X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad kom ind ad døren i dag?


Svar
enfenenfenSkrevet 29/09-03 17:26, rettet 29/09-03 17:42 
Inspireret af en lignende tråd på dahf.dk - Dansk Hjemmebio Forum - vælger jeg at starte denne tråd.

Det gælder bare om, at fortælle hvad du købte idag. Spil, HIFI, film eller andet hardware/software. Mad, drikkervarer osv., er vi ikke interesseret i :)

Jeg synes det kunne være sjovt.

Tråden skal kun handle om ovenstående.

Da det er mig, som har... Se hele indlægget
What is the Matrix?
Svar
nerosnerosSkrevet 08/05-14 09:39 
slk486@: Du må godt lige fortælle hvad du synes om Dragon Spirit til PS1 der ;-)
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 08/05-14 09:41 
Bestemt, skal bare lige have sluttet en til mit CRT :) Har også stadig Saber jeg skal have testet.
j/k
NinjaCoolNinjaCoolSkrevet 08/05-14 10:07 
THE KING OF SOUNDTRACKS 94-XIII
Hvad kom ind ad døren i dag?
Galleri: http://postimg.org/gallery/5nz3vbcc/
En 4 CD Soundtrack preorder bonus fra den amerikanske version af The King of Fighters XIII til PS3/X360.

Soundtracket repræsenterer alle The King of Fighters spil fra 1994 til 2010.
US Soundtracket anses for at være overlegen i forhold til EU versionen, fordi den har en højere lydkvalitet, fade out effekter, og en nice (fold ud) designet booklet.

Info om selve spillene.
http://kofaniv.snkplaymore.co.jp/english/history/history.php?num=kof94
amnesiaamnesiaSkrevet 08/05-14 10:51 
Om denne post hører hjemme her eller i "Argh.."-afdelingen må være op til den enkelte, men irriterende er det i hvert fald, når sælger mener at det er tilstrækkeligt at pakke en stak SNES spil og converter i en ordinær konvolut. Dette resulterer så i at man modtager, hvad der kan ses på nedenstående.

https://drive.google.com/file/d/0Byp1Onynk50kWmZVa3BNUkUxT2lpdXQxaGhLSnpDcVBpRGpR/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0Byp1Onynk50kcWFYWS1MSk5vZG5sT3UzNkIyYVRmellGa1lr/edit?usp=sharing

Imponerende nok, konvoluttens stand taget i betragtning, mangler der kun et enkelt spil af dem jeg havde købt og resten fungerer som de skal og fremstår uden skader.

.. Men anyways - ARGH!
Græsset ER grønnere på den anden side!
slk486slk486Skrevet 08/05-14 11:00, rettet 08/05-14 11:02 
Jeg har lært, at selv om man direkte fortæller sælgere hvordan de skal pakke ting, er det ikke altid de kan finde ud af det, men man skal ALTID forsøge. Case in point :D
j/k
amnesiaamnesiaSkrevet 08/05-14 11:03 
Jeg tænker at det kunne være relevant enten at fremfinde en allerede eksisterende video på Youtube eller måske udarbejde en selv, hvor man pakker noget fornuftigt ind.

Dét jeg linker til ovenfor er i hvert fald under al kritik. Heldigvis (7-9-13, knock on wood etc..) hører det til sjældenhederne at jeg oplever denne slags inkompetence i forhold til indpakning af forsendelser. Jeg er dog imponeret over at kun et enkelt spil er blevet væk, siden at konvolutten nærmest er flækket så meget i stykker at der blot er tale om et fladt stykke papir :-)
Græsset ER grønnere på den anden side!
SumezSumezSkrevet 08/05-14 11:32, rettet 08/05-14 11:33 
Min erfaring siger mig at eBay-sælgere der sælger mange SNES spil oftest ved hvordan den slags skal pakkes ind. Men uheldigt med din oplevelse. Heldigvis ikke så katastrofalt, når der blot er tale om carts af hård plastic, og (horhåbentlig?) ikke nogen vedlagte æsker.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
amnesiaamnesiaSkrevet 08/05-14 11:40 
Nej, der var ikke nogen æsker i denne handel - men som nævnt har den mangelfulde indpakning og sønderrivningen af denne resulteret i at der mangler et spil - hvilket er beklageligt. Sælgeren ville dog refundere noget af beløbet, så skaden er ikke større end at jeg har aktiver til at erhverve mig det andetsteds.
Græsset ER grønnere på den anden side!
SumezSumezSkrevet 08/05-14 11:51 
Ok, der er decideret gået hul i posen så den har tabt et spil!?!?

Troede der var tale om at han havde glemt at pakke det, eller PostDanmark har fucket op (de har tydeligvis haft pakken åbnet)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 08/05-14 11:57 
Det ser ud til at PostDanmark har puttet indholdet i en pose, fordi konvolutten har totalt smadret.
j/k
NinjaCoolNinjaCoolSkrevet 08/05-14 12:09, rettet 08/05-14 12:43 
Lyder vildt!
nerosnerosSkrevet 08/05-14 12:19, rettet 08/05-14 12:19 
slk486>
Jeg har lært, at selv om man direkte fortæller sælgere hvordan de skal pakke ting, er det ikke altid de kan finde ud af det, men man skal ALTID forsøge. Case in point :D

Den slags kan over resultere i at sælger bliver fornærmet ! :-( Har jeg prøvet en gang.
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 08/05-14 12:33, rettet 08/05-14 12:37 
Man kan jo altid forklare hvorfor man gør det, så forstår de nok :)

I know this probably goes without saying, but please make sure to brace the insides of the box to avoid crushing. I'm not trying to offend you, but unfortunately I've experience inadequate packaging a few times and find avoiding disappointment leads to a more satisfying transaction for both seller and buyer :)
j/k
amnesiaamnesiaSkrevet 08/05-14 13:57 
Sumez>
Ok, der er decideret gået hul i posen så den har tabt et spil!?!?

Troede der var tale om at han havde glemt at pakke det, eller PostDanmark har fucket op (de har tydeligvis haft pakken åbnet)

Pose samt tape er, som slk486 også nævner det, noget der er blevet føjet til af Post Danmark. Ellers var der ikke noget der rent faktisk kunne holde spil og converter samlet.

Forsendelsen var som udgangspunkt udelukkende pakket i den tyndeste konvolut der formentlig kunne fremskaffes af sælger.
Græsset ER grønnere på den anden side!
SumezSumezSkrevet 08/05-14 14:00 
Ja ok, det skal fandeme bare refunderes gange 10 :S Hold da kæft hvor sløset.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
amnesiaamnesiaSkrevet 08/05-14 14:27 
Det er i hvert fald temmelig tanketomt at forestille sig at en så skrøbelig konvolut vil kunne proppes fyldt med spil og nå frem helskindet.

.. On another note - der blev i dag modtaget ny telefon fra arbejde i form af Iphone 5c - det bliver fint nok at komme væk fra min SGS2 og få alle mine mobile enheder og tablets over på IOS platformen.
Græsset ER grønnere på den anden side!
Mes1983Mes1983Skrevet 08/05-14 19:52 
Trist med indpakningen, har selv prøvet noget lignende. Med nogle Atari 2600 spil, herunder et flot eksemplar af Star Wars Empire Strikes Back i original æske. Dingbattet havde så valgt at ligge de løse kassetter ovenpå æsken og så ellers pakke det hårdt ind en gang folie... Giver sig selv at den ellers flotte æske, nu er noget ramponeret.

On another note, fik mig langt om længe en Sega Saturn inkl to controllere og Discworld II og Resident Evil promo spil.
JuggernautJuggernautSkrevet 08/05-14 20:47 
Et stk. modded PS2. Tak for den handel, Martin. Jeg kvitterer gerne med en stak af "Vagttårnet";-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/05-14 01:18 
Haha tak ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
spectrespectreSkrevet 09/05-14 17:30 
Fik en pakke der kostede gratis ind af døren idag.

2x Gameboy Pocket (grøn)
1x Nyko battery pak med ac adapter
1x Gameboy Taske

og 10 spil + en 58in1 cartridge:
2x Tetris
Super RC Pro-Am
58in1 Multi Dims
Wario Land
Solomon's Club
Super Mario Land
TMNT Fall of the Foot Clan
Revenge of the Gator
Kirby's Dream Land
Zelda Links Awakening

Alle spillener er uden box/manual men med de der gennemsigtige plastik beskyttere
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
amnesiaamnesiaSkrevet 09/05-14 17:36 
Intet slår gratis :-)
Græsset ER grønnere på den anden side!
Mes1983Mes1983Skrevet 09/05-14 19:21 
Dejlig gratis pakke der. Har brugt mange stunder med især Kirby, som min lillesøster desværre bare har smidt ud:-( sammen med to multispil...
spectrespectreSkrevet 10/05-14 09:22 
God start på dagen. Postmanden kom med en lille pakke der indeholdt:
The Legend of Zelda: A Link to the Past
Tetris & Dr. Mario
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
amnesiaamnesiaSkrevet 10/05-14 15:56 
Ikke den dårligste start på dagen.

Her bragte posten 3 stk. 3DS spil fra den venlige Scavenger - dem vil jeg se frem til at få gang i :-)
Græsset ER grønnere på den anden side!
--Skrevet 10/05-14 16:55 
Hvad kom ind ad døren i dag?

I aften står den på Ryse! Fuck YEAH!
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 10/05-14 23:03 
Hermie Hopperhead PS1 + free gift (Tekken 2)
j/k
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 11/05-14 10:13 
Jeg var heldig og havde øjnene med mig i går :cD

Hvad kom ind ad døren i dag?

Hvad kom ind ad døren i dag?

Controllerne er sådan set slidt i smadder (lige før man skal have madolie på tomlen for at D-Pad'en kan bruges)

Og spillene er tidligere udlejnings-spil - klistermærkerne siger 25 kr. (pr dag?).
Desværre er 'ophægnings-flippen' fjernet fra æskerne, men der mangler kun 3 manualer :c)
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
SonicSonicSkrevet 11/05-14 10:18 
Nice!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
JuggernautJuggernautSkrevet 11/05-14 10:45 
Fin pakke, Marvel-man. Må man spørge hvad du kom af med?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Mes1983Mes1983Skrevet 11/05-14 10:47 
Lækkert. Har du prøvet at skille controllerne ad, og gøre det hele rent i sæbe og lunkent vand? Det har gjort underværker for nogle af mine.
Det værste der kan være sket, er at gummiet under knapperne er gået i stykker for så er de ikke til at redde.
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 11/05-14 13:11 
Juggernaut>
Fin pakke, Marvel-man. Må man spørge hvad du kom af med?

Det var et til mindre skole-loppemarked hvor 3., 4., 5. klasse havde samlet sammen.
Og efter en halv times tid havde 'loppe-hypen' lagt sig - folk satte sig for at spise kage og priserne faldt.

Ved til tilfælde så jeg maskinen og posen med spil.

Jeg kunne nok have fået det for mindre, fordi sælgeren (en af forælderene) blev meget begejstrer for de 50 kr. jeg bød.

Men det var alligevel en ret OK høst i mine øjne ;c)



Mes1983>
Har du prøvet at skille controllerne ad, og gøre det hele rent i sæbe og lunkent vand?

Det vil jeg prøve når jeg får tid :c)
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
slk486slk486Skrevet 11/05-14 13:43 
Du fik det hele til en 50'er? Du skulle skamme dig :D
j/k
scavengerscavengerSkrevet 11/05-14 18:04 
Det er godt nok mange år siden man kunne lave sådan en handel :-)
Hvad mangler du manualer til, måske jeg kan hjælpe.
Nemo me impune lacessit
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 11/05-14 20:25 
Mes1983>
Har du prøvet at skille controllerne ad, og gøre det hele rent i sæbe og lunkent vand?

Fik skilt den ene controller ad - og det var også min første tanke: ad...
Indtørret visitkort fra de forrige brugere gennem de sidste små 20 år...

Der var lidt 'mørkt ir'/rust på printpladen hvor knapperne var placeret, men efter en rensning så virkede controlleren en anelse bedre end før: nu kan jeg da hoppe i StreetFigther II


slk486>
Du fik det hele til en 50'er? Du skulle skamme dig :D

Mange mennesker gik forbi det samme bord flere gange på den halve time, men ingen andre var interesseret.
Desuden regnede jeg med at sælgeren ville give et modbud på mindst 100



scavenger>
Det er godt nok mange år siden man kunne lave sådan en handel :-)

Selvom det er tidligt på loppe-sæsonen, så regner jeg også med at det var mit højdepunkt i år


scavenger>
Hvad mangler du manualer til, måske jeg kan hjælpe.

Manualer er ikke noget jeg er på jagt efter for tiden, men siden du spurgte:
- Home Alone
- Streets of Rage II
- Aladdin (for/bagesiden mangler)
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
slk486slk486Skrevet 11/05-14 20:31 
Mange mennesker gik forbi det samme bord flere gange på den halve time, men ingen andre var interesseret.
Desuden regnede jeg med at sælgeren ville give et modbud på mindst 100

Godt scoop :)
j/k
dchangdchangSkrevet 12/05-14 08:39 
Ja det er et særdeles godt scoop. Generelt finder jeg nærmest ikke noget old school gaming længere på loppemarked, så nu kigger jeg efter gammelt legetøj. Har fået købt en del Transformers, Heman og Action Force på det sidste. :-) Fandt dog et ret smadret N64 joypad igår hvor man havde klippet ledningen af. Gosh... :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
slk486slk486Skrevet 12/05-14 11:00 
Hvad kom ind ad døren i dag?
j/k
SumezSumezSkrevet 12/05-14 11:28 
Det der Puyo Puyo Tetris, er det spillet? Det ligner en slikpose.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 12/05-14 11:34 
Ja, det er Tetris vingummier :D
j/k
HankyHankySkrevet 12/05-14 12:42 
Do handover! :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
NinjaCoolNinjaCoolSkrevet 12/05-14 13:11 
DoDonPachi Daifukkatsu Ver 1.5 Limited Edition
Hvad kom ind ad døren i dag?
Galleri: http://postimg.org/gallery/6q1q7wj0/
Inkludere en Special Arranger CD Soundtrack.
WonderboyWonderboySkrevet 12/05-14 13:17 
Hvad gav du for det?.
I love monster land
NinjaCoolNinjaCoolSkrevet 12/05-14 13:42, rettet 12/05-14 18:30 
Ca. 425kr med fragt fra England. Der er et par forskellige versioner ude, men dette er vist den eneste med en fuld Jewel Case Soundtrack, udover Budget releasen som har andre tracks.
SumezSumezSkrevet 13/05-14 00:20 
Final Fantasy IV complete til PSP, og en sød lille Hauppage PVR2 capture dingenot.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 13/05-14 00:38 
Tomb Raider 2013
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
--Skrevet 13/05-14 14:00 
Så kom postmand Per lige forbi.

Hvad kom ind ad døren i dag?

Er der ikke noget med at man kan nørde DR3 igennem i coop? Hvis ja, er der en af jer, som kunne være klar på dette?
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 13/05-14 14:24, rettet 13/05-14 14:24 
Ja, klart :) Jeg fik aldrig DR3 helt gennemført, så hvis jeg kan fortsætte med min gut i et spil du starter op, er jeg frisk! Det var sjovt da Darkbeat og jeg drønede rundt sammen.
j/k
--Skrevet 13/05-14 14:27 
Cool, det kunne være rigtig sjovt!

Du må meget gerne add mig på Xbox Live (må andre btw også gerne :D) Gamertag er: m1chelsen
Spiller nu: Animal Soccer World
HankyHankySkrevet 13/05-14 16:57 
Jeg er også frisk - har ikke fået spillet det alt for meget endnu, og slet ikke co-op. Jeg add'er dig i aften :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
--Skrevet 13/05-14 17:00 
Helt perfekt.... Er stadig i gang med at installere spillet. Det har været i gang de sidste par timer, og er først ved 87%.

Satme for dumt det skal tage så lang tid at installere X1 spil!
Spiller nu: Animal Soccer World
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig