X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad kom ind ad døren i dag?


Svar
enfenenfenSkrevet 29/09-03 17:26, rettet 29/09-03 17:42 
Inspireret af en lignende tråd på dahf.dk - Dansk Hjemmebio Forum - vælger jeg at starte denne tråd.

Det gælder bare om, at fortælle hvad du købte idag. Spil, HIFI, film eller andet hardware/software. Mad, drikkervarer osv., er vi ikke interesseret i :)

Jeg synes det kunne være sjovt.

Tråden skal kun handle om ovenstående.

Da det er mig, som har... Se hele indlægget
What is the Matrix?
Svar
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/04-15 23:25 
Konsolkongen>
Sweet! Jeg har en en 701A++, det er vel den samme bare med loddekolbe?

Så vidt jeg kan se, ja :)
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/04-15 23:40, rettet 12/04-15 23:41 
Den skal du nok blive glad for :)

Neros>
Kunne man ikke gøre et eller andet for at afstive heatsinken, så den ikke kan rokke sig?
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/04-15 00:08 
Mere kølepasta på til den bliver siddende! :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/04-15 00:29, rettet 13/04-15 00:30 
Yeah! Min egen computer har slet ikke nogen CPU-køler. Det er bare halvanden liter kølepasta smurt ud over bundkortet, så spredes varmen fint over et større område, og passiv køling = mindre støj.

Mit grafikkort har dog stadig køleren monteret, jeg er jo ikke idiot :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 13/04-15 08:46 
KillerBean2>
En AOYUE Int 474A++ afloddestation. Så skal der suges! :D

Sejt! Har selv den gamle version af AOYUE Int 474A+ og er godt tilfreds med den };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
The DaneThe DaneSkrevet 13/04-15 16:47 
Ny stol, men problemer med gaspedalen :( eller noget jeg har samlet forkert. :p
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
PapandPapandSkrevet 13/04-15 18:13 
Det skulle vel aldrig være en AK Racing Chair? I så fald har du så husket at fjerne den røde dut, som sidder oven på selve gastingen? Hvis du gjorde samme fejl som mig, så kan stolen i øvrigt ikke skilles ad igen. Du kan dog med lidt held få vippet den røde dut af med en kniv.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
millenniummillenniumSkrevet 13/04-15 20:17 
Game & Watch Mickey & Donald.

Og et RGB scart til min SNES. Det var bedre. :)
The medium is the message.
The DaneThe DaneSkrevet 13/04-15 22:07, rettet 13/04-15 22:16 
Papand>
Det skulle vel aldrig være en AK Racing Chair? I så fald har du så husket at fjerne den røde dut, som sidder oven på selve gastingen? Hvis du gjorde samme fejl som mig, så kan stolen i øvrigt ikke skilles ad igen. Du kan dog med lidt held få vippet den røde dut af med en kniv.

Yup, og det var noget i den stil jeg gættede på jeg havde gjort forkert. :D

Kiggede endda instruktionerne igennem - og der står ikke et ord om at den skal fjernes forinden. Men man kan da godt tage bunden af igen, så helt svært bliver det nok ikke.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
PapandPapandSkrevet 13/04-15 22:18 
Præcis. Men finder du e-versionen af manualen på hjemmesiden, så har det selvfølgelig sit eget punkt. Da jeg så ville skille lortet ad for at fikse problemet, var det jo fuldstændig umuligt at få fra hinanden. Fik så tippet om at bruge en kniv ind gennem en af sprækkerne og det løste heldigvis problemet. Der skulle heller ikke være gået meget længere tid, før den var kastet ud af vinduet... Men lækker stol i øvrigt. :D
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
nerosnerosSkrevet 14/04-15 17:16 
Seibu Kaihatsu's: Viper Phase 1 (PCB)
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 20/04-15 21:38 
Aladdin SNES (SCN)

Endelig fik jeg den. Så står der kun CastleVania IV på min must-have-snes liste.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 21/04-15 00:20 
Xenoblade Chronicles 3DS
OdinOdinSkrevet 21/04-15 00:24, rettet 21/04-15 00:25 
millennium: Du må meget gerne dele prisen her i tråden når det lykkes. Castlevania IV er også min hvide hval, og den har været så længe på ønskelisten, at jeg simpelthen må erklære mig inhabil i forhold til at anslå en rimelig pris. Jeg oplever fra tid til anden momenter af sindsforvirring, hvor jeg pludselig tænker "1000kr.? Jamen, det virker da totalt rimeligt for en CIB-udgave", lige indtil jeg begynder at tænke på, hvad man ellers kan få til de penge.
SumezSumezSkrevet 21/04-15 01:00 
Hvad er det for en udgave af CV4 der pludselig er blevet så dyr!? PAL?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 21/04-15 08:26 
Helt almindelig PAL CIB i anstændig stand.
millenniummillenniumSkrevet 21/04-15 08:41 
Selvfølgelig nice hvis man kan være heldig at finde en PAL SCN, men så kræsen er jeg ikke. En US udgave er fint nok for mig.

Jeg går bare og venter på den rette pris det rette sted. :)
The medium is the message.
OdinOdinSkrevet 21/04-15 09:11 
SCN er mig også bedøvende ligegyldigt. Jeg tager gerne en UK-udgave. Eller for den sags skyld en amerikansk, men det ender alligevel med at blive omtrent samme pris for NTSC-udgaven når først Post Danmark er færdig med at momsificere og udskrive importbøder.
SumezSumezSkrevet 21/04-15 09:28, rettet 21/04-15 09:28 
Vildt nok at det er stedet så meget i pris. Det er helt absurd så meget NES og SNES spil er steget, og det er kun sket indenfor de sidste par år. Tror jeg gav under 100kr for mit CV4 i æske.

Men hvorfor køber I ikke bare en JAP-udgave? De er ikke særlig dyre, og så slipper I også for PAL timing.

Odin, jeg har iøvrigt fået en ny US Castlevania 3 ind ad døren, der ser ud til at være i noget pænere stand, hvis du stadig var interesseret i det spil :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 21/04-15 09:48, rettet 21/04-15 10:10 
Men hvorfor køber I ikke bare en JAP-udgave? De er ikke særlig dyre, og så slipper I også for PAL timing.

Sandt. Jeg kan dog meget godt lide mine spil engelsksprogede hvor det er muligt (ikke at det gør nogen gigantisk forskel i dette tilfælde, I know). PAL-timing er dog ikke noget problem, da min ene SNES er moddet med en 50/60Hz-switch og Castlevania ikke foretager noget boot-check.

Odin, jeg har iøvrigt fået en ny US Castlevania 3 ind ad døren, der ser ud til at være i noget pænere stand, hvis du stadig var interesseret i det spil :)

Wheee! Jamen det er jeg skam. Jeg sender dig lige en PM. ^_^
millenniummillenniumSkrevet 21/04-15 09:57 
All good thing comes to those who wait.

Jeg venter til jeg en dag står overfor en sælger som ikke har dollartegn på nethinden. :)
The medium is the message.
SonicSonicSkrevet 22/04-15 14:55 
Billet til Outline 2015.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Captain NCaptain NSkrevet 22/04-15 21:11 
Fik mig Herc's Adventures med posten her igår. Et spil jeg længe gerne har ville ha' fingrene i. Den er dog ikke så ofte på ebay.

Hvad kom ind ad døren i dag?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
OdinOdinSkrevet 22/04-15 21:44 
Avra! Må man være så fræk at spørge, hvad du måtte give for det?
SumezSumezSkrevet 22/04-15 22:42 
Er det værd at spille?? Det er et af de spil man hørte en masse om inden det udkom, men ikke har hørt ét eneste ord om siden den dag det kom på gaden, så har altid gået ud fra at det var et stort flop. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
teddyboyblueteddyboyblueSkrevet 26/04-15 17:16 
Her er lidt der er kommet ind af døren :-)

Nye indkøbs video
Youtube er min ven
BeanoBeanoSkrevet 27/04-15 14:53, rettet 27/04-15 14:53 
Commodore Amiga: a visual Commpendium (hardback) + KS bonus lir

Hvad kom ind ad døren i dag?
Hvad kom ind ad døren i dag?
FancyPantsFancyPantsSkrevet 27/04-15 15:05 
En ny dør at få ting ind ad!

Selv med et gabende hul hvor låsecylinderen skal i, trækker det mindre end fra det gamle dørparti. :!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/04-15 15:31 
Final Fight Tough og nogen underlige Famicom spil købt i sådan en last-minute eBay auktion. De var med bagsiden ud af da jeg købte dem, så jeg var ikke sikker på hvad det var, men de kostede kun 30 kr:

Hvad kom ind ad døren i dag?

Er kommet frem til at det er to RPG'er, et kort spil og en SHMUP... I det mindste er det ikke 4 travheste og mahjong spil.
SumezSumezSkrevet 27/04-15 15:39 
Melville's Flame
Haja No Fuuin

:)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/04-15 15:51 
Darkbeat>
et kort spil

Hvor kort er det? :D
AV Intelligent Terminal
NaieraNaieraSkrevet 27/04-15 15:56 
Det er en rød kælk.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/04-15 16:20 
Jeg har ikke lige haft staveren's på i dag, kan jeg godt se :D
SonicSonicSkrevet 27/04-15 16:33, rettet 27/04-15 16:37 
Fede sager Bønne :)
Jeg kan se State of the Art er med fra Spaceballs :)

http://www.pouet.net/prod.php?which=99

Edit: Og hov, ser ud til ham Vector Bob figuren kommer fra en gammel RSi demo :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 27/04-15 16:53 
Ja det er en lækker sag og fine bonus ting som f.eks. SotB soundtrack remix. Glad for jeg nuppede hardback udgaven :)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 29/04-15 16:33 
Raspberry Pi 2.
Hoid to colony C05 where the computer is...
millenniummillenniumSkrevet 29/04-15 18:33 
Tigermission til C64. Min nationalfølelse gjorde det. (Spillet er jo dansk).
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 29/04-15 22:57 
Var det noget med, at de kom til at stave missiles forkert (missils) i det spil? Jeg mindes at have læst det i Soft for mange år siden.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 29/04-15 23:33 
Der var jo ikke plads nok... ;)

Hvad kom ind ad døren i dag?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 29/04-15 23:35 
Super :) Sjovt at se det igen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 30/04-15 10:03 
millennium>
Tigermission til C64. Min nationalfølelse gjorde det. (Spillet er jo dansk).

Fedt ;) Har du også The Vikings?
millenniummillenniumSkrevet 30/04-15 11:27 
Nej, men jeg har Eagles (udgivet under Hewson). Det var også danish design. :)
The medium is the message.
OdinOdinSkrevet 30/04-15 14:24 
Hvad med Chain Reaction og Saboteur II? Begge skrevet af min gamle chef, Maz Spork, i en purung alder af bare 17 år. ^_^
dRxLdRxLSkrevet 30/04-15 14:27 
Sejt med en chef der kan kode og ikke kun flytte tal rundt i regneark :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
millenniummillenniumSkrevet 30/04-15 15:10 
Kan din chef excel...? Wow, lucky you. :-D

Vidste ikke Saboteur II havde dansk blod i bit'sne.
The medium is the message.
Mes1983Mes1983Skrevet 30/04-15 20:56, rettet 30/04-15 21:02 
Lidt fra det lokale open by night bagagerumsmarked.

Hvad kom ind ad døren i dag?

DS æskerne er tomme, men fik det hele for 44,- og har lidt Advance spil, der mangler æsker.

Hvis nogen mangler manualer til nogle af spillene, så siger I bare til:-)
JmogJmogSkrevet 01/05-15 08:13 
SVS SB-2000 subwoofer.
millenniummillenniumSkrevet 01/05-15 14:10 
Zip-stick.
The medium is the message.
Captain NCaptain NSkrevet 02/05-15 02:18 
Odin>
Avra! Må man være så fræk at spørge, hvad du måtte give for det?

Det var ikke en billig fornøjelse. Spillet kan være meget vanskeligt at finde. Selv på Ebay.
Mener jeg gav omkring £60 for det.

Sumez>
Er det værd at spille?? Det er et af de spil man hørte en masse om inden det udkom, men ikke har hørt ét eneste ord om siden den dag det kom på gaden, så har altid gået ud fra at det var et stort flop. :)

Har ikke haft mulighed for at få sat mig ned og spillet det endnu.
Hørte først om spillet fra JonTron og begyndte så at støve lidt mere info op, og endte så med at blive ret interesseret.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
nerosnerosSkrevet 03/05-15 09:41 
Mortal Kombat 3 - PS1.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig