X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad kom ind ad døren i dag?


Svar
enfenenfenSkrevet 29/09-03 17:26, rettet 29/09-03 17:42 
Inspireret af en lignende tråd på dahf.dk - Dansk Hjemmebio Forum - vælger jeg at starte denne tråd.

Det gælder bare om, at fortælle hvad du købte idag. Spil, HIFI, film eller andet hardware/software. Mad, drikkervarer osv., er vi ikke interesseret i :)

Jeg synes det kunne være sjovt.

Tråden skal kun handle om ovenstående.

Da det er mig, som har... Se hele indlægget
What is the Matrix?
Svar
spectrespectreSkrevet 09/07-14 17:27 
Zelda: Skyward Sword
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
XiwanaXiwanaSkrevet 09/07-14 17:52, rettet 09/07-14 17:54 
KillerBean2>
Haha, lille verden. Jeg tænkte nok, at det var en P:R-bruger, jeg fik solgt det til :D

Jeg havde skam også på fornemmelsen, at sælger måtte have forbindelse hertil, KB2. Kunne bare ikke lige placere navnet uden Altered Beast-avataren.
Det er nu efterhånden også et særsyn, at man finder så mange spil til en så favorabel pris på DBA. Takker mange gange for handlen!
[inspirational quote here]
nerosnerosSkrevet 09/07-14 19:53 
Død Forbindelse (PCB)
Bashful Neophyte
Mes1983Mes1983Skrevet 09/07-14 23:58 
Xiwana, Dæleme en lækker bunke spil, du har fået fra Killerbean:-)

Netop kommet ind af døren, et stk Super Everdrive.
SonicSonicSkrevet 11/07-14 09:28 
Hvad kom ind ad døren i dag?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
dchangdchangSkrevet 11/07-14 09:36 
Feeed tshirt. Hvor har du købt den?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SumezSumezSkrevet 11/07-14 09:51 
Ja superfed, den er satme også bare trollbait :P Ligner noget Yetee agtigt i designet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 11/07-14 09:53, rettet 11/07-14 09:54 
Købte den her: http://www.qwertee.com/
Deres t-shirts er desværre kun til salg i 24 timer :/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 11/07-14 10:19 
Den her er da lige til SSKT:

http://www.qwertee.com/product/martin-the-slaughtering
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WonderboyWonderboySkrevet 11/07-14 10:52 
Det ligner da ikke Zelda?.
I love monster land
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/07-14 11:32 
Nej, men det ligner Konsolkongen... Bortset fra, at alle fem dyr burde være bjørne.
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/07-14 13:30 
Haha den er fed. Det burde nu være en bjørn, en gris, Snamsen, en stor chinchilla og en bjørn igen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NinjaCoolNinjaCoolSkrevet 11/07-14 16:37, rettet 12/07-14 13:54 
Chaos Theory Remixed - Splinter Cell 3D & Grand Theft Auto III Vinyl Plader 12" (30 cm)
Hvad kom ind ad døren i dag?
Galleri: http://postimg.org/gallery/66woopuk/

Chaos Theory Remixed - The Soundtrack To Splinter Cell 3D (3DS) Vinyl
180g dobbelt vinyl album med 12 numre udgivet i 2011. Den kommer i nice 3D sleeves med tilhørende 3D briller.

Grand Theft Auto III Vinyl
En eksklusiv release i USA i 2002 som indeholder 6 tracks. Jeg mener det var en begrænset preorder bonus fra en eller flere butikker.
SonicSonicSkrevet 13/07-14 19:05 
Lidt film, og spil til knægten.

Hvad kom ind ad døren i dag?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 13/07-14 22:27 
Alle for To??? Skynd dig, der er 14 dages returret. Aflever den nu. :-P
The medium is the message.
SonicSonicSkrevet 13/07-14 22:32 
Damn! Fik at vide af flere den var god!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
WonderboyWonderboySkrevet 13/07-14 22:54, rettet 13/07-14 22:54 
Det skal jo også nok passe dem der synes den god siger det, og dem som synes det er dårlig siger den er dårlig.
I love monster land
HankyHankySkrevet 14/07-14 22:40 
Hvad kom ind ad døren i dag?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/07-14 23:00 
Har du fået et 3D TV der skal testes igennem? :)
FancyPantsFancyPantsSkrevet 14/07-14 23:04 
Buy ALL the THREE DEE!

Jeg burde også få købt nogle 3D BD film... Har kun leget med ICO og lidt af 3D udvalget på Netflix :c
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
HankyHankySkrevet 14/07-14 23:09, rettet 14/07-14 23:10 
Darkbeat>
Har du fået et 3D TV der skal testes igennem? :)

Det kan du tro, selvom det nu er en 14 dage siden :P

Jeg opgav fuldstændig mit projektor-setup, efter min Sanyo Z5 ikke stod til at redde. Og da det stort set var umuligt at finde en (ny) projektor med lignende Lens Shift funktionalitet, inden for et realistisk budget, droppede jeg det helt. Nu havde jeg alligevel været uheldig med to projektorer der var gået i stykker inden for 4-5 år, så nu var det nok.

Investerede i et 55" LG LA667V - med passiv 3D, som der jo netop har været en fantastisk snak om, i et andet topic. Jeg er nu glad nok for det :)

FancyPants>
.. Har kun leget med lidt af 3D udvalget på Netflix :c

Jamen... but... how?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 15/07-14 00:14 
Der ligger et par film på US Netflix, selvom de ikke er noget særligt. :)
Indtil en af de forrige opdateringer til mit Panasonic GT60, kunne jeg kun finde filmene på min PS3's app (selvom de to apps er 99% ens), men nu er der en seperat 3D kategori når jeg åbner TVets app.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
--Skrevet 16/07-14 21:12 
Fik et par gamecube spil kvit og frit: Lego Star Wars: The Video Game og Mario Kart: Double Dash!!

Altid rart med gratis ting :D

Så var jeg lige et smut forbi noget loppemarked halløj på det lokale torv på vej hjem fra work, hvor jeg fik mig en PS2 FAT (version 4) + controller, for 100 kr. Konsol + controller var i rigtig flot stand, så det er helt perfekt.

Jeg har en Modbo 750 liggende, så jeg kan lege loddedame igen en dag når der er tid og lyst til den slags :)

Yep, jeg har hygget mig og nydt min sidste dag i 20´erne :D
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/07-14 22:10 
Tillykke med i morgen? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 16/07-14 23:04 
Mario Kart 8
--Skrevet 17/07-14 18:53 
Hvad kom ind ad døren i dag?

Så kom Evergrace ind ad døren. Derudover fik jeg i forbindelse med min 30 års fødselsdag et lækkert Fastina Chronograph ur af min kone, samt et Fona gavekort fra arbejdet.

Yay!
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/07-14 18:56, rettet 17/07-14 18:57 
Uhf! Evergrace er noget af det ringeste jeg har spillet på PS2. Ked af at sige det, men jeg tror du vil synes bedre om det spil med dyrene der spillede fodbold :(

EDIT: Flot ur, og tillykke med fødselsdagen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 17/07-14 19:02 
Tal ordentlig om From Software :D Ej, så godt din vurdering af spillet, men er så småt ved at anskaffe diverse From Software titler, så ville gerne have denne med. Synes bare PAL / US udgaven så så trist ud, og ville gerne forsøge min moddede PS2 med et JAP spil, så det valgte jeg :)

MAnge tak MArtin! :;:D
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/07-14 19:04 
Ja i det mindste er JAP coveret da langt flottere :)

Det var så lidt THomas :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 18/07-14 17:36 
Fik lige købt Bound by Flame til PS4´eren. Så har jeg lidt at lege med i weekenden :)
Spiller nu: Animal Soccer World
XiwanaXiwanaSkrevet 18/07-14 17:38 
-Full Throttle, Big Box CIB (ikke white label) for en flad 10'er i den lokale genbrugs.
[inspirational quote here]
--Skrevet 19/07-14 15:34 
Hvad kom ind ad døren i dag?

S¨fik jeg købt en 5-1 HDMI switch + 5 HDMI kabler. Den eneste enhed som brokkede sig lidt, var PS3´en, hvor lyden faldt ud i menuen, når man skiftede frem og tilbage (kliklyden). Testede med en DVD film, og der var der lyd. Skiftede så HDMI kabler ud med det som fulgte med PS4eren, og nu fungerer det hele bare.

Super skønt at slippe for bøvlet fremover. YAY!
Spiller nu: Animal Soccer World
Soren47Soren47Skrevet 21/07-14 18:01 
Ting fundet på loppemarkeder! :)
Hvad kom ind ad døren i dag?
(Krusty's Fun House er tomt. Nogen der har et løst cartridge?)
WonderboyWonderboySkrevet 21/07-14 19:47 
En god høst :-)
I love monster land
KillerBean2KillerBean2Skrevet 22/07-14 15:31 
En ny not-so-smart phone. Nokia 106.

190,- inklusiv fragt :D
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/07-14 16:39, rettet 22/07-14 16:40 
Trials Fusion PS4
Professor Layton vs Phoenix Wright 3DS

Bare smidt op ad min dør så alle kunne ha løbet med det. Det er anden gang på en uge nu, i sidste uge var det en stor kasse med konsoller jeg skal modde for en. Det er selvsagt meget værre!

Suk, nu ringer jeg og klager over posten (igen)... Hvor er det dog utroligt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 22/07-14 21:49 
Hvor er det nu du bor Martin? Lyder som et potentielt indbringende sted at hænge ud... :-P
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
slk486slk486Skrevet 22/07-14 22:03 
Konsolkongen>
Trials Fusion PS4
Professor Layton vs Phoenix Wright 3DS

Ditto, dog uden leverings idioti.
j/k
--Skrevet 22/07-14 22:16 
Trials Fusion + Black flag (PS4)

Glæder mig mega til at få tid til at gå i gang med AC4!
Spiller nu: Animal Soccer World
3of193of19Skrevet 23/07-14 17:37 
Må desværre vente til US release af Layton X Wright (har godtnok nu en EU 2DS men vil have det til min store)

Men der lå Star Trek TNG Remastered sæson 6 på posthuset idag :)
scavengerscavengerSkrevet 23/07-14 19:17 
Konsolkongen>
Trials Fusion PS4
Professor Layton vs Phoenix Wright 3DS

Hvorfor tilmelder du dig ikke Pakkeboksen (tidl. Døgnposten)?
Det virker hver gang :-)
Nemo me impune lacessit
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/07-14 19:30, rettet 23/07-14 19:31 
Det eneste jeg får leveret til pakkeboksen er ting jeg bestiller fra elgiganten hvor den slags plejer at gå helt automatisk. Jeg havde også bestilt med levering til pakkeboks, men jeg tror de sataner valgte at lave det om da de vidst havde gratis fragt i weekenden. Når jeg alligevel går hjem fra arbejde så er det ikke mere end en omvej på 10-15min. Det passer mig fint når der ikke er tale om større ting.
Er der tale om større ting får jeg det leveret til mit arbejde, så kan jeg altid tage bussen hjem og jeg slipper for at skulle ned på posthuset dagen efter.

I sidste uge havde jeg ferie og var hjemme til at modtage pakken med konsoller. Jeg hørte intet, så posten har altså bare smidt pakken uden for min dør og er smuttet igen. Det er fandeme heldigt at ingen af dem der er gået forbi har stjålet den.

Postdanmark ville forsøge at rette op på det, men jeg ved ikke hvor meget man skal lægge i det :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 23/07-14 21:24 
Hvad kom ind ad døren i dag?
SumezSumezSkrevet 23/07-14 22:01 
Den er rimelig sej, hvor er den fra?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 23/07-14 22:10 
Det var en 24 timers t-shirt fra qwertee.com ;)
SonicSonicSkrevet 23/07-14 22:35 
Fede sager :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
scavengerscavengerSkrevet 23/07-14 22:52 
Vores post har ikke engang pakkerne med ud men har skrevet afhentningssedlen hjemmefra. Hver gang vi har klaget får vi at vide at det må de ikke og at der nok skal blive gjort noget ved det.
Nemo me impune lacessit
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/07-14 00:38, rettet 24/07-14 00:38 
Fedt :/ Det var faktisk præcis hvad hende jeg snakkede med sagde, da jeg fortalte at han havde smidt pakkerne ude foran døren. "Jamen det må vi jo slet ikke!", "Nej, det er jeg sgu godt klar over, det er også derfor jeg klager".

Det var så ca. så barsk som jeg på noget tidspunkt blev i hele samtalen. Man skal snakke ordentligt, selv når man klager :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 24/07-14 03:17 
scavenger>
Vores post har ikke engang pakkerne med ud men har skrevet afhentningssedlen hjemmefra. Hver gang vi har klaget får vi at vide at det må de ikke og at der nok skal blive gjort noget ved det.

Kan være det har ændret sig siden dengang jeg var postbud (14 år siden), men der var det bestemt noget man godt måtte. Buddet samlede sin bunke af breve og små pakker, han skulle ud med, og fik overblik over, om der var plads til det hele i taskerne. Var der ikke plads til det hele, fik man en af pakkebilerne (hvis de ikke var kørt endnu) til at tage det resterende med, hvis de havde plads/skulle til samme område, eller skrev en seddel, som man afleverede istedet.

Andre gyldne minder:

-Der kastes med pakkerne, når man sorterer/fordeler.
-Mærker med "Forsigtig" eller "this side up" har begrænset effekt. Reelt medfører de blot, at man kaster dem lidt kortere.
scavengerscavengerSkrevet 24/07-14 08:28 
Jmog:
Jeg har selv arbejdet for UPS, så jeg ved godt hvordan pakker behandles undervejs :-)
Nemo me impune lacessit
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig