X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad kom ind ad døren i dag?


Svar
enfenenfenSkrevet 29/09-03 17:26, rettet 29/09-03 17:42 
Inspireret af en lignende tråd på dahf.dk - Dansk Hjemmebio Forum - vælger jeg at starte denne tråd.

Det gælder bare om, at fortælle hvad du købte idag. Spil, HIFI, film eller andet hardware/software. Mad, drikkervarer osv., er vi ikke interesseret i :)

Jeg synes det kunne være sjovt.

Tråden skal kun handle om ovenstående.

Da det er mig, som har... Se hele indlægget
What is the Matrix?
Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 24/04-14 22:33 
Et styk sviner af Konsolkongen:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/04-14 22:43 
Hahah :D Fandeme også pænt af dig at bestille bibeltime hos Jehovas Vidner til mig :D Godt at de ringede først så de ikke kørte forgæves :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
The DaneThe DaneSkrevet 25/04-14 00:22 
Red Dwarf X
Hellsing complete
Hellsing Ultimate I-IV og V-VIII
Full Metal Alchemist: The Sacred Star of Milos (og Conqueror of Shamballa)
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
NinjaCoolNinjaCoolSkrevet 25/04-14 15:10, rettet 23/06-18 16:00 
Dark Souls 2 Collector's Edition til PC :)
Hvad kom ind ad døren i dag?
Galleri: http://postimg.cc/gallery/36lcnjvw/
slk486slk486Skrevet 25/04-14 15:16 
Velkommen i DS2 klubben.
j/k
NinjaCoolNinjaCoolSkrevet 25/04-14 15:20 
Mange tak!
Jeg kunne ikke lade være med at flage på release dagen :P
slk486slk486Skrevet 25/04-14 15:39 
Jeg hører via vinstokken at PC porten er noget buggy, så held og lykke :)
j/k
AzzkikrAzzkikrSkrevet 25/04-14 18:50 
Chrono trigger i ret fin stand, CIB + 2x posters.

Købt i en brandert desværre.
PapandPapandSkrevet 25/04-14 19:05 
Dark Souls 2 Collector's Edition til PC.

Skal vi slås?

Hvad kom ind ad døren i dag?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
slk486slk486Skrevet 25/04-14 19:38 
Azzkikr>
Chrono trigger i ret fin stand, CIB + 2x posters.

Købt i en brandert desværre.

Hvorfor desværre?
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 25/04-14 20:00 
Brugt mere end 1000 på det ? :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
AzzkikrAzzkikrSkrevet 25/04-14 20:12, rettet 25/04-14 20:12 
Lige deromkring + et par hundrede i dummebåde.

Ikke det første fulde-køb jeg har lavet og sikkert heller ikke det sidste :)
millenniummillenniumSkrevet 25/04-14 20:18 
Et par House of Marley Zion in ear headphones, snuppet i El gigantos for 499 (halv pris). Fuck mand, til den pris får man satme en god lyd i øregangen. Imponerene bas.
The medium is the message.
JuggernautJuggernautSkrevet 25/04-14 20:42 
Azzkikr>
Lige deromkring + et par hundrede i dummebåde.

Ikke det første fulde-køb jeg har lavet og sikkert heller ikke det sidste :)

Haha:-) Det er i orden at stå ved sine fejl.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
XiwanaXiwanaSkrevet 25/04-14 20:46 
Det er da vel heller ikke det værste at 'spilde' penge på, hvis det nu endelig skal være :)
[inspirational quote here]
NinjaCoolNinjaCoolSkrevet 25/04-14 20:52, rettet 25/04-14 21:01 
Papand>
Dark Souls 2 Collector's Edition til PC.
Skal vi slås?
http://i1371.photobucket.com/albums/ag305/PapandDK/ds2_zpseb32c99b.jpg

Jeg er nok busy i weekenden, men cool billede ;)
Forresten tog min Warrior Knight dig lidt for personligt :P

Hvad kom ind ad døren i dag?
slk486slk486Skrevet 25/04-14 20:53 
^ Enig :)
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 25/04-14 21:04, rettet 25/04-14 21:04 
Azz:
Det er sket for mig også... Dog for 3år siden ga det pote at være fuld online! Jeg skrev forkert på ebay og fandt mega man på mega drive til 400kr :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/04-14 22:01 
B&K 470 CRT Tester and Rejuvenator.

Et ret funky stykke værktøj :)
AV Intelligent Terminal
XiwanaXiwanaSkrevet 25/04-14 22:19, rettet 25/04-14 22:20 
Philips CDi 450 (heldigvis med Digital Video Cartridge), Mystic Midway og en meget oplysende 'Philips Audio/Video Products '92/'93'. Dertil er et eksemplar af Wand of Gamelon også på vej med posten.
[inspirational quote here]
slk486slk486Skrevet 26/04-14 09:42 
Mortal Kombat Ultimate Edition fight stick - væsentligt højere kvalitet end en X-Arcade, bygget som en Tiger, let access til at skifte knapper/stick, samt det rigtige MK layout :D
2 x Short Peace artbook, men intet spil :(
Demon Gaze LE PSV
j/k
SumezSumezSkrevet 26/04-14 10:45 
Er "det rigtige MK layout" en god ting?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 26/04-14 12:01 
Ja, til MK :) Block og Run sidder bevendt. Og så er der følelsen... :)
j/k
ElgenElgenSkrevet 26/04-14 12:16, rettet 26/04-14 12:18 
KillerBean2>
B&K 470 CRT Tester and Rejuvenator.

Et ret funky stykke værktøj :)

Frakkin' sejt! Hvor har du fundet den og hvor meget gav du? Og hvor mange forskellige rør er der adaptore/neck-stik til?

Må vi se billeder?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
millenniummillenniumSkrevet 26/04-14 12:32 
DuckTales remastered (PS3) retail version (Fona for 169,-)

Fordi jeg nogle gange foretrække en fysisk udgave som kan sælges igen.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 26/04-14 12:35 
Er det ikke Ducktales der har to retail udgaver - en fysisk, og en med en downloadkode eller sådan noget?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 26/04-14 12:41, rettet 26/04-14 12:41 
Jo, den første "fysiske" indeholdt kun en download voucher og en pin - kun ude til PS3 svjh.
j/k
SumezSumezSkrevet 26/04-14 12:47 
Er det tydeligt at se forskel, hvis man lige falder over den et sted?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 26/04-14 12:59 
Den udgave jeg købte er med disc, men det står ikke på coveret.
The medium is the message.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 26/04-14 13:01 
Elgen>
Frakkin' sejt! Hvor har du fundet den og hvor meget gav du? Og hvor mange forskellige rør er der adaptore/neck-stik til?

$30 på eBay... +$50 i fragt. Den har alle stik pånær tre, og CR-23 er desværre et af dem. Heldigvis er de ikke voldsomt svære at lave selv.

Elgen>
Må vi se billeder?

Kan lige snuppe et par, når jeg får tid engang i morgen :)
AV Intelligent Terminal
XiwanaXiwanaSkrevet 26/04-14 15:27, rettet 26/04-14 15:32 
Utroligt, hvor meget man kan få for et par hundrede kr. i genbrugsbutikker nu til dags.
Hvad kom ind ad døren i dag?
[inspirational quote here]
NaieraNaieraSkrevet 26/04-14 17:03 
Utroligt, hvad folk gider smide et par hundrede kroner efter, i genbrugsbutikker nu til dags :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/04-14 18:09 
Laserdisc er da kick-ass! :)
NaieraNaieraSkrevet 26/04-14 20:50 
Blu-ray er et på alle måder overlegent format. Det eneste Laserdisc gør bedre er nostalgi.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/04-14 21:55 
Hvorfor har du brug for at skrve det? Det giver da sig selv... Jeg synes det er dårlig stil at skrive sådan når Xiwana er glad for hans køb :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
amnesiaamnesiaSkrevet 26/04-14 22:31 
Ja, det bidrager ikke med meget konstruktivt. Jeg har også lige modtaget et par biografstole som erstatning for min nuværende lænestol foran konsolalteret. Jeg valgte den autentiske version, der lige er blevet hevet ud af biografen.

Jeg kan godt se at et par sprit nye vil fremstå mere poleret og fuldstændig friske, men er det nødvendigvis det alle ønsker at opnå og i nogle tilfælde er interesseret i at betale for?
Græsset ER grønnere på den anden side!
WonderboyWonderboySkrevet 26/04-14 23:04, rettet 26/04-14 23:08 
Holder mig også til hvad Konsolkongen siger er rigtigt, lidt sjovt at det er de samme moderatorer , som skælder vi andre ud når vi skriver noget forkert eller gøre noget forkert, men som ikke selv kan køre en god stil.
I love monster land
ElgenElgenSkrevet 26/04-14 23:47, rettet 27/04-14 00:24 
En moderne PC er en på alle måder overlegen maskine i forhold til enhver <retromaskine>. Det eneste <retromaskine>n gør bedre er nostalgi, for <retromaskine> = NES, NEO GEO AES, SNES, Aracdemaskine, Dreamcast, ... (indsæt selv samtlige)... };-P

Jeg må ha' misforstået eet eller andet...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 26/04-14 23:55 
Retro-konsoller har bare den fordel, at de fleste af dem kan spytte RGB ud. Laser disks er kodet med Composite Video li'som VHS, så det ligner snot uanset hvad... selvom lyden er en del bedre end på VHS.

Men som medie er laser disks ustyrligt seje. På sådan en fucked overdrevet måde :D
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 26/04-14 23:58, rettet 27/04-14 00:18 
Er sikker på, at mange har lign. ting at sige om grammofonplader vs moderne digitale medier };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 27/04-14 00:05, rettet 27/04-14 00:23 
Iøvrigt utroligt, hvad folk gider smide sygeligt mange penge efter, for at kunne spille en underlegen retrokonsol på en moderne projektor nu til dags :p
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/04-14 00:44 
Elgen>
Er sikker på, at mange har lign. ting at sige om grammofonplader vs moderne digitale medier };-P

Bortset fra, at en ridsefri LP fra en god master og med et godt tryk, afspillet på en god pladespiller med en anstændig nål, kan lyde lige så godt som det bedste digitale medie. Det eneste der stikker LP, er 8-Track ;)

Composite Video er lort, uanset hvordan man vender og drejer det. Det kan ikke pyntes på nogen måde.
AV Intelligent Terminal
NaieraNaieraSkrevet 27/04-14 01:11 
Elgen>
Iøvrigt utroligt, hvad folk gider smide sygeligt mange penge efter, for at kunne spille en underlegen retrokonsol på en moderne projektor nu til dags :p

Det kan jo på ingen måde sammenlignes med Laserdisc og Blu-ray. Gamle spil på deres dertil indrettede konsoller er en oplevelse der ikke kan emuleres, mens så godt som samtlige film udgivet på Laserdisc findes bedre på Blu-ray.

Laserdisc er letteboxed og lagret som composite!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ElgenElgenSkrevet 27/04-14 08:01 
Og det er så ret ligegyldigt, hvis du tilslutter afspilleren eet af de tv-apparater, som den er designet og produceret til at blive stilsluttet i stedet for noget moderne fladt HD-jeg-skal-komme-efter-dig-grimt halløj... };-P

Synes det er ærgerligt med folk der håner andre for deres hobby, men selv kommer op i det røde felt, når man tramper på deres egen (lige så tossede) kæpheste/hobbyer };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SonicSonicSkrevet 27/04-14 08:32 
Enig Elgen.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 27/04-14 08:42 
Ha ha, det er ligesom en diskussion med hustruen som tårner op, men til enhver tid kan afløses af et lille ord: "undskyld". Sidstnævnte er bare så svært.
The medium is the message.
--Skrevet 27/04-14 09:30 
Hver sin hobby. Jeg kan godt se det seje i laserdisc i stedet for BR, selvom kvaliteter en ringere. Til gengæld spiller retro faktoren jo _meget_ ind.

Det svarer lidt til at fortælle en frimærkesamler, at han er en idiot, fordi hans frimærker _er_ brugte. Fokus er ligesom misforstået. Er ligeledes ret sikker på at Xewana ikke købte disse disc, for at komme hjem og få et teknisk overlegen oplevelse ift. BR.

Inden for denne samler / retro branche, tror jeg generelt ikke man skal være for meget ude med riven, efter andres retrofetish, eftersom ens egen højest sansynlig virker lige så retarderet, hvis man spørger den bredde befolkning - samt muligvis sund fornuft.

Konklusion: Alle der har retrolort stående er gale i hovederne. Kør dog hele lortet væk, skaf en monster pc, og kør det hele via denne i en god gang mame :D
Spiller nu: Animal Soccer World
millenniummillenniumSkrevet 27/04-14 10:19 
Jeg har shit-load af gamle Sierra games liggende til Amigaen. Får jeg nogensinde spillet dem? Nej. Er diskette-stakken overlegen ift. nuværende medier? Nej. Ryger de så til storskrald? Aldrig! You can have it when you pry it from my cold dead hands.

Men hvis man samler på VHS ... så er man satme far out!! :-D
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 27/04-14 11:29 
KillerBean2>
Bortset fra, at en ridsefri LP fra en god master og med et godt tryk, afspillet på en god pladespiller med en anstændig nål, kan lyde lige så godt som det bedste digitale medie. Det eneste der stikker LP, er 8-Track ;)

Jeg synes også LP'er er en fantastisk ting, men en CD vil altid være den teknisk overlegen hvis den er masteret ordentligt, det andet er en myte. Det er dog ikke en HD/composite forskel :)

Den her artikel forklarer ret godt hvilke åbenlyse begrænsninger, vinyl-mediet står overfor:
http://www.vox.com/2014/4/19/5626058/vinyls-great-but-its-not-better-than-cds
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 27/04-14 13:04 
Indtil de lave en XRGB, der tilføjer vinyl knitren til et CD output, så... :D
j/k
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig