X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad kom ind ad døren i dag?


Svar
enfenenfenSkrevet 29/09-03 17:26, rettet 29/09-03 17:42 
Inspireret af en lignende tråd på dahf.dk - Dansk Hjemmebio Forum - vælger jeg at starte denne tråd.

Det gælder bare om, at fortælle hvad du købte idag. Spil, HIFI, film eller andet hardware/software. Mad, drikkervarer osv., er vi ikke interesseret i :)

Jeg synes det kunne være sjovt.

Tråden skal kun handle om ovenstående.

Da det er mig, som har... Se hele indlægget
What is the Matrix?
Svar
SumezSumezSkrevet 02/03-13 13:43 
Gad vide om det er Post Danmark generelt der slacker for tiden? Jeg har også gået og ventet på en forsendelse, der burde være kommet for en uge siden. Jeg bliver vildt trist hvis den stadig ikke er der når jeg kommer hjem i dag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 02/03-13 14:30 
Sonic & All-Stars Racing Transformed Limited Edition

15 dage undervejs fra Zavvi...
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SonicSonicSkrevet 02/03-13 17:22 
Fik mig købt en e-cig idag. Håber jeg kan skære ned på mit cigaret forbrug på den måde. Det er godt nok blevet dyrt at være ryger nu om stunder ^^
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/03-13 22:23 
1up>
Sonic & All-Stars Racing Transformed Limited Edition

15 dage undervejs fra Zavvi...

Det samme her.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SonicSonicSkrevet 02/03-13 23:22, rettet 02/03-13 23:23 
3of19>
Har det rent faktisk været fra Amazon.co,uk eller en undersælger?

Mine tre nyelige oplevelser var alle fra underleverandører af Amazon.
De to første episoder havde over en måneds levering. Den tredje episode havde 15 dages levering.
Alle tre dele var købt på amazon.co.uk.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
--Skrevet 03/03-13 12:19 
Var lige et smut i Bilka, og fik købt Resident Evil 6 (PS3) for 150 kr. Så det glæder jeg mig til at nørde igennem i coop :)
Spiller nu: Animal Soccer World
SonicSonicSkrevet 03/03-13 13:22 
Hm, tror jeg gør det samme, selvom jeg er bange for at kede mig ihjel med det. Oh well :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
--Skrevet 03/03-13 14:54 
Kunne da være hygge at nørde coop med nogle PR folk. Tilføj mig gerne på PSN (m1chelsen) hvis du har det til PS3 og har lyst at nørde coop på et tidspunkt (gælder self alle :D). Har bedst tid om aftenen, når den lille er lagt i seng.
Spiller nu: Animal Soccer World
SonicSonicSkrevet 03/03-13 15:26 
Fik konen til at tage det med fra Bilka. Hopper nok online en gang i aften efter 19 (skal lige have datteren i seng :))
Parental Advisory: Explicit Lyrics
AmbyAmbySkrevet 03/03-13 15:46 
Hvordan virker co-op i den? Er det 2 der kan gå igennem spillet?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
--Skrevet 03/03-13 15:48 
Sonic>
Fik konen til at tage det med fra Bilka. Hopper nok online en gang i aften efter 19 (skal lige have datteren i seng :))

Herligt :) Er du selv fra 6400?
Spiller nu: Animal Soccer World
SonicSonicSkrevet 03/03-13 15:58 
Yessir, er selv fra The Bronx :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/03-13 15:21 
1up>
Sonic & All-Stars Racing Transformed Limited Edition

15 dage undervejs fra Zavvi...

Jeg modtog i dag endnu en forsendelse fra Zavvi. Det tog denne gang 8 dage som det plejer. Der må have været en prop et eller andet sted i systemet.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 05/03-13 15:23 
Ja, jeg modtog også en pakke netop i lørdags (dog fra Kina), der havde været vildt lang tid undervejs, længere end den burde i hvert fald.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KilroyKilroySkrevet 05/03-13 16:24 
Og jeg fik mit Metal Gear Rising: Revengeance i dag fra Zavvi. Oh joy :'D
Kilroy Was Here
FancyPantsFancyPantsSkrevet 05/03-13 21:52 
Et stk Steelseries Siberia V2... De er eddermame lilla! - Og næsten 100 kroner billigere end et par i sort.

Ikke fordi mine Creative F474L17Y (eller hvordan fanden det nu skal skrives, når det ikke bare må hedde Fatality) fejler noget, men størrelsen på ørekopperne var lige i underkanten til mig.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JuggernautJuggernautSkrevet 06/03-13 11:26 
En Neo Flex stander. Så mangler vi kun skærmen.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
millenniummillenniumSkrevet 06/03-13 12:15 
Tomb Raider Surviver Edition og Tekken X StreetFighter.

Game ON.........
The medium is the message.
spectrespectreSkrevet 06/03-13 13:09 
lidt guf til min GameCube
Hvad kom ind ad døren i dag?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/03-13 15:16 
Hakuoki: Warriors of the Shinsengumi (PSP)
Resistance: The Trilogy (PS3)
FancyPantsFancyPantsSkrevet 07/03-13 00:17, rettet 07/03-13 17:45 
Var forbi Postbutikken lige fra arbejde, for at hente min pakke fra Komplett, indeholdende; en bunke fancy blæsere til min PC (minus én som jeg måtte bestille andetsteds), ny CPU køler, ekstra kølepasta, antistatisk armbånd, 3TB HDD, Creative SB X-Fi USB lyd'kort', en dåse komprimeret luft til at rense bæstet med.
Da jeg kom hjem lå der en pakke fra CDON med X-Men: First Class (Blu-Ray) og Home Alone 1-4 (dvd), samt en seddel om, at mine Sennheisere lå til afhentning hos Døgnposten.

... Og klokken 20 minutter i lukketid, bimlede der naturligvis en sms ind, som fortalte at jeg nu kunne afhente pakken med den sidste blæser.

Nu håber jeg så bare, at pakken med de sidste par film fra CDON når at komme i morgen, og at alle indbyggere i kæmpe store Ikast ikke beslutter sig for, at torsdag mellem 17-17.30 er tidspunktet hvor de bare SKAL befinde sig på gågaden, og forhindre mig i at hente den sidste pakke jeg mangler. :P

EDIT: Fik hentet den sidste blæser, takket være lidt hjælp fra familien... Nu har jeg vist andet end bare vidyagaems at give mig til i weekenden!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SonicSonicSkrevet 08/03-13 10:54 
Tomb Raider PS3 fra Shopto. 5 dages levering.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Captain NCaptain NSkrevet 08/03-13 22:10 
Fik mig en iQue konsol fra Hong Kong her igår. Har ville ha' haft fingrene i sådan en siden 2003 så det var kun på tide.

Hvad kom ind ad døren i dag?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 08/03-13 23:22 
http://www.youtube.com/watch?v=Le6O8rI6H_8
hvad der er kommet ind siden februar...
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 09/03-13 15:33 
En Raspberry Pi :)
WonderboyWonderboySkrevet 09/03-13 16:01 
En stak reklamer.
I love monster land
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/03-13 16:20, rettet 09/03-13 16:20 
et brev (fra portugal) som skrev jeg havde vundet 600000 euro.
Jeg skulle bare lige faxe mine bank info tilbage til dem .... LOL
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Captain NCaptain NSkrevet 09/03-13 17:21, rettet 09/03-13 18:12 
Kan du ikke også lige faxe mine informationer til dem nu du er igang? :P
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/03-13 17:24, rettet 09/03-13 20:00 
Jo gi mig dine visa kort info i en PM :D
Så skal du se ebay overtræk!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
XiwanaXiwanaSkrevet 09/03-13 19:46 
Efter en tur på loppemarked på Carlsberg, hvor man måtte stå i kø i over en halv time blot for at kunne komme ind, kom jeg ud med denne herlighed. Alt er CIB - skønne danske manualer.

Hvad kom ind ad døren i dag?

Der røg også lige nogle skønne 1970'er LCD-spil i tasken:

Hvad kom ind ad døren i dag?
[inspirational quote here]
scavengerscavengerSkrevet 09/03-13 19:55 
Damn!!! Jeg var derinde kl. 11:00 (en time efter de havde åbnet) og der var stadig 300 m. kø så jeg kørte igen :-(
Nemo me impune lacessit
WonderboyWonderboySkrevet 09/03-13 19:59 
Hvad måtte du slippe for den Atari 2600?.
I love monster land
XiwanaXiwanaSkrevet 09/03-13 20:53 
-scavenger: Der var sandelig også propfyldt derinde. Jeg var da også så småt ved at opgive alt håb om at finde noget som helst konsolrelateret derinde, førend den velkendte atari-skrifttype helt tilfældigt sprang mig i øjnene. Man skal efterhånden sandelig lede længe efter retrospil i hovedstaden.

-Wonderboy: 400 bobs, alt inklusiv
[inspirational quote here]
Captain NCaptain NSkrevet 09/03-13 21:14 
Heldige asen.

Jeg tror jeg har været til loppemarkeder i de sidste 5 år og jeg har aldrig fundet noget ældre end Playstation 1 spil, medmindre det er en re-seller er det altid de samme kedelige ting man finder :/
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/03-13 21:29, rettet 09/03-13 21:30 
Vi mangler retro spil butikker i dk :)
Jeg var i 3 retro butikker i usa. de havde mange fede ting. Og til lidt under ebay priser..
Jeg fik bare ikke nok med hjem!

Nu hvor de lukker gamestop rundt omkring tror jeg det er for sent?.. men det ville være cool hvis du tog alt ind af spil.
Jeg forstår ikke hvorfor de ikke gør? De kan bare holde sig til max 2-3 stk af samme spil. og max 1 kopi af det samme sport spil.

Kan se at coolshop har fundet ud af at der er penge i gammel spil ;)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SonicSonicSkrevet 09/03-13 21:29, rettet 09/03-13 21:30 
Dead Space 2 Limited Edition PS3, 99 spir i elmutanten, don't judge me :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Captain NCaptain NSkrevet 09/03-13 21:47 
Jeg bliver altid så misundelig når jeg ser GameChasers på Retrowaretv.
De fyre finder sådan nogle fede ting på loppemarkederne og finder også en rigtig masse retro spil butikker som har hele butikken fyldt fra gulv til loft med alle mulige fede retro sager.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
jaesjaesSkrevet 09/03-13 21:49 
Sonic for faen, din fesne oprører! Var du ikke en af højderåberne mht. MT og EA!? :P
SonicSonicSkrevet 09/03-13 21:59 
Jo, men da det var så billigt har de tjent minimalt (må man håbe) :P Køber heller ikke 3'eren, men goddaym jeg kunne lide 1'eren, så ja. Men nu fortsætter oprøret så igen xD
Parental Advisory: Explicit Lyrics
--Skrevet 09/03-13 22:40, rettet 09/03-13 22:42 
Så fik jeg strukket en video sammen, med de ting der er kommet ind de sidste par mdr.

Xiwana, det var godt nok en lækker 2600 pakke du fik dig der :O Har selv lige fået en 2600, dog i en mindre attraktiv stand :P

Nyt til samlingen #7
Spiller nu: Animal Soccer World
jaesjaesSkrevet 10/03-13 16:07 
Sonic>
Køber heller ikke 3'eren

Ah, jeg så ikke, at det var 2'eren, du lige havde købt...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/03-13 16:34 
Det minder mig om alle de gange, jeg har troet, at jeg så folk snakke om, at de spillede det første spil i en serie, hvorefter det så bare viste sig, at de ikke kunne forestille sig, man spillede andet end det nyeste i serien og derfor ikke behøvede sætte et tal på i enden. Det skuffer mig altid :(
AV Intelligent Terminal
--Skrevet 10/03-13 19:12 
Bullet Witch [X360]
Kane & Lynch: Dead Men [X360]
Resonance of Fate [X360]
The Chronicles of Riddick - AoDA [X360]
Spiller nu: Animal Soccer World
OlimarOlimarSkrevet 11/03-13 17:28 
Castlevania Lords of shadow Mirror of fate 3ds
Metal giver rejsning [X360]
Tomb Raider[X360]
Sonic all stars transformed [WiiU]
Captain NCaptain NSkrevet 11/03-13 20:03 
Den her lå og ventede i postkassen da jeg kom hjem :)

Hvad kom ind ad døren i dag?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SumezSumezSkrevet 11/03-13 20:11 
Jeg tør ikke spørge ind til hvad det er for noget...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Captain NCaptain NSkrevet 11/03-13 20:17 
Sumez>
Jeg tør ikke spørge ind til hvad det er for noget...

I korte træk en omfattende dokumentar der omhandler Brony fænomenet, med fokus på conventions.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
ProzelProzelSkrevet 11/03-13 20:47 
Furries og bronies er noget jeg aldrig kommer til at forstå. Det er lige en tand bizart for mig.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/03-13 21:08 
Ja, så heller johnny bravo!! :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Captain NCaptain NSkrevet 11/03-13 21:14, rettet 11/03-13 21:24 
Prozel>
Furries og bronies er noget jeg aldrig kommer til at forstå. Det er lige en tand bizart for mig.

Jamen så skal du da naturligvis se den dokumentar kan jeg høre :p

men er du sikker på du ikke tænker på "Yiff" og "clubbers"?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig