X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad kom ind ad døren i dag?


Svar
enfenenfenSkrevet 29/09-03 17:26, rettet 29/09-03 17:42 
Inspireret af en lignende tråd på dahf.dk - Dansk Hjemmebio Forum - vælger jeg at starte denne tråd.

Det gælder bare om, at fortælle hvad du købte idag. Spil, HIFI, film eller andet hardware/software. Mad, drikkervarer osv., er vi ikke interesseret i :)

Jeg synes det kunne være sjovt.

Tråden skal kun handle om ovenstående.

Da det er mig, som har... Se hele indlægget
What is the Matrix?
Svar
NaieraNaieraSkrevet 08/04-14 16:33 
Jeg troede først at sådan en SCUF var snyd, men noget af det ser rigtig brugbart ud. Især justeringerne til Xbone-controllerens skulderknapper; de er helt forfærdelige til Titanfall.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
slk486slk486Skrevet 08/04-14 23:11 
Tror også næsten jeg må prøve sårn en.
j/k
6 Pac6 PacSkrevet 09/04-14 06:38 
Den er super fed. De paddles gør en kæmpe forskel, samt så er triggerstops også en kærkommen tilføjelse.
slk486slk486Skrevet 09/04-14 08:11 
Hvad med pindene?

Venter til de har fået deres EM reconfig, som de skriver de kommer med i April. Super smart :)
j/k
ElgenElgenSkrevet 09/04-14 12:59, rettet 09/04-14 13:10 
En stor kasse med en helt masse prints til Q*bert Q*ubes som jeg skal forsøge at fixe for Muerto.

Min betaling for at gøre forsøget lå også i kassen; et originalt (tror jeg, har ikke haft det åbnet endnu) Progear no Arashi (Phonixed) både A og B board. Muerto havde sagt at det er defekt, men det ser umiddelbart ud til at virke (dog har jeg ikke hørt noget lyd fra det endnu)...
PS: Fuck, hvor blæseren hyler i sådan et CPS-2 mobo }:-O
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
amnesiaamnesiaSkrevet 09/04-14 13:10 
Er det muligt at anvende Phoenixed roms med de CPS3 simms som anvendes i et originalt Progear, eller er der tale om en conversion og kan det i tilfælde af sidstnævnte konkluderes hvad boardet oprindeligt var, udover den liste af spil som supportede de PALs boardet er bestykket med?
Græsset ER grønnere på den anden side!
ElgenElgenSkrevet 09/04-14 13:14 
Progear er CPS-2, og det kan godt Phonix'es direkte. Tror dog jeg vil prøve at installere de gratis dekrypterede ROMer i stedet... de skulle være noget mere non-invasive, da Razoola mig bekendt ikke kun har nøjedes med at dekryptere, men også rettet ting i koden som han ikke brød sig om...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
6 Pac6 PacSkrevet 09/04-14 13:30 
slk486>
Hvad med pindene?

Venter til de har fået deres EM reconfig, som de skriver de kommer med i April. Super smart :)

Pindene synes jeg ikke er hverken bedre eller være end de originale. Dog kan jeg godt lide at den højre buer opad ligesom PS controllerene.

Ja dere EM ser fedt ud, så kunne jo være den skulle opdateres senere. Ville hellere have mine paddles erstattede B og X, istedet for A og B
amnesiaamnesiaSkrevet 09/04-14 13:33 
Elgen>
Progear er CPS-2, og det kan godt Phonix'es direkte. Tror dog jeg vil prøve at installere de gratis dekrypterede ROMer i stedet... de skulle være noget mere non-invasive, da Razoola mig bekendt ikke kun har nøjedes med at dekryptere, men også rettet ting i koden som han ikke brød sig om...

Progear i original form anvender CPS-3 simms, hvilket gør en conversion nem at spotte.
Græsset ER grønnere på den anden side!
ElgenElgenSkrevet 09/04-14 13:48 
Ok, må lige få fat på en security bit og kigge "under hjelmen" };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 09/04-14 14:16 
Hmmm, det er vist en conversion så... Ingen simm RAM overhovedet }:-S

Men fuck det; jeg fået det (næsten) gratis... };-P

http://s1189.photobucket.com/user/ElgenDK/library/temp
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BlumarinaBlumarinaSkrevet 09/04-14 17:11 
Elsker farvede kontrollers, så derfor:

Hvad kom ind ad døren i dag?
CamousCamousSkrevet 10/04-14 12:03, rettet 10/04-14 12:04 
Metal Gear Rising. Ground Zeroes gav mig lyst til at tage mig sammen og købe den. Bedre sent end aldrig som man siger.
spectrespectreSkrevet 10/04-14 16:26 
The Wonderful 101
We Love Katamari og en Dualshock 2 controller ;-)
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
slk486slk486Skrevet 10/04-14 18:37 
Nada:(
j/k
amnesiaamnesiaSkrevet 10/04-14 19:11 
En seddel vedrørende et forgæves visit af det kære postbud og modsat normalt var pakken ikke at finde til afhentning i Brugsen allerede i dag.

Så må jeg afvente morgendagen i forhold til at kunne korrigere diverse indstilliner i service menuen på min tidligere nævnte gratis Sony monitor.

... det gode kommer til den som venter I guess.
Græsset ER grønnere på den anden side!
slk486slk486Skrevet 10/04-14 22:06, rettet 10/04-14 22:07 
Lidt SMS goodness i går.

Power Strike 2, Ninja Gaiden, mv.
j/k
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/04-14 04:20, rettet 11/04-14 04:33 
amnesia>
... det gode kommer til den som venter I guess.

Præcis. :)

Har ikke været forbi tråden her *længe*, men den lever jo - ikke overraskende - i bedste velgående. ;) Efter 2-3 dages "lang ventetid" på en *meget ventet* eksprespakke fra Italien (der endte med en postanmeldelse og en dags ventetid mere) ...

[Lille billedkavalkade af hvad der må være monstret over alle retrokonsoller, http://www.playright.dk/samler/titel/neo-geo-aes/ngh]som p.t. kun 9 - eller nu 10 - medlemmer ser ud til at have i samlingen[/LINK]" target="">som p.t. kun 9 - eller nu 10 - medlemmer ser ud til at have i samlingen]

Bemærk! Visse billeder er i original opløsning (9-12 MP) for at gengive bedst mulig kvalitet af hardware (fuld opløsning: højreklik og vælg "Vis billede", alt efter browser).

Hvad kom ind ad døren i dag?
(Brugte flere dage på at finde en NG AES med både kasse + hardware i ønsket kvalitet - lidt glad ved resultatet, som det ses :D)

Hvad kom ind ad døren i dag?
(Selv den oldnordiske flamingo er intakt - indtil videre)

Hvad kom ind ad døren i dag?
(Flamingoen VAR intakt, jesus, skrøbeligt oldnordisk materiale - måske/måske ikke min skyld under en entusiastisk udpakning :/)

Hvad kom ind ad døren i dag?
(Flamingo-fnuller allevegne inden afpudsning - AES'ens stand afspejler heldigvis produktbillederne på ebay, nice!)

Hvad kom ind ad døren i dag?
(AES Cart-indgangen ser intakt ud - uden flamingo-fnuller, altid noget ;))

Hvad kom ind ad døren i dag?
(Serienummer skulle være på den positive side mht. RGB-kvalitet, men RGB-fixet bliver nok gjort alligevel - overraskende flot bund, ik?)

Hvad kom ind ad døren i dag?
(Meget muligt den originale arcade stick-kugle/ball, som typisk er megaflækket på mange sticks, men igen - ledte som en tunnelsyn-ramt efter et system med minimal skade)

Hvad kom ind ad døren i dag?
(Himself i Tekken 4-t-shirt med den presjæs Sega Nomad i 2002 - til KT-spiltræf med flere fra Play:Right-staben+medlemmer, sgu tider - og 2014 i Tomb Raider-t-shirt ... endelig med en NG AES i hænderne, my new presjæs, *gollum-gollum* ;P)

Hvad kom ind ad døren i dag?
(Mem-card fulgte ikke med konsol, er bestilt fra Spanien via eBay - bemærk de lidt sjove Comments ... det er tilsyneladende et mem-card af "han"-typen!)

På vej:

- XRGB-mini Framemeister (http://www.assemblergames.com/forums/showthread.php?44220-FRAMEMEISTER%EF%BC%88%E3%83%95%E3%83%AC%E3%83%BC%E3%83%A0%E3%83%9E%E3%82%A4%E3%82%B9%E3%82%BF%E3%83%BC%EF%BC%89X-RGBmini-BRAND-NEW!!&s=199c97b9f4bf954cedb41868948feade&p=648227&viewfull=1#post648227]Yakumo, Japan[/LINK]" target="">Yakumo, Japan)
- XRGB-mini Framemeister - English Remote Translation Overlay (http://www.ebay.com/itm/XRGB-Mini-Framemeister-English-Remote-Translation-Overlay-/231052088477]eBæ[/LINK]" target="">eBæ)
- 21-pin RGB cable -> EU SCART converter (http://www.retrogamingcables.co.uk/european-scart-to-framemeister-xrgb-mini-converter-for-sale.html]Retrogamingcables.co.uk[/LINK]" target="">Retrogamingcables.co.uk)
- 2 x ReVolta Transformer 220V -> 110V MAX 75W (http://www.batteribyen.dk/revolta-transformer-220v-110v-max-75w]Batteribyen.dk[/LINK]" target="">Batteribyen.dk)
- Blazing Star (*originalt*, eBæ-gevinst)

Alt sammen bare for at spille noget ægte NG AES på et nymodens hdtv. :O
Det har bare at lande, inden påskeferien er slut! :)

The Future Is Now (selv 24 år efter konsollens lancering - jep, tyg lige lidt på den :P).

EDIT: Mere billedtekst
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 11/04-14 06:33 
Forvent ikke at kablet fra retrogamingcables virker. Det er noget værre lort.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/04-14 07:48 
Haha ja, så vidt jeg husker er stelforbindelsen i mini-DIN-stikket ikke forbundet til noget. Det er ikke særlig smart :D

Var der ikke også noget med, at jeg fik byttet rundt på farverne i den converter, jeg lavede til dig? Det fik jeg da aldrig rettet?
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 11/04-14 07:54 
Pffffffh...Jeg har da også en AES med hele lortet lige så flot som din ;-)

Ja retrogamecables er noget lort don't go there.

Det er nemt at udskifte balltop også.
Bashful Neophyte
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/04-14 08:12, rettet 11/04-14 08:13 
Tillykke med den! Men du er ikke i mål!! :D
Nu mangler du bare spil!
Hjernedød de priser! At man kan få alle metal slug spil til 10kr på ps2/wii , men man skal gi 6000+ for et på NG!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 11/04-14 08:45, rettet 11/04-14 08:45 
Pssst. Jeg har et tip til en yderst, yderst, yderst sjælden US version af Aero Fighters 3, til $30.000. Tager *kun* 5% findeløn ;)
j/k
nerosnerosSkrevet 11/04-14 11:51, rettet 11/04-14 11:53 
ChronoSousa>
Hjernedød de priser! At man kan få alle metal slug spil til 10kr på ps2/wii.

Ja hvis du kan leve med dårlige ports så er det den vej.

Jeg opgav AES har en 10 spil liggende. Købte en CMVS i stedet og lever drømmen :D

MVS er vejen frem.
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 11/04-14 13:25 
KillerBean2>
Var der ikke også noget med, at jeg fik byttet rundt på farverne i den converter, jeg lavede til dig? Det fik jeg da aldrig rettet?

Næh, men jeg har jo det der fine kabel der går direkte fra AES'en til XRGB'en, som du også lavede.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/04-14 13:51 
Jeg kan blive nød til det. Havde ikke noget imod omkring de 1000kr men over 6k er vildt !
Men det er bare noget lækkert med aes spil! ??
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/04-14 14:34 
Det er jo bare en MVS, der er consolized fra fabrikken af :)
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 11/04-14 14:45 
ChronoSousa>
Men det er bare noget lækkert med aes spil! ??

Helt enig de er voldsomt flotte og jeg er utrolig glad for dem jeg har, men jeg kan ikke rigtig retfærdiggøre over for mig selv at købe AES igen efter jeg har fået en CMVS woody stående den var dyr nok i sig selv at anskaffe så skal den fandme også bruges hehe :-)
Bashful Neophyte
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/04-14 15:18 
Ja, men det er også tyveri det en convertor koster ! (Ved dog ikke hvad de koster at lave) kan ikke finde det til under 2k.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/04-14 15:20, rettet 11/04-14 15:20 
Jeg er ikke så stor fighter fan. Men neo geo co-op spil er jeg vilde med. Også shocktroppers som nogle ikke kan li.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
nerosnerosSkrevet 11/04-14 15:26 
Shock Troopers er da et fantastisk spil. Har det dog ikke endnu!
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 11/04-14 16:25 
Fandt FF XIII Lightning Returns(PS3) i BlockBuster til 49kr(brugt) og så lige -25%
Det var sikker en fejl. Men den stod til 49,- i systemmet.
slk486slk486Skrevet 11/04-14 16:41, rettet 11/04-14 16:41 
Hedder de ikke alle recycleit efterhånden?
j/k
GreaseballGreaseballSkrevet 11/04-14 18:02 
Den som ligger i Søborg hedder stadig BlockBuster. Men de skifter snart navn. Deres hjemme side har skiftet navn.
NinjaCoolNinjaCoolSkrevet 11/04-14 19:49 
Age of Wonders 3 Collectors Edition
Hvad kom ind ad døren i dag?
Med en Statue og Soundtrack :)

Flere billeder:
http://postimg.org/gallery/282g95lo/
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/04-14 16:12, rettet 14/04-14 16:15 
Naiera>
Forvent ikke at kablet fra retrogamingcables virker. Det er noget værre lort.

Lad os nu se - har hørt både for og imod, såh (på bl.a. neo-geo.com). Afhænger det ikke en del af ens eget EU SCART-kabel (kvaliteten)? Der er også to EU SCART-convertere til XRGB-mini. Overvejede først den lidt http://www.retrogamingcables.co.uk/micomsoft-framemeister-xrgb-mini-adapter--euroscart-with-sync-stripper.html]dyrere 'sync stripper'-version[/LINK]" target="">dyrere 'sync stripper'-version for at undgå sync-justering. Men nogen har valgt standardconverten - som jeg - og undgår sync-justering med RGB-kabler af passende kvalitet ("pure sync"?) ved at udskifte deres "svage" kabler ("non pure sync"?).

Ville foretrække en omlodning (omflytning af ben?) af det originale RGB21-kabel til XRGB-mini. Men det skulle - efter sigende - være et ringe hun-stik på medfølgende SCART med risiko for løse forbindelser under brug. Nogen har måske *bedre erfaring* med den løsning?

neros>
Pffffffh...Jeg har da også en AES med hele lortet lige så flot som din ;-)

Ja retrogamecables er noget lort don't go there.

Det er nemt at udskifte balltop også.

Pics (evt i PM) for at bakke den påstand op, tak ;P

Om retrogamecables er noget hø afhænger vel af individuel erfaring med forhandleren. Nogen har positive oplevelser med dem, andre ikke. Ender jeg med noget lort fra dem - så hopper jeg sikkert også med på "lad os ditche dem"-vognen! ;P

Ball-toppen er mest flækket i underdelen ... fik først inspiceret den rigtigt i dagslys. :/

ChronoSousa>
Tillykke med den! Men du er ikke i mål!! :D
Nu mangler du bare spil!
Hjernedød de priser! At man kan få alle metal slug spil til 10kr på ps2/wii , men man skal gi 6000+ for et på NG!

Blazing Star må være spil nok (indtil videre)? :) Har rigeligt med spil til min gamle top loader (NGCDZ). AES er "bare" et supplement for mig. Der er jo enkelte "must own"-spil, der ikke er cd-fiseret. Men selv Pulstar, der har en mindre indlæsningstid ift. flere andre cd-spil, overvejer jeg allerede at anskaffe i AES-udgave - trods at cd-spillet har mere indhold(skvalitet). Bare nemmere at investere i lidt bitcoins end AES-spil :P (men bitcoins er vel mere ustabile!).

*Pis med jeres PS2/Wii-emuleringer*. ;D Visse spil bør opleves på den oprindelige hardware+software! Kræver bare, at man lever lidt spartansk. :) Og holder sig til pasta (i så fald helst grov og økologisk) og dropper enhver form for opsparing til andet end AES-spil. :O OG daglig motion, bare længere gå- og/eller cykelture, i håb om at opnå en sund og høj levealder for at *nå* at få råd til og fat i Kizuna Encounter (PAL) og alle Metal Slug-spil :/

neros>
Jeg opgav AES har en 10 spil liggende. Købte en CMVS i stedet og lever drømmen :D

MVS er vejen frem.

Forestiller mig, at AES er en slags "gamer-drug". Har man først prøvet AES, så vil man have mere (selvom ved, at dét er HELT forkert, prismæssigt - men føles måske samtidig meget *ægte og rigtigt*, hvad spiloplevelsen angår).

MVS og conversions er p.t. udelukket (nok lige bortset fra Shock Troopers). Men jeg kan godt se det økonomiske i at gå over til MVS. Med AES kan man sikkert nemt nå at lægge sig i graven, inden man får (råd til at få) fat i de spil, man virkelig vil spille. MEN, dét må om noget kunne kaldes for en livslang motivation for at komme op om morgenen!? :)

Jeg kan ikke tro, MVS er noget "rigtige spilsamlere" har det fint med at vise frem på spilhylden.

Naiera>
KillerBean2>
Var der ikke også noget med, at jeg fik byttet rundt på farverne i den converter, jeg lavede til dig? Det fik jeg da aldrig rettet?

Næh, men jeg har jo det der fine kabel der går direkte fra AES'en til XRGB'en, som du også lavede.

Kræver næsten en uddybning, pics og/eller link til evt relevant tråd - om muligt, tak :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/04-14 16:37, rettet 14/04-14 16:39 
Ville foretrække en omlodning (omflytning af ben?) af det originale RGB21-kabel til XRGB-mini. Men det skulle - efter sigende - være et ringe hun-stik på medfølgende SCART med risiko for løse forbindelser under brug. Nogen har måske *bedre erfaring* med den løsning?

Det er ren lort desværre. Har prøvet det med to kabler.

Jeg kan ikke tro, MVS er noget "rigtige spilsamlere" har det fint med at vise frem på spilhylden.

Kan jeg ikke se pointen i. Så skulle man også have det stramt med at samle på PCB'er.

"Non pure" og "pure sync" (Composite Video og Composite Sync) har altså intet med kablets kvalitet at gøre. Udelukkende et spørgsmål om hvordan det er loddet i AV-stikket der går ind i konsollen, hvis altså konsollen overhovedet har composite sync på udgangen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/04-14 18:07, rettet 14/04-14 18:16 
Det nævnte du godt i PM, men kunne være nogen havde bedre erfaring med omlodning af medfølgende kabel til XRGB-mini - der er måske kun én måde at gøre det på?

Men i tilfælde af, at jeg - som flere lyder ret sikre på - ender med en "lorte-RGB21 -> EU SCART-converter" fra retrogamingcables, er jeg da så nysgerrig efter at høre mere om en decideret optimal løsning (som jo så må være den Naiera gør brug af med et kabel direkte fra AES til XRGB-mini???). :)

Konsolkongen>
SkyblazeR>
Jeg kan ikke tro, MVS er noget "rigtige spilsamlere" har det fint med at vise frem på spilhylden.

Kan jeg ikke se pointen i. Så skulle man også have det stramt med at samle på PCB'er.

Det handler vel om "oprindelighed" og hvilken type samler, du er. AES og MVS er jo to vidt forskelllige verdener. De er ikke oprindeligt forenelige, hvilket var SNKs oprindelige koncept (MVS til arcade, AES til udlejning/private). Det er helt forkert at spille MVS på AES, medmindre du går ind for conversions eller brug af converter. AES handler vel mere om at dediceret *samle* (inkl. cover+manual+boks), mens MVS er en kompromisløsning, medmindre du driver et spilmuseum. Er du primært hjemmekonsolsamler af oprindelige konsoller/spil, så er MVS en non-puristisk "discount"-løsning, du kun anskaffer af økonomiske eller tilgængeligheds-/udgivelsesmæssige årsager (fx Shock Troopers, som Saurus ikke udgav til AES - dunno hvorfor?!).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
JuggernautJuggernautSkrevet 14/04-14 18:11 
Om et halvt år vil jeg vædde på at du har købt en converter. Hvis du altså har maskinen.så lang tid;-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/04-14 18:23, rettet 14/04-14 18:26 
Heh, mht converter - har jeg selv på fornemmelsen, hvis jeg ender med at blæse på AES-spilkonsistens i samlingen :P Men prisen på en sådan - fyfaen. :/ Sælge AES'en, no way hosay. :) Nok hellere et spil, hvis der mangler brød på bordet. :!
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
JuggernautJuggernautSkrevet 14/04-14 19:15 
Jeg lover dig... Den converter tjener sig hurtigt hjem hvis du vil have noget af det gode til maskinen:-) Meget hurtigt endda.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/04-14 20:11 
SkyblazeR>
Det nævnte du godt i PM, men kunne være nogen havde bedre erfaring med omlodning af medfølgende kabel til XRGB-mini - der er måske kun én måde at gøre det på?

JAP RGB21 bruger ét pinout og EU SCART RGB bruger et andet. Så ja der er kun en måde at gøre det på ;) Det er selve stikket der er noget bras, uanset hvordan det er loddet er forbindelserne dårlige.

Men i tilfælde af, at jeg - som flere lyder ret sikre på - ender med en "lorte-RGB21 -> EU SCART-converter" fra retrogamingcables, er jeg da så nysgerrig efter at høre mere om en decideret optimal løsning (som jo så må være den Naiera gør brug af med et kabel direkte fra AES til XRGB-mini???). :)

Man kan lave et selv fra bunden, eller man kan udskifte stikket på det medfølgende :) Men vent og se om det fra retrogamingcables ikke virker først :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NinjaCoolNinjaCoolSkrevet 15/04-14 14:39 
I dag fik jeg... :)

10th Anniversary Sonic the Hedgehog Birthday Pack
Hvad kom ind ad døren i dag?
Galleri: http://postimg.org/gallery/5cm09rr0/

Code of Princess Preorder Bonus Artbook/Soundtrack
Hvad kom ind ad døren i dag?
CD: http://s25.postimg.org/le7wd534v/Code_Princess_Preorder_Bonus1.jpg
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 15/04-14 15:25 
YES! så kom den!
3 i 1 sega power suply! Så er det slut med 3 psu! til sin mega cd mega drive og 32x. :D

Hvad kom ind ad døren i dag?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 15/04-14 15:31 
Ja, det er smart!
j/k
SumezSumezSkrevet 15/04-14 17:41 
Prøv at ænde dem alle tre samtidig og se hvad der sker.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 15/04-14 17:45, rettet 15/04-14 17:46 
Eh? Den er lavet til at køre dem alle på een gang, så det skulle den da gerne kunne?
j/k
SumezSumezSkrevet 15/04-14 17:55 
Ok, jeg ville ikke formode at de gav den watt nok til det. Det er rimelig sjældent man har brug for det :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 15/04-14 17:59 
Den er jo netop lavet til det, så mon ikke?
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 15/04-14 18:02 
Den virker med alle 3 tændt på en gang. Det er meningen med den er blivet lavet.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig