overvejer det til svigermor, hun vil have noget større end 32". Formoder du er meget tilfreds?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
WehnerWehnerSkrevet 03/03-16 23:01 
Indtil videre ja, selvom jeg kun har set på det en times tid, og jeg er slet ikke begyndt at se på filtre osv. Det gik let med opsætning (Stofa), og hvis man kommer fra et normalt tv, er der et ton features. Alene det, at man lige kan smutte på youtube på det, er rigtig godt.

Derudover vil jeg sige, at det er et meget flot og elegant tv. Kanten rundt om skærmen er yderst smal, og det ser knaldgodt ud.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
QQSkrevet 07/03-16 15:00 
Netop hentet denne flok i den store Bic Camera i Shinjuku (Tokyo ICYMI).

Hvad kom ind ad døren i dag?

Jeg er sikker på at der sidder flere af jer og himler med øjnene over, at jeg ikke hiver noget mere spændende med hjem ;) Har skam været i Akihabara (Super Potato med mere), men samler ikke rigtig på lige den slags. Heldigvis, for det er eddermame et slaraffenland og jeg må da også indrømme, at det kriblede i fingrene. Der er noget helt særligt ved japanske æsker og japan-eksklusive konsol- og cartridgedesign, det må jeg sige.

Besøgte også Nakano Broadway og det kan anbefales - billigt upoleret alternativ til det meste i Akihabara.

Og så fik jeg da også lige en 24" Dell S2415 ind ad døren forleden inden jeg tog afsted. Sovs!
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
Mes1983Mes1983Skrevet 07/03-16 16:30, rettet 07/03-16 16:30 
Hvor fedt! Jeg gad helt vildt godt til Japan, ikke mindst for at få fingre i en PC Engine og lidt spil. Den maskine har altid fascineret mig, ikke mindst pga den lille størrelse.
millenniummillenniumSkrevet 09/03-16 17:32 
Alt den snak om Max Headroom (i dumme tråden), fik mig til at bestille denne...

Hvad kom ind ad døren i dag?
The medium is the message.
OdinOdinSkrevet 09/03-16 18:32, rettet 09/03-16 18:34 
Heheh. Godt scoret. Jeg har altid elsket soundtracket af David Whittaker, og tror faktisk jeg loadede spillet op mere for dét end for gameplayet. ^_^

Hvor stor er den clamshell i øvrigt? Det er svært at lure uden noget genkendeligt som størrelsesreference.
millenniummillenniumSkrevet 09/03-16 19:16, rettet 09/03-16 22:47 
Overraskende stor clamcase. Stor nok til at indeholde en floppy.

Men spillet var jo udviklet på et par måneder (på spectrum) og konverteret på et par uger. Så det ligner et klassisk eksempel på et licens spil der er presset ud i butikkerne. Ikke desto mindre, stadig et sjovt ejerskab.

Og der er piv billigt. Kan købes for under en 50'er
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 22/03-16 11:56 
Skøre kugler, Apocalypto - The video game og forskud på sommeren...

Hvad kom ind ad døren i dag?
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 26/03-16 11:58 
Var forbi Fona i Amager Centeret, som havde 40% på spil. Fandt Shovel Knight og Trails Fusion Awesome edition (PS4).
The medium is the message.
WonderboyWonderboySkrevet 31/03-16 21:19, rettet 31/03-16 21:21 
Hej kom der lige lidt ind af døren igen.

Call Of Duty 3 (PS2)

Formula One 06 (PS2)

FIFA 11 (PS2)

Lego Batman: The Videogame (PS2)

Rugby 2004 (PS2)

Virtua Cop: Elite Edition (PS2)

FIFA 07 (PS2)

Lego Star Wars (PS2)

Ice Age 2: The Meltdown (PS2)

Lego Indiana Jones: The Original Adventures (PS2)

Incredibles, The (PS2)

Lego Batman: The Videogame (PS2)

WWE SmackDown! Vs. Raw 2008 (PS2)

2 stk PSX

3 stk PSX Controller

2 stk PSX MemoryCard

Bratz Ponyz 2 (NDS)

Pawly Pets: My Pet Hotel (NDS)

Bratz Kidz (NDS)

FIFA 08 (PSP)

Nintendo DS Lite (NDS) Sort

Nintendo DSi (NDS) Hvid

Game Boy Pocket [Blue] (GB)

Star Wars: The Clone Wars: Republic Heroes (NDS)

Wii Sports Resort (WII)

Pirates Of The Caribbean At Worlds End (LCD)

Ghostbusters 2 Micro Games (LCD)

Commodore 64C (C64)

PSU (C64)

H.A.T.E. (C64)

Jet-Boys (C64)

Båndstation (C64)

Sudoku (LCD)
Det var man kunne få for 100,- :-)
I love monster land
millenniummillenniumSkrevet 03/04-16 13:44 
Hvad kom ind ad døren i dag?

Fik et godt tilbud.

Egentlig var jeg mest interesseret i de store Infocom udgaver med alle feelies, men Amiga-udgivelserne er også lidt cool.
The medium is the message.
WonderboyWonderboySkrevet 03/04-16 17:03 
De er da dyre er de ikke?.
I love monster land
millenniummillenniumSkrevet 03/04-16 17:44 
En stor box udgave med alle feelies ligger på omtrent 400-500kr. Disse Amiga versioner ligger på omkring en hund.
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 05/04-16 13:45 
Quantum Break med steelcase + kode til Alan Wake og Alan Wake American Nightmare.
Hvad kom ind ad døren i dag?
EltanEltanSkrevet 10/04-16 14:07 
Zipp Vuka Bull Carbon
Shimano Di2 Ultegra forskifter og bagskifter
Shimano Di2 junction boks B

Forhåbentlig kommer resten af delene til mit Di2 project i næste uge :)

http://bike.shimano.com/content/sac-bike/en/home/components11/road/ultegra-di21.html


Link...
XiwanaXiwanaSkrevet 12/04-16 19:50 
Biografversionen af Hobbitten 3 var godt nok noget undervældende. Men til den pris, ku' jeg altså ikke la' vær'.
Hvad kom ind ad døren i dag?
[inspirational quote here]
SumezSumezSkrevet 12/04-16 20:31 
Fedt at Dark Souls III allerede har fået en pris
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/04-16 20:42 
Det er også fedt at PEGI ikke var nok denne gang :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 12/04-16 21:27 
I det mindste sender det ikke blandede signaler om hvem der ikke må spille spillet
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/04-16 21:32 
Det er sådan noget der bør være op til et barns forældre og ikke en mærkning på et cover. Jeg har flere gange set PEGI ramme way off. F.eks. smide et "Fear"-symbol på coveret til Sim City og hvad ved jeg :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 13/04-16 06:38, rettet 13/04-16 06:38 
Børns forældre ved nada, og ofte bliver børnenes bedsteforældre sendt i Bilka for at købe Call of Duty til deres 9årige barnebarns julegave.

En _anvisende_ aldersmærkning er IMO i orden. At aldersmærkningen så nogle gange rammer for forkert, er problemet.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 13/04-16 08:34 
Mine børn skal helst spille Dark Souls fra 4-5 års alderen
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 13/04-16 08:39 
Hvilken PEGI rating har Candy Crush Saga?

Rating: NFA (Not for anyone)?
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 13/04-16 19:15 
Der kom lidt C64 kræs ind af døren......

Hvad kom ind ad døren i dag?
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 16/04-16 12:51, rettet 16/04-16 12:54 
Hvad kom ind ad døren i dag?

Ikke mindre end to computere, der har stået på posthuset i en uge og ventet, mens jeg var i London.

Den stationære er sådan en her + 3TB harddisk:

https://www.mm-vision.dk/vision-game-green-silent-pc

Derudover kan denne her på tilbud til 2800,- i sidste weekend. Jeg valgte den pga. skærmens høje opløsning - og den billige pris:

https://www.power.dk/pc-og-tilbehor/barbare-computere/barbar-pc/asus-r517sa-dm055t-156-barbar-bla/p-254063/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 19/04-16 18:10 
Hvad kom ind ad døren i dag?

It really ties the room together.
JmogJmogSkrevet 22/04-16 17:24 
Min chef havde fornyligt ryddet op derhjemme i spil hans drenge var vokset fra, fordi de kun gider PS4 nu, så jeg fik lige nogle gaver:

Tetris (Gameboy)
Pokemon (Gameboy)
Fire Emblem: The Sacred Stones (GBA)
Gran Turismo 5 (PS3)
Black Ops 3 (PS3)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/04-16 19:44 
Fedt med Fire Emblem :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 22/04-16 21:20 
Lige det har jeg faktisk i forvejen. Tetris er egentlig det jeg er allermest begejstret for at have fået. Husker stadig den dag jeg prøvede det første gang på en demostander i Toys'RUs i Glostrup. Et håndholdt konsolspil. Godt nok ingen farver, men jeg var vildt imponeret. Mine forældre måtte hale mig væk ellers havde jeg stået der resten af dagen.
BeanoBeanoSkrevet 27/04-16 11:06, rettet 27/04-16 11:07 
ARTCADE. Flot hardback artbook med arcade artwork.

Hvad kom ind ad døren i dag?
Hvad kom ind ad døren i dag? Hvad kom ind ad døren i dag? Hvad kom ind ad døren i dag?
Hvad kom ind ad døren i dag? Hvad kom ind ad døren i dag? Hvad kom ind ad døren i dag?

Kan købes her: http://www.bitmapbooks.co.uk
Login for at besvare
Username
Password
Remember me